Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


Αγριολούλουδο

Σύνοψη

Ένα μικρό κορίτσι στέλνει αγριολούλουδα στην μαμά της.

Περίληψη

Η Παναγιώτα μαζεύει αγριολούλουδα από τον κάμπο με σκοπό να τα στείλει στην μητέρα της. Ο τρόπος που επιλέγει να τα στείλει σοκάρει την τοπική κοινωνία.


Αγριολούλουδο στο τσιμέντο

Σύνοψη

Το σενάριο αυτό μας υπενθυμίζει το άρρωστο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια σε μια εποχή κρίσης όπου τα αγριολούλουδα προσπαθούν κάτω από το τσιμέντο να ανθίσουν.

Περίληψη

Σε μια κωμόπολη της Θεσσαλίας μια οικογένεια αλλοδαπών προσπαθεί να επιβιώσει μετά από 20 χρόνια εγκατάστασης στην Ελλάδα. Η μία κόρη δίνει πανελλήνιες σε 2 μήνες. Πατέρας και κόρη έρχονται σε σύγκρουση για το μέλλον της κοπέλας σε μια Ελλάδα με αβέβαιο μέλλον αλλά τελικά η μοίρα θα τους παίξει διαφορετικά παιχνίδια…


Αγώνες του τίποτα

Σύνοψη

Δύο άτομα,ο Αντώνης και η Ιωάννα,σπουδάζουν ιατρική και νομική αντίστοιχα και μετά την αποφοίτησή τους δεν ασκούν το επάγγελμά τους,όπως περίμεναν. Επιβιώνουν κάνοντας οποιαδήποτε δουλειά αγωνιώντας για το μέλλον τους.

Περίληψη

Δύο οικογένειες που με το μεροκάματο παλεύουν να επιβιώσουν,κάνουν όνειρα για το μέλλον των παιδιών τους και με πολλές θυσίες τα σπουδάζουν προσδοκώντας για μια καλύτερη ζωή με λιγότερες δυσκολίες.Τα παιδιά τους,ο Αντώνης και η Ιωάννα, παίρνουν το πτυχίο τους,ο ένας στην ιατρική και ο άλλος στη νομική αντίστοιχα,μα δεν τους δίνεται η ευκαιρία να ασκήσουν το επάγγελμά τους και για να επιβιώσουν κάνου οποιαδήποτε δουλειά.


Άδεια Παραμονής

Σύνοψη

Το σενάριο παρουσιάζει κάποια ιδιαίτερα περιστατικά μιας μέρας ενός μετανάστη από το Πακιστάν στην Ελλάδα. Κάποια περιστατικά που δείχνουν πόσο δύσκολη είναι η ζωή σε ξένο τόπο, ειδικά όταν κατάγεται κάποιος από χώρες του Τρίτου Κόσμου και πόσο δύσκολη είναι η συμβίωση με τους κατοίκους της χώρας αυτής (ή άλλους μετανάστες).

Περίληψη

Ένας μετανάστης από το Πακιστάν, προσπαθεί να βγάλει μεροκάματο στην Ελλάδα, ως μικροπωλητής, παράνομος. Κινούμενος στο κέντρο της Αθήνας (Ομόνοια, πλατεία Θεάτρου, Ερμού, Μεταξουργείο) θα τον σταματήσουν αστυνομικοί, θα τον ελέγξουν, θα τον κυνηγήσουν καταστηματάρχες, θα τον βρίσουν και θα προσπαθήσουν να τον δείρουν άλλοι μετανάστες. Και όταν γυρίσει σπίτι, θα έχει να αντιμετωπίσει το παράπονο της γυναίκας του καθώς και τα νεύρα του γείτονα ο οποίος ενοχλείται από την έντονη συνομιλία που φτάνει στ' αυτιά του. Τι θα συμβεί όμως όταν θα προσπαθήσει να επιστρέψει στην ιερόδουλη που μένει στον πάνω όροφο, το χαμένο της πορτοφόλι; Ποια θα είναι η ανταμοιβή του, γι' αυτή την καλή του πράξη; Το σενάριο παρουσιάζει περιστατικά από τη ζωή ενός μετανάστη στην Ελλάδα, θέλοντας να δείξει την έλλειψη ευαισθησίας και κατανόησης απέναντι στους μετανάστες, καθώς και το πόσο διαφορετικά θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα, αν κάποιος δεν εστίαζε στο στερεότυπο, αλλά στην ουσία. Γιατί άδεια παραμονής δε δίνει μόνο το κράτος απ' ότι φαίνεται, αλλά και οι πολίτες του..


Αδέσποτος ΙΙ

Σύνοψη

Σ' ένα αστικό χειμωνιάτικο τοπίο, εμφανίζεται ένας άντρας που σέρνει ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο μαζί του, φωνάζοντας "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ". Οι άνθρωποι γύρω του ακινητοποιούνται και τον παρατηρούν. Φτάνει σε μια πολυκατοικία, χτυπάει ένα θυροτηλέφωνο, μιλάει με την πρώην γυναίκα του επαναλαμβάνοντας διαρκώς το «εγώ είμαι». Η γυναίκα τον διώχνει κι αυτός βάζει φωτιά το δέντρο που κουβαλούσε. Μπλέκονται διάφοροι ήχοι, από ακορντεόν, γαβγίσματα, σειρήνες…

Περίληψη

Σ' ένα αστικό χειμωνιάτικο τοπίο, εμφανίζεται ένας άντρας που σέρνει ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο μαζί του, φωνάζοντας "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ". Είναι ξυπόλητος, το χέρι του ματωμένο, κλαίει. Οι άνθρωποι γύρω του ακινητοποιούνται και τον παρατηρούν. Μονάχα αυτός περπατάει στο πνιγηρό δάσος από πολυκατοικίες. Φτάνει σε μια είσοδο και χτυπάει ένα θυροτηλέφωνο. Απαντάει μια γυναίκα (η πρώην του) στο βάθος ακούγονται παιδικές φωνές (των παιδιών του). Αυτός επαναλαμβάνει διαρκώς το «εγώ είμαι». Η γυναίκα τον διώχνει κι αυτός λίγο πριν καταρρεύσει, βάζει φωτιά το δέντρο που κουβαλούσε ακριβώς μπροστά στην πολυκατοικία. Αυτή τη φορά, ο κόσμος έχει βγει στα μπαλκόνια και τον παρατηρεί μαρμαρωμένος ξανά. Μπλέκονται διάφοροι ήχοι, από ακορντεόν, γαβγίσματα, σειρήνες… και μια μαύρη οθόνη που σημαίνει το τέλος του δράματος επί της οθόνης.


Αέρα...

Σύνοψη

Ήταν ιδέα, έγιναν μωρά, φίλοι,συμμαθητές στο Λύκειο, εφηβικοί έρωτες, μεγαλώνοντας έγιναν φευγαλέοι εραστές. Βρίσκονται, χάνονται, ερωτεύονται, ονειρεύονται, θυμούνται, μοιράζονται. Μαζί και χωρία, μέσα από βήματα κοινά, παράλληλα, δύο νέοι πριν πατήσουν τα τριάντα αναθεωρούν και ανασκοπούν, την γενιά τους, την ζωή τους, την πραγματικότητα τους και το όνειρο. Ένα ταξίδι σε τρία λεπτά... Τα χρόνια περνούν, οι άνθρωποι αλλάζουν, πλάθονται, καταπίνουν, επαναστατούν, σιωπούν, συμβιβάζονται. Τα χρόνια περνούν και εμείς γερνάμε, χανόμαστε, βρισκόμαστε, προσπερνάμε, αγαπάμε, αντέχουμε, ξεφεύγουμε, ελπίζουμε, ονειρευόμαστε… Αυτοκτονούμε, πεθαίνουμε, άπλα υπάρχουμε ή επιλέγουμε και ζούμε. Το όνειρο δεν μπορεί και δεν έχει δικαίωμα να μας το στερήσει κάνεις!

Περίληψη

Το σενάριο περιγράφει την σχέση δυο νέων ανθρώπων. Δίχως λόγια, μεταξύ τους εκτυλίσσονται οι παράλληλες και τεμνόμενες στιγμές των ζωών τους. Μέσα στα τα σκοτάδια ενός κλειστού καφενείου, όπου ακόμα μαζεύονται ως παρέα, η μελώδια του τραγουδιού που παίζει ο άνδρας στην ακουστική του κιθάρα ταξιδεύει την νεαρή γυναικά. Μέσω αυτής στην ουσία γίνεται η ανάδρομη στο παρελθόν, πίσω στις τελευταίες τάξεις του Λύκειο που το μέλλον ακόμα ήταν αβέβαιο, ελπιδοφόρο, επαναστατικό. Που υπήρχαν επιλογές, σκαλοπάτια και όνειρα. Περιγράφοντας με εικόνες τα εκπαιδευτικά προβλήματα της χωράς μας προσομοιωμένο από μια στριφνή φιλόλογο, αλλά και τον παράγων ζωή, εννοείτε ότι κάποιοι ίσως δεν κατάφεραν να ακολουθούσουν αυτό που ονειρεύονταν. Σε μια σκηνή που διαδραματίζεται στη τάξη το αγόρι με το κορίτσι ανταλλάσουν χαρτάκια με μηνύματα και το κορίτσι γράφει την λέξη «Αέρα», το αγόρι σηκώνεται και ανοίγει το παράθυρο. Κοιτώντας έξω βλέπει τον εαυτό του μετά από δέκα χρόνια να δουλεύει στο Δήμο. Σε μορφή fast-forward περνούν μέσα από τηλεοπτικές εικόνες τα φορτία που κουβαλούν οι γενιές γεννημένες την δεκαετία ογδόντα, αλλά που δυστυχώς παραμένουν διαχρονικά προβλήματα. Ανεργία, πόλεμοι, ανέχεια, καταστροφή της φύσης, πλαστικά πρότυπα, είναι λίγα από τα μυριάδες. Γυρνώντας στο παρόν η κοπέλα ασφυκτιεί και μέσο της φαντασίας της προσπαθεί να ξεφύγει. Και οι δυο τους προσπαθούν να ξεφύγουν ο καθένας με το δικό του τρόπο, παράλληλα. Εκείνη, αν και έφτασε να υλοποιήσει τα όνειρα της, υπάρχουν ακόμα σημάδια που πιστοποιούν πόσο υπέφερε για να φτάσει κοντά στο στόχο της. Απόπειρες αυτοκτονίας, κατάθλιψη, ανέχεια, παιδικά τραύματα, ρίσκο, κοινωνικές αντιξοότητες, θυσίες και αδιέξοδα που υψωθήκαν από άλλους για αυτήν και άλλα που έθεσε η ιδία στον εαυτό της. Εκείνος αμφισβητεί, άλλα είναι δέσμιος μιας πραγματικότητας που δεν τον εκφράζει, έμεινε στο κλουβί και δεν πέταξε ποτέ, περά από τα σύνορα του τόπου του. Μόλις και οι δυο επιστρέψουν από τα ταξίδια τους, τις σκέψεις τους και της αναπολήσεις. Ο άντρας που παίζει κιθάρα στα σκοτάδια, αποκαλύπτει την ταυτότητα του, είναι ένας άνδρας με κομμένα φτερά, τσαλακωμένα όνειρα, δημιουργικός και ακόμα μαχητής. Είναι το αγόρι στο σχολειό, ο καθαριστής του δήμου, είναι ο αέρας της και άλλοτε πάλι η φούσκα που την περικλείει. Η κοπέλα επιστρέφει στη παρέα, ο άντρας σταματά να παίζει την μελώδια. Όλα μοιάζουν ιδία, όμως δεν είναι …μιας και όσο υπάρχει όνειρο, θα υπάρχει και ελπίδα.


Αζραήλ

Σύνοψη

Ο Στέφανος εξομολογείται τις αμαρτίες του στον 'Αγγελο των τριών ερωτήσεων.

Περίληψη

Ο Στέφανος στέκεται στο κατώφλι μεταξύ ζωής και θανάτου.Βρίσκει τον εαυτό του να μιλάει με τον Αζραήλ τον Άγγελο του θανάτου,τον Άγγελο των τριών ερωτήσεων.Λειτουργώντας σαν ντετέκτιβ ο Αζραήλ ενώνει τα κομμάτια των κριμάτων του Στέφανου για να τον παραδώσει στα ύστερα του κόσμου.


ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΜΕΤΡΟ

Σύνοψη

Μια απροσδόκητη συνάντηση στο Μετρό της Αθήνας μεταξύ ενός νεαρού και μιας ηλικιωμένης θα πάρει απρόβλεπτη τροπή.

Περίληψη

Ένας νεαρός μετανάστης δεύτερης γενιάς προθυμοποιείται να βοηθήσει μια ηλικιωμένη γυναίκα στο μετρό της Αθήνας η οποία μόλις έχει πέσει θύμα κλοπής. Η ηλικιωμένη γυναίκα, η οποία δέχεται τη βοήθεια χωρίς να έχει αντιληφθεί ότι ο άνθρωπος που τη βοήθησε δεν είναι «καθαρόαιμος» Έλληνας, αρχίζει ένα ρατσιστικό παραλήρημα με αποτέλεσμα να οδηγήσει στα άκρα το νεαρό.


Άθλιοι

Σύνοψη

Η ακρίβεια φέρνει τον κόσμο σε απελπισία και αγανάκτηση. Ο κόσμος δεν έχει αρκετά λεφτά και δεν μπορεί να ψωνίσει αυτά που χρειάζεται. Μέσα στην υπεραγορα εκτυλίσονται σκηνές από νεο-"αθλιους". Όμως κάποιοι αναλαμβάνουν να ληστέψουν την υπεραγορά και να μοιράσουν τα προϊόντα στον κόσμο.

Περίληψη

Μια μάνα που δεν μπορεί να αγοράσει στο παιδί της λιχουδιές που ζητά, του δίνει να φάει μέσα στην υπεραγορά. Ένας αλκοολικός ανοιγεί μια μπουκάλα ρετσίνα και πίνει μέσα στην υπεραγορά. Μια γριά δεν έχει να πληρώσει για το λάδι της στο ταμείο και της δίνουν λεφτά οι πελάτες που βρίσκονται πίσω της. Κουκουλοφόροι ληστεύουν την υπεραγορά και τα μοιράζουν στον κόσμο που βρίσκετραι σε μια λαϊκή αγορά.


Αθώα αγγίγματα

Σύνοψη

Ένα κύκλωμα παιδικής πορνείας ανακαλύπτεται από την αστυνομία. Θα καταφέρουν να ανακαλύψουν και τη ρίζα του κακού;

Περίληψη

Ο Αρίστος με τον Φάνη βρίσκονται στο υπόγειο ενός παλιού εργοστασίου, όπου έχει διαμορφωθεί κατάλληλα για την παραγωγή πορνογραφικών ταινιών με ανήλικα. Ο Αρίστος είναι διστακτικός για όσα γίνονται, αλλά όχι και ο Φάνης. Όταν η αστυνομία εισβάλει στον χώρο, ο Φάνης σκοτώνεται και ο Αρίστος συλλαμβάνεται. Ο αστυνομικός Μιχαήλ προσπαθεί να εκμαιεύσει από τον Αρίστο τα ονόματα των παραγωγών που βρίσκονται από πίσω. Του υπόσχεται πως αν τους αποκαλύψει θα είναι επιεικής ο νόμος μαζί του. Ο Αρίστος διστάζει γιατί ξέρει πως θα τον σκοτώσουν. Τελικά αποφασίζει να ρισκάρει τη ζωή του, προκειμένου να σωθούν αθώα και ανυποψίαστα παιδιά.


ΑΙΩΝΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ

Σύνοψη

Η Εμμονή μιας Γυναίκας να οδηγηθεί στον Θάνατο, από το Χέρι του Αγαπημένου της

Περίληψη

Μια Γυναίκα βυθισμένη σε βαθιά Θλίψη, αποτέλεσμα μιας συμβατικής σχέσης, αποφασίζει πως η μόνη διέξοδος, η μόνη Λύτρωση για εκείνη, είναι ο Θάνατος. Ένας Θάνατος από το χέρι του, Το Χέρι εκείνου που νοηματοδότησε την ύπαρξη της και παράλληλα την νέκρωσε ψυχικά. Μέσα σε αυτή την εμμονή, αποφασίζει να του το ζητήσει.Η ιστορία Εξελίσσεται ανατρεπτικά, καθώς εκείνος αποδέχεται την λυτρωτική του αποστολή, αλλά ο επίλογος γράφεται, καθώς η μοίρα προστάζει!


ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

Σύνοψη

Όταν ο Γιάννης συναντά τη γυναίκα του στον άλλο κόσμο, απανωτές αποκαλύψεις για τη ζωή, το θάνατο και... την αιωνιότητά τους έρχονται στην επιφάνεια ...

Περίληψη

Ο Γιάννης μόλις έχει ταφεί δίπλα από τη γυναίκα του Ματίνα, που πέθανε 12 χρόνια νωρίτερα. Η πρώτη, κωμική αναγνώρισή τους, φανερώνει την ανέκαθεν φορτική τους σχέση: εκείνος διαχυτικός και συναισθηματικός, εκείνη σκληρή κι ανέκφραστη. Όταν ο Γιάννης αποκαλύπτει στη Ματίνα πως εκδικήθηκε για το θάνατό της σκοτώνοντας τον τοκογλύφο Μπάμπη, αυτή του φανερώνει πως η ίδια πήρε τη ζωή της για να τον σώσει...


Αιωνόβιοι

Σύνοψη

Αρκετούς αιώνες στο μέλλον, ο πλανήτης μαστίζεται από τον υπερπληθυσμό. Η Κυβέρνηση προσπαθεί να βρει λύση θανατώνοντας όσους φτάνουν στην ηλικία των εξήντα ετών. Η μυστική οργάνωση των Αιωνόβιων, όμως, αντιστέκεται στο απάνθρωπο μέτρο.

Περίληψη

Δύο άνδρες απαγάγουν έναν επιφανή επιστήμονα, που εργάζεται για την Κυβέρνηση και πλησιάζει την κρίσιμη ηλικία των εξήντα ετών. Έτσι τον σώζουν από την επικείμενη θεσμοθετημένη Ευθανασία των εξηντάρηδων, που στοχεύει στην καταπολέμηση του Υπερπληθυσμού. Τον μεταφέρουν στη βάση των Αιωνόβιων, μίας παράνομης οργάνωσης ηλικιωμένων, η οποία έχει σκοπό την εξάλειψη του προβλήματος του Υπερπληθυσμού μέσω της αναζήτησης νέων τεχνολογιών. Οι Αιωνόβιοι τον καλωσορίζουν ως νέο μέλος στην Οργάνωσή τους και τον ξεναγούν στις μυστικές τους εγκαταστάσεις, χωρίς να υποψιάζονται πως εκείνος υπηρετεί άλλα συμφέροντα.


Ακινησία

Σύνοψη

Ο Κώστας, πενηντάρης μικροαστός, βρίσκεται ακινητοποιημένος στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της Αθήνας. Καπνίζει, κορνάρει και βρίζει. Επιδεικτικά αγνοεί το ασθενοφόρο που προσπαθεί να περάσει ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Γιατί είναι μάγκας και αυτά τα κόλπα σ’ αυτόν δεν περνάνε. Ούτε φαντάζεται, όμως, ποιός πεθαίνει μέσα στο ασθενοφόρο.

Περίληψη

Κίνηση στην Αθήνα παντού. Οι δρόμοι είναι μποτιλιαρισμένοι. Ο Κώστας, πενηντάρης μικροαστός, βρίσκεται ακινητοποιημένος σε κάποιον κεντρικό δρόμο της Αθήνας. Πίσω του, ένα αθενοφόρο προσπαθεί να περάσει, με την σειρήνα του να ουρλιάζει. Κάποιοι οδηγοί προσπαθούν να του ανοίξουν πέρασμα. Μέσα στο ασθενοφόρο, ο νοσοκόμος παλεύει να κρατήσει στη ζωή ένα εικοσάχρονο αγόρι που τραυματίστηκε σε τροχαίο. Ο Κώστας αγνοεί επιδεικτικά το ασθενοφόρο και του κλείνει το δρόμο. Βρίζεται με τον διπλανό οδηγό. Γιατί είναι μάγκας και αυτά τα κόλπα σ’ αυτόν δεν περνάνε. Στο ασθενοφόρο, ο νοσοκόμος κάνει ενέσεις, τεχνητές αναπνοές, αλλά εις μάτην. Το αγόρι πεθαίνει. Ο οδηγός του ασθενοφόρου κλείνει την σειρήνα και η ξαφνική ησυχία είναι εκκωφαντική. Εξω στο δρόμο, ο Κώστας και οι άλλοι οδηγοί κοιτούν παραξενεμένοι. Η σειρήνα δεν χρειάζεται πιά. Ο γυιός του Κώστα πέθανε μέσα στο ασθενοφόρο.


Ακραίες καταστάσεις

Σύνοψη

2 άντρες μπλέκονται μεταξύ τους σε ένα παιχνίδι γάτας με ποντίκι. Ποιός όμως έχει πραγματικά το ρόλο της γάτας, και ποιος του ποντικιού?

Περίληψη

Ο Κώστας, ένας τριαντάχρονος νέος ο οποίος έχει δανειστεί χρήματα από έναν τοκογλύφο και τώρα δεν μπορεί να τον πληρώσει, οδηγείται με την βία να συναντήσει έναν από τους “συνεργάτες” του τοκογλύφου, τον Δημήτρη, ο οποίος συνήθως αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας τις δύσκολες καταστάσεις με οποιοδήποτε κόστος. Η συνάντηση αυτή, αν και αρχικά φαίνεται απλή, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται, καθώς ο Κώστας δεν είναι απλώς ένα ακόμα θύμα του τοκογλύφου, αλλά κάποιος ο οποίος έχει ανοιχτούς λογαριασμούς, τους οποίους σκοπεύει να τακτοποιήσει.


Άλεξ και Ίζαμπελ

Σύνοψη

Ο Άλεξ κι Ίζαμπελ είναι αντρόγυνο. Η Ίζαμπελ λείπει ταξίδι στο σπίτι της μητέρας της. Εκεί κατά τη διάρκεια ενός πάρτυ παραδίδεται στην αγκαλιά μια παλιάς της αγάπης. Την άλλη μέρα το πρωί παίρνει τηλέφωνο τον Άλεξ για να του το εξομολογηθεί .

Περίληψη

Ο Άλεξ κι Ίζαμπελ είναι αντρόγυνο. Η Ίζαμπελ λείπει ταξίδι στο σπίτι της μητέρας της. Εκεί κατά τη διάρκεια ενός πάρτυ παραδίδεται στην αγκαλιά μια παλιάς της αγάπης. Την άλλη μέρα το πρωί παίρνει τηλέφωνο τον Άλεξ για να του το εξομολογηθεί .


Αλλαγή

Σύνοψη

Ένας σκληρός άντρας, που βλέπει τα ζώα ως άψυχα όντα προς εκμετάλλευση και βρώση, θα ζήσει μια εμπειρία που θα αλλάξει τη ζωή του.

Περίληψη

Ένας άντρας, όχι ζωόφιλος, έχει στο σπίτι του ένα δεμένο σκυλί κι ένα στάβλο με πρόβατα. Καθώς πιστεύει ότι τα ζώα υπάρχουν μόνο για να μας εξυπηρετούν, δε διστάζει να ρίξει φόλα σε ένα σκυλί που θεωρεί ενοχλητικό. Ένα ζώο που μιλάει θα παίξει το ρόλο του όντος που θα επιφέρει την κάθαρση κι ο άντρας θα μεταβεί από την άγνοια στη γνώση. Έτσι μέσα από μια μεταφυσική εμπειρία θα αλλάξει ο χαρακτήρας του και θα αναθεωρήσει τον τρόπο με τον οποίο βλέπει τα ζώα.


Άλλη όψη

Σύνοψη

Ενας άντρας δεν ειχε καταλαβεί κάτι σημαντικό, ότι πεθάνε. Καταλαβένουμε οτι παντα θα υπαρχει κατι διαφορετικο σε στη ζωη μας απο πολλες όψης.

Περίληψη

Μια μέρα ένας άντρας ξυπνάει και χωρίς να ξέρει κατι πολύ σημαντικό οτι δεν ζει πιά. Ακουει κατι φωνες προς το σαλόνι, κατεβαινει και μετα απο λιγο καταλαβαι οτι ο νεκρος που βρεσκοταν στη κασελα ηταν αυτος.Κλαινε ολοι αναμεσα τους και η γυναικα του. Υστερα απο λιγο πηγαινει στο δωματιο οπου βρισκεται η κορη του, την βλεπει να κοιταει φωτογραφιες που ειναι μαζι. το κοριτσι δεν αντεξε αλλο και δρακρυσε, αυτος προσπαθησε να κανει κατι για αυτο μα δεν γινοταν τιποτα και υστερα απο λιγο εφηγε, κατεβικε στο σαλωνι κοιταξε τη γυναικα του για ακομα μια φορα και αποχωρησε.


Άλλο μέσο, άλλο μισό

Σύνοψη

Πρόκειται για ένα δικαστικό στιγμιότυπο όπου με αφορμή μια κληρονομιά το δικαστήριο είναι υποχρεωμένο από όρο της διαθήκης να διερευνήσει τη διαφορά των εννοιών «μέσο» και «μισό». Αντιμετωπίζει την αιτία εμφάνισης του παράδοξου του Ζήνωνα του Ελεάτη που σε μία απλοποιημένη μορφή της μας λέει ότι: Κανείς δεν μπορεί να διανύσει μία ευθεία απόσταση ΑΒ, επειδή είναι υποχρεωμένος για να φτάσει από την αρχή της απόστασης στο τέλος της απόστασης να περάσει πρώτα από το μισό της.

Περίληψη

Βρισκόμαστε σε μία αίθουσα μονομελούς δικαστηρίου όπου ένας αφηγητής μας εισάγει στην υπόθεση. Ο Ζήνων Ανάκατος, πέθανε και άφησε κληρονομιά υπό όρους στον δήμο ή την Ιερά Μονή Πανεισπράκτορα, όταν καταφέρουν (όποιοι εκ των δύο κληρονόμων) να διανύσουν μία απόσταση 10 μέτρων κατά το ακριβές μισό της. Την περιουσία όμως μπορεί να πάρει όποιος τρίτος μπορέσει αποδεικτικά να «απαγορεύσει» στους δύο αυτούς κληρονόμους να διανύσουν τη ακριβώς μισή απόσταση των 10 μέτρων. Εν προκειμένω διερευνάται το περίφημο παράδοξο του Ζήνωνα του Ελεάτη, το οποίο μέχρι σήμερα τουλάχιστον δεν έχει απαντηθεί με μαθηματικά μέσα. Αυτό τώρα επιτυγχάνεται μέσα από την ολιγόλεπτη διαδικασία στο δικαστήριο με κίνητρο την περιουσία και τους κληρονόμους. Σε απλοποιημένη μορφή το παράδοξο, που καταργείται με την φανέρωση των αιτιών του, είναι ο εξής ισχυρισμός: Μία απόσταση λ.χ. ΑΒ=1000 μέτρων δεν μπορεί κανείς να την διανύσει επειδή θα πρέπει πρώτα να διανύσει τη μισή και στη συνέχεια τη μισή της μισής, της μισής, της μισής…. Η αέναη διαιρετότητα «απαγορεύει», με κάποιον μαθηματικό τρόπο στον όποιο βαδιστή να φθάσει από το Α στο Β διότι πάντα θα πρέπει να διέλθει από τη μισή απόσταση. Το πρόβλημα για τον δικαστή λοιπόν που δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει μαθηματικά ή το παράδοξο του Ζήνωνα του Ελεάτη, είναι φαινομενικά απλό, αφού ξέρει ότι μπορούμε να πάμε από Α σε Β χωρίς εμπόδιο. Όμως η εξέλιξη είναι απρόσμενη. Η Μονή υποστηρίζει ότι τα 5 μέτρα σαν μισά των 10 μέτρων αποτελούν την μισή απόσταση που μπορεί να διανύσει βαδιστής, ενώ ο δήμος με τον μάρτυρά του καθηγητή μαθηματικών Χωριζόπουλο, υποστηρίζει ότι η μισή απόσταση δείχνεται από μέσο σημείο Μ, απόστασης ΑΒ=10 μέτρα. Ενώ ο δικαστής έχει μπερδευτεί, μπαίνει στον χορό της διεκδίκησης ο δημότης Περικλής Καπάτσος υποστηρίζοντας ότι και οι δύο εκδοχές είναι λαθεμένες και το αποδεικνύει...


Αλυσιδωτή Αντίδραση

Σύνοψη

Ένας σεναριογράφος σε δεινή οικονομική θέση πρέπει εντός μιας ημέρας να παραδώσει ένα σενάριο. Η συγγραφική του απραξία τον ωθεί στην υιοθέτηση μιας τακτικής σύμφωνα με την οποία επιλέγει έναν ήρωα με βάση αρχικά την κοινωνική του θέση και στη συνέχεια δομεί πάνω του το σενάριο. Στην πορεία δείχνει να απολαμβάνει τον έλεγχο που διατηρεί στις «ζωές» των ηρώων του. Τι θα συμβεί αν όμως αυτή η τακτική ανοίξει το κουτί της πανδώρας και μια σειρά από αλυσιδωτές αντιδράσεις κάνουν την εμφάνιση τους?

Περίληψη

Ένας σεναριογράφος, ο Δημήτρης, πρέπει να παραδώσει ένα σενάριο μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο. Η σύζυγος του είναι ετοιμόγεννη, ενώ την κατάσταση επιβαρύνει και ένα δάνειο που έχει πάρει. Η συγγραφική του απραξία είναι ένα σοβαρό πρόβλημα. Κάθεται άπραγος μπροστά από τον κειμενογράφο καπνίζοντας και πίνοντας. Τότε, αποφασίζει να ξεκινήσει να συγγράφει χωρίς σαφή στόχο και προορισμό ξεκινώντας από την επιλογή ενός ήρωα. Επιλέγει αρχικά ένα φανταστικό φυσικά πρόσωπο από την άρχουσα τάξη. Έναν πλούσιο, τον Αλέξη διευθυντή μιας μεγάλης εταιρείας, ένα αδίστακτο golden boy. Στη συνέχεια, επιλέγει ένα άλλο πρόσωπο από την κατώτερη τάξη. Έναν φτωχό οικονομικό μετανάστη, έναν κωφάλαλο Πακιστανό που εργάζεται στα φανάρια καθαρίζοντας τα παρμπρίζ των αυτοκινήτων. Τέλος, έναν μεσοαστό με σοβαρά οικονομικά προβλήματα σαν τον ίδιο, έναν υπάλληλο μιας μεγάλης εταιρείας και μάλιστα με σύζυγο ετοιμόγεννη, εμπνεόμενος από τη δική του περίσταση. Η πορεία της συγγραφής εξελίσσεται διαφορετικά από το αναμενόμενο καθότι δείχνει να απολαμβάνει σαδιστικά τον έλεγχο που ασκεί συγγραφικά πάνω στις ζωές των ηρώων του μην υπολογίζοντας τον παράγοντας την αλυσιδωτή αντίδραση που μπορεί να επιφέρει αυτή η τακτική. Ποιος πραγματικά ελέγχει ποιόν? Τι πρόκειται να συμβεί? Ποιος είναι υπό έλεγχο ποιού? Τι θα συμβεί αν η ζωή μιμηθεί τη φαντασία? Αν η φαντασία «εκδικηθεί» με τον ίδιο τρόπο?



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50