Μετάβαση

Σεναριογράφοι

Σεναριογράφος Αγγελίδης Γιώργος

Στοιχεία Σεναρίου

Τίτλος στα αγγλικά
Transition
Έτος συγγραφής Αριθμός σελίδων Υπολογιζόμενη διάρκεια Κατηγορία Είδος
2018 14 14' Μυθοπλασία Δράμα

Σύνοψη

Κάθε ζωή είναι ένα ταξίδι, άλλοτε μεταφορικά κι άλλοτε κυριολεκτικά όσο οι λέξεις μπορούν να εκφράσουν. Ο Αμούρ, έχοντας χάσει την οικογένεια του κατά την απόδραση τους από την αιματοβαμμένη Συρία, ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη με σκοπό να διασχίσει τα σύνορα και να τους συναντήσει. Έχοντας δεχθεί επίθεση από μια ομάδα φασιστών, γνωρίζει την Όλγα. Σύντομα κι οι δυο τους θα συνειδητοποιήσουν πως παρά τις όποιες διαφορές τους, μια κοινή λεπτομέρεια τους ενώνει. Η πιο σημαντική: και οι δύο είναι εγκλωβισμένοι στο μέσον του ταξιδιού τους. Στη μετάβαση.

Περίληψη

Επιστρέφοντας στο σπίτι της από την πιάτσα, η Όλγα σώζει έναν νεαρό μετανάστη, τον Αμούρ, από τρείς ρατσιστές που του επιτίθενται. Φτάνοντας έξω από την πολυκατοικία της, η Όλγα αντιλαμβάνεται τον μετανάστη να την παρακολουθεί, τον οδηγεί στο διαμέρισμα της, περιποιείται τις πληγές του και του δίνει καθαρά ρούχα, τα οποία ανήκαν σε κάποιο κοντινό της πρόσωπο.

Το επόμενο πρωί, η Όλγα μαθαίνει πως ο Αμούρ έχει αποδράσει από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Αττική και προσπαθεί να περάσει τα σύνορα και να μεταβεί στη Γερμανία όπου βρίσκεται η οικογένεια του.

Συνειδητοποιώντας πως η ώρα έχει περάσει, η Όλγα διώχνει τον Αμούρ και ετοιμάζεται για την πρωινή δουλειά της. Στον διάδρομο της πολυκατοικίας συναντάει τη σπιτονοικοκυρά της, η οποία απαιτεί την άμεση αποπληρωμή του χρωστούμενου ενοικίου. Αργότερα την ίδια ημέρα, η Όλγα επιστρέφει στο σπίτι της από τη δουλειά της, μιλώντας στο κινητό με τη μητέρα της. Είναι εκνευρισμένη διότι το αφεντικό της, αφού δεν ενέδωσε στις σεξουαλικές του επιθυμίες, την απέλυσε.

Φτάνοντας στο πάρκο δίπλα στο σπίτι της, η Όλγα βλέπει τον Αμούρ ξαπλωμένο σε ένα παγκάκι. Μαζί κατευθύνονται στο σπίτι. Μόνη στην κρεβατοκάμαρα της, η Όλγα αρχίζει να καίει τον εαυτό της μ’ ένα τσιγάρο, όπως κάνει πάντοτε σε στιγμές έντονου στρες. Πιστεύει πως χωρίς την πρωινή της δουλειά ποτέ δεν θα μαζέψει αρκετά χρήματα για τη μετάβαση της. Ο Αμούρ μπαίνει στην κρεβατοκάμαρα και την εμποδίζει. Η Όλγα ετοιμάζεται να πάει στη «νυχτερινή» δουλειά της, επιτρέποντας ωστόσο στον Αμούρ να μείνει στο σπίτι. Δυο ένστολοι καταφθάνουν στο διαμέρισμα ψάχνοντας την Όλγα, καθότι το αφεντικό της, της άσκησε μήνυση για επίθεση.

Ο Αμούρ σκαρφαλώνει από το μπαλκόνι ως το δρόμο και κρύβεται στο πάρκο, περιμένοντας την Όλγα. Η Όλγα φθάνει μέσα στο αμάξι ενός πελάτη, ο Αμούρ της δείχνει τους ένστολους και μαζί τρέχουν ως το λιμάνι. Ο Αμούρ φιλάει την Όλγα κι ενώ εκείνη αρχικά ενδίδει, τελικά αποτραβιέται. Επιστρέφοντας στο σπίτι, η Όλγα δίνει στον Αμούρ το κουτί με τα χρήματα που έχει συγκεντρώσει για τη μετάβαση της, ώστε εκείνος να επιτύχει στη δική του. Ο Αμούρ τα παίρνει διστακτικά και φεύγει.

Η Όλγα μαζεύει τα πράγματά της και κατευθύνεται προς τον σταθμό των τραίνων, όταν δέχεται επίθεση από τους ρατσιστές που δυο βράδια νωρίτερα είχαν επιτεθεί στον Αμούρ. Τρεις μήνες αργότερα, η Όλγα βρίσκεται διασωληνωμένη στο νοσοκομείο.

Στο κομοδίνο πλάι της ένα γράμμα με την παλιά διεύθυνση της και την υπογραφή «Olga. Metavasi -Amour».

Κείμενο προθέσεων σεναριογράφου

 


Διαβάστε τo σενάριo

Το σενάριο δεν είναι ελεύθερα διαθέσιμο. Αν ενδιαφέρεστε να το διαβάσετε ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σεναριογράφο μέσω της παρακάτω φόρμας.

Όνομα *

Κείμενο προς το σεναριογράφο
(γράψτε οπωσδήποτε ονοματεπώνυμο και email, για να επικοινωνήσει ο σεναριογράφος μαζί σας) *

Γράψτε τον κωδικό *


Σχόλια επισκεπτών

Ο σεναριογράφος δεν επιθυμεί να σχολιαστεί το σενάριό του.