Σεναριογράφος 1 | ΚΟΛΟΚΑ ΒΙΚΥ |
---|---|
Σεναριογράφος 2 | ΚΑΤΩΜΕΡΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ |
Έτος συγγραφής | Αριθμός σελίδων | Υπολογιζόμενη διάρκεια | Κατηγορία | Είδος |
---|---|---|---|---|
2012 | 2 | 3' | Μυθοπλασία | Κωμωδία |
Ένας σχεδιαστής καζίνο καλείται από ένα πρώην καθηγητή του στο πανεπιστήμιο να αναλάβει μια μεγάλη δουλειά.
Η τριβή στην εξουσία που κάνει τον άνθρωπο να αποζητά τη χλιδή και την παντοδυναμία, όπως ακριβώς ο παίκτης στο καζίνο. Εκεί που όλα είναι διαμορφωμένα για να νιώθεις παντοδύναμος και έτοιμος να παίξεις στη ρουλέτα τη ζωή σου και τις ζωές των άλλων. Ο Θωμάς Τεντολούρης ένας ταλαντούχος αρχιτέκτονας - σχεδιαστής εσωτερικών χώρων, που ειδικεύεται στο σχεδιασμό καζίνο, δέχεται ένα πρωινό κάποιο μυστηριώδες τηλεφώνημα από έναν παλιό του καθηγητή στο Πανεπιστήμιο για να αναλάβει κάποια μεγάλη δουλειά. Έχοντας ετοιμάσει τα σχέδια του επισκέπτεται τον καθηγητή στο γραφείο του για να του δώσει την τελική έγκριση για την διεκπεραίωση του έργου. Ο καθηγητής δεν είναι άλλος από τον Πρόεδρο της Βουλής και η ανακαίνιση αφορά το ίδιο το κτήριο της Βουλής.
Είναι γνωστό ότι η επιτυχία των καζίνο απαιτεί απολυτη κατανόηση της ανθρώπινης φύσης - δεν είναι εύκολο να κάνεις τους ανθρώπους να απολαύσουν παιχνίδια που στρέφονται εναντίον τους. Εδώ, όμως, η πραγματική επιτυχία του δημιουργήματος του Θωμα αντανακλάται στην ψυχολογία του ανθρώπου που μπάινει μέσα: έχει ανακατασκευάσει την αρχιτεκτονική της «δημοκρατίας», δημιουργώντας χώρους που επιτρέπουν στους ανθρώπους να παίζουν με τα ονειρα και τις ελπίδες, λες και παίζουν ένα κέρμα στον κουλοχέρι. Η αποτελεσματικότητα των εν λόγω σχεδίων έρχεται σε βάρος των φιλοξενουμένων, οι οποίοι έχουν πειστεί από τα λουλούδια και τα ωραία έπιπλα να σπαταλούν χρήματα για παιχνίδια. Η αποπλάνηση του ντεκόρ του, ίσως, έγγυται στο γεγονός ότι ο παίκτης δεν αισθάνεται σαν να είναι σε περιβάλλον παιχνιδιού.
Το σενάριο δεν είναι ελεύθερα διαθέσιμο. Αν ενδιαφέρεστε να το διαβάσετε ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σεναριογράφο μέσω της παρακάτω φόρμας.
Ο σεναριογράφος δεν επιθυμεί να σχολιαστεί το σενάριό του. |