Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


ΤΟ ΜΟΥΜΙΑΚΙ

Σύνοψη

Ο Γιωργάκης έχει σαν χόμπι στο σχολικό διάλλειμα να μαζεύει σκαθάρια. Έτσι, φαντάζει περίεργος στα άλλα παιδιά. Η Βασιλική, συμμαθήτριά του ετοιμάζει πάρτι γενεθλίων. Έρχεται εκείνη η μέρα και ο Γιωργάκης εμφανίζεται έχοντας μαζί του μια πινιάτα για να της τη δωρίσει . Όλα κυλούν ομαλά κι ο Γιωργάκης αρχίζει να κάνει φίλους, συμβαίνει όμως κάτι αναπάντεχο και η προσπάθεια του να φανεί φιλικός γίνεται εφιάλτης. Τα παιδιά τον εκδικούνται για τη φάρσα που νομίζουν ότι τους έκανε.

Περίληψη

Το σενάριο αδιαμφισβήτητα διαπραγματεύεται τη παιδική βία καθώς η παιδική αθωότητα είναι ένας μύθος που έχει καταρριφθεί προ πολλού. Συγκλονιστική μεταξύ άλλων η υπόθεση του μικρού Άλεξ που αποκάλυψε νέα δεδομένα σχετικά με την παιδική βία στη χώρα μας για τη σύσταση συμμοριών, φαινόμενο πολύπλοκο και πολυπαραγοντικό. Σε όλους τους πολιτισμούς, τα παιδιά μεγάλωναν με παραμύθια και ιστορίες που εμπεριείχαν βία και έτσι εκτόνωναν την εσωτερική τους βία σε φαντασιακό επίπεδο καθώς οι ιστορίες αυτές ήταν επενδυμένες με ισχυρό ηθικό μήνυμα, ώστε να μπορεί το παιδί να επιλέγει το σωστό. Οι παιδαγωγοί φροντίζοντας να υπάρχει κάθαρση και παιδαγωγικό δίδαγμα στο τέλος κάθε ιστορίας διέπλαθαν την ηθική προσωπικότητα των παιδιών. Στο σενάριο όμως οι ενήλικες που θα μπορούσαν να είναι παιδαγωγοί λείπουν δηλώνοντας έτσι την αλλαγή του θεσμού της οικογένειας λόγω της αλλαγής στην παραγωγή που κρατούν τους γονείς μακριά από το σπίτι. Καθώς επίσης και την αλλαγή στο θεσμό του εκπαιδευτικού που με την αύξηση του ανταγωνισμού και το παραγκωνισμό δημιουργικών δραστηριοτήτων και της καλής αγωγής ασχολείται συνήθως μόνο διεκπαιρεωτικά με τους μαθητές. Έτσι τα παιδιά, εκφραστές της κοινωνίας, μπροστά στην έλλειψη ενδιαφερόντων που προκαλεί η χαλαρότητα των θεσμών και λόγω μίμησης βίαιων συμπεριφορών από μοντέλα βίας που προβάλλονται από τα ΜΜΕ αλλά και τα βίαια ηλεκτρονικά παιχνίδια αφήνουν ανεξέλεγκτη προς λάθος κατεύθυνση τη φαντασία τους. Η κατάσταση αυτή δηλώνεται στο σενάριο με τη συμπεριφορά των παιδιών προς τον Γιώργο που τα οδηγεί σταδιακά σε επίθεση ομαδικής υστερίας από επίδειξη δυνάμεων και τελικά στη διάπραξη φόνου. Τα παιδιά αυτά δεν ανήκουν σε ασθενείς ομάδες, αντιθέτως είναι εύπορα για να τονιστεί ότι η παιδική παραβατικότητα δεν είναι θέμα μόνο ατόμων χαμηλού υλικού βιοτικού επιπέδου. Επίσης, κανένας από τους χαρακτήρες δεν είναι αλλοδαπός καθώς παιδική βία δε παρατηρείται μόνο σε ή από ξενόφερτους. Ο Γιώργος παρόλα αυτά διαφέρει έχοντας βρει τη ταυτότητά του κοντά στη φύση. Απλός στη συμπεριφορά του γίνεται το μαύρο πρόβατο μιας ομάδας, που για να δικαιολογήσει τα επιφανειακά της ενδιαφέροντα ∙ τον βρίσκει αποκρουστικό λόγω των ιδιαιτεροτήτων του. Ο Γιώργος δε καταφέρνει να επιβιώσει αλλά δίνει έτσι στους δράστες του την ευκαιρία να καταλάβουν το λάθος που διέπραξαν και δηλώνει ότι τα ηθικά διδάγματα ανήκουν μόνο στα παραμύθια.


Το Μπλε Κοκκαλάκι

Σύνοψη

Ένας άντρας και μία γυναίκα σε καλοκαιρινές διακοπές.

Περίληψη

Η Ανθή κάνει ηλιοθεραπεία, γνωρίζει τον Nτίνο και χάνει το κοκαλάκι της…


Το μπουκάλι

Σύνοψη

Ο Δημήτρης και η Άννα ταξιδεύουν νύχτα, καλοκαίρι, στο τελευταίο βαγόνι. Αμφότεροι θέλουν σεξ. Γιατί δεν θα το κάνουν?

Περίληψη

Ο Δημήτρης και η Άννα ταξιδεύουν νύχτα, καλοκαίρι, στο τελευταίο βαγόνι. Αμφότεροι θέλουν σεξ. Γιατί δεν θα το κάνουν?


Το μυστηριώδες πόδι

Σύνοψη

Ένας άντρας, ο Θωμάς, καταστρώνει ολόκληρο σχέδιο προκειμένου να βρίσκεται κοντά στη γιατρό, με την οποία είναι παράφορα ερωτευμένος.

Περίληψη

Ένας άντρας κυκλοφορεί μ’ ένα όπλο κι ένας άλλος διαρρηγνύει ένα σπίτι. Η Λίζα είναι γιατρός και πηγαίνει στη δουλειά της. Στο ιατρείο της την περιμένει ο Θωμάς, ένας τακτικός ασθενής της Λίζας με κινητικά προβλήματα στο δεξί του πόδι. Την ίδια στιγμή ο διαρρήκτης βρίσκει μία φωτογραφία της Λίζας στο σπίτι. Η Λίζα δεν καταφέρνει να βγάλει διάγνωση για το πόδι του Θωμά και ενώ του προτείνει να δοκιμάσει με κάποιον άλλο γιατρό, εισβάλλει ορμητικά στο γραφείο ο διαρρήκτης, ο Χάρης, που αποκαλύπτεται ότι είναι ο πρώην της Λίζας. Με αφορμή τη φωτογραφία της Λίζας που βρήκε στο σπίτι του Θωμά, ορμάει στο Θωμά με απειλές και βρισιές. Ο Θωμάς, βγάζει όπλο και απειλεί το Χάρη, αλλά όταν η Λίζα προσπαθεί να τον αποτρέψει, το όπλο εκπυρσοκροτεί. Στη συνέχεια η Λίζα δίνει κατάθεση στην αστυνομία, ενώ ο Θωμάς βρίσκεται τραυματισμένος σοβαρά στο νοσοκομείο. Η Λίζα τον επισκέπτεται για να του ανακοινώσει τα δυσάρεστα για το πόδι του και ότι θα αναλάβει τη φροντίδα του. Όταν φεύγει ένας κίτρινος φάκελος στα χέρια του Θωμά επιστρέφει την ίδια φωτογραφία της Λίζας στα χέρια του, ενώ την ίδια στιγμή ένας άλλος κίτρινος φάκελος γεμάτος χρήματα στα χέρια του Χάρη αποκαλύπτει την πλάνη που έστησε ο Θωμάς.


Το Νούμερο

Σύνοψη

Το 'Το Νούμερο' είναι μία μικρή χιουμοριστική ιστοριούλα, κρυφά ρομαντική, ελπιδοφόρα και αισιόδοξη χωρίς να το καταλάβεις σου ψιθυρίζει 'Αν όχι τώρα... πότε;'

Περίληψη

Ο Φάνης είχε ένα ατύχημα με το μηχανάκι του και έχει πάθει μερική αμνησία (ευτυχώς όμως ούτε γρατζουνιά!) Λίγο, αν όχι απελπισμένος, ξενερωμένος με την κατάστασή του προσπαθεί να βρει τον χαμένο του εαυτό μέσα από νούμερα που πάνε και έρχονται στο μυαλό του. Κάποια είναι PIN, κάποια είναι κωδικοί από αλυσίδες ποδηλάτου, κάποια είναι τηλέφωνα. Έκανε μία λίστα με τα τελευταία και άρχισε να παίρνει. Κάπου εκεί ανάμεσα στα νούμερα θα βρει έναν εαυτό του... Έναν από αυτούς που θα μπορούσε να είναι 'αν...' ή 'αν δεν...'


Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο

Σύνοψη

Μια ιστορία παρμένη από την καθημερινότητα.Ένας ληστής μπαίνει σ'ένα μαγαζί να ληστέψει μια ηλικιωμένη κυρία αλλά εκείνη αρχίζει να τον χτυπά ..Προκαλεί γέλιο αλλά απεικονίζει και την σημερινή κατάσταση στην ελληνική κοινωνία, που θέλει πολλούς πολίτες να οδηγούνται στην ληστεία για να επιβιώσουν.Μια δυνατή ιστορία για δυνατούς αναγνώστες.

Περίληψη

Ένας εύσωμος άντρας μπαίνει στο μαγαζί μιας ηλικιωμένης για να την ληστέψει. Εκείνη όμως ψύχραιμη μ'έναν πλάστη ζαχαροπλαστικής αρχίζει να τον χτυπά στο κεφάλι και στα πλευρά.Ανήμπορος ν'αντισταθεί στα χτυπήματα που δέχεται αυτός υποκύπτει και ζγτά συγνώμη για ό,τι έκανε δικαιολογώντας την πράξη του.Η γριά γυναίκα τον συγχωρεί και του προτείνει να δουλέψει μαζί της στο μαγαζί. Εκείνος δέχεται και όλα έχουν αίσιο τέλος.


Το ξύπνημα

Σύνοψη

Αφορμή, η εξέγερση του Δεκέμβρη 2008. Αιτία, όσα μας έχουν καθηλώσει στον καναπέ μας. Δράση, που μας ωριμάζει. Αποτέλεσμα, το ξύπνημα.

Περίληψη

Οι μνήμες ενός μάλλον καθημερινού ζευγαριού που ζει ειρηνικά την ρουτίνα του πίσω από κλειστές πόρτες ξυπνούν και η ήρεμη ζωή τους αλλάζει όταν ένα 17χρονο αγόρι σκοτώνεται από τα πυρά ενός αστυνομικού. Η σύζυγος, που φυτοζωεί παρέα με τον καλά κρυμμένο πόνο της και ο σύζυγος, που έχει ούτε λίγο ούτε πολύ αποσυρθεί από οτιδήποτε μοιάζει να έχει ενδιαφέρον σε αυτή τη ζωή, αρχίζουν να νοιάζονται για το τι συμβαίνει στον κόσμο με αφορμή μια δολοφονία που τους πηγαίνει πίσω στον φόνο του δικού τους παιδιού δεκαπέντε χρόνια πριν. Διαδηλώσεις, αδικία, διαμαρτυρίες, πολιτική, ατιμωρησία σε ένα πλαίσιο ανθρώπινων σχέσεων που έχει άμεσες αναφορές στα πρόσφατα γεγονότα της εξέγερσης του Δεκέμβρη 2008 στην Ελλάδα αλλά θα μπορούσε να αφορά οποιονδήποτε, οπουδήποτε.


Το όνειρο του Νίκου

Σύνοψη

Το σενάριο αναφέρεται στον Νίκo, έναν άνδρα 50 ετών, ο οποίος βασανίζεται από ένα όνειρο που βλέπει διαρκώς στον ύπνο του. Στην προσπάθειά του να περιγράψει στον φίλο του το όνειρο, συνειδητοποιεί την σημασία του και καταλαβαίνει τι είναι αυτό που θέλει να του πεί.

Περίληψη

Το σενάριο αναφέρεται στον Νίκo, έναν άνδρα 50 ετών, ο οποίος βασανίζεται από ένα όνειρο που βλέπει διαρκώς στον ύπνο του. Στην προσπάθειά του να περιγράψει στον φίλο του το όνειρο, συνειδητοποιεί την σημασία του και καταλαβαίνει τι είναι αυτό που θέλει να του πεί. Το όνειρο αυτό περιγράφει έναν πελώριο άνθρωπο, ο οποίος συνοδεύει τον ήρωα σε έναν περίπατο ανάμεσα σε πλήθος. Ξαφνικά και ενω οι άνθρωποι γύρω του τον κοιτάζουν τρομαγμένοι, εκείνος φυσάει με δύναμη τόση ώστε να τους αφήσει όλους γυμνούς. Τότε εκείνοι, βλέποντας την γύμνια τους, ταράζονται ακόμη περισσότερο συνειδητοποιώντας οτι κανείς τους δεν διαφέρει απο τον άλλον και αντιδρούν.


Το Παγκάκι

Σύνοψη

Το 'Παγκάκι' είναι μία όχι τόσο ρεαλιστική ιστορία, ελαφρά χιουμοριστική, με μία νότα μυστηρίου όπου πρωταγωνιστούν ο Άνθρωπος, η Βαλίτσα και το Παγκάκι. Όλα τα υπόλοιπα πάνε και έρχονται, καμιά φορά χωράνε, καμιά φορά περισσεύουν...

Περίληψη

Στην μέση του πουθενά είναι ένα παγκάκι. Επάνω του, ένας άνθρωπος με μία βαλίτσα. Το Παγκάκι έχει τον Άνθρωπο, ο Άνθρωπος έχει την Βαλίτσα... Ή μάλλον... Ο Άνθρωπος έχει το Παγκάκι και την Βαλίτσα. Όχι όχι! Η Βαλίτσα έχει τον Άνθρωπο, ο Άνθρωπος το Παγκάκι... Τέλος πάντων... Ο ένας έχει τον άλλον... Αυτοί είναι... Οι τρεις τους... -Αυτό- φτάνει...


Το παγκάκι

Σύνοψη

Ένα ηλικωμένο ζευγάρι. Ένα παγκάκι. Μια ζωή που πέρασε. Ένας μεγάλος έρωτας που δεν έσβησε με τα χρόνια. Και μερικές αλήθειες που δεν αντέχονται. Ούτε να τις λες, ούτε να τις ακούς.

Περίληψη

Όταν σε ένα παγκάκι κάθονται οι αναμνήσεις δυο ανθρώπων, στον αέρα ταξιδεύουν συναισθήματα. Ο Χρήστος κι η Στέλλα έχουν περάσει όλη τους τη ζωή μαζί. Έχουν μεγαλώσει, αλλά τα μάτια τους ακόμα λάμπουν. Η Στέλλα, όμως, είναι άρρωστη. Αποφασίζουν να πάνε μια βόλτα στο πάρκο -μια τελευταία βόλτα. Καθώε Κι όταν κάθονται στο παγκάκι μια ιστορία τελειώνει. Ενώ βλέπουμε πώς άρχισε...


Το παγωτό

Σύνοψη

Η Κ. Ζωή κάθε μέρα τρώει το παγωτάκι της με την Κ. Αννα στο πάρκο. Ο Κυρ Σταύρος μόνιμος μακρινός θεατής της φιλίας τους. Ο καρκίνος θα στερήσει στην Κ. Αννα τη φίλη της…

Περίληψη

Η Κ. Ζωή με την Κ. Αννα είναι αχώριστες φίλες κοντά στα 70. Κάθε απόγευμα απολαμβάνουν το παγωτό τους στο πάρκο της γειτονιάς. Η Κ. Ζωή έχει καρκίνο. Το ξέρει καιρό. Εχει κάνει θεραπείες αλλά δεν τα κατάφερε. Στην τελευταία της επίσκεψη στο γιατρό μαθαίνει ότι έχει λίγες μέρες μόνο ζωή. Αποφασίζει να πει την αλήθεια στη φίλη της. Ενα μήνα μετά το θάνατο της φίλης της, η κ. Αννα πηγαίνει στο γνωστο τους παγκάκι διαλυμένη. Δε μιλάει σε κανένα, είναι σα χαμένη.. Ο Κ. Σταύρος θα τη δει και με ένα απλό παγωτό θα προσπαθήσει να της γλυκάνει τον πόνο..χαρίζοντάς της μια σοκολατένια νέα φιλία…


Το παιχνίδι των Εντυπώσεων

Σύνοψη

Οι άνθρωποι κάνουν μερικές φορές τα πάντα για να δημιουργήσουν εντύπωση στους άλλους. Ως που μπορούν να φτάσουν? Κάποιοι ως το πλατό ενός τηλεοπτικού παιχνιδιού όπου η νίκη πρέπει να έρθει με κάθε τίμημα

Περίληψη

Ο Στράτος και η Μαργαρίτα  προσέρχονται σε ένα παιχνίδι όπου με κίνητρο ένα σημαντικό χρηματικό έπαθλο, πρέπει να δημιουργήσουν με κάθε δυνατό τρόπο εντυπώσεις και συγκινήσεις στους θεατές.  Το πλατό μετατρέπεται σε αρένα όπου τα όπλα των δύο μονομάχων είναι, κυρίως, η αφήγηση του τραγικού παρελθόντος και των παράνομων δραστηριοτήτων τους.  Όταν ο Στράτος συνειδητοποιεί πώς παρόλο το ξεγύμνωμά του η Μαργαρίτα θα τον νικήσει κατά κράτος και πώς μετά από ΄όλα αυτά που έχει αποκαλύψει δεν μπορεί να τη «βγάλει καθαρή» μόλις βγει στην πραγματική ζωή, αυτοκτονεί σε ζωντανή αναμετάδοση, πράξη που προς απογοήτευση της αντιπάλου του, του χαρίζει τη νίκη με ρεκόρ μάλιστα πόντων.

Ο παρουσιαστής ενορχηστρώνει τα γεγονότα με ψυχρό επαγγελματισμό...     


Το παράθυρο

Σύνοψη

Δύο μεσήλικες πάσχοντες από καρκίνο βρίσκονται σε θάλαμο νοσοκομείου περιμένοντας το αναπόφευκτο. Μπορούν μερικές στιγμές «απόδρασης» να τους κάνουν να νιώσουν πιο ανθρώπινα;

Περίληψη

Ο Αντώνης και ο Βασίλης είναι βαριά άρρωστοι και νοσηλεύονται επί μεγάλο χρονικό διάστημα σε κάποιο δημόσιο νοσοκομείο. Περιμένουν να καταλήξουν. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι έχει χαθεί κάθε ανθρώπινη δυνατότητα για άντληση κουράγιου.


Το παρκάρισμα

Σύνοψη

Ο Νίκος και η Ελένη ψάχνουν –απεγνωσμένα- να παρκάρουν στο χώρο ενός εμπορικού κέντρου. Κάποια στιγμή βρίσκουν δυο συνεχόμενες ελεύθερες θέσεις , αλλά η συνέχεια δεν είναι όπως την περιμένανε.

Περίληψη

Ο Νίκος και η Ελένη ψάχνουν –απεγνωσμένα- να παρκάρουν στο χώρο ενός εμπορικού κέντρου. Όταν κάποια στιγμή βρίσκουν δυο συνεχόμενες κενές θέσεις , προς μεγάλη τους έκπληξη και αγανάκτηση, παρατηρούν κάποιον άλλον να τις καταλαμβάνει και τις δύο. Τη συνέχεια της ιστορίας ίσως να μπορεί εύκολα να τη φανταστεί ο καθένας από εμάς. Και ίσως ο καθένας μας να έχει ζήσει ή να ήταν μάρτυρας μια παρόμοιας. Ετούτη όμως σίγουρα δεν θα ήθελε να του έχει συμβεί.


Το πάρτυ

Σύνοψη

Ένα πάρτυ σε ένα σπίτι αποκαλύπτει τη χαρά της ζωής σε μια παρέα πέντε φίλων που χορεύουν και συζητάνε ελεύθερα και με ειλικρίνεια για το χορό, το μασάζ, τη συναισθηματική έκφραση και την επικοινωνία. Δείχνουν έναν γνήσιο νεανικό εαυτό αφήνοντας την καρδιά τους να μιλήσει και την ψυχή τους να ακτινοβολήσει προσκαλώντας και τους θεατές να συμμετέχουν στο λιτό αλλά ξέφρενο πάρτυ.

Περίληψη

Ένα απλό πάρτυ μεταξύ πέντε φίλων δίνει την ευκαιρία για ξέφρενο χορό, καυτές συζητήσεις, απελευθερωτικά σχόλια, εκτόνωση συναισθημάτων και γνήσια έκφραση απλών αλλά κρίσιμων αληθειών για την καθημερινότητα και τη ζωή γενικά. Μέσα από διαδοχικά τετ α τετ και χορευτικά σχήματα βγαίνουν στο προσκήνιο ανασφάλειες, ανησυχίες, επιθυμίες και όνειρα. Μέσα από την ιδιωτική επικοινωνία και την προσωπική επαφή αποκαλύπτονται θεμιτές σκέψεις και ενδιαφέροντα των πέντε φίλων που δημιουργούν μόνοι τους μια πολύ ζεστή ατμόσφαιρα ικανή να ευνοήσει μια γνήσια μορφή διασκέδασης και να απελευθερώσει το νοητικό-συναισθηματικό δυναμικό τους.


Το παυσίπονο

Σύνοψη

Η Άννα ταξιδεύει με υπεραστικό λεωφορείο και δέχεται αγωνιώδες μήνυμα στο κινητό της. Ανυπομονεί να φτάσει στον προορισμό της, για να εκτελέσει τις οδηγίες του μηνύματος.

Περίληψη

Η Άννα ταξιδεύει με υπεραστικό λεωφορείο και δέχεται αγωνιώδες μήνυμα στο κινητό της. Ανυπομονεί να φτάσει στον προορισμό της, για να εκτελέσει τις οδηγίες του μηνύματος. Σπεύδει στον αποστολέα του μηνύματος ο οποίος την υποδέχεται ως παυσίπονο που θεραπεύει τη θλίψη του.


Το Πέρασμα

Σύνοψη

Το πέρασμα είναι μια ταινία που διαπραγματεύεται το θέμα της μεταβατικής περιόδου του πένθους. Στο έργο μας παρακολουθούμε τον ήρωα μας να τρώει και πλένει πιάτα. Ο ήρωάς μας αποφεύγει να πενθήσει προσπαθώντας να εξωραΐσει το θάνατο. Μην αντέχοντας την συναισθηματική φόρτιση, ξεσπά. Θρηνεί, ξεσπά, και ξεπερνά. Για να συνειδητοποιήσει τη χαρά της ζωής. Οι αντιθέσεις λύπης-χαράς, εσωτερικού-εξωτερικού χώρου, συνθέτουν το πλαίσιο της αλλαγής, όπου ο άνθρωπος, επιλέγει την ζωή, σε ένα έργο που υμνεί την ζωή. Το πέρασμα.

Περίληψη

Παρακολουθούμε τον ήρωά μας ένα νέο 25-30 ετών που τρώει με μανία στην τραπεζαρία. Στην συνέχεια σχεδόν υστερικά πλένει τα πιάτα στον νεροχύτη. Ο χώρος σχεδόν κυκλώνει ασφυκτικά μια παράδοξα βίαιη συμπεριφορά, που έχει να κάνει με απλές καθημερινές κινήσεις. Η απάντηση στους θεατές θα δοθεί άμεσα. Ο νέος καταρρέει. Σαν απάντηση σε μια νεκρώσιμη μοναξιά η βρύση είναι ο μόνος ήχος που ακούγεται. Ο νέος ξεσπά, πενθεί και θρηνεί. Ο ήχος του νερού συνοδεύει την εκτόνωση του πένθους. Όταν σηκώνεται ο νέος να κλείσει την βρύση, μέσα από την πρώτη αντίθεση εσωτερικού-εξωτερικού χώρου, βλέπουμε την ζωή, μέσα από το συμβολικό πουλάκι, να τον καλεί. Πηγαίνει στην πόρτα και την ανοίγει. Ο νέος αποκτά πρόσωπο για τα μάτια του θεατή. Ένα πρόσωπο που φωτίζεται από την ελπίδα και το κάλεσμα της ζωής. Στο πάρκο όπου πηγαίνει μετα η ζωή έχει στήσει το πανηγύρι της. Ο νέος βλέπει την ζωή σε όλες τις εκφάνσεις της, να συνεχίζει και να κυριαρχεί. Ο νέος αποφασίζει να ζήσει και να αφήσει το θάνατο πίσω του, πετώντας πίσω του την μαύρη μπλούζα του -σύμβολο του θανάτου. Σε αυτήν την ταινία προσπαθούμε μέσω των αντιθέσεων εσωτερικού-εξωτερικού χώρου, θερμών-ψυχρών χρωμάτων, σιωπής-ήχων, να τονίσουμε την αντίθεση μεταξύ του θανάτου και της ζωής. Μία αντίθεση που δεν στέκει μόνο σε ένα γεγονός θανάτου που πιθανότατα συνέβη στο νέο. Η αντίθεση αφορά μια στάση ζωής, όπου κάποιος επιλέγει να εγκαταλείψει την μοναξιά μιας ατομοκεντρικής οπτικής και ζήσει κοινωνικά. Στην ταινία δεν υπάρχει διάλογος, διότι ο νέος ήταν μόνος του -τυπικά ή ουσιαστικά. Η πορεία του ξεκίνησε ως μοναχική για να καταλήξει κοινωνική. Ο διάλογος θα μπορούσε να υπάρχει μετά το έργο. Στο «Πέρασμα» προσπαθήσαμε να συμπτύξουμε σε ένα εν δυνάμει σενάριο της τάξεως των τριών λεπτών, μια ιστορία περάσματος από τον θάνατο στην ζωή, μέσα από μια ιστορία ενός νέου που διά του πένθους, αποφασίζει να ζήσει.


Το πέταγμα

Σύνοψη

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΚΗΣ ΠΗΓΑΊΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ .ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ .ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΡΑΠΕΤΗΣ ΦΥΛΑΚΩΝ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...ΟΛΑ ΘΑ ΑΛΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΑΠΕΤΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΟΡΤΟΙ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΄'ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ.

Περίληψη

ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΚΗΣ.ΜΗ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ...ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΜΙΑ ΠΑΠΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΖΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΩΣΟΡΊΣΜΑΤΟΣ... ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥ .ΘΑ ΤΟΥ ΓΙΝΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΔΥΟ ΚΛΟΥΒΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕ ΞΟΒΕΡΓΕΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΛΟΦΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΣΕ ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ...ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΝΑΣ ΔΡΑΠΕΤΗΣ ΦΥΛΑΚΩΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ ΕΝΩ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΚΛΕΙΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΤΗΜΑ.. ΕΚΕΙ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΙΑ ΘΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ..ΤΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ -ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.


Το πιάνο

Σύνοψη

Η συνάντησηενός άνδρα με το γιατρό του, και η αγάπη του για το πιάνο.

Περίληψη

Ένας άνδρας με ιδιαίτερη αγάπη για το πιάνο έχει μια σημαντική συνάντηση με το γιατρό του. Η συζήτηση των δύο και οι περίεργες εικόνες και καταστάσεις που που θα προκύψουν.


ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ

Σύνοψη

Ένα όνειρο, ένας εφιάλτης που σε ξυπνάει τα βράδυα θέλει κάτι να σου πει. Εσύ μπορείς να το ακούσεις?

Περίληψη

Ο Ορέστης έχει εμμονή με τους μελαγχολικούς ποιητές. Θέλει να καταφέρει να γράψει ένα ποίημα αντάξιο μ΄αυτά των ινδαλμάτων του. Μέχρι που μπορεί να φτάσει για να τα καταφέρει? Κι αυτός ο καταραμένος εφιάλτης, ίδιος κάθε νύχτα, μήπως θέλει κάτι να του πει?



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50