Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


Πατέρας

Σύνοψη

Μια γυναίκα, μια μέρα όπως όλες οι προηγούμενες και ένα αναπάντεχο νέο που λειτουργεί καθοριστικά για να αλλάξει τα πάντα και να βρει τη δύναμη να αφήσει πίσω ότι την βαραίνει.

Περίληψη

Η Σοφία είναι μία νέα γυναίκα οικονομικά ανεξάρτητη αλλά συναισθηματικά εξαρτημένη από μία σχέση που την πνίγει. Η συνεχής δυσαρέσκεια για τον σύντροφο της συγκρούεται με την αδυναμία της να ορίσει το τέλος ώσπου μία είδηση που θα μπορούσε να αποτελέσει έναν ακόμη λόγο να μείνει βυθισμένη, την κάνει να βγάλει από μέσα της τη δύναμη που χρειαζόταν για να αποχωρήσει και να δει πια ξεκάθαρα το τοπίο.


ΠΕΛΑΤΕΣ

Σύνοψη

Στιγμιότυπα κρίσης σε νυχτερινή προβολή. Ο μοναδικός θεατής εισβάλλει στο χώρο προβολής και παρατηρεί σχεδόν αθέατος. Η παρουσία του γίνεται αντιληπτή από τους πελάτες μόνο όταν πληρώνει για το θέαμα που είδε εκτοξεύοντας ένα χαρτονόμισμα, που πετάει πάνω από τα κεφάλια των πελατών καταλήγοντας στο ταμείο.

Περίληψη

Σε ένα μπαρ παρέες μιλάνε για αυτά που επιθυμούν να είχαν γίνει ή να μην είχαν γίνει στη ζωή τους. Ένας πελάτης παρακολουθεί το θέαμα χωρίς να γίνεται αντιληπτός, σας θεατής στη σκοτεινή αίθουσα. Στο τέλος πληρώνει για το θέαμα που απόλαυσε εκτοξεύοντας ένα χαρτονόμισμα. Οι πελάτες παρακολουθούν την πτήση του χαρτονομίσματος προς το ταμείο. Λες και είναι αυτό που αναζητούν σε καιρούς κρίσης.


Πενία τέχνας κατεργάζεται

Σύνοψη

Οι στερήσεις και οι δυσκολίες αναγκάζουν τον άνθρωπο να γίνει εφευρετικός, να επινοεί πρωτότυπες λύσεις και «έξυπνα» τεχνάσματα!

Περίληψη

Ένας νεαρός ανακοινώνει στη φίλη του ότι θα πάει «συστημένος» σε μία μεγάλη λογιστική εταιρεία, για να καλύψει μία κενή θέση εργασίας η οποία... τον περιμένει! Όταν όμως φτάνει η ώρα της πολυπόθητης συνέντευξης, τον περιμένει και μία δυσάρεστη έκπληξη.


Περί αγγουριών

Σύνοψη

υπονοούμενα για μια σχέση ενός ζευγαριού σε ένα supermarket.

Περίληψη

ένας 'αθώος' διάλογος ενός ζευγαριού για ψώνια σε ένα supermarket, που υπονοεί πράγματα για τη σχέση τους, την απιστία της κοπέλας και την μη ικανοποίηση της απο τον σύντροφο της.


Περί Ζήλιας

Σύνοψη

Τα λεγόμενα ενός καθηγητή για την ανδρική ζήλια προσλαμβάνουν μια απροσδόκητα προσωπική διάσταση.

Περίληψη

Ένας καθηγητής καλείται να τοποθετηθεί στο θέμα της ανδρικής ζήλιας. Υποστηρίζει ότι πρόκειται για ενστικτώδη άμυνα ενάντια στη γυναικεία απιστία, αν και αποδοκιμάζει τυχόν βίαιες εκδηλώσεις της. Γνωρίζει καλά ότι αυτές μπορεί να αποδειχθούν καταστροφικές ακόμα και για τους δικαιολογημένα(;) ζηλότυπους συζύγους.


Περιμένοντας την Ανατολή...

Σύνοψη

Στην Ελλάδα του σήμερα, μια γυναίκα προδομένη από τη ζωή, προσπαθεί ακόμα να σώσει τον άνθρωπο.

Περίληψη

Μια μεσήλικη γυναίκα, που αφιέρωσε τη ζωή της προσφέροντας κοινωνικό έργο ως διασώστης, διαταράσσεται από τη σημερινή πραγματικότητα. Απογοητευμένη από το παρόν, αναμένει τον ερχομό μια καινούριας, διαφορετικής και πιο ανθρώπινης εποχής. Σοκαρισμένη από την πολιτική και κοινωνική βία της εποχής της, τρελαίνεται, σταματά να μιλά και ξεκινά να γράφει σε ένα τετράδιο. Όταν το τετράδιο γεμίσει, τότε γεμάτη δύναμη, θα το κλείσει και θα αφήσει πίσω της ένα καινούριο, καθαρό και άγραφο τετράδιο, να το γεμίσεις… ΕΣΥ!


Περιμένοντας το λεωφορείο

Σύνοψη

Ένας άντρας που γυρνάει απο την δουλειά και περιμένει το λεωφορείο ενώ του συμβαίνουνε απίστευτα πράγματα.

Περίληψη

Ο Ηλίας γυρνάει απο την δουλειά αργά το βράδυ. Βιαστικός τρέχει στην στάση να προλάβει το λεωφορείο για να πάει στην κοπέλα του που έχει γενέθλια. Μόλις φτάνει διαπιστώνει οτί εχει πέντε λεπτά ακόμα. Τα επόμενα πέντε λεπτά όμως θα καταντήσουνε ένα μαρτύριο. Μια εκνευριστική γιαγιά, ενα ζευγάρι που τσακώνεται, μια ιερόδουλη, ένας ζητιάνος και δυο καχύποπτοι αστυνομικοί...Είναι όλοι αυτοι αρκετοί για να χάσει το λεωφορείο ο Ηλίας;


Πεσ'τα αφού πεθάνεις

Σύνοψη

Ο Βαγγέλης πηγαίνει στο στούνιο της Μαρίας Παλαιολόγου, διευθύντριας της νέας υπηρεσίας “Πες'τα αφού πεθάνεις” για να βιντεοσκοπήσει τον λόγο του, αφιερωμένο στην οικογενειά του. Όμως αντί έκφρασης αγάπης, ο Βαγγέλης εκπλήσσει με το “χώσιμο” σε όλα τα μέλη της οικογένειας. Το βίντεο αυτό προορίζεται για προβολή μετά τον θάνατό του όμως για κάποιο λόγο θα προβληθεί νωρίτερα.

Περίληψη

Ο Βαγγέλης, 55 χρονών, πηγαίνει στο στούνιο της Μαρίας Παλαιολόγου, διευθύντριας της νέας υπηρεσίας “Πες'τα αφού πεθάνεις” για να βιντεοσκοπήσει τον λόγο του, αφιερωμένο στην οικογενειά του. Είναι μια υπηρεσία που προσφέρει την βιντεοσκόπηση του λόγου και μετά τον θάνατο του πελάτη, την προβάλει στην κηδεία. Ο Βαγγέλης όμως είναι ιδιαίτερος πελάτης, αντί να μιλήσει με λόγια αγάπης για την οικογένειά του, εκπλήσσει με το “χώσιμο” σε όλα τα μέλη της οικογένειας. Μετά από ένα κωμικοτραγικό λάθος, οι συνεργάτες της Μαρίας θα προβάλουν το βίντεο στην οικογένεια του Βαγγέλη ο οποίος όμως δεν έχει πεθάνει ακόμα....


ΠΕΣΤΡΟΦΑ ΤΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ

Σύνοψη

Τα τελευταία λόγια-συμβουλές ενός πατέρα προς τον γιό του παρομοιάζοντας την ζωή με το ταξίδι της πέστροφας των ρευμάτων.

Περίληψη

Ένα ψάρι κολυμπάει αντίθετα στη ροή του ποταμού. Το ταξίδι αυτό είναι δύσκολο και χρειάζεται σημαντική προσπάθεια και ικανότητες για να καταφέρει να φθάσει στον προορισμό του. Κάπως έτσι βλέπει τη ζωή ο άρρωστος πατέρας και συμβουλεύει τον γιό του.


ΠΕΤΡΑ ΨΑΛΙΔΙ ΧΑΡΤΙ

Σύνοψη

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΔΥΟ ΧΩΡΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΙς ΕΔΑΦΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΕΤΡΑ ΨΑΛΙΔΙ ΧΑΡΤΙ ΑΦΟΥ ΟΙ ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΥΔΟΚΙΜΟΥΝ

Περίληψη

ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΔΑΦΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ. ΚΑΙ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΑΙΘΟΥΣΑ, ΟΙ ΔΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΕΤΡΑ ΨΑΛΙΔΙ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΔΑΦΩΝ.


Πέφτουμε

Σύνοψη

Ένας λευκός άνδρας και μια έγχρωμη γυναίκα συναντιούνται σε ένα ασανσέρ. Η μοίρα θα τους ενώσει για πάντα.

Περίληψη

Ένα ζεστό μεσημέρι ο νεαρός Νίκος που δουλεύει στις ταχυμεταφορές θα πάει να κάνει την τελευταία του παράδοση σε ένα κτήριο γραφείων. Ο παραλήπτης έχει ήδη φύγει και ο Νίκος κουρασμένος και πικραμένος από την κοινωνική απαξίωση παίρνει το ασανσέρ. Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μια νεαρή, όμορφη, έγχρωμη γυναίκα, η Σανγκό, που έχει ήδη ταλαιπωρηθεί σε ένα από τα γραφεία του ίδιου κτηρίου. Δυο διαφορετικοί άνθρωποι, που γνωρίζουν τον κοινωνικό ρατσισμό για διαφορετικούς λόγους, ενώνονται από τη μοίρα τους μέσα στα λίγα τετραγωνικά του θαλάμου του ασανσέρ.


Πιόνι

Σύνοψη

Ένας άντρας μεγάλης ηλικίας, ο Στέφανος, μόλις έχει λάβει κάποια πολύ άσχημα αποτελέσματα εξετάσεων. Τον βλέπουμε να ψάχνει για κάτι μέσα στο σπίτι του. Όταν τελικά το βρίσκει, ένα σκάκι, το στήνει βιαστικά στο τραπέζι του. Μόλις το στήνει, παρατηρεί μια γυναίκα που έχει εμφανιστεί στο δωμάτιο. Παίζουν στοιχηματίζοντας ένα χρόνο από τη ζωή του. Συζητώντας η γυναίκα μαθαίνει οτι ο Σ. Θέλει το χρόνο για να δει τη γέννηση του εγγονιού του. Κερδίζει το παιχνίδι. Αλλά βλέπουμε οτι έκανε λάθος και η γυναίκα τον άφησε να κερδίσει.

Περίληψη

Η προσωποποίηση του θανάτου δεν είναι κάτι καινούριο. Από το μεσαίωνα ακόμη έχουμε αυτήν την τάση, με τη γνωστή μορφή του σκελετού με το δρεπάνι. Ο Μπέργκμαν τον έκανε από σκελετό άνθρωπο και τον έβαλε να παίζει σκάκι. Στο Πιόνι ο Θάνατος είναι μια νεαρή γυναίκα, όχι πολύ διαφορετική από το Θάνατο στη σειρά comics The Sandman του Neil Gaiman. Αυτό φυσικά γιατί η ταινία δεν προσπαθεί να αναθεωρήσει την μορφή της απεικόνισής του( αντίθετα είναι εμπνευσμένη από προηγούμενες απεικονίσεις με τον αγώνα σκακιού έναν φόρο τιμής στη Έβδομη Σφραγίδα, μια από τις αγαπημένες μου ταινίες). Η προσπάθεια είναι η αναθεώρηση της προσωποποίησης. Ο όρος που θα ταίριαζε είναι η ανθρωποποίηση, η απόδοση όχι μόνο μορφής σε μια ιδέα όπως ο θάνατος, αλλά και η απόδοση κινήτρων και συναισθημάτων. Στην ταινία βλέπουμε το Θάνατο όχι απλά σαν μια φιγούρα που εμφανίζεται στο τέλος της ζωής ενός ανθρώπου. Φαίνεται να διασκεδάζει με τη ματαιοδοξία του Στέφανου, γι’ αυτό και δέχεται την πρόκληση. Όταν μαθαίνει όμως τα πραγματικά κίνητρα του Στέφανου, γιατί χρειάζεται έναν ακόμα χρόνο, αλλάζει η στάση της. Αποφασίζει ότι ο Στέφανος αξίζει το χρόνο που ζητά και τον αφήνει διακριτικά να κερδίσει το παιχνίδι. Η ταινία όμως δεν πρέπει με κανένα τρόπο να περάσει σαν ένα ηθικοπλαστικό παραμύθι. Ο Στέφανος δεν κερδίζει παραπάνω χρόνο επειδή τον αξίζει. Η απόφαση του Θανάτου βασίζεται σε συναισθηματικούς λόγους και όχι σε δίκαιη κρίση. Η ‘αδυναμία’ του Θανάτου είναι βασισμένη στη λογική της απόδοσης ανθρωπίνων χαρακτηριστικών σε υπεράνθρωπες μορφές. Όπως ακριβώς οι θεοί του Ολύμπου δεν ήταν τέλειες οντότητες αλλά μοιράζονταν τα πάθη των ανθρώπων, έτσι και ο Θάνατος στην προσωποποιημένη του μορφή έχει κάποια χαρακτηριστικά, κάποιες ‘αδυναμίες’ δανεισμένες από τους δημιουργούς του, τους ανθρώπους. Τέλος, ο τίτλος επιλέχθηκε λόγω του κανόνα στο σκάκι που λέει ότι ένα πιόνι που έχει φτάσει στο τέλος του ταμπλό παίρνει ‘προαγωγή’. Ο παραλληλισμός είναι προφανής. Ο Στέφανος στο τέλος της ζωής του αγωνίζεται για μια παράταση ζωής.


Πίστη

Σύνοψη

Σε μια χώρα όπου μαστίζεται από εμφύλιο πόλεμο, μια ομάδα στρατιωτών κάνει έφοδο σε ένα σπίτι πάνω σε ένα λόφο και δύο στρατιώτες έχουν διαφορετική άποψη για τη μεταχείρηση των αιχμαλώτων…

Περίληψη

Σε μια χώρα όπου μαστίζεται από εμφύλιο πόλεμο, μια ομάδα στρατιωτών ετοιμάζεται να κάνει έφοδο, σε ένα αγροτικό σπίτι , σε ένα λόφο στην εξοχή. Δεν μας δίνονται πληροφορίες για το περιεχόμενο της αποστολής αυτής, αλλά από την κουβέντα του Αρχηγού της ομάδας, με έναν στρατιώτη καταλαβαίνουμε ότι δεν έχουν και τις καλύτερες των προθέσεων για όποιους βρουν μέσα. Στην κουβέντα αυτή έρχονται σε αντιπαράθεση ο Αρχηγός της ομάδας με αυτόν τον στρατιώτη , που μάλλον έχει βαρεθεί να βλέπει τις διαταγές να καταπατώνται και οι σύντροφοι του να επιδίδονται σε κτηνώδεις συμπεριφορές(ειδικά ο Αρχηγός). Ενώ δέχεται τα ειρωνικά σχόλια του Αρχηγού για ένα σταυρουδάκι που βγάζει και φιλάει από το στήθος του, και δεχόμενος το ειρωνικό γέλιο των συντρόφων του, ο στρατιώτης φαίνεται να ψάχνει να βρει τρόπο να σταματήσει την ομάδα να προβεί για άλλη μια φορά σε ένα άγριο πλιάτσικο. Όταν θα κάνουν την έφοδο και συλλάβουν την οικογένεια που βρίσκεται μέσα , θα μπορέσει ο στρατιώτης να αποτρέψει την εκτέλεση τους ή για άλλη μια φορά όλη η ομάδα θα φερθεί βάρβαρα και με αποτροπιαστικό τρόπο απέναντι στους αιχμαλώτους; Θα τον σώσει η πίστη του ή το κακό για άλλη μια φορά θα κερδίσει σ'αυτό το θέατρο του παραλόγου, που λέγεται πόλεμος; Και πως θα χειριστεί την έκπληξη που τον περιμένει μέσα στο σπίτι...;


Πλιάτσικο - Μια οικογενειακή υπόθεση

Σύνοψη

Εν μέσω κοινωνικών αναταραχών, μια μητέρα επισκέπτεται το γιο της που έχει το πόδι του στο γύψο και παραμένει κλεισμένος στο σπίτι. Ή μήπως όχι? Όταν η μητέρα ανακαλύπτει πως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως τα πίστευε, αρχίζει να αναθεωρεί τις απόψεις της και να σκέφτεται ποιες είναι οι δικές της ευθύνες.

Περίληψη

Μέσα σε ταραχή και απογοήτευση από τα βίαια επεισόδια που έχουν κατακλύσει την πόλη, μία μητέρα επισκέπτεται στο διαμέρισμα του το γιο της, ο οποίος είναι καθηλωμένος στο κρεβάτι με γύψο σε ολόκληρο το ένα πόδι του. Του πηγαίνει φαγητό και πλυμένα ρούχα. Νοιάζεται γι΄αυτόν, μα προβληματίζεται και από τη υπερβολικά μακρά διαδικασία ανάρρωσης. Στην πραγματικότητα όμως ο γιός έχει αναρρώσει προ πολλού και εκμεταλλεύεται την αναρρωτική του άδεια από τη δουλειά για να συμμετέχει και ο ίδιος στα επεισόδια, κλέβοντας υπολογιστές και φωτογραφικές μηχανές. Στη συνέχεια τα μεταπωλεί σε τρίτους σε χαμηλή τιμή. Ο γιος μόλις δέχεται την επίσκεψη κρύβει τα κλοπιμαία και φοράει ένα ψεύτικο γύψο. Παριστάνει τον ασθενή. Η μητέρα τον ρωτάει για τα επεισόδια στην πόλη και αυτός απαντάει πως δεν έχει ακούσει τίποτα. Εκφράζουν τις ακριβώς αντίθετες απόψεις. Η μητέρα, πιο συντηρητική έχει εκνευριστεί απο τις καταστροφές και τις λεηλασίες, θεωρεί πως ένα μάτσο αλήτες καταστρέφουν αδιακρίτως. Ο γιος ισχυρίζεται πως πρόκειται για εξέγερση με ιδεολογικό υπόβαθρο. Η μητέρα συμπτωματικά βρίσκει στην τουαλέτα μολότοφ και κλοπιμαία, ανακαλύπτει τι πραγματικά συμβαίνει. Δεν λέει τίποτα στο γιο της, παρά μόνο προβληματίζεται για τις δικές της ευθύνες. Ο γιος της αποτελεί πλέον για αυτή μέρος ενός διπλού προβλήματος. Είναι ένας από αυτούς που μέχρι πριν λίγο κατηγορούσε. Είναι όμως και το παιδί της, τόσο απομακρυσμένο απο αυτήν που της λέει ψέματα κατά πρόσωπο. Η μητέρα στενοχωριέται και προσπαθεί να καταλάβει ποιο είναι το μερίδιο ευθύνης της. Ο ψεύτικος γύψος ίσως να ήταν μια βολική λύση που να ωφελούσε και τους δύο. Ο γιος κρυμμένος πίσω από την κάλυψη του γύψου, ξεγελάει την οικογένεια του, τη δουλειά και τους γύρω του και συμμετέχει σε λεηλασίες για να έχει ευκαιριακό κέρδος. Δεν κρύβει από τους άλλους όμως μόνο τις αξιόποινες πράξεις του, αλλά και την υποτιθέμενη ιδεολογία του την οποία δεν έχει το θάρρος να υπερασπιστεί. Μόλις υποψιάζεται οτι η μητέρα του γνωρίζει την αλήθεια έρχεται κι αυτός προ των ευθυνών του. Ο γύψος είναι ψεύτικος, δε γιατρεύει τίποτα. Η εξέγερση όμως φέρνει την συντηρητική μητέρα και τον «αλήτη» γιό πιο κοντά στην κατανόηση.


Πνεύμα Χριστουγέννων

Σύνοψη

Ένας μίμος κλόουν μέσα στη καθημερινότητα των Χριστουγεννων μιας μεγαλούπολης γίνεται μάρτυρας μιας αποτρόπαιης επίθεσης η οποία θα εξελιχθεί σε Θεία παρέμβαση που θα τον βοηθήσει να αλλάξει τρόπος και σκέψη ζωής.

Περίληψη

Η πρώτη σκηνή της ταινίας μας δίνει να καταλάβουμε το περιβάλλον που ζει ο πλανόδιος ΜΙΜΟΣ και το πόσο φτωχικό μπορεί να είναι ένα σπίτι και ταυτόχρονα μας τοποθετεί στη περίοδο των Χριστουγέννων. Αφού ντυθεί και πάρει τα πράγματα ξεκινάει για τη δουλειά του που είναι σε έναν κεντρικό πεζόδρομο. Στη δεύτερη σκηνή βλέπουμε το ΜΙΜΟ ο οποίος φτάνει στο σημείο όπου συνήθως στέκεται και παρατηρεί τον κόσμο. Βλέπει τους ανθρώπους να τρέχουν όλοι σαν τρελοί με γεμάτα τα χέρια τους ψώνια και δώρα. Περνώντας στη τρίτη σκηνή όπου είναι και η κορύφωση, ο κλόουν γίνεται μάρτυρας μιας αποτρόπαιης επίθεσης εναντίον μιας γυναικάς και του μικρού της κοριτσιού. Στο τέλος αυτής της σκηνής ο ΜΙΜΟΣ συνειδητοποιεί ότι δεν ήταν απλά μάρτυρας μια ανθρώπινης επίθεσης, αλλά ήταν μάρτυρας μιας Θείας παρέμβασης που θα του άλλαζε στο μέλλον το τρόπο ζωής του. Στη τέταρτη και τελευταία σκηνή ο ΜΙΜΟΣ γυρίζει σπίτι του και μη μπορώντας να συνειδητοποιήσει τι συνέβη κοιμάται ενώ η μάσκα του κλόουν που βρίσκεται ακουμπισμένη στο κομοδίνο δακρύζει. Ένα σενάριο μικρού μήκους χωρίς διαλόγους, πληρως βασισμένο στην έκφραση του ανθρωπού και στο διάλογο των βλεμμάτων.


ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ;

Σύνοψη

Μια δασκάλα συνομιλεί με το διευθυντή του σχολείου στο οποίο εργάζεται, σχετικά με έναν προβληματικό μαθητή.

Περίληψη

Μέσα από το διάλογο ανάμεσα σε μια δασκάλα και το διευθυντή του σχολείου, ξεπηδούν οι αντιλήψεις των δύο συνομιλητών σχετικά με το λεπτό και ευαίσθητο θέμα της αντιμετώπισης των προβληματικών παιδιών.


Ποιος είναι ποιος;

Σύνοψη

Ένα αγόρι που λόγω της ενδυμασίας του μοιάζει με άστεγο, μπαίνοντας σ΄ ένα λεωφορείο, ζητά από έναν άντρα τη συμμετοχή του σ' ένα ερωτηματολόγιο για μια σχολική εργασία. Το αγόρι όμως θέλει να πετύχει περισσότερα με το γεγονός αυτό.

Περίληψη

Ένα αγόρι φτάνει στη στάση ενός λεωφορείου και όλοι το κοιτούν περίεργα διότι φοράει βρώμικα και σκισμένα ρούχα. Μπαίνοντας στο λεωφορείο, το αγόρι πλησιάζει ένα άντρα κοντά στα 50 και του ζητάει να απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις, με αφορμή μια σχολική εργασία στο μάθημα της κοινωνιολογίας. Ο άντρας δέχεται, αν και δίστασε στην αρχή γιατί τον πέρασε για ζητιάνο. Ο άντρας απαντά τελικά ανυποψίαστος τις ερωτήσεις, αλλά το αγόρι, λόγω ενός σοβαρού γεγονότος που συνέβη στον οικογενειακό του κύκλο, θέλει να πετύχει περισσότερα με αυτό το ερωτηματολόγιο.


Πολύχρωμη ζωή

Σύνοψη

Η "πολύχρωμη ζωή" μας....

Περίληψη

Η Άννα είναι μια κοπέλα που “βλέπει” διαφορετικά τα πράγματα από κάποιους άλλους ανθρώπους. Έτσι αποφασίζει να διηγηθεί μια αληθινή ιστορία με τα δικά της μάτια.


Πόσο κοστίζει ένα λεπτό;

Σύνοψη

Μία καινοτόμα εφεύρεση επιτρέπει να πουλάς το χρόνο σου με αντάλλαγμα να ζεις λιγότερες ώρες κάθε μέρα.

Περίληψη

Παρατηρούμε τη ζωή της Κατερίνας, μιας μοναχικής άνεργης που ζει με τη σκυλίτσα της. Η Κατερίνα είναι η πρώτη δότρια χρόνου. Συμμετέχοντας σε ένα επιστημονικό πείραμα χαρίζει δώδεκα ώρες από τη ζωή της στον επιστήμονα που έχει ανακαλύψει αυτή τη μέθοδο, επιτρέποντάς του έτσι να ζει τριάντα έξι ώρες τη μέρα. Ο μόνος τρόπος για να ξεφύγει η Κατερίνα από αυτή τη δέσμευση, είναι να πεθάνει ο επιστήμονας. Η Κατερίνα θέλει πίσω τη ζωή της.


ΠΟΤΙΣΕ ΜΕ

Σύνοψη

Ένας απόφοιτος σχολής γεωπονίας κάθεται στο μπαλκόνι του και κάνει διάλογο με ένα φυτό.

Περίληψη

Ένας απόφοιτος σχολής γεωπονίας, ο Γιώργος συζητάει με ένα φυτό που βρίσκεται στην άκρη του μπαλκονιού του. Το φυτό τον ικετεύει να του δώσει λίγο νερό γιατί το έχει μεγάλη ανάγκη . Ο Γιώργος αρνείται πεισματικά να το ποτίσει και βρίσκει επιχειρήματα ώστε να μην του κάνει το χατίρι. Το φυτό παραπονιέται και επιμένει για πότισμα παρόλα αυτά ο Γιώργος επιμένει στις αρχικές του προθέσεις να μην ρίξει νερό στο φυτό και τα αποτελέσματα από το διάλογο μεταξύ φυτού και ανθρώπου είναι απρόβλεπτα.



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50