Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


Οι γελασμένοι μαθηματικοί

Σύνοψη

Αντιμετωπίζουμε το διαχρονικά γνωστότερο θεώρημα των μαθηματικών, δηλαδή το πυθαγόρειο θεώρημα. Μια ελάχιστη και αναγκαία ιστορική και συγχρόνως φανταστική αναδρομή, μας εισάγει στο θεώρημα. Αυτό αντιμετωπίζεται με μαθηματικά μέσα, όπως αυτά διδάσκονται σήμερα στα σχολεία και στα πανεπιστήμια όλου του κόσμου. Αποτέλεσμα είναι η ανατροπή του θεωρήματος με τρόπο απλό και κατανοητό, χωρίς την εισαγωγή ουδενός νέου αξιώματος, όρου ή νέας άποψης. Απλά δείχνεται το σφάλμα της απόδειξης.

Περίληψη

Βρισκόμαστε στο 700 π. Χ. όπου σε μία σύντομη σκηνή μαθαίνουμε ή θυμόμαστε εκ νέου το πυθαγόρειο θεώρημα. Στη σκηνή αυτή αφήνεται αναπόδεικτο υπονοούμενο για το λάθος που διαχρονικά συνοδεύει κάθε απόδειξη της ορθότητας του πυθαγορείου. Σήμερα μάλιστα, υπάρχουν περισσότερες από 500 ταξινομημένες αποδείξεις της ορθότητάς του – όλες εσφαλμένες. Η υπόδειξη του σφάλματος, ενεργοποιεί την έννοια ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ στα μαθηματικά, που σημαίνει ότι με τα ίδια δεδομένα και τις ίδιες πράξεις, δεν μπορεί ένας συλλογισμός και ο συμπερασμός του, να είναι συγχρόνως ορθός και ψευδής. Η απόδειξη του σφάλματος του περίφημου θεωρήματος γίνεται επί υπαρκτών δημοσιευμένων αποδείξεων – εφαρμογών του πυθαγορείου στη φύση (πλακοστρώσεις), από τον εξαίρετο καθηγητή μαθηματικών του πανεπιστημίου Κρήτης πολυγραφότατο συγγραφέα κύριο Πάρη Πάμφιλο και την προηγηθείσα χρονικά, ίδιας απόδειξης, από την καθηγήτρια μαθηματικών κυρία Μαλβίνα Παπαδάκη σε κείμενό της που φιλοξενούν οι σελίδες της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Η ανατροπή του θεωρήματος είναι απλούστατη και ανασκολοπίζει τα μέχρι σήμερα γνωστά μαθηματικά. Ο υπογράφων, απευθύνθηκε στην Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία σχετικά με το θέμα και στο σενάριο αναφέρεται το αποτέλεσμα της εκεί παρουσίας του με σχετική ανακοίνωσή της. Ουδέν νέο εισάγεται από μέρους μου στα μαθηματικά για την ανατροπή του θεωρήματος, παρά μόνο εξετάζω το ορθό ή εσφαλμένο των προτεινομένων εφαρμογών του πυθαγορείου στη φύση από τους αξιότιμους κ.κ. καθηγητές. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι οι καθηγητές ενεργούν σύμφωνα με τα ισχύοντα μαθηματικά προβαίνοντας σε εφαρμογή του πυθαγορείου με πλακοστρώσεις. Είναι ολοφάνερο πως δεν συμμερίζονται τις απόψεις της Επιτροπής Ευκλείδης Β΄ της ΕΜΕ και θεωρούν ότι το πυθαγόρειο ισχύει και στη φύση. Όμως, καμία αναφορά στην ιστορική διαδρομή του θεωρήματος αυτού - πριν από την παράστασή μου στην ΕΜΕ - δεν κάνει λόγο για εξαιρέσεις επί της ισχύος του και έτσι οι κ.κ. καθηγητές δεν παραβιάζουν κανέναν μαθηματικό κανόνα. Αυτό σημαίνει ότι η ανακοίνωση της ΕΜΕ που στηρίζει το πυθαγόρειο με εισαγωγή ερμηνείας, μετά από 2700 χρόνια για να μη δεχτεί την ανατροπή του – θέλει κότσια που δεν υπάρχουν μάλλον στους Έλληνες μαθηματικούς – είναι απλά προσχηματική με συντεχνιακή αντίληψη. Λυπάμαι. Δείχνω το σφάλμα και αυτό αρκεί για την ανατροπή του πυθαγορείου που δεν μπορεί να είναι και σωστό και λάθος συγχρόνως. Μία απόδειξη μη ισχύος συνεπάγεται καταστροφή της ισχύος του θεωρήματος. Εύχομαι κάποτε να υπερβούν οι μαθηματικοί τους δισταγμούς τους να αναγνωρίσουν ότι κάνουν σφάλμα επί 2700 χρόνια στηρίζοντας ένα εσφαλμένο θεώρημα, είτε ευρίσκομαι σε φυσική παρουσία, είτε σε φυσική απουσία από τούτη τη ζωή.


Οι Δυο μας

Σύνοψη

Ένα από αυτά τα μουντά γεμάτα υγρασία βράδια της επιστροφής από τις διακοπές, μια γυναίκα Γυρίζει στο σπίτι της αγκαλιά με τις αναμνήσεις των διακοπών της, στον δρόμο της, κάποιος θέλει να τις κλέψει…

Περίληψη

Μία γυναίκα, επιστρέφοντας από τις διακοπές της, δέχεται επίθεση από έναν ληστή. Αφήνοντας τις βαλίτσες της και βάζοντας το στα πόδια, δίνει στον ληστή την εντύπωση ότι πάνω της κουβαλάει κάτι πολύ μεγαλύτερης αξίας... Μετά από ένα σύντομο αλλά κουραστικό κηνυγητό, ο ληστης καταφέρνει να ακινητοποιήσει την κοπέλα. Με λύπη όμως σηνειδητοποιεί ότι αυτό που προστάτευε η κοπέλα δεν έχει καμία αξία, ή τουλάχιστον, δεν έχει καμία αξία για αυτόν...


Οι Μάσκες

Σύνοψη

Ένας άνθρωπος που φορούσε μία ζωή μάσκες. Διαφορετική μάσκα με την σχέση του, διαφορετική με τον προϊστάμενο και με τον υφιστάμενό του, διαφορετική με τους φίλους του. Όταν τελικά συνειδητοποιεί ότι φοράει μάσκες όλη του τη ζωή, την βγάζει και βλέπει τον εαυτό του για πρώτη φορά, χωρίς να τον αναγνωρίζει.

Περίληψη

Το σενάριο περιστρέφεται γύρω από τον άγνωστο χωρίς όνομα ήρωα μας ο οποίος ξυπνάει και ζει μία μέρα σαν όλες τις άλλες, με τα προσωπεία που έχει δημιουργήσει και του έχουν δημιουργήσει άλλοι για τον εαυτό του. Τον βλέπουμε στις καθημερινές εκφάνσεις της ζωής του, σε κομμάτια που όλοι μας λίγο ή πολύ τα ζούμε. Η μόνη διαφορά είναι ότι αυτή η μέρα θα είναι η πρώτη μέρα που θα συνειδητοποιήσει ότι φοράει μάσκες, όταν θα δει τον φίλο του χωρίς μάσκα. Η συνειδητοποίηση θα τον αφήσει με την απορία του ποιος πραγματικά είναι. Η πρώτη μέρα της πραγματικής ζωής του θα ξεκινήσει.


Οι μάσκες των εικόνων

Σύνοψη

Ένας καινούριος κόσμος, μια ιστορία, μια τελετουργία, μια συμβολική παραίσθηση...

Περίληψη

Σε ένα κόσμο όπου τα πρόσωπα των ανθρώπων είναι καλυμμένα με μάσκες που αντιπροσωπεύουν την πολιτική, θρησκευτική, ιδεολογική και κοινωνική τους ταυτότητα, δυο νέοι ξεφεύγουν σε μια γραφική παραλία. Η βουτιά στο νερό αποτελεί ουσιαστικά μια βουτιά στην αλλοτρίωση των βασικών κοινωνικών λειτουργιών τους, αλλά και στο αμετάβλητο των αξιών του μύθου των συμβόλων.


Οι παλιάτσοι

Σύνοψη

Δύο πλανόδιοι μουσικοί, ένας γιγαντόσωμος άντρας κι ένας πιτσιρίκος "διεκδικούν" τον ίδιο δρόμο για να παίξει ο καθένας μόνος του και να κερδίσουν χρήματα από τους περαστικούς.

Περίληψη

Δύο πλανόδιοι μουσικοί, ένας γιγαντόσωμος άντρας κι ένας πιτσιρίκος "διεκδικούν" τον ίδιο δρόμο για να παίξει ο καθένας μόνος του και να κερδίσουν χρήματα από τους περαστικούς. Η συνύπαρξη με τον πιτσιρίκο δε θα ενθουσιάσει τον γιγαντόσωμο άντρα, ο οποίος θα διώξει κακήν κακώς τον πιτσιρίκο, για να μην του κόβει την πελατεία. Ο μικρός δε θα "το βάλει κάτω" και θα ενοχλεί κάθε τρεις και λίγο με περιπαικτική διάθεση τον άντρα. Στο τέλος, η πίεση του μικρού θα πιάσει τόπο και ο άντρας θα δεχτεί να παίξουν μαζί, συνεργασία η οποία θα τους αποφέρει κέρδος.


Οι Παλιές, Καλές Μέρες

Σύνοψη

Δυο άντρες, περίπου 40 χρονών, ψάχνουν κάτι σε ένα πάρκο.

Περίληψη

Δυο άντρες, περίπου 40 χρονών, ψάχνουν κάτι, μέσα σε ένα πάρκο, ενώ δίπλα τους άνθρωποι περνάνε κάνοντας τζόκινγκ, ακούγοντας μουσική, κουβαλώντας τις σακούλες από το σούπερ μάρκετ... Οι δυο τους, γεμάτοι ελπίδες, πηγαίνουν προς διαφορετικές κατευθύνσεις, ψάχνοντας, έχοντας φτάσει σε σημείο απελπισίας πια και πιστεύοντας ότι, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, αν δεν έχει πεθάνει ήδη. Μπορεί να ψάχνουν ένα πρόσωπο, ένα αντικείμενο ή απλά τις παλιές καλές μέρες. Είναι νέοι ακόμη και δεν απογοητεύονται εύκολα, αλλά η πραγματικότητα, όπως πάντα, αποδεικνύεται πολύ σκληρή. Θα βρουν τελικά τις παλιές, καλές μέρες ή η ελπίδα έχει πεθάνει οριστικά και αμετάκλητα;


Οι σκιές του φεγγαριού

Σύνοψη

Ποια είναι τα όρια της αγάπης και του μίσους; Κι αν κάποιος τα ξεπεράσει;

Περίληψη

Ο Μάνος και ο Λάμπρος είναι δύο αδέλφια, αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους. Ο Μάνος είναι ευέξαπτος, εριστικός και καχύποπτος, ενώ ο Λάμπρος φαίνεται καλόβολος και δείχνει να αγαπάει πολύ τον αδελφό του, σε αντίθεση με τον Μάνο, ο οποίος δείχνει να τον μισεί. Κάνουν μια βόλτα κάτω από την Ακρόπολη και συζητούν τις αντιθέσεις τους. Κάποια στιγμή φτάνουν σε έναν απόκρημνο βράχο κάτω από την Ακρόπολη. Ο Μάνος εκνευρισμένος με τον Λάμπρο χάνει την ισορροπία του και πέφτει από τον γκρεμό. Τελευταία στιγμή κρατιέται από την άκρη του βράχου. Ζητάει τη βοήθεια του Λάμπρου. Αυτός πάει να τον σώσει, αλλά τελευταία στιγμή τον αφήνει και πέφτει.


Οικιακό μυστήριο

Σύνοψη

Μία μάνα προσπαθεί να αποδείξει οτι η καινούργια αγαπητικιά -όπως και κάθε αγαπητικιά- του γιου της "δεν είναι σόι" σε ένα ενδοοικογενειακό "ψυχροπόλεμο" επεισόδιο

Περίληψη

Η Εύη είναι μάνα και μάλιστα επαγγελματίας.ένα βράδυ επιστρέφει στο σπίτι ο γιος της παρέα με μια κοπέλα.η Εύη ανησυχεί.ποια είναι αυτή? από πούθε κρατάει η σκούφια της?. Είναι σίγουρη πως αυτή η κοπέλα είναι μια απειλή για το γιο της που είναι μικρός (27 χρονών) και αθώος και δεν μπορεί να διακρίνει καθαρά αυτά τα πράγματα,τουλάχιστον όχι όπως μια μάνα μπορεί και έχει το καθήκον να κάνει.ξεκινάει μια αποστολή να μάθει πληροφορίες για να ξεσκεπάσει αυτή την κοπέλα και να αποδείξει την ενοχή της σώζοντας τον Γιόκα της για άλλη μια φορά.για να πετύχει τον σκοπό της ζητάει από τον άλλο της Γιο, να συνεργαστούν. Όταν αυτός αρνείται τα πράγματα περιπλέκονται... Ίντριγκες και σασπένς μέσα στην οικογένεια!


ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

Σύνοψη

Σε ένα αστικό σπίτι, οι δυο γονείς στρώνουν μαζί το τραπέζι, όπου θα γευματίσουν, ενώ στο παιδικό δωμάτιο, η μικρή τους κόρη παίζει με κούκλες κουκλοθέατρου. Οι γονείς αρχίζουν να τσακώνονται και η ένταση κλιμακώνεται και διοχετεύεται πάνω στα αντικείμενα. Ο θόρυβος γίνεται αποκρουστικός. Στο παιδικό δωμάτιο, η μικρή αρχίζει να βάζει τις κούκλες να τσακώνονται, επαναλαμβάνοντας τα λόγια των γονιών της. Λίγο μετά οι τρεις τους κάθονται στο τραπέζι. Οι δυο γονείς είναι σοβαροί. το παιδί τους κοιτάζει και προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί τους. Μάταια όμως. Οι δυο γονείς συνεχίζουν να το παραμελούν , βυθισμένοι στο μικρόκοσμο τους.

Περίληψη

Σε ένα αστικό σπίτι, σε ένα κατάλευκο φωτεινό περιβάλλον, η μητέρα με την βοήθεια του πατερά στρώνουν το μεσημεριανό τραπέζι. Σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, η μικρή τους κόρη παίζει με τις κούκλες της. Καθώς οι γονείς μεταφέρουν τα αντικείμενα, με μια ασήμαντη αφορμή, ξεσπάσει ένας έντονος καυγάς. Οι γονείς ανταλλάσσουν σκληρές κουβέντες, ενώ η ένταση διοχετεύεται πάνω στα αντικείμενα. Τα μαχαιροπίρουνα που πέφτουν πάνω στα πιάτα δημιουργούν εκκωφαντικούς θορύβους. Η σύγκρουση κλιμακώνεται. οι ήχοι των αντικειμένων παραμορφώνονται. Στο σκοτεινό δωμάτιο, η κόρη βάζει τις κούκλες να τσακώνονται επαναλαμβάνοντας και συνεχίζοντας τα τις φράσεις των γονιών της. Στο τέλος οι τρεις τους βρίσκονται καθισμένοι στο στρωμένο τραπέζι. Οι δυο γονείς τρώνε σιωπηλοί και σοβαροί. η μικρή τους κόρη τους κοιτάζει και προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί τους. Οι γονείς όμως συνεχίζουν να την αγνοούν. Την σκηνή αυτή συνοδεύουν οι ήχοι των ξύλων που καίγονται στο τζάκι συμβολίζοντας την ζεστασιά της ατμόσφαιρας που θα έπρεπε να υπάρχει σε αυτήν την οικογενειακή σύναξη.


Όλα είναι κύκλος

Σύνοψη

Δυο γυναίκες , μια σχέση περίεργη και συνάμα δύσκολη ανάμεσα σε μάνα και κόρη. Τι είναι αυτό που κάνουμε λάθος στη ζωή μας; Μας έμαθε άραγε κανείς πως η ζωή είναι κύκλος;

Περίληψη

Το γηροκομείο φιλοξενεί την Υβόννη, γιατί τα παιδιά της είναι δυστυχώς πολυάσχολα και δεν έχουν χρόνο να αφιερώσουν στη μητέρα τους. Ή μήπως έχουν και δεν θέλουν δεν τους νοιάζει; Τι γίνεται όταν μεγαλώνουν οι άνθρωποι που μας έφεραν στον κόσμο; Τους ξεχνάμε; Γιατί δεν πρέπει να κάνουμε πράγματα άσχημα μπροστά στα παιδιά; Μήπως τα παιδιά μας θεωρούν πρότυπα και μας αντιγράφουν; Τι συνδέει τη γυναίκα του γηροκομείου με τη γυναίκα που βλέπουμε στο σπίτι;


Όλα λάθος

Σύνοψη

Μια ζωή σε τρεις θεμελιακές φάσεις της. Η γέννηση μέσα στα δίσεκτα χρόνια της δικτατορίας, ένας γάμος με τον λάθος άνθρωπο στην ανέμελη δεκαετία του ενενήντα και μια ενήλικη ζωή ως μητέρα και σύζυγος, περιτριγυρισμένη από ωραία και ακριβά πράγματα, αλλά με την ουσιαστική απουσία της ανθρώπινης ύλης. Η ανθρώπινη κατάσταση σε κρίση.

Περίληψη

Η αφηγήτρια-πρωταγωνίστρια έχει πλήρη επίγνωση της κατάστασής της. Γεννήθηκε μέσα στα γεγονότα του Πολυτεχνείου, από γονείς δημοκράτες που δεν δίστασαν να έρθουν σε μετωπική σύγκρουση με την χούντα. Όπως αρκετά παιδιά της γενιάς της μορφώθηκε στα πανεπιστήμια της Αγγλίας, αλλά επέστρεψε πίσω, ελπίζοντας σε περισσότερα απ’ όσα είχε τελικά να της προσφέρει η Ελλάδα της δεκαετίας του ’90. Έκανε έναν επιτυχημένο γάμο από άποψη κοινωνική και οικονομική, μολονότι τη μέρα του μυστηρίου και πάνω στο γαμήλιο γλέντι, ανακάλυψε ότι ο μοναδικός άντρας τον οποίο είχε ερωτευθεί λίγα χρόνια πριν και είχε χάσει τα ίχνη του, ήταν επιστήθιος φίλος του άντρα της. Συνεχίζει να ζει το 2010 στον αυτόματο πιλότο, έχοντας πλήρη συνείδηση του θανάτου της ψυχής της, ισοπεδωμένη ως γυναίκα, ως σύζυγος και ως πολίτης μιας χώρας σε κρίση.


Όλοι

Σύνοψη

Σε ένα μακρινό πλανήτη, υπάρχει πρόβλημα. Ο Βλεπ αποφασίζει να το λύσει.

Περίληψη

Σε ένα μακρινό πλανήτη, υπάρχει πρόβλημα. Ο Βλεπ αποφασίζει να το λύσει. Ενώ δεν είναι δική του δουλειά και δική του ευθύνη, παρατάει τη σφουγγαρίστρα, παίρνει παράνομα το μεγαλύτερο σκάφος του πλανήτη προσπαθώντας να σώσει τον αγαπημένο του πλανήτη. Τη Γη. Λειτουργεί αυθόρμητα και δεν έχει σχέδιο. Θα τα καταφέρει?


ΟΜΟΝΟΙΑ

Σύνοψη

Οδός Zήνωνος αργά το βράδυ . Ενάς νεαρός ο Άλκης μπαίνει μες στο λεωφορέιο και κρατάει το κινητό στα χεριά του Εκεί ένας άλλος επιβάτης,μέσης ηλικίας ο Αρίστος, του αρπάζει το κινητό τηλέφωνο και χάνεται στα στενά της Ζήνωνος . Η αρραβωνιαστικιά του παίρνει χαμπάρι τις πράξεις του και τον διώχνει από το σπίτι .

Περίληψη

Ο Άλκης περιμένει το λεωφορείο. Το λεωφορείο έρχεται και οι επιβάτες μπαίνουν μέσα . Λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει , ο Άλκης κάθεται στο κάθισμα της μεσαίας πόρτας ακριβώς μπροστά του , βρίσκεται ένας επιβάτης ο Αρίστος όρθιος.Ο Άλκης βγάζει το κινήτο του και διάβαζει ένα εισερχόμενο μήνυμα .Ο Αρίστος τον εκλιπαρεί να στείλει ένα μήνυμα . Ο Άλκης πληκτρολογεί το μύνημα και ο Αρίστος του αρπάζει τη συσκευή από τα χέρια , βγαίνει από το λεωφορείο και τρέχει. Ο Άλκης τον κυνηγάει από πίσω αλλά δεν το προλαβάινει . Ο Αρίστος πηγαίνει στο σπίτι της αραββωνιαστικιάς του , και αναρωτιέται γιατι δεν του δίνει σημασία . Η Έρρικά, η αραββωνιαστικία του εξηγεί οτί είναι αγανακτισμένη με τις πράξεις του και του ανοίγει τη πόρτα για να φύγει. .Η Έρρικα παίρνει το μπουφάν από τη κρεμάστρα και το πετάει στα ποδία του . Από το μπουφάν πέφτουν στο πάτωμα κινητά τηλέφωνα τα οποία αποσυναρμολογούνται .


ΟΜΟΡΦΗ

Σύνοψη

Μια γυναίκα δείχνει πολύ όμορφη, γλυκιά και με αυτοπεποίθηση. Ο κόσμο ομως γύρω της την βλέπει απαξιωτικά. Μόνο ένα κοριτσάκι θα την δει πραγματικά για αυτό που είναι.

Περίληψη

Σε ένα μπαρ μια γυναίκα χορεύει και προσπαθεί να κανί και άλλο κόσμο να χορέψει μαζί της. Όλοι την αποπαίρνουν γιατί βλέπουν κάτι άσχημο και ας δείχνει πανέμορφη και εντυπωσιακή. Η κοπέλα απλώς δείχνει αυτό που αισθάνεται.


Όνειρο θερινής νυχτός

Σύνοψη

Το σενάριο αναφέρεται στη διαφορά ανάμεσα στη ζωή που θέλουμε και στη ζωή που κάνουμε. Προβάλει την καθημερινότητα ενός νέου που έχει βαλτώσει και το απόσπασμα από τη ζωή ενός παιδιού δεν έμαθε ακόμα να ξεχνά

Περίληψη

Η ιστορία προβάλει τη ρουτίνα ενός μέσου νέου, που ξυπνάει, ζει και δουλεύει μόνος. τον βλέπουμε μια συνηθισμένη ημέρα στο σπίτι και στη δουλειά σε μια μεγαλούπολη γεμάτη ξένους. Στον αντίποδα εμφανίζεται η τελευταία μέρα των διακοπών ενός μικρού παιδιού στο χωριό με τον παππού του. Ο μικρός Γιαννάκης ξυπνάει απότομα από έναν εφιάλτη που στο τέλος τον οδηγεί σε μια δυσάρεστη διαπίστωση.


ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ

Σύνοψη

ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΑΣΧΗΜΟ ΠΡΟΕΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΒΓΕΝΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΞΑΦΝΙΚΟ ΤΕΛΟΣ.

Περίληψη

ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΑΣΧΗΜΟ ΠΡΟΕΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΒΓΕΝΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΞΑΦΝΙΚΟ ΤΕΛΟΣ.


Όνειρο καπνός

Σύνοψη

Ένα τυπικό ζευγάρι δύο νέων ανθρώπων, που ζουν ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι ακόμα και μετά από πολλά χρόνια γάμου. Διαφωνούν συχνά και τσακώνονται για την κακιά συνήθεια της γυναίκας (Ζωής) να καπνίζει. Ώσπου μια μέρα ανακαλύπτουν οτι ο άντρας της (Θάνος) πάσχει από καρκίνο στους πνεύμονες. Η Ζωή βιώνει ένα σοκ ακροβατώντας ανάμεσα στις δυο αγάπες της. Τον Θάνο και το κάπνισμα. Με το θάνατο του Θάνου, η Ζωή δε θα ξαναβάλει ποτέ στο στόμα της τσιγάρο. Χρόνια μετά, η Ζωή ανακαλύπτει πως ο γιος της έχει αρχίσει κι εκείνος το κάπνισμα και τότε η αγωνία, μήπως κι εκείνος χαθεί από αυτό, θα κυριεύσει τη Ζωή.... και τον θεατή.

Περίληψη

Ο Θάνος και η Ζωή, είναι χρόνια παντρεμένοι κι έχουν έναν γιο, τον Άγγελο, που κλείνει τα δέκα του χρόνια. Η Ζωή έχει ετοιμάσει ένα πάρτι για το γιο της, τους φίλους του, αλλά και τους φίλους της οικογενείας. Οι γυναίκες της παρέας και μαμάδες των παιδιών, είναι μαζεμένες στην κουζίνα και τα λένε, όταν ξαφνικά μπαίνει μέσα ο Θάνος, που αρχίζει να βρίζει και να βήχει δυνατά. Η Ζωή τον παίρνει και πηγαίνουν στην κρεβατοκάμαρα, όπου αρχίζει ο καυγάς. Εκεί ο Θάνος της ανακοινώνει οτι πάσχει από καρκίνο στους πνεύμονες και πως η αρρώστια του αυτή δεν έχει γιατρειά. Η Ζωή, που δεν περίμενε ποτέ να γίνει κάτι τέτοιο, αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στην αγάπη της για τον Θάνο και το κάπνισμα. Η σκηνή αυτή τελειώνει με τους δύο να χορεύουν αγκαλιασμένοι και με την Ζωή να κλαίει στον ώμο του Θάνου. Ξαφνικά, η Ζωή ξυπνάει, έχοντας ονειρευτεί τα προηγούμενα και ετοιμάζεται να πάει με τον δεκαοχτάχρονο πλέον γιο της, στο νεκροταφείο, στον τάφο του Θάνου. Πριν φύγουν θα ανακαλύψει, ότι ο Άγγελος, έχει αρχίσει κι εκείνος το θανατηφόρο για τον πατέρα του και ίσως και για εκείνον, κάπνισμα...


Όνειρο Νάρκισσου

Σύνοψη

Κάποιος απογοητευμένος από την έλλειψη αγάπης και τη σκληρότητα με την οποία του έχει φερθεί η ζωή, αναζητά ένα τρόπο να την αλλάξει. Πηγαίνει σε ένα μυστηριώδες μέρος όπου ζητά βοήθεια, επιστρέφει στο σπίτι του και διώχνει τις αναμνήσεις του, προσπαθεί να προχωρήσει στο δρόμο προς τη λύτρωση. Σε ένα κόσμο που τα όνειρά του μπλέκονται με την πραγματικότητα, θα καταλάβει την αλήθεια για όλα αυτά που αναζητά.

Περίληψη

Μεσήλικας βρίσκεται σε ένα μυστηριώδες μέρος. Φαίνεται ότι βρίσκεται εκεί για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό. Μιλά σε ένα πρόσωπο για το λόγο που πήγε. Έλλειψη αγάπης, λέει. Ζητά μία λύση, κάτι που θα αλλάξει τη ζωή του. Το πρόσωπο δεν αποκαλύπτει τη μορφή του από την αρχή, και όταν το κάνει, του ζητά να δείξει πόσο πολύ χρειάζεται τη βοήθειά του. Ο άντρας λίγο αργότερα βρίσκεται στο ύπαιθρο και νιώθει ευτυχισμένος που πρόκειται να του δοθεί αυτό που ζήτησε. Γυρνάει σπίτι του και προσπαθεί να αποβάλλει από μέσα του τις αναμνήσεις που το στοιχειώνουν. Τις γυναίκες της ζωής του, αυτές που τον πλήγωσαν, αυτές που κατηγορεί για το κενό που νιώθει. Σε ένα ονειρικό τοπίο, βλέπει για τελευταία φορά τα πρόσωπα της ζωής του. Μιλάει με τη μητέρα του ενώ όλοι έχουν φύγει από κοντά του. Απογοητευμένη, τον αφήνει και αυτή πίσω της. Μένει μόνος, περιμένοντας τη χάρη, την ευχή που ζήτησε να πραγματοποιηθεί στην αρχή όλης της ιστορίας. Λίγο πριν ξημερώσει η καινούργια μέρα, συμβαίνει. Κάποιος που μοιάζει στον εαυτό του, ο ίδιος ίσως ο εαυτός του κάθεται δίπλα του. Τώρα πια ο ήρωας είναι το τραγικό πρόσωπο. Ένας καταπονημένος Νάρκισσος. Σύντομα θα απαρνηθεί την ευτυχία που ζήτησε και θα διαλέξει το δύσκολο δρόμο της επιστροφής.


Οργισμένη θάλασσα

Σύνοψη

Ο Καπετάν Μιχάλης ανήμερα της Παναγιάς βγήκε για ψάρεμα. Δεν άκουσε τους χωριανούς του. Όταν έπιασε θαλασσοταραχή, κινδύνεψε από έναν καρχαρία,

Περίληψη

Ο Καπετάν Μιχάλης ζούσε σ΄ ένα μικρό νησί. Ανήμερα της Παναγιάς, βγήκε για ψάρεμα. Ήταν σκληρός άνθρωπος. Δεν άκουσε τους χωριανούς του που ετοιμαζόντουσαν να γιορτάσουν την χάρη της στην εκκλησία του χωριού. Ενώ οι άλλοι  ετοιμάζονταν απο πρωί με τις πρώτες καμπάνες, τότε ξεκίνησε και ο Καπετάν Μιχάλης. Η θάλασσα ήταν μπουνάτσα, την έκοβες με το μαχαίρι που λένε και οι ναυτικοί. Στο καφενείο του χωριού μαζεύονται στο τέλος λειτουργίας για να συζητήσουν πολλά θέματα του χωριού. Των ξενιτεμένων δικών τους και ιστορίες για την θάλασσα. Όταν αρχίζει να οργίζεται όλοι σκέφτονται τον Καπετάν Μιχάλη που είναι μέσα στα αγριεμένα κύματα. Δεν τον έφθανε μόνο αυτό, ένας καρχαρίας του επιτίθεται. Θα τον σώσει στο παρά πέντε ένα...


Όροφος κοινής αποδοχής

Σύνοψη

Εκείνη και αυτός συναντιούνται καθημερινά. Κρύβονται πίσω από τυποποιημένες κινήσεις και εκφράσεις και αποφεύγουν να γνωριστούν ουσιαστικά. Μια τυχαία μέρα ξεφεύγουν άθελα από την παγιωμένη συμπεριφορά τους. Σαν αποτέλεσμα το ασανσέρ που μοιράζονται τους παγιδεύει και τους αναγκάζει να συστηθούν με έναν διαφορετικό και ασυνήθιστο τρόπο.

Περίληψη

Ένας άντρας και μια γυναίκα συναντιούνται κάθε μέρα στην είσοδο της πολυκατοικίας τους και παίρνουν μαζί το ασανσέρ. Κάνουν τις ίδιες ακριβώς κινήσεις, συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο, αποφεύγουν να κοιταχτούν ή να πουν κάτι πιο προσωπικό. Ο άντρας λαχταρά αυτή την καθημερινή τους συνάντηση αλλά παράλληλα νιώθει παγιδευμένος στον τρόπο που εξελίσσεται. Φαίνεται να έχει αποδεχτεί όμως την κατάσταση. Μια μέρα μέσα στο ασανσέρ και όντας κουρασμένοι και οι δύο, σπάνε κατά λάθος τον κώδικα συμπεριφοράς τους που κρατάει τον ένα σε απόσταση από τον άλλον. Τα χέρια τους αγγίζονται και το βλέμμα τους διασταυρώνεται. Αυτή η ανεπάντεχη επαφή κινητοποιεί μια μυστήρια διαδικασία. Το ασανσέρ ανεβαίνει αυτόβουλα μέχρι τέτοιο ύψος που η έξοδος του παγιδεύεται. Τα κουμπιά για τον όροφο του καθενός αλλάζουν λειτουργία. Πατώντας τα τώρα προβάλλεται αντίστοιχα στην οροφή του ασανσέρ τυχαία αποσπάσματα από τη ζωή του καθενός. Έτσι μαθαίνει ο ένας για τον άλλον. Όταν η φυσιολογική λειτουργία του ασανσέρ επανέρχεται, αποφασίζουν και οι δύο ότι τους ενδιαφέρει να συνεχίσουν τη γνωριμία τους με πιο απλό τρόπο.



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50