Ο τελευταίος φακίρης

Ιστορικό


ΣΚΑΛΕΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ


Cut version
________________________________________
Σκηνή. Εξωτερικό. Παράσταση στον δρόμο.
Ο φακίρης ξαπλωμένος με την πλάτη πάνω στην σανίδα με τα καρφιά. Δίπλα του ο Ιμπρεσάριος : Miα εθελόντρια παρακαλώ....ελάτε μη φοβάστε...
Χοντρούλα κυρία έρχεται κοντά. Ο Ιμπρεσάριος την πιάνει απο το χέρι και την ανεβάζει πάνω στην κοιλιά του ξαπλωμένου Φακίρη.Της κρατά συνεχώς το χέρι. Ιμπρεσάριος : Ο Αλί καζάμ τα καταφέρνει όλα αυτά γιατί είναι πιο φανατικός χορτοφάγος και από άλογο. Ο Αλί Καζάμ μπορεί να είναι πετσί και κόκκαλο ,αλλά χαίρει άκρας υγείας και ευχαριστεί για την συνεργασία του το αξιότιμο κοινό που παρακολουθεί τις παραστάσεις του εκστατικό.
Ο Φακίρης υποφέρει και κοιτά λοξά. Το βλέμμα του πέφτει σε ελέφαντα ντεκόρ.Το βλέμμα στέκεται αρκετή ώρα. Ο ελέφαντας που κουνιέται ελάχιστα.
________________________________________
Σκηνή. Εξωτερικό-Εσωτερικό. Ινδικό εστιατόριο.
Ο Φακίρης μαζί με τον Ιμπρεσάριο κάθονται σε τραπέζι. Δίπλα τους όρθιος Ινδός σερβιτόρος. Κρατούν τα μενού. Ψάχνουν να βρούν τι θα φάνε.
Φακίρης : Θα ήθελα το  ......( με σπασμένα Ινδικά )
Γυρίζει και κοιτάει τον Ιμπρεσάριο.
Φακίρης : Τι θα φάς ;
Ιμπρεσάριος : Θέλω το τρία.
O Ινδός παίρνει τα μενού και φεύγει.
Ο Φακίρης σηκώνει κουτάλι απο μπροστά του και το φέρνει κοντά στα μάτια του και το κοιτά αρκετη ώρα.
Ο Ιμπρεσάριος τον κοιτά αυστηρά.
Ιμπρεσάριος : Πάλι τα ίδια....σου εχω πει οτι αυτά δεν είναι για το κοινό μας...Αφησε κάτω το κουτάλι.
Ο Φακίρης υπακούει και αφήνει το κουτάλι.
________________________________________
Σκηνή. Σκυλάδικο β΄ διαλογής. Καμαρίνια. Εσωτερικό.
Ο φακίρης ντυμένος με τα ρούχα της δουλειάς μπροστά σε καθρέπτη βάζει το ψεύτικο μουσάκι του.Απο πίσω ο Ιμπρεσάριος ντυμένος επίσης ,του δίνει συμβουλές.
Ιμπρεσάριος : Nα μασάς καλά και αργά το γυαλί.Να το κάνεις σκόνη και να το κρύβεις κάτω απο την γλώσσα σου.
________________________________________
Σκηνή. Πίστα σκυλάδικου. Εσωτερικό.
Πάνω στην πίστα και μπροστά απο τα όργανα της ορχήστρας Ο Ιμπρεσάριος προλογίζει τον φακίρη του κάθεται πάνω σε σανίδα με καρφιά με το βλέμμα στο πουθενά..
Ιμπρεσάριος : Ο Αλί Καζαμ είναι ο τελευταίος αυθεντικός φακίρης που μας έχει απομείνει σε αυτούς τους καιρούς της κοροιδίας και της απατεωνιάς.. Ο Αλί Καζάμ σήμερα θα καταπιεί μπροστά σας κάθε είδους γυαλικά και μέταλλα, κι ύστερα θα αποσυρθεί για να αναπαυτεί και να διαλογιστεί, καθισμένος πάνω σε μια σανίδα με καρφιά αναζητώντας τη γαλήνη και την αλήθεια..
Παίρνει καθρέπτη και τον σπάει με σφυρί. Ανεβαίνει πάνω σε μικρό ποδήλατο που σέρνει απο πίσω του μπαλόνια. Ποδηλατεί πάνω στα σπασμένα τζάμια. Τα μπαλόνια που σπάνε με θόρυβο πίσω του. Ξεκαβαλάει και δίχνει τα σκασμένα λάστιχα του ποδηλάτου στο κοινό. Δίνει σπασμένο τζάμι στο Φακίρη. Αυτός το βάζει στο στόμα του και μασουλάει.Αργά και σταθερά. Ρυθμός νιρβάνας. Λίγο αίμα τρέχει απο τα χείλη του.
________________________________________
Σκηνή. Ινδικό εστιατόριο Νύχτα.
Ο Ιμπρεσάριος με τον φακίρη σε τραπέζι.
Ο Ιμπρεσάριος τρώει ενώ ο φακίρης κοιτά το απείραχτο πιάτο του. Το κουτάλι δίπλα στο πιάτο αρχίζει να στριφογυρίζει. Ο Ιμπρεσάριος σηκώνει το κεφάλι του απο το πιάτο. Κοιτάει το κουτάλι και τον φακίρι.Είναι θυμωμένος. Απλώνει το χέρι του και κρύβει το κουτάλι. Ιμπρεσάριος : Ολα τα πράγματα έχουν και τα ορια τους.Εσύ κοίτα να κάνεις καλά την δουλειά σου και να είσαι έτοιμος για μεγάλα πράγματα. (Extra πλάνο. Το χέρι του ιμπρεσάριου σκεπάζει το κουτάλι πρωτού αρχίσει να γυρίζει. Για την σκέψη να μην αποκαλυφθει η ικανότητα του φακίρι απο την αρχή.)
________________________________________
Σκηνή.Oriental εστιατόριο. Νυχτα. Εξωτερικό.
Η αφίσσα του φακίρη δίπλα στο Μενού του εστιατορίου.
________________________________________
Σκηνή. Oriental εστιατόριο. Εσωτερικό. Κουζίνα.
Ο Ιμπρεσάριος δίνει ένα μπουκάλι αλκόολ στο Φακίρη. Είναι έτοιμη για την παράσταση.
Ιμπρεσάριος : Κάνε γαργάρα για να μουδιάσουν τα ούλα σου και να σκλυρήνει ο οισοφάγος σου.
Ο φακίρης πίνει μια γουλιά. Κάνει γαργάρα..και καταπίνει.
________________________________________
Σκηνή. Oriental εστιατόριο .Πίστα.
Ο Φακίρης όρθιος ατενίζει μπροστά. Ο Ιμπρεσάριος ακονίζοντας σπαθί που κρατά στο χέρι προλογίζει τον Φακίρη. ΙΜΠΡΕΣΑΡΙΟΣ :΄Εφτασε η στιγμή για τον Αλί Καζάμ να παρουσιάσει ένα νούμερο που δεν έχει ξαναγίνει σε αυτήν την χώρα. Εφτασε η στιγμή για τον Αλί Καζάμ, τον τελευταίο αληθινό φακίρη, να σταματήσει να τρώει καρφιά και πρόκες, και να καταπιεί ένα ολόκληρο σπαθί, ένα σπαθί του ιππικού χωρίς αλάτι, και μέχρι την λαβή.
Ο Ιμπρεσάριος πετάει το σπαθί στο πάτωμα. Αυτό καρφώνεται και ταλαντεύεται. Ο Φακίρης το παίρνει με θεατρικό τρόπο. Το φέρνει στο στόμα του και αρχίζει να το καταπίνει.
________________________________________
Σκηνή. Ιατρείο. Εσωτερικό.
Ακτινογραφία σε φωτιζόμενο πίνακα.Το σπαθί διαπερνά το στήθος. Γιατρός εξηγεί στον καταρακωμένο Ιμπρεσάριο το πρόβλημα.
Γιατρός : Εχουν κοπεί οι φωνητικές του χορδές. Δεν θα ξαναμιλήσει.
________________________________________
Σκηνή. Ινδικό Εστιατόριο. Μέρα.
Ο Φακίρης με τον Ιμπρεσάριο. Ο Ιμπρεσάριος τρώει και αναλύει το καινούργιο νούμερο. Iμπρεσάριος : Πρέπει να αλλάξουμε ρεπερτόριο...Του μιλά για το water torture cell. Ο Φακίρης κοιτάει το καδράκι του Γάγγη στον τοίχο. Αυτό αρχίζει να κινείται λοξά. Στέκεται στραβά. Ο Ιμπρεσαριος σηκώνει το βλέμμα του απο το πιάτο.
Iμπρεσάριος : Ti κοιτάς ;
O φακίρης γυρίζει το βλέμα του.
Το καδράκι πέφτει στην θέση του.
________________________________________
Σκηνή. Ακαδημία Ταχυδακτυλουργών. Εξωτερικό Μέρα.
Το κτίριο της ακαδημίας. Το κάστρο μέσα στην πόλη.Η πινακίδα της. Διαβάζουμε ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΩΝ.
________________________________________
Σκηνή. Ακαδημία. Εσωτερικό. Μέρα.
Στον κύριο χώρο της ακαδημίας που είναι γεμάτος με φωτογραφίες και αφίσσες όλων των μάγων και ταχυδακτυλουργών της Ελλάδος. Ο Ιμπρεσάριος κάθεται απέναντι απο τον Μάγο Κρίστοφερ. Του δείχνει το water torture cell σε φωτογραφία.
Ιμπρεσάριος : Ψάχνω να βρώ ένα τέτοιο Κρίστοφερ.
Ο Κρίστοφερ βάζει τα γυαλιά του και κοιτάζει την φωτογραφία.
Κρίστοφερ : Ενα τέτοιο είχε φτιάξει ο Ντεχρίς στα 1980...για μια ταινία...κάθησε να πάρω ένα τηλέφωνο.
Λεπτομέρειες απο τα κρεμασμένα κάδρα στους τοίχους.
________________________________________
Σκηνή. Τοίχος στον δρόμο. Μέρα.
Η αφίσσα που προαναγγέλει το καινούριο νούμερο. Φωτογραφία του αλισοδεμένου φακίρι με την δεξαμενή του νερού Ντυμένος όχι πλέον φακίρης.αλλά με ολόσωμο μαγιό......ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ.
________________________________________
Σκηνή.Σπίτι φακίρι. Μέρα.
Ο Ιμπρεσάριος δίνει οδηγίες στον Φακίρη πως να αποδράση απο τις αλυσίδες. Ο Φακίρης απέναντι του αλυσοδεμένος ακούει βουβός τις οδηγίες του.
Ιμπρεσάριος : (έρευνα για χουντινική ατάκα) ξυπόλυτος.
________________________________________
Σκηνή. Δρόμος.Το στέκι των μεταναστών. Ημέρα. Εξωτερικό.
Ο Φακίρης περπατά ανάμεσα σε πλήθος Ινδών και διαφόρων μεταναστών.
________________________________________
Σκηνή.Υπόγειο Ινδικό καφενείο.Μέρα.
Ο Φάκιρης ακούει προσεκτικά τα λόγια Ινδού Γέρου σοφού
δεν καταλαβαίνουμε.
________________________________________
Σκηνή.Σπίτι φακίρη.
Κοιμάται στα καρφιά και αρχίζει η αιώρηση.
________________________________________
Σκηνή. Μπάνιο σπίτι Φακίρι.
Ο Ιμπρεσάριος κλείνει βρύση μπανιέρας. Το νερό έχει φτάσει στο χείλος της μπανιέρας. Iμπρεσάριος : Eλα το νερό είναι έτοιμο.
Απο την πόρτα μπαίνει ο Φακίρης. Φοράει το μαγιό της αφίσας.
Μπαίνει μέσα στην μπανιέρα. Ο Ιμπρεσάριος βγάζει χρονόμετρο απο την τσέπη του. Ιμπρεσάριος : Βούτα.
Ο Φακίρης βυθίζεται στο νερό. Ο Ιμπρεσάριος πατάει το χρονόμετρο.
Ο Φακίρης κρατά την αναπνοή του στο νερό. Real time. Tα δευτερόλεπτα περνούν. Ιμπρεσάριος :Μπράβο Αλί.....Μπράβο...είμαστε έτοιμοι.
Ο φακίρης κρατά ακόμα την αναπνοή του. Λίγος χρόνος και ο φακίρης εξαφανίζεται μέσα απο το νερό. Ο Ιμπρεσάριος τα χάνει .Βιαστικά βάζει το χέρι του στο νερό και βγάζει την τάπα. Το νερό που φεύγει στο σιφόνι.
________________________________________
Γάγγης.
Ο ποτάμος παίρνει την ανάσα του.Το κεφάλι του φακίρη εμφανίζεται μέσα στο νερό. Κοιτά.
________________________________________
27η Σκηνη.Μπάνιο σπίτι Φακίρι.
Ο Ιμπρεσάριος μόνος στο μπάνιο. Σκύβει στο σιφόνι της μπανιέρας και φωνάζει Αλί Αλι..... Αλι.... Αλι .....Αλι .....Αλι.

ΤΕΛΟΣ.
End of story end of glory.

=========================================