Αντανάκλαση

Σεναριογράφοι

Σεναριογράφος Δαμουλιάνος Αλέξανδρος

Στοιχεία Σεναρίου

Τίτλος στα αγγλικά
Reflection
Έτος συγγραφής Αριθμός σελίδων Υπολογιζόμενη διάρκεια Κατηγορία Είδος
2025 1 1' Μυθοπλασία Δράμα

Σύνοψη

ΣΥΝΟΨΗ 

 Ο Αλέκος μεγαλώνει. Όποτε κοιτάζει την αντανάκλασή του  στον καθρέπτη βλέπει τον Χρήστο. Όνειρα, αναμνήσεις,  πειράγματα, αγάπη, σεξ. Όλα σε ένα είδωλο. Μα ο Χρήστος  τον πρόδωσε. Κι αυτή η πίκρα τον «σαπίζει». Μέχρι που  αυτοκτονεί. 

Περίληψη

ΣΥΝΟΨΗ 

 Ο Αλέκος μεγαλώνει. Όποτε κοιτάζει την αντανάκλασή του  στον καθρέπτη βλέπει τον Χρήστο. Όνειρα, αναμνήσεις,  πειράγματα, αγάπη, σεξ. Όλα σε ένα είδωλο. Μα ο Χρήστος  τον πρόδωσε. Κι αυτή η πίκρα τον «σαπίζει». Μέχρι που  αυτοκτονεί.

Κείμενο προθέσεων σεναριογράφου

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΥ «Δεν δάκρυσα για κανέναν έρωτα, παρά μόνο πέθανα γι’  αυτούς». Αυτό θα μπορούσε να είναι το μότο της ταινίας.  Γιατί όταν γερνάς με τον χρόνο παγωμένο μέσα σου  πονάς κάθε μέρα. Γιατί όταν βλέπεις στο είδωλό σου τον  άλλον που έφυγε γίνεσαι εσύ η αντανάκλασή του. Και  όταν καταλαβαίνεις ότι γίνεσαι εσύ το πρόβλημά σου, κι  όχι ο άλλος που έφυγε, εκεί τι κάνεις;


Διαβάστε τo σενάριo

Μπορείτε να στείλετε email στο σεναριογράφο μέσω της παρακάτω φόρμας.

Όνομα *

Κείμενο προς το σεναριογράφο
(γράψτε οπωσδήποτε ονοματεπώνυμο και email, για να επικοινωνήσει ο σεναριογράφος μαζί σας) *

Γράψτε το ΤΡΙΤΟ και το ΤΕΤΑΡΤΟ ψηφίο του κωδικού ασφαλείας *


Σχόλια επισκεπτών

Γράψτε τα σχόλιά σας για το σενάριο.

Όνομα *

Σχόλια *

Γράψτε το ΤΡΙΤΟ και το ΤΕΤΑΡΤΟ ψηφίο του κωδικού ασφαλείας *


kyriakos

9/10/2025 11:24:00 πμ

Καλή επιτυχία

Πάνος Τσιροζίδης

9/10/2025 12:04:00 μμ

Η γραμμικότητα της αφήγησης είναι σχεδόν ποιητική. Οι εικόνες οικείες. Ο
δέκτης (θεατής) πρέπει να αποφασίσει αν ο ήρωας στην τελευταία σκηνή,
σκοτώνει τον εαυτό του ή το είδωλο του.

George G.

12/10/2025 3:27:00 πμ

Δυνατές αντιθέσεις. Εξαιρετικη χρήση του καθρέφτη σαν αφηγηματικό
στοιχείο. Υπάρχει το potential για έκφραση έντονων αντιφατικών
συναισθημάτων.

Αργύρης

14/10/2025 1:05:00 μμ

Θα ήταν εξαιρετική ευκαιρία για έναν σκηνοθέτη (προτιμότερα του
πειραματικού σινεμά) να δοκιμάσει να αποδώσει τις αντιθέσεις στα
συναισθήματα και τις ψυχαναλυτικές έννοιες που διαπραγματεύεται το
σενάριο.