Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


ΡΟΚΑ

Σύνοψη

Η ζωή μετά θάνατον . . .

Περίληψη

Ένα είναι σίγουρο. Κάποτε όλοι θα φύγουμε από τον μάταιο τούτο κόσμο. Άλλα τίποτα δεν τελειώνει. Ο θάνατος είναι απλά ένα πέρασμα. Υπάρχει και μετά. Βέβαια το μετά διαφέρει για τον καθένα. Όλοι περνούν από τις ίδιες διαδικασίες αλλά δεν έχουν όλοι την ίδια συνέχεια.


Ρομαντισμός στην εποχή της κρίσης

Σύνοψη

Ένας νεαρός παρακολουθεί κρυφά την γειτόνισσα του. Ταυτόχρονα μαζεύει χρήματα για έναν απότερω σκοπό.

Περίληψη

Ο Χρήστος ζεί με την μητέρα του. Τώρα με την κρίση δεν βγαίνει πολύ έξω. Περνάει την μέρα του παρακολουθώντας κρυφά την γειτόνισσα του. Ταυτόχρονα μαζεύει χρήματα με σκόπο να αγοράσει μια ώρα ευτυχίας.


Σ' αγαπώ μπαμπά

Σύνοψη

Το σενάριο "Σ'αγαπώ μπαμπά" είναι μια τρυφερή ιστορία που αναφέρεται στα συναισθήματα ενός παιδιού μου μεγαλώνει χωρίς την παρουσία ενός γονιού. Μια στιγμή από την καθημερινότητα του παιδιού που προβάλλεται στο σενάριο, αποκαλύπτει τις βαθιές ανησυχίες του πρωταγωνιστή για την μονογονεϊκή του οικογένεια, κάτι που ίσως αγνοούν οι γονείς ή απλά δεν το αντιλαμβάνονται.

Περίληψη

Ο Θεοδόσης είναι ένα παιδάκι 5 ετών, που μεγαλώνει με την μητέρα του. Είναι ένα παιδί με ευαισθησίες και βαθύ πόνο που δεν αρμόζει για την ηλικία του. Δεν έχει γνωρίσει ποτέ τον μπαμπά του και ψάχνει κάποιες απαντήσεις τις οποίες η μητέρα του δεν του έχει δώσει ακόμα λόγω της ηλικίας του. Ο Θεοδόσης αντιλαμβάνεται αυτό και πολλές φορές θυμώνει γιατί θεωρεί ότι είναι σε θέση να καταλάβει την κατάσταση και να κατανοήσει γιατί δεν έχει γνωρίσει ακόμα τον μπαμπά του. Ο Θεοδόσης έχει όλη την φροντίδα της μητέρας του και την υποστήριξή της σε όλα τα θέματα που απασχολούν ένα παιδί, το σχολείο, τις φιλίες και τις εξωσχολικές δραστηριότητες. Γνωρίζει και άλλες οικογένειες στις οποίες λείπει ένας από τους δυο γονείς, όμως αυτό δεν τον παρηγορεί. Άλλωστε τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία είναι ακόμα εγωκεντρικά και βλέπουν τα πράγματα από την προσωπική οπτική γωνία και μόνο. («Οι πρωταγωνιστές της ζωής τους είναι τα ίδια τα παιδιά» Skinner) Η μητέρα του από την άλλη πλευρά, προσπαθεί να του προσφέρει τα πάντα και να αναπληρώσει το κενό του μπαμπά. Θεωρεί ότι ο Θεοδόσης δεν χρειάζεται να ξέρει την αλήθεια γιατί θα τον πληγώσει. Είναι της άποψης ότι αν δίνεις τα πάντα στο παιδί σου, η παρουσία του άλλου γονιού χάνει την βαρύτητά της και η έλλειψή του θα περάσει ανεπαίσθητα για το παιδί. Στο σενάριο, προβάλλεται μόνο μια στιγμή από την ζωή του Θεοδόση, η οποία όμως είναι αρκετή για να καταλάβει ο αναγνώστης/θεατής τα συναισθήματα του παιδιού. Μέσα από την φαντασία του, ο Θεοδόσης προσπαθεί να αναπληρώσει το κενό του πατέρα του. Ξεφεύγοντας από την πραγματικότητα για μερικά λεπτά, ο Θεοδόσης, προσπαθεί να βιώσει τις οικογενειακές στιγμές με τον πατέρα του, τις οποίες δεν έχει ζήσει ποτέ. Τα συναισθήματα πονάνε, πληγώνουν, μεγαλώνουν και το στίγμα τους γράφει την δική του ιστορία στην δημιουργία της προσωπικότητας του παιδιού


Σ' αγαπω;

Σύνοψη

Τα γράμματα αν τα βάλεις μαζί, φτιάχνουν λέξεις. Είναι οι λέξεις όμως καθρέφτης των συναισθημάτων μας;

Περίληψη

Μία λέξη. Η ίδια λέξη. Για τόσους διαφορετικούς ανθρώπους, τόσα διαφορετικά συναισθήματα, τόσες διαφορετικές ιστορίες. Κλείνονται όλα σε πέντε ίδια γράμματα. Αλήθεια ή ψέμα, δυνατό ή ξεθωριασμένο.. πάντα τα ίδια πέντε γράμματα ξανά και ξανά. Τι θα συνέβαινε όμως αν η λέξη έβγαινε από τα χείλη μας σε στιγμές που άλλα θέλουν να βγουν; Τι θα γινόταν αν αλλάζαμε τις λέξεις; Μπορεί μία λέξη σε λάθος στιγμή να κάνει τον κόσμο καλύτερο; Μπορεί ένα δυνατό, αγνό συναίσθημα να κρυφτεί ακόμα και αν δεν πεις το “σ’ αγαπώ” ;


Σ' έσωσα

Σύνοψη

Ο πατέρας γυρίζει από τη δουλειά και γκρινιάζει χωρίς αιτία. Η μητέρα υπομένει στωικά έως ότου αναπάντεχα προκύπτει η σωτηρία.

Περίληψη

Ένας μικρός παίζει στην παιδική χαρά και ζητάει από την μητέρα του να τον σώσει στο παιχνίδι της τσουλήθρας. Αργότερα οι ρόλοι αντιστρέφονται χωρίς η μητέρα να το ζητήσει.


Σακούλα

Σύνοψη

Η πορεία της “ζωής” μιας σακούλας, ενός κοινού σκουπιδιού από αυτά που βρίσκουμε γύρω μας στην πόλη, μέσα στις τέσσερις εποχές.

Περίληψη

Μια “άχρηστη” ροζ σακούλα παρασύρεται από τον αέρα και ένα νέο σκουπίδι γεννιέται. Περιπλανιέται στους δρόμους της πόλης, συναντιέται με μια άλλη σακούλα, μπλέ, ακολουθούν κοινές πορείες, όπου τις πάει ο αέρας και σύντομα θα καταλήξουν να γίνουν και οι δυο χρήσιμες για έναν άστεγο άνδρα, που θα βάλει μέσα σε αυτές το φαγητό του. Ο θάνατος όμως τις περιμένει ένα βράδυ καθώς ο άστεγος κοιμάται, οπότε ένα σκυλί, οδηγούμενο από τη μυρωδιά, θα τις κομματιάσει για να φάει το περιεχόμενο. Άλλος ένας κύκλος ζωής, κοινός από το πλέον σύνθετο πλάσμα μέχρι τα ταπεινά και αδιάφορα σκουπίδια, έχει συμπληρωθεί.


Σάλτο

Σύνοψη

Το Parkour, γνωστό και ως Η Τέχνη της Φυγής, είναι μια γαλλικής καταγωγής μη-ανταγωνιστική σωματική και πνευματική τέχνη που έχει ως στόχο την ταχύτατη, ασφαλής και βέλτιστη δυνατή μετακίνηση σε αστικά η μη πεδία. Από πολλούς θεωρείται άθλημα ενώ από κάποιους άλλους πολεμική τέχνη. Στο σάλτο ο μίλτος θα χρησιμοποιήσει την τεχνική γιά δικό του σκοπό που δεν πρεσβέβει τις αρχές του συγκεκριμένου αθλήματος.

Περίληψη

Δύο έφηβοι φίλοι βρίσκονται στο δωμάτιο του ενός. Ο μίλτος προσπαθεί να επηρεάσει τον φίλο του άλκη ώστε να ασχοληθούν με το άθλημα του parkour. ένα δύσκολο άθλημα που σαν προυπόθεση έχει την καλή φυσική και πνευματική υγεία του αθλούμενου. Ο άλκης είναι διστακτικός στην αρχή αλλά ο μίλτος τον πείθει να πάνε για προπόνηση. Στο μυαλό του μίλτου όμως κάτι άλλο στριφογυρίζει που θα παρασύρει και τον μίλτο.


Σαν άλλοτε...

Σύνοψη

Σαν άλλοτε ή όταν η ιστορία σου επιστρέφει και σε καταδικάζει για το σημερινό σου κατάντημα...Για τη σημερινή σου φενάκη...

Περίληψη

Γερμανία 1965. Ελλάδα 2012. Όλα τόσο διαφορετικά κι όλα τόσο όμοια. Ένας Έλληνας εργάτης σε γερμανικό εστιατόριο. Ένας Αλβανός εργάτης σε ένα ελληνικό εστιατόριο. Μια απόδειξη ότι η ιστορία διδάσκει...όταν θες να διδαχθείς. Και ότι η ιστορία βιάζεται... Όταν μια εσωτερική δύναμη σε ωθεί να καλλωπίσεις τον ίδιο σου τον εαυτό, την ταυτότητα σου...


Σαν πότε

Σύνοψη

Είναι ένας άντρας ο οποίος μια μέρα έζησε κάτι που φοβόταν.

Περίληψη

Ένας άντρας ξυπνάει για να πάει στην δουλειά του, ένα μέρος με πολλά γραφεία, και στη συνέχεια έρχεται μια συναδέλφός του η οποία διαβάζει κάποια ονόματα ώστε να μοιράσει τα ντοστιέ, ξαφνικά όταν λέει το ονοματεπώνυμο του πρωταγωνιστή μας, δεν ξέρει ποιος είναι, και αυτός απογοητεύεται. Μετά όταν σχολάει πηγαίνει στο σπίτι του και στον δρόμο απέναντι του σπιτιου του σταματάει για να πάρει τσιγάρα, ο περιπτεράς ειναι γείτονάς του επειδή παίρνει τσιγάρα πάντα από αυτόν, αλλά ο περιπτεράς είπε άλλο όνομα όταν τον χαιρέτησε. Πηγαίνει σπίτι του απογοητευμένος και αποφασίζει να παραγείλλει μια πίτσα, μετά από λίγο τονν ξαναπαίρνουν τηλέφωνονο και ξαναρωτούν το επίθετό του. Καθώς τρώει πίτσα βλέπει και μια ταινία.Την επόμενη μέρα ο Μιχάλης ξυπνάει, ντύνεται και πηγαίνει στην τουαλέτα ώσπου ξαφνικά δεν βλέπει τον εαυτό του στον καθρέφτη, τρέχοντας πηγαίνει στο δρόμο και βλέπει μια παρέα παιδιών και προσπαθεί να τους μιλήσει αλλά τίποτα, δεν τον βλέπουν. Μετά απότομα πετάγεται από το κρεβάτι του και συνειδητοποίησε ότι είναι όνειρο.


Σάντουιτς

Σύνοψη

Μια ιστορία για την ικανότητα της γυναίκας να προσφέρει αγάπη και ζωή. Η πορεία ενός άντρα από μια γυναίκα σε μια άλλη. Από τη γυναίκα που τον γέννησε στη γυναίκα-σύντροφο, αυτό που στηρίζει τον άντρα είναι η αγάπη τους. Και αυτό στην ιστορία, συμβολίζεται με μια απλή κίνηση φροντίδας. Με την προετοιμασία και προσφορά ενός σάντουιτς.

Περίληψη

Ένας άντρας γεννιέται σε μια οικογένεια για να καταλήξει να δημιουργήσει τη δική του οικογένεια. Μια γυναίκα τον φροντίζει στην αρχή και μια άλλη τον περιμένει στη ζωή του. Η μητέρα του κάθε πρωί του φτιάχνει ένα σάντουιτς για το κολατσιό του. Αυτός πάει στο σχολείο, όταν είναι μαθητής, στη δουλειά του όταν ενηλικιώνεται και η μητέρα του συνεχίζει να του προσφέρει αυτή τη μικρή αλλά σημαντική για τον ψυχισμό του φροντίδα. Το σάντουιτς είναι το σύμβολο της αγάπης της. Όταν όμως η γυναίκα φεύγει από τη ζωή, ο άντρας μένει μόνος. Χωρίς κανέναν να τον φροντίζει, να τον νοιάζεται, να τον αγαπάει. Συνεχίζει η ζωή του όπως ήταν, να πηγαίνει στη δουλειά, να επιστρέφει σπίτι αλλά φαίνεται ότι κάτι λείπει που τον αφήνει μετέωρο. Έχει χάσει ένα από τα συναισθηματικά του στηρίγματα. Ώσπου μια νεαρή γυναίκα εμφανίζεται, στο παγκάκι που κάθεται συνήθως. Δεν ξέρει πως να αντιδράσει. Στη αρχή είναι επιφυλακτικός, μετά ανοίγεται. Έχει αυτό που του λείπει. Κρατάει ένα σάντουιτς. Δεν είναι το σάντουιτς αυτό που του λείπει αλλά αυτό που συμβολίζει. Του λείπει η αγάπη και αυτή είναι μια γυναίκα που μπορεί να του τη δώσει. Να γίνει το συναισθηματικό του στήριγμα. Και μπαίνει σε μια διαδικασία να προσπαθήσει να κατακτήσει αυτό που θέλει. Δεν ξέρει πως αλλά προσπαθεί. Κάνοντας μια χειρονομία αγάπης, όπως αυτή που έμαθε να τη δέχεται τώρα να την προσφέρει. Να φτιάξει ένα σάντουιτς για αυτή. Η ζωή του από μια γυναίκα σε μια άλλη, ώσπου να γίνει μέρος ενός νέου κύκλου ζωής. Η νεαρή γυναίκα τον έλκει, τον βοηθά, του προσφέρει, τον καταλαβαίνει, γίνεται το άλλο του μισό. Γίνεται η δική του οικογένεια, η γυναίκα του, γίνεται η μητέρα του παιδιού του. Και η ζωή συνεχίζεται με τον ίδιο τρόπο. Το παιδί περιμένει να του δώσει η μητέρα του το κολατσιό για το σχολείο, να του δώσει την αγάπη της. Για να μεγαλώσει και... πάλι από την αρχή.


Σε αδιέξοδο

Σύνοψη

Ο Ντίνος, στην προσπάθειά του να μάθει γιατί οι φίλοι της Μαρίας τον φώναζαν «Παντελή», παίρνει επανειλημμένα τηλέφωνο στο σπίτι της Μαρίας, όμως κάθε φορά απαντά ο αυτόματος τηλεφωνητής της. Η Μαρία είναι μεν στο σπίτι, αλλά δεν το σηκώνει. Η απόγνωση, η στενοχώρια και η απογοήτευση την έχουν παραλύσει, σε σημείο που εξομολογείται στη φίλη της, ότι βρίσκεται σε αδιέξοδο κι ότι θα τα παρατήσει όλα και θα φύγει, ενώ παράλληλα και ο Ντίνος – μέσω αυτόματου τηλεφωνητή – δηλώνει το ίδιο. Όμως με μία απλή κίνηση της φίλης της, η Μαρία τελικά θα λυτρωθεί (ο Ντίνος όχι) !

Περίληψη

Απόγευμα Δευτέρας, η Μαρία μπαίνει στο σπίτι της βιαστικά, φαίνεται ανήσυχη. Ανάβει γρήγορα ένα τσιγάρο, κάθεται στην τραπεζαρία και κοιτάζει προς την επιφάνειά της, σκεφτική, καπνίζοντας. Χτυπά το τηλέφωνο. Δεν το σηκώνει. Φαίνεται ότι την απασχολεί κάτι πολύ σοβαρό. Το τηλέφωνο συνεχίζει να χτυπά. Είναι ο Ντίνος, που μιλά στον αυτόματο τηλεφωνητή, προσπαθώντας να μάθει γιατί οι φίλοι της Μαρίας τον φώναζαν Παντελή. Η Μαρία πιάνει το κεφάλι της κοιτάζοντας πάντα προσηλωμένη στην ίδια κατεύθυνση και, σαν να είναι σε απόγνωση, μονολογεί κάτι.. . . και απογοητευμένη σβήνει απότομα το τσιγάρο της στο τασάκι. Το απόγευμα της επόμενης μέρας, η Μαρία μπαίνει σπίτι της, πάλι φουριόζα. Αυτή τη φορά είναι μαζί της και μια φίλη της, η Τατιάνα. Κάθονται και οι δύο στην τραπεζαρία, και οι δύο στην ίδια μεγάλη πλευρά και κοιτάνε την επιφάνειά της, αμίλητες και σκεφτικές για αρκετή ώρα. Ξαφνικά το τηλέφωνο χτυπά μια, δυο, τρεις φορές. Ακούγεται ο Ντίνος, ο οποίος, αφήνοντας μήνυμα, επιμένει να μάθει γιατί οι φίλοι της τον φώναζαν Παντελή. Και κλείνει το τηλέφωνο. Η Μαρία απευθύνεται στην Τατιάνα φορτισμένη, λέγοντας ότι δεν μπορεί άλλο με αυτήν την κατάσταση. Έπειτα οι δυο τους ξαναπέφτουν σε περίσκεψη. Ο Ντίνος, τώρα έξαλλος, ξαναπαίρνει τηλέφωνο, δεν το σηκώνει κανείς, και ακούγεται να λέει ότι, φεύγει, την παρατάει. Κλείνει. Η Μαρία - στενοχωρημένη - λέει στη φίλη της ότι πάνε σε αδιέξοδο και ότι τα παρατά και φεύγει. Η Τατιάνα την καθησυχάζει και κάνει μια κίνηση με το χέρι της πάνω στην τραπεζαρία, όπου βλέπουμε ένα ημιτελές παζλ. Βγάζει ένα κομμάτι από το παζλ και στη θέση του τοποθετεί ένα άλλο, το οποίο ταιριάζει απόλυτα. Από το πρόσωπο της Μαρίας αρχίζουν να κυλούν δάκρυα χαράς και ευγνωμοσύνης, γιατί επιτέλους μπορεί πια να το συνεχίσει. Τέρμα η στενοχώρια της ! Το τηλέφωνο κτυπά πάλι επίμονα . . . . Είναι φυσικά ο Ντίνος, τον οποίον βλέπουμε να προσπαθεί - και αυτός - να συνθέσει ένα παζλ στην τραπεζαρία του σπιτιού του, αλλά όταν τον κυριεύει η εμμονή του για τον Παντελή διακόπτει και παίρνει τηλέφωνο..


ΣΕ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ

Σύνοψη

Η Βίκη, μια πόρνη αποφασίζει να αλλάξει ζωή. Ο περίγυρός της όμως την προειδοποιεί ότι θα έχει άσχημα ξεμπερδέματα. Παρά τις αντιδράσεις και τους ενδοιασμούς της επιμένει να διεκδικήσει την ελευθερία της από το ζυγό της πορνείας και τη μοναρχία του νταβατζή της. Διαπραγματεύεται όση τιμή της απομένει και παίρνει τη ζωή στα χέρια της παρά την απειλή του θανάτου. Μέχρι τελευταία στιγμή όλα είναι ρευστά για τη τύχη της που τελικά της χαμογελά . Είναι όμως πραγματικά ευτυχισμένη;

Περίληψη

Η Βίκη ψάχνει να βρει τρόπο διαφυγής στα λιθόστρωτα δρομάκια του Βαρδάρη όπως ακριβώς και στη ζωή της. Σε αυτή της την επιδίωξη τα αδιέξοδα είναι πολλά. Ο περίγυρος της, οι ανώτεροί της, ο ίδιος ο κόσμος που τη περικλείει και την αποκλείει. Με φυσικό διάλογο εκτυλίσσεται η συμπλοκή της Βίκης με όλους τους παραπάνω όταν αποφασίζει να αλλάξει τη ζωή της. Μέσα από αυτό το γεγονός παρουσιάζεται ο τρόπος ζωής μιας τάξης ανθρώπων που ακροβατούν στον κόσμο του νόμιμου, του παράνομου, του αδύνατου, του εκμεταλλευτή. Οι άνθρωποι της νύχτας παρά τη φαινομενική τους αλητεία βρίσκονται χωμένη βαθιά σε μια φυλακή που οι ίδιοι επικροτούν με τη συμπεριφορά τους. Οι σχέσεις των ανδρών με το άλλο φύλο παρότι φαίνονται ανοιχτόμυαλες δε παύουν να είναι υποβιβαστικές για τις γυναίκες και γι' αυτό άνανδρες. Η σχέση του Νίκου και της Βίκης είναι μια σχέση εργοδότη-εργαζομένου, δυνάστη-σκλάβου με στοιχεία ερωτισμού και πατρότητας από πλευράς του που τα χρησιμοποιεί για να περάσει τους σκοπούς του. Η Βίκη επιπόλαιη και θαρραλέα αν και αργά παλεύει για την ανεξαρτησία της θυμίζοντας αξίες και στάσης ζωής που ίσως δε συνηθίζονται ούτε στο κόσμο της μέρας σήμερα . Ρομαντική, με την αναρχική συμπεριφορά της καταφέρνει να ανατρέψει το κατεστημένο και παρακινεί και άλλους να ακολουθήσουν το δρόμο της με το δικό τους τρόπο. Όπως στη περίπτωση της Ειρήνας που η δικαιοσύνη έρχεται με το φόνο του ίδιου του δυνάστη- προστάτη τους. Γεγονός που λυτρώνει τη Βίκη από το θάνατο και τα δεσμά του υποκόσμου. Η σχέση μεταξύ γυναικών ανταγωνιστική αλλά μόνο φαινομενικά καθώς η γυναικεία αλληλεγγύη υπερισχύει. Η Ειρήνα και η Βίκη εξισώνουν την ανδρεία μεταξύ των δύο φύλων η μία παραμένοντας στο κόσμο του υποκόσμου που τη προστατεύει από το κοινωνικό περιθώριο του συνόλου. Ενώ η Βίκη μένει έκθετη στην απόλυτη ελευθερία αυτού. Και οι δυο με το τρόπο τους πληρώνουν το τίμημα των μέχρι τότε επιλογών τους αλλά λυτρώνονται καθώς η μία βρίσκει τη δικαιοσύνη και η άλλη την ελευθερία αλλά ο κόσμος που έχουν να τα βιώσουν δεν είναι καθόλου εύκολος. Παράνομοι όλοι ανεξαιρέτως οι ήρωες χρησιμοποιούν τη βία λεκτικά ως απειλή ενώ τη διαπράττουν σε στιγμές άμυνας για επιβίωση ή επιβεβαίωση γοήτρου. Γεγονός που υποδηλώνει το φόβο τους μπροστά στην απώλεια του ελέγχου των ζωών τους.


Σε τρία λεπτά

Σύνοψη

Η εξουσία κατάφερε να επιβληθεί για μια ακόμα φορά, με το ψέμα, την καταστολή, την εξαγορά. Το εκλογικό σώμα, σαν σχήμα χωρίς μορφή, σκιά χωρίς χρώμα, παραλυμένη δύναμη, επιτέλεσε όπως πάντα το εκλογικό του καθήκον. Υπάρχουν όμως σε ατομικό επίπεδο στιγμές, που η εσωτερική ανάγκη για ελευθερία, αφυπνίζεται και συντρίβει την γενικευμένη παθητικότητα. Η γυναίκα σαν κατ' εξοχήν φορέας της μη-βίας έχει τον πρώτο λόγο στην ιστορία (μας) ακριβώς γι αυτό...

Περίληψη

Ένα σενάριο εκτός τόπου και χρόνου. Θα μπορούσε να συμβεί παντού και πάντα. Είναι άραγε η δραματική ιστορία του πλούσιου που προσπαθεί να σαγηνεύσει με τα χρήματα και τους γκρίζους του κροτάφους την πτωχή πλην τίμια κορασίδα; Ενα Love Story με πικρό τέλος; Μια μεταφυσική αλληγορία; Μια μικρογραφία της ταξικής σύγκρουσης; Ένα αρχέγονο παιχνίδι ενστίκτων των δυο φύλων; Αν διαβάσει κανείς το σενάριο, δεν ξέρω ποια από τα παραπάνω μπορεί να αναγνωρίσει σ' αυτό ανάλογα με τις προσλαμβάνουσες του. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα αναγνωρίσει μόνο σκιές της πραγματικής ζωής, γιατί αυτή ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ. Από τις σκιές της όποιας οθόνης, μπορεί να υποθέσει κανείς για την πραγματική ζωή όσα μπορούν να υποθέσουν και οι έγκλειστοι της σπηλιάς του Πλάτωνα. “Δες με τη φαντασία σου ανθρώπους που κατοικούν μέσα σε μια σπηλιά κάτω από τη γη, που έχει την είσοδό της ψηλά στην οροφή, προς το φως. Και μέσα στη σπηλιά να είναι άνθρωποι αλυσοδεμένοι στα πόδια και στον αυχένα από την παιδική τους ηλικία, έτσι ώστε να είναι καρφωμένοι στο ίδιο σημείο και να μπορούν να βλέπουν μόνο μπροστά τους και να μην είναι σε θέση, εξαιτίας των δεσμών, να στρέφουν τα κεφάλια τους ολόγυρα. Κι οι ανταύγειες της φωτιάς που καίει πίσω τους να είναι πάνω και μακριά από αυτούς. Και ανάμεσα στη φωτιά και στους δεσμώτες, προς τα πάνω, να υπάρχει ένας δρόμος που στο πλάι του να είναι χτισμένο ένα τοιχάκι, όπως τα παραπετάσματα που τοποθετούν οι θαυματοποιοί, και πάνω απ' αυτά επιδεικνύουν τα ταχυδακτυλουργικά τους.... -Παράδοξη εικόνα περιγράφεις, και παράδοξους δεσμώτες, είπε. Μα είναι όμοιοι με μας, και πρώτα και κύρια, νομίζεις πως αυτοί έχουν δει κάτι άλλο από τους εαυτούς τους και τους υπόλοιπους που είναι μαζί, εκτός από τις σκιές που δημιουργεί η φωτιά, και των αντανακλάσεων της στους απέναντι τοίχους ; ....” Αφιερωμένο στις γενιές της κοινωνίας του θεάματος και δη του τηλεοπτικού...


Σε φόντο μπλέ και κόκκινο

Σύνοψη

Δύο έντονα πολιτικοποιημένοι φοιτητές πολιορκούν την καρδιά μιας συμφοιτήτριας τους. Η καρδιά της είναι η αφορμή για μια εφ' όλης της ύλης σύγκρουση.

Περίληψη

Μέσα σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα δύο φοιτητές που ανήκουν ο καθένας σε εκ διαμέτρου αντίθετες πολιτικές παρατάξεις συγκρούονται για την καρδιά μιας συμφοιτήτριας τους. Η κόντρα τους αμέσως μετατρέπεται σε μια λογομαχία περί πολιτικής με τυποποιημένα επιχειρήματα.Η κοπέλα κυριολεκτικά παραγκωνισμένη παρακολουθεί άναυδη αυτήν την κοκορομαχία. Καθώς οι τόνοι ανεβαίνουν ένας άλλος φοιτητής μπαίνει στο προσκήνιο και τους δίνει ένα μικρό μάθημα ειλικρίνειας.


Σε ψύχωση...

Σύνοψη

Όταν ο εκνευρισμός, το άγχος, ο φόβος για το αύριο γίνονται μόνιμη κατάσταση… Όταν το φάντασμα της κρίσης στοιχειώνει όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας… Τότε ακριβώς είναι που ο νους περιέρχεται σε κατάσταση ψύχωσης…

Περίληψη

Ο Βασίλης εδώ και πολλούς μήνες είναι άνεργος. Η δύσκολη οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει τον έχει κάνει να αναπτύξει μια ψυχωτική συμπεριφορά με αποτέλεσμα οτιδήποτε συμβαίνει γύρω του να το αντιμετωπίζει με ένταση, νεύρα και φωνές ή στην καλύτερη περίπτωση με απαισιοδοξία. Γι’ αυτόν η κρίση βρίσκεται παντού: στις τηλεοπτικές εκπομπές, στα πρόσωπα των παιδιών, στους κακοσυντηρημένους δρόμους, ακόμη και στο χαμόγελο της κοπέλας που τον φλερτάρει. Στον κόσμο του δεν υπάρχει άλλη πραγματικότητα από αυτήν που τον έχει φέρει στα όρια της φτώχιας. Μήπως όμως τελικά αυτή η ψυχωτική συμπεριφορά του Βασίλη δεν είναι και τόσο ασυνήθιστη στην εποχή της οικονομικής κρίσης;


ΣΕΛΟΦΑΝ

Σύνοψη

Η Άννα ετοιμάζεται να παρακολουθήσει μια ταινία κατηγορίας αισθηματικής κομεντί. Τα σχέδιά της όμως περιπλέκονται ανάμεσα σε ένα σελοφάν και στην φαντασία που μοιάζει τόσο αληθινή εν ώρα Μορφέα …

Περίληψη

Η Άννα ενθουσιασμένη ετοιμάζεται να δει την αγαπημένη της ταινία και προσκαλεί μια φίλη της να την παρακολουθήσουν μαζί. Τα σχέδιά της ναυαγούν για λόγους ανωτέρας βίας και έτσι στρέφεται στον επόμενο καλύτερό της φίλο-το ντιλιβερι μενού της γειτονιάς! Είναι πάντα εκεί όταν το χρειάζεται και δεν την απογοητεύει ποτέ! Αφού έχει απολαύσει την συντροφιά μιας οικογενειακής πίτσας, παραδίδεται στον κόσμο των ονείρων, όπου όλα είναι πιθανά και ο καθένας φτιάχνει τα δικά του σενάρια …εκεί ο Μορφέας μπλέκεται με τη Νέμεση και γίνεται μια ιδιότυπη απονομή δικαιοσύνης …Ο ήχος του κουδουνιού της εξώπορτας επαναφέρει στην πραγματικότητα την Άννα που με μεγάλη της χαρά συνειδητοποιεί ότι όσα θέλει δεν είναι και τόσο απόμακρα… γιατί ,αν θέλει πραγματικά κανείς, όλοι οι καλοί «χωράνε»!!!


Σεμπρεβιβα

Σύνοψη

Μια κοπέλα που προσπαθεί να ζωγραφίσει αλλά της είναι δύσκολο να τελειώσει τον πίνακα της.

Περίληψη

Η απουσία των γονέων στην ζωή της Β. έχει επίδραση σε διαφόρους σημαντικούς τομείς της ζωής της. Αυτό το διακρίνει καθώς ζωγραφίζει, μιας και καθώς περνάει η ώρα της γίνεται και πιο δύσκολο.


Σημαδεμένη αγάπη - ο κύκλος της διάκρισης

Σύνοψη

Στην γωνιά του δρόμου ένα κτίριο κατεδαφισμένο. Τα σίδερα κρέμονται λυγισμένα μέσα από το χαλασμένο τσιμέντο .Μια μεγάλη ταμπέλα σκουριασμένη μισοχωμένη μέσα στα χαλάσματα .Με δυσκολία διαβάζω αφού τα γράμματα είναι μισοσβησμένα Σωφρονιστικό κατάστημα ………..

Περίληψη

Κάποιοι από τους συντρόφους στα χέρια του Θεού ψάχνουν ανοιχτό ουρανό για τον αγώνα και τον κοινωνικό λιθοβολισμό .Τούτος ο κόσμος έγινε καημός και το ανάστημα της καρδιάς η αγάπη σημάδεψε. Μα ποιος ήμουν στα αλήθεια ; Μόνο η καλοσύνη των άστρων μου έμεινε, σε ένα ταξίδι που έχει τελειώσει πια . Το σκοτάδι της νύχτας φεύγει στο γλυκοχάραμα μιας νέας μέρας .Η νίκη ή η ήττα ,η ευτυχία ή η δυστυχία ,η σοφία ή η άγνοια ,η ελευθέρια ή η δέσμευση όλα χωρούν στον ίδιο κύκλο ..σαν την λάμψη στο σκοτάδι και τον αβάσταχτο πόνο της αποκάλυψης . Ο πόνος του κόσμου στην άγνοια και τον ρατσισμό Ο πρώτος ομιλητής ,που είδε Ήλιους και φεγγάρια βιάζεται να συντελέσει στο θαύμα στην θυσία στην λύτρωση, βιάζεται να κρυσταλλώσει το συναίσθημα που δεν έχει επιστροφή, να γαληνέψει τους ανθρώπινους ουρανούς από την δοκιμασία με δυο μεγάλα μάτια καλοσύνης .Είναι ο μεσολαβητής ανάμεσα στην μοίρα και στους ανθρώπους της οδύνης Τα τριαντάφυλλα της μοίρας χάρισα στον πρώτο ομιλητή ,από το πέρασμα του χρόνου ανέγγιχτα


Σημείο Μηδέν

Σύνοψη

Το Σημείο Μηδέν έφτασε, η γη σταμάτησε να περιστρέφεται και αυτό εκτίναξε το χρόνο πίσω στην «Αρχή». Τώρα οι εξωγήινοι είμαστε εμείς και «οι άλλοι» πρέπει να διορθώσουν το λάθος που κάνανε πριν από δισεκατομμύρια χρόνια, βγάζοντας από τη μέση τους δύο τελευταίους γήινους που θα μπορούσαν να το αποτρέψουν, τον Πρωθυπουργό της χώρας και τη νεαρή επιστήμονα.

Περίληψη

22 Δεκεμβρίου 2012 ώρα 11:00. Στο κέντρο ερευνών, ένας επιστήμονας ανησυχεί για ένα περίεργο σήμα που πιάνουνε τα όργανα του εργαστηρίου. Ανησυχία επίσης εκφράζει για δικούς του λόγους και αυτό που μοιάζει με τη μικρή του κόρη(!) Την ίδια ώρα ο πρωθυπουργός της χώρας βγάζει έναν πετυχημένο λόγο για τις επερχόμενες εκλογές. Μια επιστήμονας, η Αλέκα, προσπαθεί να του μιλήσει και παρά τις αντιρρήσεις του το καταφέρνει. Στο προσωπικό του δωμάτιο καταλαβαίνει πως πρόκειται για μια τρελή, ακούγοντας πως εξωγήινοι έχουνε μπει σε σώματα μικρών παιδιών σκορπίζοντας το θάνατο. Όταν η δεκάχρονη κόρη του εμφανίζεται από το πουθενά έχοντας μη γήινη συμπεριφορά, ο Αλέξης αλλάζει γνώμη και τη πιστεύει. Η Αλέκα και ο Αλέξης καταφέρνουν και ξεφεύγουν από τη μικρή που τους καταδιώκει. Καταλήγουν στο κέντρο ερευνών. Η νεαρή επιστήμονας του εξηγεί πως το σημείο μηδέν έχει γυρίσει το χρόνο στην αρχή με αποτέλεσμα να εμφανιστεί ο μυθικός πλανήτης Νιμπιρίου, που πρόκειται για την ίδια τη γη πριν από δισεκατομμύρια χρόνια! Η μικρή Κάτια τους βρίσκει μαζί με μια στρατιά παιδιών και τους λέει πως εκείνοι προκάλεσαν το σταμάτημα του πλανήτη για να διορθώσουν το αποτυχημένο πείραμα που κάνανε τότε με τη δημιουργία του Ανθρώπινου είδους όπου και αφάνισε τους Νιμπιριανούς. Η πραγματική Κάτια που έχει κυριευτεί από την εξωγήινη οντότητα αντιδρά και αποκαλύπτει τη συσκευή που θα προκαλέσει τη δεύτερη έκρηξη για την αντιστροφή των πόλων της γης. Η Κάτια μπαίνει στο σώμα της Αλέκας και έχοντας μεγαλύτερη δύναμη ξεκινά μια μάχη με τον Αλέξη για να τον αποτρέψει από το να χρησιμοποιήσει τη συσκευή. Ο Αλέξης στο τέλος κερδίζει και ενεργοποιεί τη συσκευή της δεύτερης έκρηξης. Η πολικότητα της γης αντιστρέφεται, ο χρόνος γυρίζει πίσω, όλοι είναι ζωντανοί και ο Αλέξης παρατά τη πολιτική για να αφοσιωθεί στην οικογένεια και τη κόρη του τη Κάτια.


Σήμερα σαν χθες

Σύνοψη

Σε μία κοινωνία που βράζει -με αφορμή των οικονομικών μέτρων που ανακοινώθηκαν στις 24 Απριλίου 2010- μία μητέρα βάζει καθησυχαστικά για ύπνο το παιδί της.

Περίληψη

Μία μητέρα κοιτώντας έξω από το παράθυρο, περιμένει την μικρή της κόρη να βάλει τις πιτζάμες της. Έξω ο άνεμος φυσσά, κουνά τα φύλλα δημιουργώντας σκιές και μικρούς ψιθύρους. Η κόρη της έρχεται κοντά της χαρωπή, κι η μητέρα γλυκιά και σοβαρή, ξεμπλέκοντας τα μαλλιάς της κόρης, της ζητά να κάνει ησυχία, έπειτα να ξαπλώσει καλά και να σκεπαστεί. Της τονίζει απόλυτα και γλυκά "φυλάξου καλά". Το κοριτσάκι ακούει την μητέρα. Κάνει ησυχία, ξαπλώνει, σκεπάζεται καλά και αρχίζει να κοιμάται. Η μητέρα στέκεται λίγο ακόμα στο παράθυρο κοιτώντας προσεκτικά έξω. Τέλος, με σιγανά βήματα, βγαίνει από το δωμάτιο όπου κοιμάται η κόρη της αφήνοντας πίσω την πόρτα ανοιχτή.



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50