Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


Μια μερα

Σύνοψη

Ο Τάκης υπάλληλος μιας εταιρείας courier μαθαίνει την απόλυσή του απο τον υπεύθυνο προσλήψεων

Περίληψη

Ο Τάκης υπάλληλος μιας εταιρείας courier μαθαίνει την απόλυσή του απο τον υπεύθυνο προσλήψεων


ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ

Σύνοψη

Ο Γιάννης πάει για ψάρεμα, όπου ένα κλαδί του έρχεται στο κεφάλι και ακολουθεί σειρά τραγελαφικών περιστατικών .

Περίληψη

Ο Γιάννης ξεκινά το πρωί για ψάρεμα.Ένα σπασμένο κλαδί τον αναισθητοποιεί και έτσι τον βρίσκουν δύο αλλοδαποί, οι οποίοι τον κουβαλούν μαζί τους. Καθ’οδόν, πέφτει στο οδόστρωμα , μεταφέρεται σε ένα περιφερειακό κέντρο υγείας κι από εκεί στην Αλεξανδρούπολη. Από περίεργη συγκυρία καταλήγει στο ίδιο μέρος που ψάρευε και ξυπνά , αγανακτισμένος που έχασε τη μέρα του .


Μια μπερδεμένη νύχτα

Σύνοψη

Μια νεαρή γυναίκα, η Βίκυ, ακολουθεί δύο ύποπτα πρόσωπα, την Εύα και τον Παύλο σε μια πολυκατοικία. Εκεί θα ανακαλύψει πως αυτοί οι δύο είναι υπεύθυνοι για τον φόνο του αρραβωνιαστικού της. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν είναι μόνο αυτοί...

Περίληψη

Η Βίκυ προσπαθεί να ανακαλύψει τι συνέβη στον αρραβωνιαστικό της, ο οποίος έχει χαθεί. Η ερευνά της την οδηγάει σε μια πολυκατοικία όπου βρίσκονται δύο ύποπτα πρόσωπα, η Εύα και ο Παύλος. Η Βίκυ είχε ξανασυναντήσει την Εύα τη νύχτα όπου χάθηκε ο αρραβωνιαστικός της. Η Βίκυ ανακαλύπτει πως η Εύα είναι υπεύθυνη για τη δολοφονία του αρραβωνιαστικού της όπως επίσης και το ότι η Εύα και η Βίκυ είναι το ίδιο πρόσωπο, ο άλλος της εαυτός. Η Βίκυ ξυπνάει στο ιατρείο ενός ψυχολόγου έχοντας πλήρη επίγνωση του τι συνέβη.


Μία Πολύ Μικρή Ταινία

Σύνοψη

Ένας επίδοξος αυτόχειρας έχει σχεδιάσει τα πάντα στην εντέλεια και όλη του η ζωή θα περάσει μπροστά από τα μάτια του σαν ταινία. Μόνο που αυτοί που φτιάχνουν αυτές τις ταινίες έχουν καθυστερήσει και στην προσπάθειά τους να κερδίσουν λίγο χρόνο βάζουν εμπόδια και δημιουργούν πολλά προβλήματα…

Περίληψη

Ο Χάρης έχει σχεδιάσει την αυτοκτονία του και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Είναι έτοιμος να την ολοκληρώσει με έναν τελετουργικό τρόπο και να δει όλη του τη ζωή να περνάει μπροστά από τα μάτια του . Όμως λογαριάζει χωρίς τον ξενοδόχο που στην περίπτωσή του είναι οι υπάλληλοι της εταιρίας που έχει αναλάβει τη δημιουργία αυτών των ταινιών. Λόγω φόρτου εργασίας έχουν αργήσει να φτιάξουν την ταινία του Χάρη. Στην προσπάθειά τους να αποφύγουν την επίπληξη από τον «ανώτερό» τους προσπαθούν να καθυστερήσουν την τέλεση της αυτοκτονίας σε βαθμό που σπάνε τα νεύρα του επίδοξου αυτόχειρα, χαλάνε την ατμόσφαιρα και στο τέλος του αλλάζουν και άθελά τους γνώμη. Όμως ο Χάρης δεν μπορεί να ξεφύγει από τη μοίρα του και έτσι η δουλειά τους δεν πάει χαμένη τελικά.


Μια πράσινη φούσκα

Σύνοψη

Στο μέλλον, ένα αγοράκι ανακαλύπτει μέσα σε κάποια παλιά αντικείμενα ένα βιβλίο με εικόνες. Προσπάθει να αναπαραστήσει αυτά που βλέπει στις εικόνες στην καθημερινή του ζωή αλλά οι προσπάθειές του θα αποβούν μάταιες.

Περίληψη

Ο Γιάννης είναι ένα αγοράκι το οποίο ζει στο μέλλον. Ανακαλύπτει μέσα σ' ένα μπαούλο με παλιά αντικείμενα ένα βιβλίο. Δεν ξέρει τι είναι αυτό γιατί δεν έχει ξανασυναντήσει στη ζωή του κάτι παρόμοιο. Του προκαλέι την περιέργεια. Το βιβλίο αυτό περιέχει εικόνες με πράγματα τα οποία έκαναν οι άνθρωποι παλιά: έπαιζαν με τους σκύλους τους, τα παιδιά έπαιζαν ποδόσφαιρο στις αλάνες, παντού υπήρχε πράσινο. Ο Γιάννης προσπαθεί να αναπαραστήσει αυτά που βλέπει στις εικόνες αλλά δεν τα καταφέρνει. Στο τέλος, πιο συγκεκριμένα, όταν ανακαλύπτει ότι τίποτα δεν είναι πλέον πράσινο στον κόσμο, μασάει κάτι πράσινες τσίχλες και δημιουργεί μια τεράστια πράσινη φούσκα, η οποία σκάει και κάνει όλο το γύρω τοπίο πράσινο...


Μια σταγόνα Μια ζωή

Σύνοψη

Μια νέα γυναίκα υποβάλλεται για πολλοστή φορά σε χημειοθεραπεία. Η μάχη που δίνει για τη ζωή, την οδηγεί στο ν’ αναπολήσει το παρελθόν, να ονειρευτεί το μέλλον, ανακατεύοντας το πριν που αγνόησε όταν το είχε και το μετά, που αγνοεί αν θα έρθει. Στιγμές που ταυτίζονται με τις σταγόνες από το φάρμακο που της διοχετεύουν, παίρνουν που αληθινές, πραγματικές τους διαστάσεις.

Περίληψη

Το σενάριο επιχειρεί να μεταδώσει την ψυχολογία ενός ανθρώπου που δίνει τη μάχη για τη ζωή του ενάντια στην επάρατη νόσο, μη γνωρίζοντας αν θα βγει νικητής. Η ηρωίδα, μια νέα γυναίκα, νέα μητέρα, που θεωρητικά βρίσκεται στην ακμή της ζωής της, αναπολεί, επανεκτιμά, επαναξιολογεί τα όσα έχει ζήσει, αλλά και τα όσα θα ήθελε και δεν έχει ακόμη ζήσει, από το κρεβάτι ενός νοσοκομείου, κατά τη διάρκεια μιας ακόμη συνεδρίας χημειοθεραπείας. Στιγμές της ζωής της και της ζωής που θα ήθελε ν’ ανοιχτεί μπροστά της, περνούν μπροστά από τα μάτια της στον ίδιο ρυθμό που περνούν στο σώμα της οι σταγόνες από το φάρμακο της χημειοθεραπείας της. Τα όσα είχε και προσπερνούσε σαν καθημερινά, μικρά και δεδομένα, γίνονται πολύτιμες κατακτήσεις κι ανακατεύονται με τα όσα θα ήθελε ακόμη να ζήσει και τα ανεκπλήρωτα όνειρά της. Τα μικρά και τα απλά, μετατρέπονται σε μεγάλα και σημαντικά όταν οι όροι της ζωής αλλάζουν. Κι αν η μάχη έχει αίσιο τέλος, αυτό που θα μείνει θα είναι και το πιο ουσιώδες. Η σωστή εναποθέτηση της αξίας των πραγμάτων.


ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΜΙΑ ΖΩΗ.

Σύνοψη

Μια στιγμή πριν το τέλος είναι αρκετή για να δούμε όλη μας τη ζωή να περνάει μπροστά από τα μάτια μας.

Περίληψη

Ο Κώστας μεθυσμένος αρνείτε να αφήσει το αμάξι του και να πάρει ταξί για να επιστρέψει στο σπίτι του. Καθώς οδηγεί μεθυσμένος θα χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Τα δευτερόλεπτα που προηγούνται της σύγκρουσης, ολόκληρη η ζωή του Κώστα θα περάσει μπροστά από τα μάτια του. Μια συνηθισμένη ζωή. Γεμάτη αγάπη,καθημερινές στιγμές,ρουτίνα. Ποιος είπε όμως ότι κακά πράματα δε συμβαίνουν σε καλούς ανθρώπους; Αρκεί μια κακή απόφαση...αρκεί μια στιγμή...και ο χρόνος δε γυρίζει πίσω. Ή μήπως γυρίζει;


Μια φορά και έναν καιρό

Σύνοψη

Ένα γλυκό παραμύθι που ενώνει τρεις γενιές ανθρώπων δείχνοντας την πικρή γεύση της ζωής.

Περίληψη

Η πρωταγωνίστρια όντας έγκυος διαβάζει ένα παλιό παιδικό βιβλίο ξαπλώνοντας στ κρεβάτι της, το ίδιο βράδυ παρουσιάζεται επιπλοκή στην εγκυμοσύνη της και κατά την διάρκεια της γέννας πεθαίνει. Το μικρό κοριτσάκι που έχει φέρει στον κόσμο μετά από μερικά χρόνια πηγαίνει στο υπνοδωμάτιο της μητέρας του και ξεφυλλίζει το ίδιο βιβλίο που διάβαζε και την μοιραία νύχτα η μητέρα του. Τότε συμβαίνει κάτι περίεργο, κάτι που θυμίζει παραμύθι, καθώς τρεις γενιές ενώνονται σε μια σελίδα.


Μια χριστουγεννιάτικη παράδοση

Σύνοψη

Ένας ηλικιωμένος άνδρας μοιράζει κάθε χρόνο στους συγκάτοικους του στο γηροκομείο ένα δώρο χαράς.Μια χριστουγεννιατικη παράδοση.

Περίληψη

Ένας ηλικιωμένος άνδρας κάθε χρόνο τις ίδιες μέρες πριν τα χριστούγγενα και ανήμερα αγοράζει σοκολάκια απο το σουπερ-μαρκετ και τα μοιράζει στους συγκατοίκους του γεμίζοντάς τους απο χαρά. Όταν εκέινος δεν θα προλάβει να ζήσει μέχρι τα επόμενα χριστούγεννα για να εκπληρώσει την Χριστουγεννιάτική του παράδοση, το έργο του το συνεχίζει η υπάλληλος του σουπερ-μαρκετ.


''Μίλα μου...''

Σύνοψη

Μια κωφάλαλη γυναίκα, ερωτεύεται έναν περαστικό στο δρόμο που τη βοηθάει να μαζέψει κάποια πορτοκάλια που της έπεσαν από τη σακούλα της.

Περίληψη

Η Μαριλένα είναι κωφάλαλη από τότε που γεννήθηκε. Μια μέρα καθώς επιστρέφει σπίτι της από τη λαϊκή, της πέφτει η σακούλα με τα πορτοκάλια που κρατάει και αυτά σκορπίζουν στο δρόμο. Εκείνη την ώρα, ένας άντρας ο Μιχάλης που εκείνη τη στιγμή βγαίνει από την πολυκατοικία του, τρέχει να τη βοηθήσει. Όταν μαζεύει και το τελευταίο πορτοκάλι, οι δυο τους έχουν μια πολύ έντονη στιγμή. Ο Μιχάλης της δίνει το χέρι του και συστήνεται, αλλά η Μαριλένα το βάζει στα πόδια. Την επόμενη ημέρα ο Μιχάλης βρίσκει στην είσοδο της πολυκατοικίας του ένα δέμα με το όνομά του. Όταν ανεβαίνει σπίτι του και το ανοίγει, βρίσκει μέσα ένα βάζο με γλυκό πορτοκάλι και ένα σημείωμα που γράφει ‘’Είμαι η Μαριλένα, σ’ ευχαριστώ πολύ’’. Την ίδια στιγμή, η Μαριλένα κάθεται στην βεράντα του σπιτιού της με δυο φίλους της, δείχνοντας πολύ χαρούμενη και συζητάνε στη νοηματική.


Μίτος

Σύνοψη

Ένας άντρας, ο Θ τρέχει μέσα σε δωμάτια και διαδρόμους ξετυλίγοντας πίσω του μια κλωστή, ενώ η αφηγήτρια διηγείται το μύθο του Θησέα. Ο Θ φτάνει στο τελευταίο δωμάτιο, όπου τον περιμένει όχι ο Μινώταυρος, αλλά ένα απλό, σκουριασμένο ψαλίδι. Μετά από σκέψη, ο Θ κόβει την κλωστή και βγαίνει έξω στο δρόμο. Αρχίζει να περπατά χωρίς να ξετυλίγει κλωστή, ενώ γύρω του βλέπει άλλες κλωστές, άλλων ανθρώπων.

Περίληψη

Ο Μίτος είναι μια μεταφορά, μια αλληγορία όπως έιναι και ο αρχαίος μύθος του Θησέα. Είναι μια ιστορία που δέν προσφέρει εξηγήσεις, αλλά δεν θυσιάζει την αφήγηση σε βάρος αφηρημένων σκηνών. Η ιστορία ξετυλίγεται γραμμικά στο κοινό, αλλά η σημασία της είναι ανοιχτή σε ερμηνείες. Η ιστορία είναι επίτηδες γραμμένη έτσι ώστε ο καθένας να αναγνωρίσει στοιχεία που θα διαφοροποιούνται ανάλογα με τις προσωπικές απόψεις των θεατών. Ο Λαβύρινθος είναι ίσως η πιο εύκολη μεταφορά, λόγω της απόδοσής του σαν σημερινό σκηνικό (διάδρομοι, μηχανοστάσιο κτλπ.) Ο Θ προσπαθεί να βρεί μια έξοδο από τον μοντέρνο Λαβύρινθο που είναι παγιδευμένος. Αυτός μπορεί να είναι η πόλη, η κοινωνία, ή μια πολύ προσωπική κατάσταση. Ο ήρωας είναι ανώνυμος, θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε. Η τελευταία πράξη του είναι που τον κάνει σημαντικό και όχι η ταυτότητά του, όπως του Θησέα, που ήταν πρίγκηπας της Αθήνας. Η κοπή της κλωστής και το ψαλίδι είναι τα στοιχεία που μπορούν να δεχθούν πολλές ερμηνείες. Γιατί ο Θ βρίσκει ένα ψαλίδι σε ένα άδειο δωμάτιο; Γιατί κόβει την κλωστή; Είναι καλό ή κακό αυτό που κάνει; Θα καταφέρει να ξεφύγει ή παγιδεύεται σίγουρα με αυτήν του τη πράξη; Η κλωστή τι αντιπροσωπεύει; Είναι οδηγός του ή δεσμά που τον κρατάνε σε συγκεκριμένη πορεία; Τον βοηθά πραγματικά ή είναι μια παραίσθηση, που υπάρχει μόνο για να τον καθυσηχάζει ή ακόμη και για να κρύβει την πιθα νότητα της πορείας χωρίς τη σιγουριά της; Ακόμη είναι η έξοδός του μια καινούρια αρχή, έχει κόψει δηλαδή τους δεσμούς με τοπαρελθόν; Έχει κουραστεί να ψάχνει και απλώς εγκαταλείπει την προσπάθεια; Όπως είπαμε και πιο πριν, ο σκοπός δεν είναι να δώσουμε απαντήσεις ή ερωτήσεις. Σκοπός είναι να τις προκαλέσουμε. Δεν μας ενδιαφέρει η εύκολη διανόηση, η προσφορά στο πιάτο ακόμη και μιας ερώτησης. Ο θεατής θα πρέπει να σκεφτεί μόνος του αν πραγματικά υπάρχουν ερωτήσεις και θέλει να ψάξει για την απάντηση.


Μοιάζουμε

Σύνοψη

Μια κοπέλα πηγαίνει με μαγαζάτορες για να της δίνουν τζάμπα ρούχα.

Περίληψη

Η Κατερίνα πηγαίνει με μαγαζάτορες για να της δίνουν τζάμπα ρούχα. Ώσπου…


ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Σύνοψη

Η φυγή των Ελλήνων απ’ τη γενέτειρα χώρα τους ως απόρροια της κρίσης. Ελληνικές οικογένειες διασπώνται.

Περίληψη

Μια Ελληνική πυρηνική οικογένεια, (αποτελούμενη απ’ τους γονείς και τη κόρη τους τη Μαρίνα), μην έχοντας εναλλακτική λύση φεύγουν για το εξωτερικό, αφήνοντας πίσω τις παλιές ζωές τους. Η Μαρίνα έχοντας κερδίσει υποτροφία για μεταπτυχιακό στην Αμερική και οι μεσήλικες γονείς της έχοντας βρει δουλειά στη Γερμανία, αποφασίζουν να αποχωρήσουν την ίδια μέρα. Φαίνεται σταδιακά πως το νανούρισμα, γίνεται μοιρολόι, πως η ευχάριστη ήσυχη ζωή, γίνεται νοσταλγία, μπροστά στο μεγαλείο της αναγκαιότητας.


Μόνα

Σύνοψη

Ένας άνδρας συλλαμβάνεται από τις αρχές με το αδίκημα της «κουκούλας». Ένα από τα ζητήματα που απασχόλησαν τόσο έντονα την κοινή γνώμη και ερέθισαν τα δημοκρατικά αντανακλαστικά του, παρουσιάζεται σε αυτήν τη σεναριακή ιδέα.

Περίληψη

Ένας νεαρός άνδρας συλλαμβάνεται από τις αρχές. Στα χέρια του μοιάζει να κρατά ένα αντικείμενο που θυμίζει πίνακα ζωγραφικής. Η κάλυψή του με ένα κομμάτι ύφασμα, δεν επιτρέπει την ολοκληρωτική του θέαση. Τον άνδρα ανακρίνει ένας αθέατος, για το κοινό άνθρωπος. Η στάση του γρήγορα θα οδηγήσει σε αβίαστα συμπεράσματα, τόσο το νεαρό άνδρα όσο και το θεατή. Η αγωνία του νεαρού, η μοναξιά της πόλης που μαστίζει κάθε έναν από εμάς, οι αρχές, οι οποίοες στα πλαίσια πολιτικών διαπρέπουν με τις παράξενες αποφάσεις τους, η τέχνη που καταδικάζεται πάντα, εις το όνομα κάθε επίκαιρου καθωσπρεπισμού. Ο πίνακας ζωγραφικής καταδικάζεται. Το ίδιο και ο νεαρός άνδρας. Η ετυμηγορία ξαφνιάζει με την απουσία της σφαιρικότητας, με την αδυναμία της προσαρμογής, της διάκρισης των σημαντικών από τα επουσιώδη. Σημαντικό στοιχείο για την ανάδειξη της τέχνης και ως εκφραστή των μειονοτήτων, συνιστά το γεγονός πως ο πίανακας δεν αποτελεί ένα τυχαίο έργο τέχνης, αλλά αντίγραφο του περίφημου πίνακα της «Μόνα Λίζα». Το φιλμ τελειώνει όταν ο θεατής καταννοήσει την απάνθρωπη όψη του ανακριτή, όχι ως φορέα εξουσίας, αλλά ως άτομο με χαμένα τα πιο βασικά χαρακτηριστικά του. Εκείνα των ανθρώπινων προσώπων.


ΜΟΝΑΞΙΑ

Σύνοψη

Σε μια στάση λεωφορείου, δυο άγνωστοι έρχονται αντιμέτωποι με τα συναισθήματα τους. Ξετυλίγουν τον ψυχίκο τους κόσμο μέσα απο την γράμμη ένος κινητού τηλεφώνου.

Περίληψη

Δυο άνθρωποι εντελώς άγνωστοι μεταξύ τους, μιλούν στο κινητό τους τηλέφωνο σε μια στάση λεωφορείου. Πρόκειται για έναν άντρα και μια γυναίκα . Η γυναίκα, εκτός από την τσάντα της έχει και μια βαλίτσα μαζί της. Ο άντρας, κρατάει ένα μπουκέτο λουλούδια. Τα κινητά τους τηλέφωνα χτυπούν ταυτόχρονα και κατά σύμπτωση έχουν και οι δυο τον ίδιο ήχο, (το τραγούδι είναι το ρεφραίν από το ¨ Μοναξιά μου όλα¨ των Πυξ-Λαξ). Μετά το τέλος της συνομίλιας τους και οι δυο ήρωες αποδέχονται και υποκλίνονται στα συναισθήματα τους.


Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου

Σύνοψη

Ένας αλλόγλωσσος κακοποιός βελτιώνει θεαματικά τα ελληνικά του, με αποτέλεσμα ο λόγος του να γίνει ακόμα πιο ακατάληπτος και η δουλειά του δυσκολότερη.

Περίληψη

Ένας αλλόγλωσσος ληστής τραπεζών γίνεται έξαλλος βλέποντας κάποιους στην τηλεόραση να γελάνε με τα ελληνικά του. Αποφασισμένος να διασκεδάσει τις εντυπώσεις στην επόμενη ληστεία του, καταφεύγει σε ένα λεξικό. Ωστόσο το νέο, βελτιωμένο λεξιλόγιό του αποδεικνύεται υπερβολικά απαιτητικό για τους φυσικούς ομιλητές της γλώσσας.


Μοναχικές Ανάσες

Σύνοψη

Δύο ξένοι συναντιούνται απρόσμενα σε ένα πάρκο.

Περίληψη

Η μοναξιά μπορεί να προέλθει από πολλές αιτίες. Η αντιμετώπισή της όμως είναι σχεδόν κοινή για όλες τις περιπτώσεις. Η συντροφικότητα πολλές φορές είναι τόσο λυτρωτική που μπορεί ακόμα και να αποτελέσει πηγή έμπνευσης.


Μόνο για μένα

Σύνοψη

Μια γυναίκα η οποία πασχίζει για αναγνώριση και επιβεβαίωση από τους άλλους, επαναστατεί καταστρέφοντας αυτά που όλοι περιμένουν από αυτή.

Περίληψη

Μια γυναίκα, γύρω στα 40, φανερά αγχωμένη και προβληματισμένη από τη μη αναγνώριση των γύρω της ξυπνά το πρωί και φτιάχνει ένα εκπληκτικό πρωινό για τον άντρα της. Αυτός μόλις το βλέπει έκπληκτος της λέει ένα φευγαλέο μπράβο και στρώνεται στο τραπέζι. Πριν προλάβει να φάει, η γυναίκα παίρνει το πιάτο με τα φαγητά και το πετάει κάτω. Σηκώνεται να φύγει χωρίς να ζητήσει το λόγο. Στη δουλειά της, το αφεντικό της ζητάει τη παρουσίαση για τους πελάτες. Μπαίνει στο γραφείο, δίνει τη περίληψη στο αφεντικό της. Αυτός ικανοποιημένος από αυτό που βλέπει ζητάει και την υπόλοιπη. Τότε η γυναίκα τη σκίζει μπροστά του και σηκώνεται και φεύγει. Ενώ κάθεται σε ένα παγκάκι δέχεται μήνυμα από τη φίλης της, που την ευχαριστεί για τη βοήθειά της και θέλει να τη βγάλει έξω να τη κεράσει. Της αρνείται με μήνυμα επειδή τη θεωρεί καραεγωίστρια. Την άλλη μέρα στο ψυχοθεραπευτή αφού εξηγεί όσα έκανε, με τη βοήθεια του καταφέρνει να ξεπεράσει όλα τα βάρη της, ακόμη και να συμφιλιωθεί με τον πατέρα της.


Μόνο κύκλους

Σύνοψη

Εκεί που πάει να αρχίσει η ζωή σου, τελειώνει. Εκεί που πάει να ανθίσει η αγάπη, μαραίνεται. Οι άλλοτε ευτυχισμένες νεανικές φιγούρες κύκλους κάνουν γύρω από τον εαυτό τους. Με τα όνειρα να ασφυκτιούν στην προσφερόμενη καθημερινότητα. Ένας κόσμος που δεν απελευθερώνει τις δημιουργικές του δυνάμεις, που ακόμα να μάθει να δίνει την ευκαιρία. Ένα σύμπαν που δεν συνωμότησε για να πετύχεις. Κι η αγάπη να πλανιέται αδύναμη σε σκοτεινές γειτονιές. Ακόμα να ξημερώσει...

Περίληψη

Καλοκαίρι. Εξάρχεια. Ο Νίκος έχει αράξει με τους κολλητούς του σε ένα πεζούλι του πεζόδρομου. Η Βάλια ψάχνει να τους βρει. Ψάχνει τη συνέχεια της όμορφης εκείνης ιστορίας που θα μπορούσε να είναι η ιστορία της αγάπης τους. Γνωρίστηκαν σε ένα μπαρ. ¨Μακάρι να έρθει να μου μιλήσει» είπε μέσα της. Και ήρθε και της μίλησε και τα βρήκανε. Ορεξάτο και δημιουργικό τυπάκι ο Νίκος που λάτρευε το φιλμ και μιλούσε για τα γυρίσματα της ταινίας που μόλις τέλειωσε, για την επόμενη που θα ξεκινούσε. «Ευτυχισμένος άνθρωπος» είχε σκεφτεί τότε η Βάλια. Σπάνια συναντάς τέτοια λαχτάρα για δουλειά. Τον θέλησε ακόμη περισσότερο. Μυστικά να ρουφήξει από τον ενθουσιασμό και τη ζωντάνια τους. Η φόρα της κόπηκε όχι με τηλεφώνημα αλλά με μήνυμα του Νίκου. «Δεν μπορώ άλλο». Στο μυαλό της το δεν μπορώ έγινε δεν θέλω και αποφάσισε να ξεκόψει. Μαχαίρι και μην μπορώντας να καταλάβει λόγους και αιτίες. Και τώρα ήταν εκείνος που της είχε τηλεφωνήσει και της ζητούσε συνάντηση. Με όλη την ανασφάλεια και τους φόβους της πρώτης απόρριψης πήγε να τον βρει. Μεθυσμένα λόγια από αλκοόλ και χασίς. Δεν λένε ότι το ποτό βγάζει στη φόρα τις αλήθειες; Τα πάντα εν σοφία ελάλησαν. Η μπύρα έκανε τον Νίκο να πει τη δική του αληθινή ιστορία εκείνη ενός 28χρονου που ζούσε ακόμα με τη μαμά του, που και του χρωστούσαν και δουλειά δεν έβρισκε, που ζούσε για την κάμερα μα η κάμερα δεν μπορούσε πια να τον ζήσει, που την είχε ερωτευτεί τρελά και με τη μία αλλά δεν είχε ψιλά ούτε πορτοκαλάδα να την κεράσει και θεώρησε καλύτερα να την κάνει πέρα. Πώς να ζήσεις τους έρωτές σου όταν η ίδια σου ζωή κρέμεται από αόρατα νήματα συναδελφικών μαχαιρωμάτων και αδιεξόδων επιβίωσης; Στο περιθώριο ενός κόσμου που σε τρέφει μόνο με ψευδαισθήσεις και μετά στέλνει τα όργανα της τάξης να σε μαζέψουν. Στην απέξω ενός κράτους που καταστέλλει ελπίδες και όνειρα, που το μόνο που σου προσφέρει είναι να σου στερεί. Στο αδιέξοδο μιας κοινωνίας που κάνει τα αυτονόητα, ουτοπικές επιδιώξεις.


ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ

Σύνοψη

Μια κοκκινοσκουφίτσα λιγότερο αθώα ,που ζει σ ένα άθλιο καλύβι,με μια μάνα που δεν έχει πρόβλημα να τη στείλει στο στόμα του λύκου.

Περίληψη

Στο καλύβι της κοκκινοσκουφίτσας ,η μαμά της , της ετοιμάζει ένα καλάθι με φαΐ για να το πάει σ ένα άλλο καλύβι που μένει η γιαγιά της.Μόνο που ανάμεσα στα δυο καλύβια παρεμβάλλεται ένα σκοτεινό δάσος μ ένα λύκο που καραδοκεί να φάει το μικρό κορίτσι.Αυτό το έχει υπ' όψιν της η κοκκινοσκουφίτσα και προβληματίζεται λιγάκι ,η μάνα της όμως έχει πολύ σοβαρούς λόγους να επιμένει….



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49