Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


Το Πρωινό

Σύνοψη

Ένα παντρεμένο ζευγάρι συνυπάρχει αθόρυβα μέσα σε μία μηχανική καθημερινότητα.

Περίληψη

Η αποξένωση ενός ζευγαριού που ζει κάτω από την ίδια στέγη οδηγεί στην παντελή έλλειψη επικοινωνίας. Αυτή, σε συνδυασμό με την καθημερινότητα δεν αφήνουν χρόνο και διάθεση για να συζητηθούν σημαντικά προβλήματα της μεταξύ τους σχέσης. Ώσπου ένα πρωινό που μοιάζει με τα άλλα θα φέρει τη λύση…


Το ραβασάκι

Σύνοψη

Ένας άντρας γύρω στα 45 πηγαίνει επίμονα πάντα μόνος σε μια καφετερία, για να βλέπει τη νεαρή σερβιτόρα. Κάθε φορά που πληρώνει, της αφήνει ένα ραβασάκι, το οποίο εκείνη ποτέ δε διαβάζει. Ένα βράδυ, όταν έχει μείνει μόνη στην καφετερία μετά το κλείσιμο, αποφασίζει να το διαβάσει κι έτσι οδηγούμαστε στη λύση του μύθου.

Περίληψη

Ένας άντρας γύρω στα 45 πηγαίνει επίμονα πάντα μόνος σε μια καφετερία, για να βλέπει τη νεαρή σερβιτόρα. Κάθε φορά που πληρώνει, της αφήνει ένα ραβασάκι, το οποίο εκείνη ποτέ δε διαβάζει. Ένα βράδυ, όταν έχει μείνει μόνη στην καφετερία μετά το κλείσιμο, αποφασίζει να το διαβάσει κι έτσι οδηγούμαστε στη λύση του μύθου.


Το Ραντεβού

Σύνοψη

Λίγο μια αναπάντεχη τρυφερή συνάντηση και λίγο το χέρι της μοίρας σε συνεργασία, θα βοηθήσουν, άραγε, έναν παππού να θυμηθεί κάτι σημαντικό που έχει ξεχάσει;

Περίληψη

Ένας παππούς –πολύ παππούς– θυμάται ότι έχει ένα σημαντικό ραντεβού, αλλά δεν θυμάται με ποιον. Για να θυμηθεί, ακολουθεί κάθε μέρα την ίδια ακριβώς ρουτίνα. Πηγαίνει σε μια συγκεκριμένη καφετέρια, πίνει τον ίδιο καφέ και γεμίζει με τα ίδια κεφαλαία έψιλον ένα χαρτί, στην προσπάθειά του να θυμηθεί. Και πρέπει να θυμηθεί. Γιατί αυτό το ραντεβού ίσως να είναι και το τελευταίο της ζωής του.


Το ραντεβού

Σύνοψη

Ένας άντρας βγαίνει ραντεβού με μια γυναίκα στην Αθήνα.

Περίληψη

Ένας άντρας ετοιμάζεται να βγει ραντεβού. Παράλληλα παρακολουθούμε και μια γυναίκα να κάνει το ίδιο. Η προετοιμασία τους είναι ακριβής και συγκεκριμένη σαν ιεροτελεστία. Ετοιμάζονται πολύ προσεκτικά λες και είναι το πιο σοβαρό ραντεβού της ζωής τους. Κάτι που περιμένανε χρόνια! Σε όλη σχεδόν την ταινία δεν βλέπουμε το πρόσωπο των ηρώων, απλά βλέπουμε τμηματικά μέρη του σώματος τους σε διάφορες δράσεις, πως βάφεται εκείνη, πως ξυρίζεται εκείνος, πως δένει τη γραβάτα του, πως βάζει το καλσόν της, πως ψάχνουν για ταξί κλπ. Τελικά συναντιούνται κάπου στην Αθήνα. Το πλάνο ανοίγει και επιτέλους βλέπουμε ολόκληρο το σώμα τους και τα πρόσωπα τους. Είναι δυο ηλικιωμένοι που τρώνε δίπλα δίπλα σε ένα παγκάκι. Είναι το καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού για τον εορτασμό της επετείου τους.


Το ραντεβού

Σύνοψη

Στην εποχή της ανθρώπινης αποξένωσης όλο και περισσότερο κερδίζουν έδαφος οι γνωριμίες μέσω του διαδικτύου. Πόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι αυτό όμως;

Περίληψη

Ο Κώστας είναι ένας νέος και εμφανίσιμος άνδρας που του αρέσει το εύκολο και εφήμερο σεξ. Κάτι που σίγουρα μπορεί να βρει στο διαδίκτυο και το facebook. Έτσι θα γνωρίσει την Έλενα, μια επίσης όμορφη κοπέλα. Το ραντεβού τους έχει κλειστεί για Σάββατο βράδυ σε ένα μπαρ. Επόμενη στάση μετά το μπαρ είναι το σπίτι της Έλενας. Εκεί όμως τα πράγματα δεν θα είναι όπως τα είχε φανταστεί ο πρωταγωνιστής μας.


Το Ραντεβού

Σύνοψη

Ο Θάνατος δεν εμφανίζεται πάντα με την ίδια μορφή. Ένα είναι μόνο σίγουρο ... είναι αναπόφευκτος

Περίληψη

Η κυρία Αλίκη, οικονόμος, τριγυρίζει στην λαϊκή αγορά, ψάχνοντας για προσφορές. Η έρευνά της διακόπτεται, όταν βλέπει έναν κουστουμαρισμένο τύπο, να της κάνει μια περίεργη γκριμάτσα. Αισθάνεται τον Θάνατο που έχει έρθει για να την πάρει και προσπαθεί να το σκάσει και να κρυφτεί. Ο εργοδότης της, ο κύριος Κώστας, αφού της δίνει λεφτά και άδεια, πάει ο ίδιος στην λαϊκή αγορά, για να λύσει την παρεξήγηση.


ΤΟ ΡΟΛΟΪ

Σύνοψη

Ένας άντρας προβληματισμένος , χαμένος στις σκέψεις του , έξω απο το χωροχρονικό πεδίο της πραγματικότητας .Ολά γύρω του φαίνονται να έχουν σταματήσει, ο χρόνος μόνο κινείται.. έξω απο αυτόν.Το πραγματικο του χρόνου ειναι που αποδίδει την συνέχεια και την ζωή στην ύπαρξή του. Η παρέμβαση του συγκατοίκου του τον επανεφέρει στο παρόν , ένα παρόν που αγνοεί

Περίληψη

Ένας άντρας φορτισμένος απο την καθημέρινότητα μπαίνει στο σπίτι του και με αφορμή το ρολόι του και τον χρόνο που περνάει τόσο γρήγορα , χάνεται για ώρες στις σκέψεις του, αν και κοιτάει συνέχεια το ρολόι του έχει χάσει στην αίσθηση της ώρας και της πραγματηκότητας μέχρι που απο το διπλανό δωμάτιο εμφανίζεται ο συγκατοικός του και προσπαθει με μία ερώτηση να τον επαναφέρει .


Το σκίτσο

Σύνοψη

Ένας ζωγράφος αποπροσανατολίζεται μέσα στην πραγματικότητα της τέχνης του.

Περίληψη

Το σενάριο θέλει να αναδείξει τη λεπτή κόκκινη γραμμή που χωρίζει την πραγματικότητα ενός καλλιτέχνη από τον εικονικό κόσμο που δημιουργεί μέσα από την τέχνη που εξασκεί. Ο τρόπος που αντιλαμβάνεται ένας δημιουργός το δημιούργημά του οδηγεί αυτεπάγγελτα σε μία πραγματικότητα που φαντάζει για τους άλλους ψεύτικη ενώ για τον ίδιο λυτρωτική.


ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ

Σύνοψη

Κατά τη διάρκεια μιας πορείας στην Αθήνα, η ζωή ενός νέου εξελίσσεται σε τρία παράλληλα σύμπαντα άμεσα εξαρτώμενα από τις αποφάσεις του κάθε προσώπου.

Περίληψη

Αληθεύει πως οι αποφάσεις μας καθορίζουν την πορεία της ζωής μας; Ή όταν κάτι πρόκειται να συμβεί θα συμβεί ότι και εάν κάνει κανείς για να το αποφύγει; Ο Ηλίας είναι ένας νέος που αντιμετωπίζει την σκληρότητα της καθημερινότητας χωρίς να φοβάται να πει και να πράξει αυτό που θεωρεί σωστό. Σε μια κοινωνία όμως που σωστό και λάθος μπερδεύονται και η αναρχία προέρχεται από την αδιαφορία για το τι συμβαίνει πέρα από την εξώπορτα, η άρνηση στο συμβιβασμό, είναι μια πολύ σοβαρή επιλογή.


ΤΟ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙ

Σύνοψη

Ένα σκουλαρίκι θα αλλάξει την ζωή του Μανώλη, θα αποκαλύψει την αλήθεια και θα τον φέρει αντιμέτωπο με τον εαυτό του, τις επιλογές του και την πραγματικότητα.

Περίληψη

Ο Μανώλης είναι ένας άντρας μπερδεμένος, ανασφαλής, διαζευγμένος μια φορά και ουσιαστικά μόνος. Μια εβδομάδα πριν τον 2ο γάμο του, με τη Βούλα, συνευρίσκεται ερωτικά με μια άλλη γυναίκα, την Μαρία. Κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης καταπίνει το σκουλαρίκι της, που του προκαλεί ανεξέλεγκτο βήχα για όλες τις επόμενες μέρες μέχρι το γάμο. Συναντιέται με την πρώην γυναίκα του και της αναλύει τα μπερδεμένα του συναισθήματα. Τελικά εκείνη τον βοηθάει να φτύσει το σκουλαρίκι και να απαλλαγεί από τον ενοχλητικό βήχα. Τη μέρα του γάμου, ανάμεσα στους καλεσμένους, βρίσκεται και η άλλη γυναίκα, η Μαρία, με τον συνοδό της, τον Σάκη. Τα 2 ζευγάρια έρχονται αντιμέτωπα και ο Σάκης αναγνωρίζει στη νύφη το σκουλαρίκι της Μαρίας, δώρο που της είχε κάνει στην επέτειο τους. Το παίρνει πίσω και επιτίθεται στον Μανώλη. Χρόνια μετά ο Μανώλης είναι ακόμα μόνος του, μετά από 5 γάμους.


Το σουβλάκι

Σύνοψη

Ένα τυχαίο περιστατικό, από αυτά που συμβαίνουν καθημερινά και που οι περισσότεροι από εμάς δεν “προλαβαίνουμε” να τα δούμε.

Περίληψη

Σε κάποιο πάρκο της Αθήνας, κάθεται σε ένα παγκάκι ένας πενηντάρης που είναι χρήστης ναρκωτικών. Κρατάει στο χέρι του ένα μισοφαγωμένο σουβλάκι με πίτα και βρίσκεται σε καταστολή. Στα δρομάκια του πάρκου ένας τριαντάρης κάνει τζόκινγκ. Μία κράμπα στο πόδι, τον αναγκάζει να σταματήσει και να κάτσει στο ίδιο παγκάκι με τον πενηντάρη. Έτσι δίνεται η ευκαιρία στον πενηντάρη να θέσει σε κάποιον το ερώτημα που τον απασχολεί εδώ και ώρες.


Το σπίτι του τρόμου

Σύνοψη

Ένα αμάξι με δυο γονείς και τον γιό τους έχει κολλήσει στην κίνηση. Εκείνη την ώρα περνάει έξω από ένα λούνα παρκ. Ο πιτσιρικάς ενθουσιάζεται με το θεαματικό σπίτι του τρόμου και θέλει να πάει. Οι γονείς μιλάνε στο hands free και τον αγνοούν λέγοντας τους ότι δεν είναι για την ηλικία του και θα του αφήσει ψυχολογικά προβλήματα. Επιστρέφουν σπίτι όπου οι γονείς μαλώνουν άσχημα μεταξύ τους γιατί θέλουν να βγουν ξεχωριστά αλλά δεν έχουν που να αφήσουν τον γιο τους. Ο πιτσιρικάς πάει στο δωμάτιο του όπου το σκάει. Τελικά πηγαίνει στο λούνα παρκ όπου μπαίνει στο σπίτι του τρόμου που τόσο ήθελε.

Περίληψη

Ένα αμάξι έχει κολλήσει στην κίνηση σε ένα ασφαλτόδρομο. Εκείνη την ώρα περνάει έξω από ένα λούνα πάρκ στο οποίο υπάρχει ένα σπίτι του τρόμου. Μες στο αμάξι είναι ένας εφτάχρονος πιτσιρικάς με τους γονείς του. Έξω από το «σπίτι του τρόμου» υπάρχει ένα κορίτσι που προσκαλεί τον κόσμο να μπει μέσα και κάνει νόημα στον πιτσιρικά να πάει εκεί. Ο μικρός Λεωνίδας θέλει να πάει στο σπίτι του τρόμου αλλά οι γονείς του τον αγνοούν μιλώντας και οι δυο στο hands feee με φίλους τους. Οι γονείς μεταξύ τους ανταλλάζουν κάποιες μπηχτές και ο πιτσιρικάς βλέποντας πως οι γονείς του δε του κάνουν την χάρη γιατί είναι μικρός για τέτοια θεάματα, παραιτείται απογοητευμένος. Όταν επιστρέφουν στο σπίτι οι γονείς τσακώνονται άσχημα γιατί και οι δυο θέλουν να βγουν το βράδυ και δεν έχουν που να αφήσουν το παιδί. Διαπληκτίζονται και ανταλλάζουν έντονα κατηγορίες μεταξύ τους. Τελικά μετά από έναν μεγάλο καυγά ο πατέρα αποφασίζει να τον πάρει στην δουλειά μαζί του. Οπότε πάνε στο δωμάτιο του, το οποίο είναι άδειο. Η μητέρα πλησιάζει στο παράθυρο και κοιτάζει έξω διαπιστώνοντας ότι το ποδήλατο λείπει και καταλαβαίνουν ότι το έχει σκάσει. Στο λούνα παρκ βράδυ ο μικρός πλησιάζει με το ποδήλατό του. Το κορίτσι του δίνει το χέρι της και μπαίνουν μαζί στο σπίτι του τρόμου.


Το σπουργίτι

Σύνοψη

Η μικρή Σόνια γεμάτη απορίες, δίνει τη δική της ερμηνεία σε μεγάλα ζητήματα, όπως αυτά της ζωής και του θανάτου.

Περίληψη

Τα μεγάλα ερωτήματα της ζωής, παίρνουν τη δική τους απάντηση μέσα απο τα μάτια της μικρής Σόνιας.


ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ

Σύνοψη

Με το «δράμα» ενός πασίγνωστου καλλιτέχνη συμπάσχει ολόκληρη η κοινή γνώμη.

Περίληψη

Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης μιας πόλης, ασχολούνται για μέρες και αναζητούν λύση στο «πρόβλημα» που ταλανίζει ένα γνωστό τραγουδιστή. Ο κόσμος ανησυχεί και συμμερίζεται τον πόνο του.


Το Στοίχημα

Σύνοψη

Ένα αθώο στοίχημα, μια απρόσμενη αλήθεια.

Περίληψη

Μια παρέα ανδρών βγαίνει για ποτό με σκοπό να γνωρίσουν την μέλλουσα νύφη του φίλου τους Κωνσταντίνου. Η αργοπορία της κοπέλας φέρνει στους άνδρες την φαϊνη ιδέα να βάλλουν ένα στοίχημα για το αν μπορεί ο Νίκος να ρίξει κάποια κοπέλα. Όμως τελικά ένα φαινομενικά αθώο στοίχημα θα φέρει τα πάνω κάτω.


Το στοίχημα

Σύνοψη

Οι σχολικές παρέες μπορεί να είναι και σκληρές. Η αποδοχή ή η απόρριψη θα οδηγήσουν σε εξωτερικές ή σε εσωτερικές αλλαγές; Τελικά πώς φτάνουμε στην αναγνώριση; Μαργαρίτα, Αλεξάνδρα, Μίλτος, Βασίλης, Φρόσω. Ποιος λύνει το γρίφο; Ποιος κερδίζει το στοίχημα

Περίληψη

Oλα ξεκινούν από μια μικρή κοινότητα όχι και τόσο σημαντική για την Αλεξάνδρα όσο για τους υπόλοιπους. Εγώ, η Αλεξάνδρα, είμαι εδώ όμως, όπως κάθε μέρα που πηγαίνω σχολείο με την μητέρα μου. Ποτέ δεν ήμουν τόσο όμορφη και τόσο δημοφιλής όσο άλλα παιδιά στο σχολείο αν και προσπαθούσα κατά καιρούς. Μόνο η μητέρα μου πίστευε στην ομορφιά και τις ικανότητές μου. Την θυμάμαι να λέει: ‘’Μην ακούς αυτά τα κακομαθημένα. Το μόνο που ξέρουν είναι να σε κρίνουν επειδή ζηλεύουν. Είσαι υπέροχη όπως είσαι’’


Το σφιχταγκάλιασμα της Rachele Sardini

Σύνοψη

Ένας άντρας και μια γυναίκα περιμένουν στην αποβάθρα ενός σταθμού να έρθει το τρένο. Η γυναίκα θα ταξιδέψει και ο άντρας θα μείνει πίσω. Το μόνο που δεν θέλουν είναι να έρθει αυτό το τρένο, που απειλητικά μπαίνει στο σταθμό.

Περίληψη

Ένας άντρας και μια γυναίκα περιμένουν στην αποβάθρα ενός σταθμού να έρθει το τρένο. Η γυναίκα θα ταξιδέψει και ο άντρας θα μείνει πίσω. Το μόνο που δεν θέλουν είναι να έρθει αυτό το τρένο, που απειλητικά μπαίνει στο σταθμό.


ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ

Σύνοψη

Ένας άνδρας προσπαθεί να φυλακίσει το άπειρο μέσα σ’ ένα δοκιμαστικό σωλήνα χημείας, έχοντας όμως ως κατήγορο σ’ αυτό το εγχείρημα το είδωλό του στον καθρέφτη.

Περίληψη

Μέσα σ’ ένα μικρό υπόγειο κάποιος άνδρας προσπαθεί χρόνια να φυλακίσει το άπειρο μέσα σ’ ένα δοκιμαστικό σωλήνα. Μετά από πολλά χρόνια πειραμάτων καταφέρνει να βρει το τελευταίο συστατικό, ώστε να επιτύχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. Όμως, το ίδιο το είδωλό του στον καθρέφτη, συνεχώς τον αποθαρρύνει και τον κατηγορεί γι’ αυτό που θέλει να κάνει. Κι ενώ βάζει το τελευταίο συστατικό στο σωλήνα και σχηματίζεται το άπειρο, ο σωλήνας πέφτει και σπάει. Το είδωλό στον καθρέφτη σχολιάζει το γεγονός και ο άνδρας νευριασμένος κάνει τον καθρέφτη θρύψαλα. Πάνω από τα σπασμένα κομμάτια του καθρέφτη θα καταλάβει που τελικά κρύβεται το άπειρο.


ΤΟ ΤΕΛΟΣ

Σύνοψη

Το να μπορείς (και να μη θέλεις) να ζητάς συγνώμη είναι τέχνη. Το να θέλεις (και να μη μπορείς) να ζητάς συγνώμη είναι φιλοσοφία. Το να μπορείς και να θέλεις να ζητάς συγνώμη είναι ανθρωπιά. Άνθρωπος : Εξελιγμένο είδος ζωής του πλανήτη γη με ικανότητα σκέψης, κρίσης, μάθησης και κατοχής ευγενών συναισθημάτων όπως η ανθρωπιά η οποία μπορεί να διδαχθεί και μάλιστα από τα μικράτα του κάθε ανθρώπου.

Περίληψη

Ο ήρωάς μου αγαπάει τη γυναίκα του και τα παιδιά του. Θέλει να είναι ευτυχισμένοι και μέσα από την ευτυχία τους είναι ευτυχισμένος και ολοκληρωμένος και ο ίδιος. Συχνά όμως μέσα από την ένταση της ζωής παρασύρεται και ξεσπά την πίεση της αγωνίας που νιώθει για την ευτυχία τους επάνω τους. Όμως, πότε είναι πολύ αργά για να μετανιώσει; Δεν ξέρω αν ο ήρωας διδάχθηκε την τέχνη της συγνώμης. Δεν ξέρω, ανεξάρτητα από το αν τη διδάχθηκε ή όχι, αν τη χρησιμοποιεί σωστά ή λάθος. Αν το timing είναι σωστό. Πόσο χρόνο έχει για να μετανιώσει; Ο ίδιος νομίζει άπειρο. Εγώ πάλι νομίζω ελάχιστο και γι’ αυτό ο χρόνος τον προλαβαίνει. Σκληρό το μάθημα. Είναι και αναγκαίο; Ποιος ξέρει. Κανείς δεν βρίσκεται κοντά του για να του απαντήσει. Ζει και ξαναζεί τη στιγμή του τέλους. Μήπως έτσι, μ’ ένα μαγικό τρόπο, τα πράγματα αλλάξουν και γίνουν όπως θα έπρεπε να ήταν; Μήπως για να τιμωρήσει τον εαυτό του; Λες κι έχει σημασία μετά το τέλος. Το τέλος είναι τέλος, οριστικό και αμετάκλητο και τίποτα δεν το αλλάζει.


Το τέλος

Σύνοψη

Ο ταμίας της τράπεζας ονειρεύεται να γίνει ήρωας. Αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ πιο σκληρή από ότι νομίζει.

Περίληψη

Η ταινία προσπαθεί να σκιαγραφήσει την ζωή ενός ταμία σχεδόν κακόμοιρου. Όταν θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον ληστή θα προσπαθήσει να δείξει την ανδρεία του. Δεν είναι όμως το πως. Το αποτέλεσμα είναι που μετράει.



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49