Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΚΑΙΡΟΙ

Σύνοψη

Τρεις νέοι επικοινωνούν, γνωρίζονται και ερωτεύονται χρησιμοποιώντας λέξεις από την... τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Περίληψη

Τρεις σύγχρονοι νέοι στον κόσμο τους. Ή μάλλον, στον κόσμο όπως είναι πλέον πραγματικά. Μοντέρνος. Τα λένε με τον δικό τους τρόπο, στη δική τους γλώσσα, κάνουν πλάκα, γελάνε, φλερτάρουν, ζουν μέσα από ένα γυαλί. Το γυαλί μια οθόνης. Μπορεί και περισσότερων οθονών. Αλλά γυαλί. Κι αυτό είναι ok! Επιλέγεις ή κλικάρεις; Συνομιλείς ή chatάρεις; Σ’ αρέσει κάτι ή του κάνεις like; Ποιος είπε ότι η φωνή είναι απαραίτητη;... Ή μήπως εν τέλει είναι; Log in! ;-)


Μουσική Δωματίου

Σύνοψη

Ένα ζευγάρι συζητάει για απλά, καθημερινά πράγματα. Η ταινία πραγματεύεται τις σχέσεις και το πώς ορίζει ο καθένας τη δική του. Άλλωστε, οι σχέσεις δεν ακολουθούν κανόνες. Αρκεί να έχουν αλήθεια μέσα τους!…

Περίληψη

Όλη η ταινία εξελίσσεται σε ένα δωμάτιο. Το ζευγάρι εκμυστηρεύεται απλά καθημερινά πράγματα και ανησυχίες. Γιατί αυτό που κάνει μια σχέση σημαντική είναι το ‘δέσιμο’ που υπάρχει μέσα σε ένα ζευγάρι, ακόμα κι αν είναι αντι-συμβατικό ή πέρα από τους κανόνες. Μια ανατροπή έρχεται να ‘ταράξει’ την ισορροπία του κοινού, αλλά όχι όμως και του ίδιου του ζευγαριού!


ΜΠΑΜΠΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;

Σύνοψη

Η νεαρή σκηνοθέτης, της ταινίας ‘Μπαμπά που είσαι;’, επιρεασμένη απο την σημερινή κατάσταση της χώρας και την αντίδραση των νέων απέναντη στην εξουσία, ανακαλεί το παρελθόν και ψάχνει τον πατέρα της ως εξερμένο φοιτητή την περίοδο του Πολυτεχνείου (Νοέμβρης, 1973). Χρησιμοποιεί την κινούμενη εικόνα ως μέσο μεταφοράς στον χρόνο και την ιστορία. Το σενάριο αναφέρεται στην προσπάθεια της κοπέλας να συναντήσει τον πατέρα της ως συνομίλικο της, συσχετίζοντας έτσι την κατάσταση του σήμερα με την γεννιά του ’73.

Περίληψη

Η σκηνοθέτιδα της ταινίας, επιρεασμένη απο την σημερινή κατάσταση της χώρας και την αντίδραση των νέων απέναντη στην εξουσία, ανακαλεί το παρελθόν και ψάχνει τον πατέρα της ως εξερμένο φοιτητή την περίοδο του Πολυτεχνείου (Νοέμβρης, 1973). Στο σενάριο, η σκηνοθέτιδα εξιστορείτε την προσπάθια της να ανακαλέσει το παρελθόν ώστε να βρεί τοσο την δική της σχέση με αυτό, όσο και του πατέρα της. H παιδική της μνήμη είναι σημαδεμένη από συγκεκριμένες εικόνες από τις μέρες του Πολυτεχνείου. Θυμάται να ψάχνει απεγνωσμένα ανάμεσα σε χιλιάδες πρόσωπα αντρών, με μούσια ή μουστάκια και μακριά μαλλιά. Αναρωτιέται εάν αυτές είναι σκηνές της φαντασίας της που έπλασε ακούγοντας τους γονείς της να μιλούν για το παρελθόν ή εάν είναι πλάνα που ίσως είδε ως παιδί στην τηλεόραση. Αποφασίζει να λύσει το μυστήριο συλλέγοντας ότι οπτικοακουστικό υλικό υπάρχει, το οποίο είχε μαγνητοσκοπηθεί από τις μέρες του 1973 στην Αθήνα. Ίσως εκεί να έβρισκε και τον πατέρα της και να τον συναντούσε ως νέο, συνομήλικο της. Με αυτόν το τρόπο, η κινούμενη εικόνα χρησιμοποιήται ως μέσο μεταφοράς στον χρόνο και την ιστορία της χώρας. Η σκηνοθέτιδα καταφέρνει με αυτόν τον τρόπο να επισκευθεί το παρελθόν μέσω της ταινίας που φτίαχνει (δηλαδή των πλάνων που τράβηξε η ίδια στο 1973). Είναι ένα πειραματικό/φανταστικό σενάριο που προσπαθεί με έμμεσο και ποιητικό τρόπο να συσχετίσει την κατάσταση του σήμερα με την γεννιά του ’73.


Μπαρ

Σύνοψη

Τρείς άντρες πληροφορούνται από την τηλεόραση ενός μπάρ του οποίου είναι οι μοναδικοί θαμώνες, πως έχουν πέσει θύματα θανατηφόρου τροχαίου και βρίσκονται, ήδη, στον "Τομέα Αφίξεων 48" του άλλου κόσμου.

Περίληψη

Τρείς άντρες είναι οι μοναδικοί θαμώνες ενός μπάρ, η τηλεόραση του οποίου παίζει συνεχώς ειδήσεις θανατηφόρων ατυχημάτων και καταστροφών. Ο ένας επαναλαμβάνει διαρκώς στον μπάρμαν, ο οποίος τον ανέχεται στωικά πως κάποιους σκότωσε ενώ οι δύο άλλοι, που μοιάζουν εντελώς μεθυσμένοι, φαίνεται να έχουν εμπλακεί σε κάποιο τροχαίο ατύχημα το οποίο βλέπουμε σε flash-back. Τελικά από την τηλεόραση ανακοινώνεται ένα θανατηφόρο τροχαίο με θύματα τους τρείς θαμώνες του μπάρ κάνοντάς τους να συνειδητοπιήσουν πως βρίσκονται στον τομέα αφίξεων 48 του άλλου κόσμου.


Μπορώ και μόνος μου

Σύνοψη

Ο μοναδικός ψηφοφόρος ενός εκλογικού τμήματος είναι ένας προχωρημένος σε ηλικία άνδρας. Η αργοπορημένη εμφάνιση και η φυσική του κατάσταση θα κάνει την εφορευτική επιτροπή να αμφισβητήσει την ίδια του την ικανότητα να μπορέσει μόνος του να φτάσει καν ως την κάλπη.

Περίληψη

Στο εκλογικό τμήμα τα μέλη της εφορευτικής επιτροπής δείχνουν έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ τους και με έκδηλη την ανία ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους αφού είναι υποχρεωμένα να περιμένουν όλη τη μέρα τον μοναδικό εγγεγραμμένο ψηφοφόρο. Τελικά ένας προχωρημένος σε ηλικία άνδρας εμφανίζεται ασυνόδευτος και κυριολεκτικά στο παρά πέντε πριν από το κλείσιμο της κάλπης. Οι εκνευριστικά αργές και ασυγχρόνιστες κινήσεις του σώματός του καθώς και τα μακρόσυρτα βήματά του δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη για το αν τελικά θα ολοκληρώσει την διαδικασία της ψηφοφορίας. Αλλά ο ίδιος επιμένει ότι δεν χρειάζεται βοήθεια και ότι μπορεί να τα καταφέρει και μόνος του. Σε μια προσπάθεια να ψυχαγωγήσουν έστω την ύστατη στιγμή την μέρα τους που έχασαν στην αναμονή, τα μέλη της επιτροπής θα ξεπεράσουν τις όποιες αναστολές λόγω διαφορετικών χαρακτήρων και ιδεολογιών που εκπροσωπούν και θα στοιχηματίσουν στο πόσα βήματα θα κάνει ο γερασμένος ψηφοφόρος τους από το παραβάν έως την κάλπη. Οι κανονισμοί του παιχνιδιού σκληροί και αμερόληπτοι. Κανείς δεν θα βοηθήσει τον ηλικιωμένο άνδρα ακόμα και αν πέσει, ο καθένας τους επιλέγει ένα και μοναδικό αριθμό βημάτων ως προσωπική του πρόβλεψη και όλοι τζογάρουν το ίδιο - μα καθόλου αμελητέο - χρηματικό ποσό. Τα βλέμματα όλων στρέφονται στο παραβάν που ανοίγει. Με φόντο γύρω τους τις ζωγραφιές των παιδιών του σχολείου και χειρόγραφες πινακίδες με λέξεις όπως «Δημοκρατία», «Πολιτισμός», η πολύωρη βαρεμάρα δίνει τόπο στην στιγμιαία έξαψη, ο ανταγωνισμός αντικαταστεί την επιφανειακή σοβαροφάνεια και η αγωνία ανεβαίνει στο κατακόρυφο για το ποιος τελικά θα κερδίσει το στοίχημα.


Μπουγάδα

Σύνοψη

Ένας νεαρός άντρας κάνει δουλειές του σπιτιού και διαπιστώνει πως στην τελευταία λειτουργία του πλυντηρίου, τα ρούχα βάφτηκαν κόκκινα.

Περίληψη

Ένας νεαρός άντρας καθαρίζει και τακτοποιεί το σπίτι του. Όταν βγάζει τα πλυμένα ρούχα από το πλυντήριο, διαπιστώνει πως έχουν όλα αποκτήσει ένα δυσοίωνο κόκκινο χρώμα. Προσπαθεί μάταια να εντοπίσει τη βλάβη, όταν ένας ηλικιωμένος κύριος του χτυπάει την πόρτα και του δίνει ένα αινιγματικό σημείωμα. Ο νεαρός άντρας ξυπνά από το τηλέφωνο που χτυπάει, οπότε και συνειδητοποιεί πως ονειρεύτηκε την επίσκεψη του ηλικιωμένου κυρίου. Αργότερα, η κοπέλα του γυρίζει από ταξίδι και τον ρωτά για τη μπουγάδα που του ζήτησε να βάλει.


Μυθική Πραγματικότητα

Σύνοψη

Μια διαφορετική προσέγγιση των μύθων του παρελθόντος

Περίληψη

Ένα ζευγάρι παρακολουθεί στην τηλεόραση μια είδηση ανακάλυψης γιγαντιαίων σκελετών. Ξαφνικά μεταφερόμαστε χιλιάδες χρόνια πριν γύρω στα 1600-1900 π.χ. όπου εκτυλίσσετε μια διαμάχη ανάμεσα σε βασιλείς μεγάλων πολιτισμών της εποχής με μυθικά πλάσματα των λαών τους.


Μύθος Έβδομης Εποχής

Σύνοψη

Σ’ ένα σκοτεινό δωμάτιο η αλήθεια παλεύει να φανερωθεί. Όταν φανερώνεται επικρατεί η ειρήνη.

Περίληψη

Σ’ ένα σκοτεινό δωμάτιο συνομιλεί μια γυναίκα με ένα παιδί και σιγά-σιγά αντιλαμβάνεται τη ψυχή της. Στη συνέχεια η γυναίκα συνομιλεί με έναν άντρα και αντιλαμβάνεται τη ζωή. Κατά τη διάρκεια των συνομιλιών υπάρχει πότε φανερά πότε μυστικά ένας μουσικός-αφηγητής που σχολιάζει τις συνομιλίες της.


Να γιατί πέταξα τη βόμβα!

Σύνοψη

Η κατάληξη μιας μάνας που σκότωσε το γιο της κατά λάθος (ή κατά συνείδηση;)

Περίληψη

Ούσα προφυλακισμένη, η Αριάδνη κάνει μια αναδρομή στα γεγονότα που την έφεραν στη φυλακή. Το τρομοκρατικό χτύπημα που οργάνωσε σε βάρος του Υπουργού Πολιτισμού, πέτυχε μεν, αφού σκοτώθηκε ο Υπουργός, αλλά είχε και μια τραγική συνέπεια για την ίδια: Σκοτώθηκε ο γιος της. Πώς θα το διαχειριστεί αυτό;


Να γίνουν σε διάδρομο

Σύνοψη

Σε ένα εξωφρενικό και αγχώδες γύρισμα ενός σήριαλ, ο σκηνοθέτης διαβάζει τις οδηγίες του «προγραμματιστή» για το αυριανό γύρισμα. Οι σκηνές που πρέπει να γυριστούν σε ένα αυτοκίνητο εν κινήσει, έχουν την εξής οδηγία: «να γίνουν σε διάδρομο».

Περίληψη

Ένας σκηνοθέτης λίγο πριν το εγκεφαλικό. Στο γύρισμα του, κανείς δεν θυμάται αν ο ηθοποιός που υποδύεται έναν γιατρό, θα πρέπει να φοράει η όχι, την κόκκινη η την πορτοκαλί γραβάτα στη σκηνή που γυρίζουν, ώστε να έχει ρακόρ με την προηγούμενη, που έχει γυριστεί προχθές από άλλο συνεργείο. Στον καυγά που ακολουθεΙ, όλοι έχουν να πουν κάτι διαφορετικό. Ο σκηνοθέτης, με το τηλέφωνο στο αυτί, προσπαθεί μέσα στο κομφούζιο, να συνεννοηθεί με τους συνεργάτες του . Και τότε, ο βοηθός παραγωγής, του φέρνει το πρόγραμμα του αυριανού γυρίσματος. Διαβάζει για τις αλλαγές του προγραμματιστή. Όλες οι σκηνές που θα έπρεπε κανονικά, να γυριστούν σε ένα αυτοκίνητο, τώρα πρέπει να γίνουν στον διάδρομο του νοσοκομείου. Πως θα λύσει αυτό το πρόβλημα;


ΝΑ ΕΝΑΣ ΣΟΦΟΣ

Σύνοψη

Η ζωή ενός ανθρώπου μέσα από το γνωστό τραγούδι των γενεθλίων στίχο - στίχο. Μια ιστορία για τη δύναμη του «τώρα», τη σημασία που χρειάζεται να δίνουμε στη στιγμή, στην καθημερινή ευτυχία, στην παροδικότητα των πραγμάτων. Μια ολόκληρη ζωή σε 3 λεπτά, έτσι όπως σχεδόν περνάει. Γρήγορα εκ φύσεως, ουσιαστικά εξ επιλογής. Γιατί όταν γιορτάζεις τη ζωή δεν έχει σημασία αν θα πεθάνεις μεγάλος ή μικρός, πλούσιος ή φτωχός, μόνος ή όχι, θα πεθάνεις σίγουρα σοφός.

Περίληψη

Ο Γιώργος είναι ένας συνηθισμένος άνθρωπος. Δεν είναι πλούσιος, ούτε φτωχός. Δεν είναι όμορφος, ούτε όμως άσχημος. Έχει τα ταλέντα και τις δεξιότητες ενός ανθρώπου που επιβιώνει με τη δουλειά του. Θα μπορούσε να είναι δημόσιος υπάλληλος ή ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης. Θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε από τους εκατομμύρια Έλληνες ή πολίτης οποιασδήποτε χώρας του κόσμου. Στην ιστορία μας τον γνωρίζουμε λίγο πριν το τέλος της ζωής του, όμως παρακολουθούμε το «μεγάλωμά» του μέσα από τα πιο χαρακτηριστικά γενέθλια της ζωής του. Ο Γιώργος, στη διάρκεια της ζωής του, δεν κατέκτησε κάποια μεγάλη «κορυφή» κατέκτησε όμως το πιο σπουδαίο: να γιορτάζει την κάθε στιγμή. Σημασία δεν έχει να απλά να ζεις, αλλά να μαθαίνεις, να εξελίσσεσαι, να φεύγεις πιο σοφός.


Να με προσέχεις

Σύνοψη

Μια καθημερινή στιγμή, όπου οι άνθρωποι θεωρούν δεδομένα τα πάντα, δείχνει πως μπορείς να χάσεις αυτό που δεν πρόσεχες όταν έπρεπε.

Περίληψη

Η Κατερίνα είναι στην τελευταία τάξη του λυκείου και η μητέρα της, η Λένα, την πιέζει να διαβάζει. Είναι ερωτευμένη με έναν καθηγητή της, ο οποίος την καλεί και κανονίζουν συνάντηση. Η Κατερίνα φεύγει θυμωμένη με τη μαμά της απ' το σπίτι και ενθουσιασμένη που θα συναντήσει τον καθηγητή. Η αφέλεια της όμως της σκοστίζει τη ζωή, σε μια στιγμή που για την μητέρα φάνταζε ασήμαντη ως καθημερινή.


Να μη σου τύχει!

Σύνοψη

Ο Γιάννης πάει να ζητήσει δουλειά ως γραμματέας. Ο εργοδότης τυγχάνει να είναι ένας παλιός συμμαθητής του… όχι όμως και φίλος του!

Περίληψη

Ο Γιάννης μπαίνει στο γραφείο του Πέτρου για να ζητήσει δουλειά ως γραμματέας. Ο Πέτρος αναγνωρίζει τον παλιό συμμαθητή του, για τον οποίο φαίνεται πως έχει πολλά απωθημένα. Καθώς ο Πέτρος αποκτά όλο και περισσότερο το πάνω χέρι στη συζήτηση, αποκαλύπτει συγχρόνως στο θεατή κι έναν πιο τρομακτικό εαυτό. Όμως μόνο στο θεατή, καθώς ο Γιάννης, δυστυχώς, δέχεται τη δουλειά!


Να 'ναι καλά οι Αλβανοί

Σύνοψη

Η Ζέτα, μια τριαντάχρονη Ουκρανίδα, μεγαλώνει μόνη τον εξάχρονο γιο της μακριά από την πατρίδα της, δουλεύοντας ως καθαρίστρια σε πλούσια σπίτια της Αθήνας. Εκτός από τις οικονομικές δυσκολίες, έχει να αντιμετωπίσει τις προκαταλήψεις που συντηρεί, στο σύνολό της, η σύγχρονη ελληνική κοινωνία, απέναντι στους οικονομικούς μετανάστες, που αντιμετωπίζονται ως ένοχοι και φορεις του εγκλήματος. Όταν η Ζέτα αναγκάζεται να υιοθετήσει το «ρόλο» που της προσάπτουν, βιώνει έντονα διακρίσεις όχι μόνο φυλετικές, αλλά και στο τι αποτελεί παρανομία.

Περίληψη

Οι ιδιοκτήτες μιας βίλας απολύουν τη Ζέτα, εν μέσω σπρωξιμάτων και φωνών, με την κατηγορία της απόπειρας κλοπής ενός πολύτιμου βραχιολιού, προίκας της ιδιοκτήτριας, κατηγορία που όμως δεν ευσταθεί. Η Ζέτα αποχωρεί με τα «μπογαλάκια» της (μπουφάν, τσάντα και ένα ψεύτικο πλαστικό πιστόλι, δώρο για το γιο της) και με την απορία για το νόημα της λέξης «προίκα». Καθώς περιπλανιέται σκεπτική, «σκοντάφτει» πάνω σε δύο χαρακτηριστικά σκηνικά της σύγχρονης αστικής ζωής: την προκλητική συμπεριφορά ενός εργολάβου σε εργάτες ενός δημόσιου έργου και το κουτσομπολιό δύο καλεσμένων σε γάμο για το «πόθεν έσχες» της νύφης. Τα σκηνικά αυτά ξεδιπλώνουν εμπρός της τις κοινωνικές ανισότητες και τις προκαταλήψεις της ελληνικής πραγματικότητας, και την προκαλούν. Απαρηγόρητη, άφραγκη και άνεργη, επιλέγει, όπως και η ίδια πιστεύει, να παίξει το ρόλο του παράνομου, του κλέφτη. Αποφασίζει λοιπόν να κάνει μια ληστεία, χρησιμοποιώντας το ψεύτικο όπλο που προοριζόταν ως δώρο για το γιο της. Ο πρώτος κατάλληλος στόχος που συναντά στο δρόμο της - μαγαζί απόμερο, χωρίς πελάτες - είναι ένα παλιό κουρείο. Όσα όμως συμβαίνουν κατά την απόπειρα της ληστείας αυτής, αποδεικνύουν ότι η στάμπα του παράνομου μετανάστη, θα χαρακτηρίζει τις πράξεις της, χωρίς όμως αυτό να είναι ποτέ δική της επιλογή.


Να σε ρωτήσω κάτι;

Σύνοψη

Τα παιδιά καταλαβαίνουν πολλά περισσότερα από όσα νομίζουμε εμείς οι μεγάλοι!

Περίληψη

Ένα μικρό αγοράκι παίζει στο σαλόνι με τα αυτοκινητάκια του. Ο παππούς του κάθεται στην πολυθρόνα και διαβάζει ένα βιβλίο. Το αγοράκι ξεκινάει να κάνει απανωτές ερωτήσεις στον παππού του, μέχρι που φτάνει σε σημείο να καταντήσει ενοχλητικό και ο παππούς του αγανακτεί. Όμως οι ερωτήσεις του μικρού αγοριού κάτι κρύβουν… Ίσως κάποιο «ένοχο» μυστικό του παππού του!


ΝΑΖΙ ΚΑΝΕΙΣ Η ΝΑ ΜΗ ΖΕΙ;

Σύνοψη

Ένας τύπος κοιτάζει περίεργα τον ουρανό. Σιγά σιγά θα τον μιμηθούν πολλοί. Ένα πλήθος μαζεύεται γύρω του και κοιτάζει αινιγματικά ψηλά. Αυτό που θα συμβεί δεν το περίμενε όμως κανείς.

Περίληψη

Ο πενηντάρης πρωταγωνιστής της ιστορίας, είναι απορροφημένος να κοιτάζει τον ουρανό χρησιμοποιώντας την παλάμη του σαν σκέπαστρο για την αντηλιά. Τουλάχιστον έτσι νομίζουν όλοι. Αμίλητος, στέκεται στην ίδια στάση σαν άγαλμα για πάνω από 20 ώρες. Στην αρχή ένας περίεργος περαστικός θα σταθεί δίπλα του περιμένοντας να δει κάτι κι αυτός. Στη συνέχεια πολλοί ακόμα θα μαζευτούν γύρω του ανήσυχοι για μια επικείμενη φυσική καταστροφή. Θα τραβήξει το ενδιαφέρον ακόμα και των καναλιών καθώς προσπαθούν να του πάρουν συνέντευξη, όμως αυτός δεν μιλάει σε κανέναν. Όταν ξημερώσει, ο γρίφος θα λυθεί, και σίγουρα θα τους εκπλήξει όλους.


ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ

Σύνοψη

Όταν η μαμά και ο μπαμπάς δεν αγαπιούνται πια για να κοιμηθείς χρειάζεσαι ένα νανούρισμα, όσο σπαραχτικό κι αν είναι αυτό.

Περίληψη

Όταν η μαμά και ο μπαμπάς δεν αγαπιούνται πια για να κοιμηθείς χρειάζεσαι ένα νανούρισμα, όσο σπαραχτικό κι αν είναι αυτό. Ένα παραμύθι για τη ζωή της.


Νέα γενιά

Σύνοψη

Ένας νεαρός φιλόλογος καθηγητής βρίσκει δουλειά σε ένα ιδιωτικό λύκειο. Αλλά τα σχέδια που είχε για την πρώτη μέρα στη δουλειά και γενικά για την εκπαίδευση των μαθητών ναυαγούν επειδή κανένας μαθητής δεν θέλει να κάνει πανεπιστημιακές σπουδές, αφού δεν υπάρχει κανένα μέλλον στην Ελλάδα με το μισθό των 700 ευρώ, τη φτώχεια, την ανεργία, τα πανεπιστημιακά πτυχία, τις φασαρίες στην Αθήνα και τέλος με την κρίση που επικρατεί.

Περίληψη

Ένας νεαρός καθηγητής μπαίνει σε ένα ιδιωτικό λύκειο. Γύρω του κουβεντιάζουν μαθητές από εύπορες οικογένειες, με μοντέρνα ρούχα. Ο καθηγητής έχοντας λίγο άγχος πηγαίνει στο λυκειάρχη ο οποίος τον υποδέχεται θερμά και υπογράφουν τα χαρτιά της πρόσληψης του, λέγοντας του τα καλύτερα λόγια για αυτά τα παιδιά. Έπειτα πάνε μαζί στην τάξη της Γ λυκείου όπου ο λυκειάρχης συστήνει το νέο καθηγητή στα παιδιά τα οποία όμως δεν φαίνεται να ασχολούνται καθόλου μαζί του και συνεχίζουν τα δικά τους. Ενώ δύο αγόρια συζητούν για το ποδόσφαιρο και ο Γιώργος μιλάει στο κινητό, ο καθηγητής παίρνει μια βαθιά ανάσα και προτείνει στα παιδιά να γνωριστούν πρώτα και να συζητήσουν για το πώς βλέπουν τις σπουδές και το μέλλον τους, αλλά οι απαντήσεις τους δεν είναι και πολύ αναμενόμενες. Κάποια αγόρια προτιμούν να γίνουν υδραυλικοί και ηλεκτρολόγοι για να αποφύγουν τις πανεπιστημιακές σπουδές και το μισθό των 700 ευρώ, Ο Γιώργος σκοπεύει να δουλέψει στο εργοστάσιο του πατέρα του ως διευθυντής, η Ναταλία που ασχολείται μόνο με την εμφάνισή της θέλει να περάσει στο Εθνικό θέατρο, αφού έχει και μέσο τον πατέρα της που είναι υπουργός, ο Κωνσταντίνος είναι ομοφυλόφιλος και δεν το κρύβει και θέλει να γίνει κομμωτής, ενώ τέλος δύο emo δεν ενδιαφέρονται καθόλου για το κράτος που είναι μπάχαλο αφού δεν μπορούν ούτε να κυκλοφορήσουν πλέον στην Αθήνα. Όλα τα παιδιά συμφωνούν σε αυτό και αντιδρούν φωνάζοντας. Τελευταία ελπίδα του καθηγητή είναι η Μαρία που θέλει να σπουδάσει οικονομικά αλλά στο Λονδίνο που τα πτυχία έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα, όμως τώρα με την κρίση παντού είναι χάλια… Ο καθηγητής πλέον νευριάζει αφού όλοι φωνάζουν και ο Γιώργος βρίζει. Κάνει παρατήρηση στον Παύλο που ασχολείται με το internet μες την τάξη, ενώ κάποια άλλα παιδιά στα πίσω θρανία καπνίζουν και κουβεντιάζουν σαν να βρίσκονται σε καφετέρια. Το κουδούνι χτυπάει και όλοι πετάγονται έξω εκτός από τη Ναταλία που ετοιμάζεται για μια audition που έχει μετά και ο Κωνσταντίνος προθυμοποιείται να της φτιάξει τα μαλλιά και αραδιάζει επάνω στο θρανίο όλα τα σύνεργα κομμωτικής. Ο καθηγητής φεύγει έχοντας τα εντελώς χαμένα που δεν βλέπει ούτε το διευθυντή που τον χαιρετάει, ενώ στο πρόσωπό του φαίνεται η πλήρης απογοήτευση για τα σχέδια που έκανε για την πρώτη μέρα στη νέα του δουλειά και για το πώς θα μεταδώσει τη γνώση και τις αξίες στη νέα γενιά. Από την άλλη όμως ο λυκειάρχης περηφανεύεται γι αυτή τη νέα γενιά.


Νεκρό Παραμύθι

Σύνοψη

Η Άννα είναι 45 χρονών. Από πολύ μικρή πίστευε ότι η ζωή της είναι ένα βιβλίο με σελίδες λευκές στις οποίες μπορούσε να γράφει ότι αυτή ήθελε. Τα χρόνια περνούσαν και η Άννα διαπίστωνε πως εκτός από την ίδια υπήρχαν και πολλοί άλλοι που έγραφαν στο δικό της βιβλίο.

Περίληψη

Πολλές φορές, στη ζωή μας, επιλέγουμε να ακολουθήσουμε δρόμους που δεν είναι δικοί μας, αφήνουμε ανθρώπους να μας κατευθύνουν, γιατί αυτοί γνωρίζουν τι είναι καλύτερο για εμάς. Οι ημέρες τότε μοιάζουν ίδιες, ο χρόνος περνά χωρίς να αφήνει σημάδια, σκόρπιες φωτογραφίες και αναμνήσεις μιας παράστασης που δεν δόθηκε ποτέ. Ρίχνοντας ματιές στο παρελθόν, αναρωτιέμαι και για τη δική μου ζωή, άραγε είμαι όλα αυτά που ήθελα να είμαι; Κοιτάζω την Άννα και χαμογελώ, είναι όμορφη, με δίδαξε πολλά και μου έμαθε να ονειρεύομαι ξανά.


ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

Σύνοψη

Μια σπασμένη κιθάρα πεταμένη στη χωματερή ζωντανεύει, παρασύροντας πεταμένα μουσικά όργανα για να παίξουν μια μελωδία που θα ξυπνήσει την πόλη από το λήθαργο της αδιαφορίας.

Περίληψη

Ο πλούσιος φαλακρός ιδιοκτήτης μιας σπασμένης κιθάρας, αναπολώντας τις νεανικές του στιγμές μαζί της, αποφασίζει τελικά να την πετάξει. Στη χωματερή όπου η κιθάρα καταλήγει, σηκώνεται για να παίξει το κύκνειο άσμα της κι η μουσική της ξεσηκώνει κι άλλα πεταμένα μουσικά όργανα. Μαζί φτιάχνουν μια ορχήστρα, της οποίας η μουσική ταξιδεύει ως την πόλη και γλυκαίνει τους ανθρώπους που συναντά. Τελικά φτάνει και στον πλούσιο φαλακρό ιδιοκτήτη, ο οποίος αποφασίζει να ξαναβρεί λίγη από τη νεανική του ζωντάνια και χαρά.



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49