Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


Ο Αγιασμός

Σύνοψη

Σε μια συνοικιακή πολυκατοικία την καθημερινότητα σπάει ένα “κάθαρμα της κοινωνίας” που ξεριζώνει τα φυτά από τον μικρό κήπο του ακάλυπτου. Στην επιφάνεια έρχονται παλιά πάθη γονέων που -ως είθισται- παιδεύουσι τέκνα...

Περίληψη

Ο ήρωας μετακομίζει σε καινούργιο διαμέρισμα, όπου ένα αόρατο χέρι καταστρέφει τα φυτά του μικρού κήπου της πολυκατοικίας. Ο ένας ένοικος υποψιάζεται τον άλλο και οι σχέσεις των ενοίκων ακροβατούν σ' ένα τεντωμένο σχοινί. Αποφασίζουν να φωνάξουν παπά να κάνει αγιασμό στον κήπο... Στη διάρκεια του αγιασμού ο δράστης φανερώνεται και μαζί φανερώνεται η πίκρα του από τα αδιέξοδα που τον παίδεψαν στη ζωή του και παρέμειναν άλυτα και απειλητικά...


Ο Αδελφός του Θανάτου

Σύνοψη

Μια επιλογή που θα κρίνει τη ζωή σου. Όνειρο ή πραγματικότητα? Διάλεξε.

Περίληψη

Κάποιος κάπου κάποτε συναντά ένα μυστήριο τύπο. Αυτός αρχίζει να του μιλάει για μια επιλογή . Να συνεχίσει να ζει αυτό που ο ίδιος αποκαλεί ζωή, ή να ζήσει μέσα σε ένα όνειρο


Ο αναπτήρας

Σύνοψη

...Το Κακό είχε ξανάρθει. Πάντοτε μεταμφιεσμένο. Συνήθως σε μορφή ζώου ή ανθρώπου Πάντοτε πράο και αρχικά καλώς μεταμφιεσμένο , άλλοτε τόσο προφανώς επιδεικτικό σε σημείο να μην το πιστεύει κανείς. Έτσι γινόταν πάντα. Αυτή τη φορά η μάσκα του Κακού είχε υλική υπόσταση...έτσι για να μας κάνει πλάκα... Καθήστε αναπαυτικά φίλοι μου...θα σας πω την ιστορία του ...αναπτήρα.

Περίληψη

Ένας μικρός κόκκινος αναπτήρας, τυχαία αγορά από ένα τυχαίο περίπτερο. Ένας καθημερινός άνθρωπος με φόβους που γίνονται πάθη τη ...μοιραία στιγμή. Μια κακή διαπίστωση οδηγεί σε μια αξιόποινη πράξη. Είναι έτσι τυχαία όλα? η ο αναπτήρας χορεύει τον ήρωά μας στους δικούς του..φλεγόμενους ρυθμούς?


Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΛΥΜΕΝΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ

Σύνοψη

Ένας άντρας έχει αργήσει στο ραντεβού με την κοπέλα του, η οποία τον περιμένει στην είσοδο της πολυκατοικίας του. Στη βιασύνη του να προλάβει ξεχνάει να δέσει τα κορδόνια του. Μια κίνηση η οποία θα αποδειχθεί επικίνδυνη, μοιραία και ξεκαρδιστική καθώς παγιδεύεται στο ασανσέρ.

Περίληψη

Ο Πάνος ένας καλοντυμένος 30άρης βγαίνει από το διαμέρισμα του μιλώντας στο κινητό με την κοπέλα του που τον περιμένει στην είσοδο. Έχει αργήσει και της λέει να σταματήσει ένα ταξί καθώς προχωράει βιαστικός προς το ασανσέρ. Ένας νεαρός γείτονας που εμφανίζεται στο διάδρομο της πολυκατοικίας του λέει ότι έχει ξεχάσει τα κορδόνια του λυμένα αλλά ο Πάνος τον ειρωνεύεται χωρίς να δώσει ιδιαίτερη σημασία. Μπαίνοντας στο ασανσέρ πατάει το κουμπί του ισογείου για να κατέβει. Κοιτάζεται και φτιάχνεται στον καθρεύτη ώσπου νοιώθει το αριστερό του πόδι να ανεβαίνει καθώς ο ανελκυστήρας κατεβαίνει. Πανικόβλητος βλέπει τα κορδόνια του να έχουν πιαστεί στην πόρτα του ορόφου και αρχίζει να κρεμιέται μέσα στο ασανσέρ. Πέφτει πίσω και σπάει τον καθρεύτη ενώ με πανικόβλητες κινήσεις καταφέρνει και πατάει το ΣΤΟΠ στο ασανσέρ. Το παπούτσι έχει σφίξει από το τέντωμα των κορδονιών και δεν βγαίνει. Το πόδι του σχεδόν σπαγγάτο στον αέρα και το κινητό του στο πάτωμα να χτυπάει καθώς καλέι η κοπέλα του. Εκείνος όμως δεν το φτάνει για να απαντήσει. Δοκιμάζει να κόψει το κορδόνι με ένα κομμάτι καθρεύτη αλλά μάταια. Τελικά καταφέρνει να το κάψει με έναν αναπτήρα που είχε στην τσέπη του. Με απότομες κινήσεις τρέχει να προλάβει την κοπέλα του. Βγαίνοντας από το ασανσέρ πατάει πάλι τα κορδόνια του και πέφτει. Σηκώνεται σαν να μην συμβαίνει τίποτα και συνεχίζει. Βγαίνει έξω από την πολυκατοικία του και βλέπει την κοπέλα του να μπαίνει σ' ένα ταξί. Προσπαθεί να της δικαιολογηθεί που άργησε και να της εξηγήσει τι έγινε αλλά μάταια. Εκείνη είναι εξαιρετικά θυμωμένη με το στήσιμο που της έριξε και τον σπρώχνει έξω απ' το ταξί. Κλείνει την πόρτα και ο ταξιτζής βάζει μπρος. Ο Πάνος, με αίμα στο πίσω μέρος του κεφαλιού του, ιδρωμένος, με τσαλακωμένα και σκισμένα ρούχα, κοιτάζει θλιμμένος το ταξί να ξεκινάει. Εκείνη τη στιγμή παρατηρεί ότι τα κορδόνια του είναι πιασμένα στην πόρτα του ταξί όταν η κοπέλα του την έκλεισε. Πριν προλάβει να πει κουβέντα το ταξί τον παρασύρει απότομα εκτός κάδρου.


Ο άνθρωπος με τα μπαλόνια

Σύνοψη

Όταν η «μη πραγματικότητα» μπερδεύεται με την πραγματικότητα και την επηρεάζει.

Περίληψη

Ο Πέτρος, ένας σαρανταπεντάρης πλανόδιος πωλητής μπαλονιών και σινεφίλ, πηγαίνει να παρακολουθήσει ένα κινηματογραφικό αφιέρωμα στον αγαπημένο του Ζορζ Μελιέ. Όταν αναγγέλλεται το διάλειμμα, συνειδητοποιεί πως είναι μόνος στην αίθουσα προβολής. Βγαίνοντας στο φουαγιέ, θα συναντήσει μια αναπάντεχη παρέα. Πώς αυτή η απροσδόκητη συνάντηση θα επηρεάσει τον Πέτρο;


Ο άνθρωπος με το φλεμόνι

Σύνοψη

Ένας άνδρας ταΐζει τις γάτες σ’ ένα δρόμο με μπουρδέλα της Θεσσαλονίκης και γνωρίζει μια νεαρή πόρνη για μία μέρα. Πρόκειται για διασκευή του διηγήματος του Μ. Καραγάτση " Ο άνθρωπος με το φλεμόνι".

Περίληψη

Όλη η ταινία είναι ασπρόμαυρη Τόπος: στενός δρόμος με μπορδέλα πίσω απ’ τη Μοναστηρίου στη Θεσσαλονίκη – τα σπίτια είναι διώροφα, παλιά και βαμμένα σε διάφορα χρώματα – έχουν σημάδια εγκατάλειψης (π.χ. πεσμένοι σοβάδες, υγρασίες…) – ανάμεσά τους δυο-τρία ψιλικατζίδικα – ο δρόμος έχει λακκούβες – το στενό θυμίζει τη δεκαετία του ’70 Χρόνος: Νοέμβρης Πρόσωπα: Άντρας (γύρω στα εικοσιπέντε με τριάντα – κοντός – αδιάφορος – φτωχός, σχεδόν κακόμοιρος) – η Αννούλα (νεαρή πόρνη) – η Κατινάρα (χοντρή πόρνη που δεν έχει πια πέραση) – κορίτσια του επαγγέλματος


Ο Άνθρωπος Που Κουνούσε Το Κεφάλι Του

Σύνοψη

Ο άνθρωπος που κουνούσε το κεφάλι του προσπαθεί να ζήσει. (Λυρικό Δράμα)

Περίληψη

Ήταν ένας άνθρωπος που κουνούσε το κεφάλι του. Προσπάθησε να ζήσει, αλλά δεν τα κατάφερνε καλά στην αρχή. Μετά τα πράγματα πήγαν καλύτερα για αυτόν. Όμως, μόλις το κεφάλι του εντελώς ξαφνικά σταμάτησε τη μονότονη συνήθειά του, εσωτερικές, ψυχοσωματικές διεργασίες, τον οδήγησαν στο θάνατο.


Ο ΓΑΜΟΣ

Σύνοψη

Γίνεται γάμος. Στην αυλή της εκκλησίας ο ΠΕΤΡΟΣ προβληματίζεται γύρω από το λόγους παρακολούθησης της τελετής και συμμετοχής στο γλέντι που ακολουθεί.

Περίληψη

Ενώ γίνεται ένας γάμος, στην αυλή της εκκλησίας ο ΠΕΤΡΟΣ στέκεται προβληματισμένος. Βγαίνει ο ΜΙΧΑΛΗΣ και προσπαθεί να δει τί έχει. Ο ΠΕΤΡΟΣ του λέει πως δε θα έρθει στο γλέντι γιατί δεν μπορεί να χαρεί για έναν γάμο για τον οποίο δεν ξέρει πώς θα εξελιχθεί. Ο ΜΙΧΑΛΗΣ του λέει να έρθει για να τιμήσει το ζευγάρι με την παρουσία του και να διασκεδάσει. Ο ΠΕΤΡΟΣ είναι ανένδοτος. Δε θεωρεί την παρουσία του τιμητική, ούτε μπορεί να διασκεδάσει μαζί με ανθρώπους που δεν έχουν τις δικές του ανησυχίες.


Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ

Σύνοψη

Ένας αντικοινωνικός άνδρας με ιστορικό βίας, κόμπλεξ κατωτερότητας που ζηλεύει την ευτυχία και την ανεμελιά των άλλων ανθρώπων του δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία από την κοινωνία.

Περίληψη

Ένας αντικοινωνικός άνδρας με ιστορικό βίας, κόμπλεξ κατωτερότητας που ζηλεύει την ευτυχία και την ανεμελιά των άλλων ανθρώπων του δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία από την κοινωνία. Ο άνδρας αυτός με σκληρή δουλειά κατάφερε να βάλει την ζωή του στον σωστό δρόμο. Έχει αλλάξει όμως; Ένα ερέθισμα μπορεί τον επαναφέρει στην βίαιη ζωή που ζούσε; Ποιό μπορεί να είναι αυτό το ερέθισμα;


Ο ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΟΣ

Σύνοψη

Ο Χάρος εμφανίζεται σε έναν ρολογά για να του πάρει την ψυχή. Θα τα καταφέρει;

Περίληψη

Ενώ δουλεύει πάνω σε ένα μεγάλο ρολόι ένας ρολογάς, εμφανίζεται μπροστά του ο χάρος και του λέει ότι ήρθε για να του πάρει την ψυχή. Ο ρολογάς προσπαθεί να τον καθυστερήσει όσο μπορεί, ενώ αυτός θέλει να τελειώνει όσο πιο γρήγορα μπορεί και βγάζει τα απαραίτητα έγγραφα που χρειάζονται… Είναι η μετά θάνατον γραφειοκρατία που τον καθυστερεί τελικά και για καλή του τύχη ο καημένος ρολογάς την γλιτώνει γιατί ήταν απλά όλα ένα γραφειοκρατικό λάθος!


Ο Γιός

Σύνοψη

Πρόκειται για κωμικές αποσπασματικές ιστορίες μιας οικογένειας, ιστορίες οικείες λίγο πολύ σε πολλούς. Οι γονείς ενός οκτάχρονου αγοριού απαντούν με κωμική ανειλικρίνεια στις απορίες του. Όταν ο γιος έρχεται στη θέση του πατέρα μετά από χρόνια, παρά την πρόθεσή του για το αντίθετο, συμπεριφέρεται με τον ίδιο ανειλικρινή τρόπο στις ερωτήσεις του γιου του.

Περίληψη

Το πρώτο επεισόδιο λαμβάνει χώρα ένα απόγευμα στο σπίτι μιας μεσοαστικής οικογένειας, όταν ο οκτάχρονος γιος ρωτάει για τον νεκρό παππού. Η συνηθισμένη σ’ αυτές τις περιπτώσεις απάντηση του πατέρα, δεν ικανοποιεί τον γιο, που γνωρίζει ήδη την αλήθεια. Το επόμενο επεισόδιο παίζεται στην κουζίνα, όπου η μητέρα προσπαθεί να πείσει τον μικρό να φάει, μεταχειρίζοντας κόλπα, που ο μικρός αναγνωρίζει. Το τελευταίο επεισόδιο παίζεται μπροστά στην πόρτα, στον αμήχανο αποχωρισμό του πατέρα από την οικογένεια, έπειτα από τον χωρισμό του ζευγαριού, εξαιτίας της ερωτικής απάτης του πατέρα. Και τα τρία επεισόδια καταλήγουν με τσακωμό του ζευγαριού, εξαιτίας της ανικανότητάς του ουσιαστικά να χειριστεί τις εκάστοτε δύσκολες καταστάσεις. Μετά από χρόνια ο γιος έχει μεγαλώσει, έχει παντρευτεί και χωρίσει, έχοντας όμως κάνει δικό του γιο. Παρά την πρόθεσή του να μη συμπεριφέρεται στον γιο του, με τον ανειλικρινή τρόπο των γονιών του προς εκείνο, πρακτική που επέκρινε στο παρελθόν, κάνει τα ίδια λάθη.


Ο γιος της κυρά-Νίτσας

Σύνοψη

Μία γιαγιά βρίσκει τη συντροφιά και την προσοχή που της λείπει σε έναν ξένο

Περίληψη

Η ανάγκη των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας για φροντίδα και προσοχή αλλά και η ατέρμονη προσπάθειά τους να νιώθουν χρήσιμοι και αναγκαίοι, τους σπρώχνει στην αναζήτηση συντροφιάς, έστω και έξω από το γνώριμο περιβάλλον τους, επιστρατεύοντας όσο μέσα μπορούν.


Ο ΓΛΑΡΟΣ

Σύνοψη

Η καθημερινότητα του ρακοσυλλέκτη Μπαχ που ζει τα τελευταία χρόνια στη χωματερή.

Περίληψη

Η ταινία περιγράφει τη καθημερινότητα του ρακοσυλλέκτη Μπαχ που συνειδητά επέλεξε να ζει στη χωματερή. Ακόμα κι όταν η φαντασία του πλανιέται σε γαμήλια γλέντια και αστικά περασμένα τοπία, επιλέγει να μεταμορφωθεί σε γλάρο και να επιστρέψει στη χωματερή.


Ο Δαντης και η Αναζητηση της Ευτυχιας

Σύνοψη

Ενας αντρας και μια γυναικα ψανχουν να βρουν της ευτυχια. Σε αυτη την αναζητηση καθοριστικο ρολο παιζει ενας ποιητης, φιλοσοφος και πολιτικος του 14ου αιωνα, ο Δαντης Αλιγκιερι.

Περίληψη

Ο Αρης προσπαθει να γινει ευτυχισμενος. Γι αυτον η μονος δρομος που οδηγει στην ευτυχια ειναι η γνωση. Ο διασημος ποιητης, φιλοσοφος και πολιτικος, Δαντης Αλιγκιερι εχω κεντρικο ρολο στη ζωη του Αρη. Μια μερα, το βιβλιο του Δαντη "Θεια Κωμωδια" θα γινει η αιτια για μια καθοριστικη συναντηση. Ο Αρης θα συναντηση την κοπελα που πηρε καταλαθος το βιβλιο μαζι της καθως εφευγε απο την βιβλιοθηκη. Οταν φτασει στο σπιτι της, θα γινει μαρτυρας του θανατου της. Η κοπελα δινει τελος στην ζωη της γιατι δεν υπηρξε ποτε ευτυχισμενη. Ο Αρης προσπαθει να την πεισει να μην το κανει, χωρις ομως να εχει επιτυχια.


Ο ΔΡΟΜΟΣ

Σύνοψη

Μια παρτίδα σκάκι με τον εσωτερικό μας εαυτό και πως μια ήττα ατομική οδηγεί σε μια προσπάθεια συλλογική με μεγαλύτερες ελπίδες επιτυχίας.

Περίληψη

Ένας νεαρός, ένα δωμάτιο, μια παρτίδα σκάκι απέναντι στους φόβους του για το μέλλον στη σημερινή Ελλάδα. Μια ήττα σε ατομικό επίπεδο, που οδηγεί σε μια συλλογική προσπάθεια ,ίσως, νικηφόρα. Εκεί, στο δρόμο.


Ο δρόμος

Σύνοψη

Τα πάντα μπορούν να συμβούν ,όταν βγαίνεις για μία βόλτα σε έναν δρόμο , από το να μάθεις τους γύρω σου ,άλλα και τον ίδιο σου τον εαυτό.

Περίληψη

Δύο ηλικιωμένοι κύριοι, μία ευγενική κοπέλα και ένας ναρκομανής, μπλέκουν τις ιστορίες τους και προσπαθούν να βγάλουν κάποια συμπεράσματα για την ζωή που μέχρι τώρα κάνανε και να πάρουνε κάποιες αποφάσεις για αυτή που πρέπει να κάνουνε,όλα αυτά διαδραματίζονται σε έναν δρόμο της Αθήνας που μετά από εκείνη την μέρα δεν θα τους φαινότανε ποτέ ξανά ίδιος .


Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ

Σύνοψη

Μια καθημερινή ιστορία με έναν λαμόγιο ταξιτζή που προσπαθεί να εκμεταλλευτεί δυο κοπέλες χρεώνοντας τες με διπλή ταρίφα. Τελικά όμως οι ρόλοι αντιστρέφονται και επιφέρεται η δικαιοσύνη.

Περίληψη

Η Στέλλα με την φίλη της μόλις αποβιβαστήκανε στο λιμάνι του Πειραιά επιστρέφοντας από ένα κυκλαδίτικο νησί. Μέσα στο αλαλούμ που επικρατεί προσπαθούν να βρούν ένα ελεύθερο ταξί. Μετά από λίγη ώρα σταματάει ένα ταξί και οι κοπέλες χαρούμενες επιβιβάζονται μέσα. Δεν ξέρουν όμως ότι τους περιμένει μια δυσάρεστη έκπληξη: ο ταξιτζής θέλει να τους χρεώσει δυο ξεχωριστές ταρίφες παρόλο που η διαδρομή των κοριτσιών μέχρι ενός σημείου είναι ίδια. Η Στέλλα αντιδράει στην αρχή αλλά υποκύπτει στα παρακάλια της φίλης της να δεχτεί την απαίτηση του ταξιτζή. Ωστόσο δεν παραδίδει τόσο εύκολα τα όπλα της, καθώς φέρνει τον ταξτζή μπροστά σε ένα…αστυνομικό τμήμα. Έδω οι ρόλοι αντιστρέφονται, τα κορίτσια έχουν το πάνω χέρι και ο ταξιτζής «χαρίζει» την μια ταρίφα. Τελικά η Στέλλα είναι πολύ τυχερή που μένει απέναντι από το αστυνομικό τμήμα!


Ο Ενοχλημένος ενοχλητικός

Σύνοψη

Ο Νίκος είναι ένας δραστήριος τριαντάρης. Εργάζεται σκληρά στά κομπρεσέρ. Τρέλλα του οι μοτοσικλέτες μέ ``ανοιχτές``εξατμήσεις καί γκάζια. Κοιτάζει μόνο τήν καλοπέραση καί τήν εξυπηρέτησή του, αδιαφορώντας άν μέ τόν τρόπο πού οδηγεί ή εργάζεται, κάποιους άλλους έντονα ενοχλεί. Περισσότερο από αδιαφορία καί λιγότερο από άγνοια, δέν προσέχει επαρκώς ούτε τόν ίδιο του τόν εαυτό. Όταν όμως τού προκύπτει ένα ξαφνικό καί οδυνηρό πρόβλημα υγείας, αναγκάζεται νά αναθεωρήσει απόψεις καί συμπεριφορές...

Περίληψη

Ο Νίκος, ένας ψηλός και γεροδεμένος νέος, μένει στο ισόγειο μονοκατοικίας με αυλή. Είναι εύθυμος και καλοπερασάκιας, ``ο εαυτούλης μου``. Εργάζεται στά δημόσια έργα σάν χειριστής κομπρεσέρ. Οδηγεί την μεγάλη μοτοσικλέτα του με τίς ``ανοιχτές`` εξατμήσεις στο όριο ακόμα και τίς ώρες κοινής ησυχίας, αδιαφορώντας άν κάποιοι άλλοι έντονα ενοχλούνται ή τον βρίζουν. Ο Κώστας είναι ο περιπτεράς της γειτονιάς, στα πενήντα πέντε. Είναι τύπος`` βαρύς`` καί φαίνεται μόνιμα κουρασμένος. Το περίπτερό του βρίσκεται επάνω στο πεζοδρόμιο σχεδόν μπροστά απο το σπίτι του Νίκου. Έχει φθάσει τα νεύρα του στα όριά τους και είναι έτοιμος να τσακωθεί μαζί του, γιατί ο θόρυβος από τα μαρσαρίσματα της μοτοσικλέτας κάθε πρωί τον έχουν αφάνταστα εκνευρίσει. Ο Παναγιώτης, ο συνάδελφος του Νίκου, είναι ελαφρά παχουλός μέ σκληρά χαρακτηριστικά, στα σαράντα. Σοβαρός καί τυπικός, εργάζεται πάντα προσεκτικά και με τάξη. Συχνά τον παρατηρεί, γιατί ΄`πιάνει``το κομπρεσέρ ενωρίς το πρωί και ενοχλεί, χωρίς όμως αυτός να τον υπολογίζει. Η Γυναίκα του Νίκου, η Μαρία, είναι μιά ωραία κοπέλα με καστανλοξανθα μαλλιά, στά είκοσι πέντε. Ένα μεσημέρι βλέπει τον άνδρα της πάρα πολύ ανήσυχο. Μαθαίνει οτι κάποιο ξαφνικό πρόβλημα ακοής τόν απασχολεί και παρ`όλο πού προσπαθεί νά τόν καθησυχάσει, τήν ενημερώνει οτι δεν αισθάνεται καθόλου καλά και οτι θα επισκεφθεί αμέσως γιατρό. Το νοσοκομείο -που τελικά κατέληξε-δεν ήταν μόνο ο τόπος της αναρρώσεως αλλά και της περισυλλογής. Ήταν χώρος σκέψεων και προγραμματισμού μιάς ``νέας``πιό ήρεμης ζωής. Λίγες ημέρες μετά την έξοδό του, συναντιέται με τον συνάδελφό του τον Παναγιώτη. Ήταν προβληματισμένος καί φοβισμένος. Του εξήγησε οτι η πτώση της ακοής και ο βόμβος, προερχόταν από τούς υπερβολικούς θορύβους της μοτοσικλέτας και του κομπρεσέρ. Ήταν μετανιωμένος αλλά και αποφασισμένος να δώσει άμεση λύση χωρίς να αλλάξη τη ζωή του. Δέν θα εγκατέλειπε ούτε την δουλειά του, ούτε την αγαπημένη του μοτσικλέτα αλλά θα χάραζε μιά νέα, μιά διαφορετική πορεία. Από την επομένη ο Νίκος δέν προσέχει μόνο τον εαυτόν του, δέν είναι μόνο ο ``ήσυχος``μοτοσικλετιστής και ο τυπικός εργαζόμενος, αλλά και ο κατακριτής κάθε παραβάτη πού ασκόπως ή συνειδητά θορυβεί, προκαλώντας συγχρονως, την έντονη απορία αυτών πού μέχρι τότε καθόλου δέν υπολόγιζε και έντονα ενοχλούσε...


Ο ήχος της Πανδώρας

Σύνοψη

Η καθημερινή ρουτίνα τεσσάρων ενοίκων μιας πολυκατοικίας διαταράσσεται από έναν παράξενο και εκνευριστικό ήχο.

Περίληψη

Οι ένοικοι των τεσσάρων διαμερισμάτων μιας πολυκατοικίας (δύο στον προτελευταίο όροφο και τα άλλα δύο στον τελευταίο) θα ζήσουν ένα διαφορετικό απόγευμα από τα συνηθισμένα. Ενώ κάνουν τις καθιερωμένες τους ασχολίες, ξαφνικά ένας μονότονος, επαναλαμβανόμενος ήχος αρχίζει να τους ενοχλεί όλους.Προσπαθώντας να βρουν από που προέρχεται, ο καθένας τους αποδίδει τον ήχο σε διαφορετικό λόγο από τους άλλους, με αποτέλεσμα να προκύψουν παράδοξες παρεξηγήσεις μεταξύ τους. Τελικά ποια είναι η πηγή του ήχου;


Ο Θάνατος Ενός Ποιητή

Σύνοψη

Η ζωη ενος ποιητη οδευει προς το τελος της

Περίληψη

Ο ποιητης επιστρεφει απο την καθημερινη του βολτα σπιτι.Καθεται διπλα στο τζακι κ χτυπα η πορτα.Μια σκοτεινη φιγουρα στεκεται μπροστα του κ αυτος δειχνει να την γνωριζει καλα



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50