Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


Superhero

Σύνοψη

Ένας ηλικιωμένος υπερήρωας αντιμετωπίζει τις αλλαγές που φέρνουν μαζί τους τα γεράματα, τόσο στις φυσικές όσο και τις υπερφυσικές του δυνάμεις. Ωστόσο, η συνεχής παρουσία της συντρόφου του τού επιτρέπει να φανεί και πάλι χρήσιμος.

Περίληψη

Ένας ηλικιωμένος υπερήρωας αντιμετωπίζει τις αλλαγές που επιφέρουν τα γεράματα: προβλήματα υγείας και απώλεια τόσο των φυσικών όσο και των υπερφυσικών του δυνάμεων. Αντιμέτωπος με τη σκληρή πραγματικότητα αποφασίζει να συνταξιοδοτηθεί και καλείται ν’ αποκαλύψει την πραγματική του ταυτότητα, κάτι που περήφανα αρνείται να κάνει. Ωστόσο, η σταθερή παρουσία της συντρόφου του τού δίνει τη δυνατότητα ν’ αξιοποιήσει μία από τις τελευταίες υπερδυνάμεις που του έχουν απομείνει.


superman

Σύνοψη

ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ .ΤΡΕΧΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ .ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ ΠΕΤΑΕΙ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ . ΩΣΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Σ ΕΝΑ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΜΙΑΣ ΜΙΚΡΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ .ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ - Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΗ .ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ .ΝΙΩΘΕΙ ΣΥΝ-ΓΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΞΩ ΦΘΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ .Ο ΝΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ Κ ΚΑΤΑΔΙΩΚΕΤΑΙ..Ο ΙΕΡΕΑΣ ΜΗΧΑΝΕΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ.

Περίληψη

ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ .ΤΡΕΧΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ .ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ ΠΕΤΑΕΙ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ . ΩΣΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Σ ΕΝΑ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΜΙΑΣ ΜΙΚΡΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ .ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ - Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΗ .ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ .ΝΙΩΘΕΙ ΣΥΝ-ΓΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΞΩ ΦΘΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ .Ο ΝΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ Κ ΚΑΤΑΔΙΩΚΕΤΑΙ..Ο ΙΕΡΕΑΣ ΜΗΧΑΝΕΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ.


SuPeRMaRKeT

Σύνοψη

Βρισκόμαστε στην Αθήνα το 2043. Η Πειραιώς άδεια, οι αποθήκες γύρω της εγκαταλειμμένες. Σκισμένες αφίσες κρέμονται παντού με τη διακήρυξη ’25,000,000 δρχ. για κάθε τερματισμό κλώνου.’ Μια γυναίκα με τη κόρη της βρίσκονται αντιμέτωπες με τους κλώνους τους. Ξέρουν ότι απαγορεύεται να υπάρχουν και οι τέσσερις. Οι δύο πρέπει να εξοντωθούν. Το κυνηγητό αρχίζει. Ποιες θα επιζήσουν;

Περίληψη

Βρισκόμαστε στην οδό Πειραιώς στο κέντρο της Αθήνας. Μια πινακίδα πάνω σε ένα ερειπωμένο κτίριο προδίδει ότι είμαστε στο 2043 και ότι το συγκεκριμένο Κέντρο Ανταλλακτικών Οργάνων έχει κλείσει λόγω υπερπληθυσμού. Μια πινακίδα δείχνει ένα μπλε άνθρωπο και ένα κόκκινο διαγραμμένο με graffiti και τις λέξεις DETECT & DESTROY από πάνω. Ένα monitor παρακολουθεί δύο μεγάλες κουκίδες (μια μπλε και μια κόκκινη) και δύο πιο μικρές (μια μπλε και μια κόκκινη). Σκισμένες αφίσες ενημερώνουν ότι για κάθε τερματισμό κλώνου ο κάτοχος του ανταμείβεται με 25,000,000δρχ. Μια μάνα με τη κόρη της, καθώς ψάχνουν για φαί, βρίσκονται αντιμέτωπες με τους κλώνους τους. Ξέρουν ότι το ένα ζευγάρι θα πρέπει να εξοντωθεί. Η μια μάνα αρχίζει και τρέχει, η άλλη δείχνει ένα εγκαταλειμμένο σουπερμάρκετ στα κορίτσια για να κρυφτούν. Οι δύο μαμάδες τρέχουν ανάμεσα στα σκοτεινά δρομάκια. Η μια μάνα δέρνει μέχρι θανάτου την άλλη. Τρέχει προς τη κατεύθυνση των κοριτσιών. Το monitor δείχνει μια μεγάλη κόκκινη κουκίδα να τρέχει προς τη κατεύθυνση των δύο μικρότερων. Με τα ρούχα της βαμμένα με αίμα, η μάνα ψάχνει μέσα στο σουπερμάρκετ τα κορίτσια, παράλληλα μαζεύει όσο φαγητό βρίσκει. Της πέφτει ένα βαζάκι μαρμελάδα. Παγώνει. Ακούει στο πίσω μέρος του σουπερμάρκετ τα κορίτσια. Προσεχτικά πηγαίνει προς το μέρος τους. Παρατηρεί ότι η μια έχει ένα κόκκινο τατουάζ στο λαιμό της, ενώ η άλλη έχει μπλε. Η ίδια η μάνα αποκαλύπτει ότι έχει ένα κόκκινο τατουάζ στο λαιμό της. Τα κορίτσια ξεχνιούνται για λίγο και παίζουν με ένα βαζάκι σοκολάτας. Η Μαρία με το κόκκινο τατουάζ στο λαιμό κρύβει το βαζάκι πίσω από τα χέρια της. Η Εύα κλέβει και κοιτάζει την αντανάκλαση στο παράθυρο πίσω από τη Μαρία για να δει σε ποιο χέρι το έχει. Βλέπει ένα στρατιώτη να κοιτάζει προς το μέρος τους. Δεν το λέει στη Μαρία. Η Εύα κερδίζει το βαζάκι, η Μαρία της το δίνει. Οι στρατιώτες απ’ έξω τους δίνουν 30 δευτερόλεπτα να παραδοθούν. Η μάνα είναι ανήμπορη να κάνει το οτιδήποτε, φοβάται για τη δικιά της ζωή και κρύβεται παρακολουθώντας με φόβο τη σκηνή που ξετυλίγεται μπροστά της. Η Μαρία ρωτάει την Εύα τι να κάνουνε. Η Εύα δεν της απαντά. Η μια αναμετρά την άλλην. Η μάνα κλείνει τα μάτια. Ακούγεται ο θόρυβος ενός βάζου που σπάει και ενός σώματος που σωριάζεται. Η μάνα ανοίγει τα μάτια και βλέπει κομμάτια γυαλιού, αναμειγμένα με σοκολάτα και αίμα. Στο monitor φαίνεται μόνο μια μεγάλη κόκκινη κουκίδα και μια μικρή μπλε.


Symbiotic

Σύνοψη

Ο ρατσισμός έχει πολλά πρόσωπα και πολλούς εχθρούς. Πόσος ρατσισμός μπορεί να χωρέσει πάνω σε ένα παγκάκι; Προλαβαίνει ένα παιδί να σώσει τον κόσμο ή μεγαλώνει γρήγορα; Υπάρχουν και πιο σοβαρά προβλήματα...

Περίληψη

Απανωτές συναντήσεις γεμάτες ρατσισμό στον ίδιο γαλήνιο χώρο, ένα παιδί που με την αθωότητα του πάει να σώσει τον κόσμο. Γιατί βιαζόμαστε να το μεγαλώσουμε, πριν ακόμα προλάβει; Έρχεται τελικά ποτέ η συνειδητοποίηση και, όταν έρθει, τι κάνουμε; Ένας άντρας στο τέλος μάλλον κατάλαβε... 7 διαφορετικές συμβιωτικές ιστορίες μέσα σε ένα λεπτό που δεν έχουν να πουν τίποτα καινούργιο για τον κόσμο, στον οποίο ζούμε.


TA ΓENEΘΛIA

Σύνοψη

Ένας νεαρός και μια ανήλικη πόρνη με “κρυφή ζωή” έχουν βάλει σκοπό, με οδηγό τον έρωτά τους, να κάνουν πραγματικότητα αυτό που έχουν αποφασίσει.

Περίληψη

Η μικρή και πανέμορφη κόρη του ιδιοκτήτη του νέου καφενείου στο χωριό έχει κλέψει τις καρδιές όλων των αρσενικών, κάθε ηλικίας. Όποιος μάλιστα το επιχειρήσει γεύεται και κατ' ιδίαν τη φρεσκάδα του κοριτσιού, έναντι αντιτίμου. Ο νεαρός γυός ενός συντηρητικού καθηγητή μέσης εκπαίδευσης δε χάνει την ευκαιρία, στο τέλος όμως “χαρίζει” μια δυσάρεστη έκπληξη στους γονείς του...


TEAM SPIRIT

Σύνοψη

To team spirit είναι μια ταινία «ύμνος» για το ομαδικό πνεύμα. Γιατί όμως δημιουργούνται οι ομάδες; Τι σκοπό έχουν;

Περίληψη

Ένας άνθρωπος φιλτράρετε για να καταλήξει με ακρίβεια στην «ομάδα» που ανήκει και να καταλήξει ένα γρανάζι της, έτοιμο να εκσφενδονιστεί σε οποιαδήποτε κατεύθυνση για το υποτιθέμενο καλό της «ομάδας».


TELEYTAIA BALIA (ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΠΑΛΙΑ)

Σύνοψη

Θέμα - σύνοψη Η υπερπροσπάθεια ενός παίκτη του σκουός στην αναμέτρησή του με τον ανυπέρβλητο τοίχο-αντίπαλο έχει μοιραία κατάληξη.

Περίληψη

Περίληψη Ένας παίκτης του σκουός (τένις δωματίου) ανταλλάσσει μπαλιές με «αντίπαλο» τον τοίχο. Η ένταση και η δύναμη του παιχνιδιού αυξάνονται και φτάνουν σε οριακό σημείο για τη φυσική αντοχή του παίκτη. Ο αγώνας δυναμώνει, μέχρι που ο τοίχος γεμίζει με κηλίδες από αίμα. Ο παίκτης αιμορραγεί από τη μύτη του, λόγω της υπερπροσπάθειας που καταβάλει. Ωστόσο, συνεχίζει την προσπάθειά του. Η τελευταία του μπαλιά είναι μοιραία. Η μπάλα χτυπάει από τοίχο σε τοίχο και σταματάει στο σώμα του παίκτη που βρίσκεται αναίσθητος στο δάπεδο. Το παιχνίδι τελείωσε. Το ανίκητο νίκησε και πάλι.


tessera_ennata

Σύνοψη

Η ευτυχισμένη ζωή της Νάντιας διακόπτεται απότομα από έναν βιασμό. Το συναίσθημα της αυτολύπησης φεύγει γρήγορα και δίνει τη θέση του στην δίψα για εκδίκηση.Η αδυναμία του κράτους να τη βοηθήσει την αναγκάζει να παλέψει μόνη της για να βρει τον βιαστή της.Θα τα καταφέρει χρησιμοποιώντας για όπλα την δημοσιοποίηση του προβλήματός της, και στοχεύοντας στην μεταμέλεια και το πατρικό ένστικτο του δράστη.

Περίληψη

Η Νάντια είναι μια νέα κοπέλα η οποία είναι έτοιμη να παντρευτεί. Είναι πολύ ευτυχισμένη και βγαίνει με την κολλητή της τη Νάταλι να της πει τα νέα. Στον γυρισμό όμως πέφτει θύμα βιασμού. Την άλλη μέρα η Νάταλι πηγαίνει σπίτι της Νάντιας, μαθαίνει τι έχει γίνει, ειδοποιεί το αγόρι της Νάντιας, όμως αυτή τους διώχνει χωρίς να δεχτεί βοήθεια από κανέναν τους. Πηγαίνει στην αστυνομία όμως δεν βρίσκει ανταπόκριση. Εξαφανίζεται για 2 μήνες. Την βλέπει η Νάντια μια μέρα στην τηλεόραση να μιλάει για τον βιασμό της και να λέει ότι είναι 2 μηνών έγκυος. Έξαλλη πάει σπίτι της να μάθει τί και πώς όμως δεν της λέει τίποτα η Νάντια. Ο βιαστής της Νάντιας έχει ακούσει την ιστορία για την εγκυμοσύνη από την τηλεόραση και πάει σπίτι της. Της λέει πως θέλει να αναλάβει τις ευθύνες του παιδιού. Η Νάντια κάνει σχέση μαζί του. Σε 2 μήνες από τότε, καθώς η Νάντια είναι 4 μηνών έγκυος, της ζητάει να παντρευτούν. Αμέσως η Νάντια πάει και τον καταδίδει. Καθώς ο βιαστής της είναι στο κρατητήριο, η Νάντια πάει και του ανακοινώνει πως δεν είναι έγκυος και ότι όλα τα έκανε για να τον βρει...


The Byzantine Empire

Σύνοψη

The Byzantium film with documentary and fiction elements it explores the frustrated multicultural history of Byzantine Empire Greece, Yugoslavian and Cyprus - island of Aphrodite – reflecting the greek-roman (christianity) culture. The film focus on the myths of Byzantium, of DIGΗENIS AKRITAS a Greek legend and hero who protected the borders of Byzantium during the Byzantium times (filage tis akres tou byzantiou, tous ellines apo kathe kako...san iraklis ton ellinon...palikaria kai areti !!!) and on the myth of Aphrodite - Goddess of Love and Beauty. The Tradition states that he passed from Cyprus and the stone of Romiou/Dighenis at Aphrodite’s birth place was thrown by Dighenis Akritas-also called DIGHENIS AKRITAS BASILEIOS, Byzantine epic hero celebrated in folk ballads (Akritic ballads) and in an epic relating his parentage, boyhood adventures, manhood, and death based on a historical character.

Περίληψη

Dighenis Akritas, the ideal medieval Greek hero, is a bold warrior of the Euphrates frontier, the son of a Saracen emir converted to Christianity by the daughter of a Byzantine general; he was a proficient warrior from the age of three and spent the rest of his life defending the Byzantine Empire from frontier invaders. The Akritans were border warriors who defended the Eastern frontier of the Empire from invading bands of Arabs, Persians, Saracens and Turks. Also our tradition of the myth of Aphrodite - Goddess of Love and Beauty- states that the goddess was born at the stone of Romiou – ‘She rose out of the sea foam and for this they called her aphrodite (foam – rise). In the western derived civilization we often forget to adequately study the history of civilizations from which we do not directly descend from. This is a mistake. By ignoring many great civilizations of the past we deny ourselves very relevant lessons which are taught by these civilizations. The Byzantine Empire was one of the greatest of European civilizations. The Byzantine civilization, if not the Empire, could be argued to have begun in the year 324 AD. This is the year in which Constantine the Great created Constantinople often called "New Rome" and ended with the fall of Constantinople in 1453 AD. From the 4th century AD forward, ancient Greek Literature gives way to the Christian one. The next great moment of Greek literature is the Byzantine literature, which displays a great variety of forms and despite its mainly theological character it is the spiritual expression of the Mediaeval Greek world. The influences of the Greeks can be traced back to the reverberations of the ancient Greek process of thinking and the Byzantine civilization, the ideas of Renaissance and above all, the oral and poetic creation of the Greek people (Epic of Digenis Akrites 9th- 11th century, historic akritika songs [songs describing the lives and feats of Akrites], songs for the klephts). Akritika songs are folk songs referring to the life of Akrites, the military body of the Byzantine state who, according to the chronographers of that time, were the vigilant defenders of the borders. Based on these songs, the Epic of Digenis Akrites was written by an unknown poet. It is a very long poem, the first written monument of Modern Greek literature.


The jacket

Σύνοψη

Ο Κωνσταντίνος παίζει στο πάρκο. Η μητέρα του Μαρία τον επιβλέπει. Εμφανίζεται μια αλλόκοσμη κοπέλα κι ο μικρός αναστατώνεται. Πιάνει μπουρίνι και το πάρκο αδειάζει. Η κοπέλα βγάζει το jacket της και ξαπλώνει στη βροχή. Η Μαρία στη θέα της γυμνής σάρκας της κοπέλας που είναι γεμάτη μώλωπες παίρνει το Κωνσταντίνο και απομακρύνονται. Ο Κωνσταντίνος βλέπει το παρατημένο jacket της κοπέλας, ξεφεύγει από τον έλεγχο της μητέρας του τρέχει μέσα στη καταιγίδα για να της το επιστρέψει.

Περίληψη

Ο Κωνσταντίνος μικρός και αθώος εντοπίζει στο πάρκο την Άσπα. Τη παρατηρεί λεπτομερώς λόγω του περίεργου παρουσιαστικού της και αρχίζει να κάνει διάφορες ερωτήσεις στη μητέρα του Μαρία. Εκείνη, διστακτική να δώσει απαντήσεις καθώς η εμφάνιση της Άσπας τη τρομάζει, επιχειρεί να ελέγξει την επιθυμία του γιού της να έρθουν σε επαφή μαζί της ώστε να της δώσουν πίσω το jacket της. Με πρόφαση τη βροχή και καθώς έχει παρατηρήσει στα χέρια της κοπέλας σημάδια που μπορεί να δείχνουν χρήση τοξικών ουσιών ή κάποια ασθένεια παίρνει τον μικρό και απομακρύνονται. Το πείσμα όμως του μικρού πάει ένα βήμα παρακάτω την ιστορία. Η αθωότητα υπερνικά τη καχυποψία και η μητέρα παίρνει ένα μάθημα αλληλεγγύης προς το συνάνθρωπο από το πεντάχρονο γιο της. Η αθωότητα του Κωνσταντίνου για τα στερεότυπα της κοινωνίας ανοίγει έναν διάλογο με τη μητέρα του που αντιπροσωπεύει αυτή τη διάθεση. Η Άσπα, θεματικός χαρακτήρας μας δίχνει ένα δείγμα του κατακριτέου της κοινωνίας, πίσω από τη φαινομενική όψη του οποίου μπορεί να ξετυλίγονται πολλές ιστορίες. Περιθωριακή και αυτοκαταστροφική η κοπέλα αυτή έχει ανάγκη από ένα χέρι βοηθείας σε αυτό που βιώνει όποιο κι αν είναι αυτό. Ο Κωνσταντίνος της δίνει αυτό το χέρι παρά τους φόβους και τις αναστολές της μητέρας του.


The mild mild west

Σύνοψη

Όταν η απάθεια γίνεται συνηθεία και η ρουτίνα η μόνη πραγματικότητα τότε ούτε το ποιο αποτρόπαιο συμβάν δε μπορεί να ταράξει τη νωθρότητα.

Περίληψη

Ένα οικογενειακό τραπέζι που είχε καιρό να συντελεστεί. Τέσσερεις ήρωες (πατέρας, μάνα, μεγάλος και μικρός αδελφός) έρχονται αντιμέτωποι με μια διακοπή ρεύματος που θα ξεμπροστιάσει τον χαρακτήρα του καθενός , πως αντιλαμβάνεται το κόσμο γύρω του και τι στάση κρατάει απέναντι σ΄ αυτόν.


The Rose

Σύνοψη

Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ο Άγγελος (12) με την μητέρα του Ελένη έχουν βγει στο κέντρο για ψώνια. Ένα τριαντάφυλλο φτάνει απρόοπτα στα χέρια του..

Περίληψη

Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ο Άγγελος (12) με την μητέρα του Ελένη έχουν βγει στο κέντρο για ψώνια. Ένα τριαντάφυλλο φτάνει απρόοπτα στα χέρια του..


Thunderbitch

Σύνοψη

Η Φρίντα είναι μια τραβεστί που αποφασίζει να κάνει αλλαγή φύλου. Κατά τη διάρκεια της επέμβασης θα αποκτήσει υπερφυσικές δυνάμεις που όταν τις ανακαλύψει θα αποφασίσει να γίνει η τιμωρός thunder bitch.

Περίληψη

Στην πλατεία “Ηθικής” όπου η πορνεία κυριαρχεί παρακολουθούμε τον διάλογο της Φρίντα, μίας τραβεστί που όλες οι πόρνες την αγαπούν και τη σέβονται γιατί τις προστατεύει χωρίς να ζητάει ανταλλάγματα, με τη Σόνια να της λέει πως θα κάνει αλλαγή φύλου. Την ίδια ώρα μπροστά τους σταματάει ένα αυτοκίνητο και ο οδηγός πετάει έξω μια πόρνη βρίζοντάς την. Η Φρίντα ορμάει και λόγω της σωματικής της διάπλασης τον χτυπάει απαιτώντας να δείχνει σεβασμό στις πόρνες. Μεταφερόμαστε στο νοσοκομείο : την ώρα που γίνεται η επέμβαση αλλαγής φύλου ένας κεραυνός χτυπάει τον γιατρό και μέσω του νυστεριού περνάει στη Φρίντα η δύναμη της αστραπής. Όταν ξυπνάει από την νάρκωση βλέπει πως το αιδοίο της έχει σχήμα αστραπής και ανακαλύπτει ότι έχει αποκτήσει υπερφυσικές δυνάμεις. Χωρίς δεύτερη σκέψη αποφασίζει να γίνει η άγρυπνη προστάτιδα των ιερόδουλων και των άλλων μειονοτήτων που συχνά πέφτουν θύματα κακομεταχείρισης.


To be continued...

Σύνοψη

Θέλω μια σχέση ΚΑΝΟΝΙΚΗ!!! Ούρλιαξε η Άννα και βρόντηξε την πόρτα αφήνοντας πίσω της τον Γιάννη πίσω της σαστισμένο. Η Άννα και ο Γιάννης μετά από τρία χρόνια σχέσης περνάνε κρίση. Η αιώνια διαμάχη των δυο φύλων, τα διαφορετικά «θέλω», ο διαφορετικός τρόπος σκέψης. Οι σκέψεις τους θα είναι πάντα παράλληλες, δεν θα ενωθούν ποτέ αλλά θα τέμνονται πάντα από την αγάπη… «πως αλλιώς , αφού αγαπιούνται οι άνθρωποι»

Περίληψη

Θέλω μια σχέση ΚΑΝΟΝΙΚΗ!!! Ούρλιαξε η Άννα και βρόντηξε την πόρτα αφήνοντας πίσω της τον Γιάννη πίσω της σαστισμένο. Η Άννα και ο Γιάννης μετά από τρία χρόνια σχέσης περνάνε κρίση. Η Άννα θεωρεί ότι σχέση τους πρέπει να πάει σε άλλο επίπεδο, υπονοώντας ότι θέλει να μείνουν μαζί. Ο Γιάννης πάλι είναι ευχαριστημένος με τα πράγματα ως έχουν και δεν θέλει να αλλάξει τίποτα. Μιλούν και οι δυο για το πώς βλέπουν την σχέση τους σχεδόν αγνοώντας ο ένας τον άλλο ή ουσιαστικά μη μπορώντας να καταλάβει ο ένας τον άλλο. Θα μπορούσε να είναι ένας διάλογος βγαλμένος από το παρελθόν . το παρόν ή το μέλλον. Μπορεί να μην συμφωνούν σε τίποτα, μπορεί να μην ξέρουν τι φταίει και τα πράγματα άλλαξαν αλλά ένα είναι σίγουρο ότι οι σχέσεις είναι δύσκολες αλλά όταν υπάρχει αγάπη όλα ξεπέρνιουνται. Οι σκέψεις τους θα είναι πάντα παράλληλες, δεν θα ενωθούν ποτέ αλλά θα τέμνονται πάντα από την αγάπη… «πως αλλιώς , αφού αγαπιούνται οι άνθρωποι». Η αιώνια διαμάχη των δύο φύλων απλά θα συνεχίζεται.


To Katorthwma

Σύνοψη

Ο Στάθης, ένας μεσήλικας δημόσιος υπάλληλος, ονειρεύεται το μεγαλύτερο επίτευγμα των δεκαπέντε τελευταίων ετών στη ζωή του και συνειδητοποιεί πόσο γρήγορα περνάει ο χρόνος.

Περίληψη

Παρακολουθούμε τον Στάθη σε στιγμιότυπα από την καθημερινότητά του, στο γραφείο, στην τουαλέτα, στο σαλόνι του. Σε όλα τα στιγμιότυπα φέρει ένα στυλό το οποίο παίζει ανάμεσα στα δάχτυλά του. Το βράδυ πέφτει να κοιμηθεί και ονειρεύεται ότι συμμετέχει σε ένα τηλεπαιχνίδι το οποίο βραβεύει τον παίχτη με το πιο αξιόλογο κατόρθωμα στη ζωή του. Με ενθάρρυνση του παρουσιαστή, ο ντροπαλός Στάθης ανακοινώνει σε όλους ότι το μεγαλύτερο επίτευγμά του είναι το ότι έχει παίξει το στυλό ανάμεσα στα δάχτυλά του ένα δισεκατομμύριο φορές. Το κοινό εκστασιάζεται, και ο παρουσιαστής τον ανακοινώνει νικητή της βραδιάς.


To κόλπο

Σύνοψη

Μία ερωτική περιπέτεια μιας βραδυάς με μία αναπάντεχη αλλά αποκαρδιοτική καταλήξη.

Περίληψη

Δύο φίλοι συναντιούνται σε μια καφετέρια μετά από την σύντομη αλλά συναρπαστική περιπέτεια του Μπάμπη. Εκείνος περιγράφει με λίγες λέξεις αλλά με πολλές και μεγαλοπρεπείς χειρονομίες τα γεγονότα. Ο γιάννης τον ακούει συνεπαρμένος. Σε καποια στιγμή ο δεύτερος μέσα στο ´ρητορικό᾽ του λόγο ακουμπάει την πίσω τσέπη του παντελονιού του και ανακαλύπτει πως του λείπει το πορτοφόλι.


To πρωινό του Στέλιου

Σύνοψη

Ο Στέλιος, ένας συνηθισμένος οικογενειάρχης ξεκινά ένα πρωί για να κάνεις τις καθημερινές του δουλειές. Μια σειρά συμπτώσεων όμως θα φέρουν μια αναπάντεχη τροπή στα γεγονότα.

Περίληψη

Ο Στέλιος είναι ένας συνηθισμένος οικογενειάρχης γύρω στα πενήντα. Ένα πρωινό σαν όλα τα άλλα, ξεκινά για τα ψώνια του σπιτιού και να πληρώσει το λογαριασμό ρεύματος. Στο υποκατάστημα της ΔΕΗ την προσοχή τραβά ένας μετανάστης τον οποίο υποψιάζεται ο Στέλιος ότι θέλει να τον ληστέψει. Ο φόβος του και οι ακραίες του αντιδράσεις θα οδηγήσουν τελικά σε ένα βίαιο επεισόδειο με θύμα το μετανάστη ,ένα Έλληνα που επέλεξε να τον υποστηρίξει αλλά και τον ίδιο το Στέλιο που θα διαπιστώσει με επώδυνο τρόπο ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται.


Train-Surf

Σύνοψη

Μια νέα γυναίκα με βαλιτσάκι ταξιδεύει μόνη στο τραίνο. Την ίδια ακριβώς ώρα, ένας νέος άντρας με μια σανίδα του σερφ, επίσης μόνος, περιμένει το λεωφορείο. Και οι δυο έχουν προορισμό το αεροδρόμιο. Είναι ολοφάνερο πως βιώνουν μια ερωτική απογοήτευση. Γύρω τους, ο έρωτας παντού (σε έφηβους με ορμόνες σε εγρήγορση, σε ηλικιωμένους, κλπ) τονίζει την μοναξιά τους. Όταν ο άντρας χάνει τυχαία το διαβατήριό του στον πίνακα έλεγχου, η γυναίκα το βρίσκει και συναντιούνται… τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα κι ο έρωτας χτυπά.

Περίληψη

Δύο μοναχικοί ταξιδιώτες, σε μια μεγάλη πόλη, την Αθήνα, ταξιδεύουν με προορισμό το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο καθένας με δικό του μέσο Η γυναίκα με τη βαλίτσα στο τραίνο κι ο άντρας με τη μεγάλη σανίδα του σερφ στο λεωφορείο. Δεν γνωρίζουμε αν φεύγουνε ταξίδι ή αν φεύγουν για πάντα, όμως είναι ολοφάνερο πως στοιχειώνει και τους δυο μια ερωτική απογοήτευση και πως «φεύγουν» να πάνε αλλού. Ένα σμήνος περιστέρια διασχίζει ουρανό υπογραμμίζοντας την έννοια του ταξιδιού. Γύρω τους, ερωτευμένα ζευγάρια όλων των ηλικιών και εθνοτήτων, έφηβοι, γέροι, Έλληνες, ξένοι, ερωτοτροπούν, τονίζοντας εν αγνοία τους, την μοναξιά των δυο ταξιδιωτών. Στο αεροδρόμιο φτάνει πρώτος ο άντρας. Διστάζει να αποχωριστεί την σανίδα του, αλλά την βάζει, καθώς και το σακίδιό του, στον ιμάντα αποσκευών. Αμέσως μετά, τον βλέπουμε να κυριεύεται από έντονα συναισθήματα κάτω από τον πίνακα αναχωρήσεων όταν δακρύζει και σφίγγει την γροθιά του. Από την μεγάλη συναισθηματική φόρτιση, του πέφτει το διαβατήριο, χωρίς να το καταλάβει, την ώρα που πάει να το βάλει στην τσέπη του παντελονιού του - ακριβώς κάτω από τον πίνακα αναχωρήσεων. Καταφτάνει η γυναίκα στο αεροδρόμιο και βρίσκει ξαφνικά το διαβατήριο του άντρα. Το σηκώνει, το ανοίγει, βλέπει την φωτογραφία, και παγώνει ανεξήγητα. Αναγνωρίζει τον άντρα; Τον ερωτεύεται; Αγχώνεται για το τι πρέπει να κάνει; Ανίκανη να αντιδράσει, παραλύει και φαντάζεται πως τρέχει να βρει τον κάτοχο του διαβατηρίου. Φαντάζεται πως τρέχει σ’ όλο το αεροδρόμιο με το διαβατήριο στο χέρι – τρέχει να βρει τον άντρα, να τον προλάβει. Εν τω μεταξύ, ο άντρας ετοιμάζεται να περάσει έλεγχο και να μπει στο αεροπλάνο, αντιλαμβάνεται πως έχει χάσει το διαβατήριό του, πανικοβάλλεται και τρέχει να το βρει. Η γυναίκα συνεχίζει να φαντάζεται της πως ψάχνει να βρει τον άντρα – όνειρο και πραγματικότητα ξαφνικά σμίγουν σουρεαλιστικά όταν η γυναίκα βλέπει πως πέφτει πάνω του. Ακριβώς εκείνη την στιγμή, ο αληθινός άντρας πέφτει πάνω σε εκείνη! Η γυναίκα ανοίγει τα μάτια της, βλέπει τον άντρα μπροστά της και ξαφνιάζεται. Κοιτάζονται για μια στιγμή και της πέφτει το διαβατήριο. Ο άντρας σκύβει να το μαζέψει, ιπποτικά, νομίζοντας πως είναι δικό της, αλλά καθώς κατεβαίνει, προσέχει τα όμορφα πόδια της γυναίκας και έτσι απρόσμενα, ο έρωτας χτυπά (η μήπως, αν είναι πρώην εραστές, ξαναχτυπά;) Ένα αεροπλάνο διασχίζει τον ουρανό υπογραμμίζοντας «το πέταγμα του έρωτα στα σύννεφα». Έχουν φύγει μαζί, ευτυχισμένοι; Έχουν χάσει το αεροπλάνο και έχουν μείνει στο αεροδρόμιο; Έχει πάρει ο καθένας την μοναχική πορεία του; Ο θεατής συναρμολογεί τα κομμάτια του puzzle κι αποφασίζει το τέλος που του αρέσει.


Trash,Man!

Σύνοψη

Ο Άνθρωπος φεύγει από τη δουλειά του και βγαίνει στο Περιβάλλον,όπου είναι κυρίαρχος. Ένα ασήμαντο σκουπίδι που θα πετάξει δεν θα τον ταράξει καθόλου...στην αρχή!

Περίληψη

Ο άνθρωπος, εργαζόμενος σε κάποια επιχείρηση, δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την καθαριότητα του περιβάλλοντος, ακόμη κι όταν αρκεί να κάνει μια πολύ μικρή και απλή προσπάθεια. Η επιμονή του αυτή θα οδηγήσει σε μια.. περίεργη αλλά στις μέρες μας τόσο αναμενόμενη αντίδραση από την ''άλλη πλευρά''!


TRAUMA

Σύνοψη

Το όνειρο ως μέσο διαφυγής και εξιλέωσης από την προσωπική Νέμεσις

Περίληψη

Το έργο είναι το όνειρο μιας κοπέλας , η οποία έχει κακοποιηθεί σωματικά. Στο όνειρο τα άτομα και τα αντικείμενα αποκτούν χαρακτήρα συμβολικό. Το σπίτι συμβολίζει την ψυχή της , οι ξένοι άνθρωποι τις ενοχές που την κατακλύζουν. Το μικρό κορίτσι είναι η ίδια σε μικρότερη ηλικία Τα διαμελισμένα πτώματα συμβολίζουν τον ίδιο της τον εαυτό, τον οποίο η ίδια δεν μπορεί να αποδεχθεί μετά τον βιασμό και για αυτό τον σκοτώνει , τον διαμελίζει., τον τρώει, μολύνοντας ό,τι πιο αγνό έχει μέσα της. Η μεγάλη γυναίκα συμβολίζει την μητέρα της . Το πλοίο είναι η ανάγκη να λυτρωθεί , να απενεχοποιηθεί , να ξεπλύνει από πάνω της κάθε βρώμικο κατάλοιπο της κακοποίησης. .. Οπότε … απολαύστε υπεύθυνα!



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49