Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


Μετάβαση

Σύνοψη

Κάθε ζωή είναι ένα ταξίδι, άλλοτε μεταφορικά κι άλλοτε κυριολεκτικά όσο οι λέξεις μπορούν να εκφράσουν. Ο Αμούρ, έχοντας χάσει την οικογένεια του κατά την απόδραση τους από την αιματοβαμμένη Συρία, ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη με σκοπό να διασχίσει τα σύνορα και να τους συναντήσει. Έχοντας δεχθεί επίθεση από μια ομάδα φασιστών, γνωρίζει την Όλγα. Σύντομα κι οι δυο τους θα συνειδητοποιήσουν πως παρά τις όποιες διαφορές τους, μια κοινή λεπτομέρεια τους ενώνει. Η πιο σημαντική: και οι δύο είναι εγκλωβισμένοι στο μέσον του ταξιδιού τους. Στη μετάβαση.

Περίληψη

Επιστρέφοντας στο σπίτι της από την πιάτσα, η Όλγα σώζει έναν νεαρό μετανάστη, τον Αμούρ, από τρείς ρατσιστές που του επιτίθενται. Φτάνοντας έξω από την πολυκατοικία της, η Όλγα αντιλαμβάνεται τον μετανάστη να την παρακολουθεί, τον οδηγεί στο διαμέρισμα της, περιποιείται τις πληγές του και του δίνει καθαρά ρούχα, τα οποία ανήκαν σε κάποιο κοντινό της πρόσωπο.

Το επόμενο πρωί, η Όλγα μαθαίνει πως ο Αμούρ έχει αποδράσει από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Αττική και προσπαθεί να περάσει τα σύνορα και να μεταβεί στη Γερμανία όπου βρίσκεται η οικογένεια του.

Συνειδητοποιώντας πως η ώρα έχει περάσει, η Όλγα διώχνει τον Αμούρ και ετοιμάζεται για την πρωινή δουλειά της. Στον διάδρομο της πολυκατοικίας συναντάει τη σπιτονοικοκυρά της, η οποία απαιτεί την άμεση αποπληρωμή του χρωστούμενου ενοικίου. Αργότερα την ίδια ημέρα, η Όλγα επιστρέφει στο σπίτι της από τη δουλειά της, μιλώντας στο κινητό με τη μητέρα της. Είναι εκνευρισμένη διότι το αφεντικό της, αφού δεν ενέδωσε στις σεξουαλικές του επιθυμίες, την απέλυσε.

Φτάνοντας στο πάρκο δίπλα στο σπίτι της, η Όλγα βλέπει τον Αμούρ ξαπλωμένο σε ένα παγκάκι. Μαζί κατευθύνονται στο σπίτι. Μόνη στην κρεβατοκάμαρα της, η Όλγα αρχίζει να καίει τον εαυτό της μ’ ένα τσιγάρο, όπως κάνει πάντοτε σε στιγμές έντονου στρες. Πιστεύει πως χωρίς την πρωινή της δουλειά ποτέ δεν θα μαζέψει αρκετά χρήματα για τη μετάβαση της. Ο Αμούρ μπαίνει στην κρεβατοκάμαρα και την εμποδίζει. Η Όλγα ετοιμάζεται να πάει στη «νυχτερινή» δουλειά της, επιτρέποντας ωστόσο στον Αμούρ να μείνει στο σπίτι. Δυο ένστολοι καταφθάνουν στο διαμέρισμα ψάχνοντας την Όλγα, καθότι το αφεντικό της, της άσκησε μήνυση για επίθεση.

Ο Αμούρ σκαρφαλώνει από το μπαλκόνι ως το δρόμο και κρύβεται στο πάρκο, περιμένοντας την Όλγα. Η Όλγα φθάνει μέσα στο αμάξι ενός πελάτη, ο Αμούρ της δείχνει τους ένστολους και μαζί τρέχουν ως το λιμάνι. Ο Αμούρ φιλάει την Όλγα κι ενώ εκείνη αρχικά ενδίδει, τελικά αποτραβιέται. Επιστρέφοντας στο σπίτι, η Όλγα δίνει στον Αμούρ το κουτί με τα χρήματα που έχει συγκεντρώσει για τη μετάβαση της, ώστε εκείνος να επιτύχει στη δική του. Ο Αμούρ τα παίρνει διστακτικά και φεύγει.

Η Όλγα μαζεύει τα πράγματά της και κατευθύνεται προς τον σταθμό των τραίνων, όταν δέχεται επίθεση από τους ρατσιστές που δυο βράδια νωρίτερα είχαν επιτεθεί στον Αμούρ. Τρεις μήνες αργότερα, η Όλγα βρίσκεται διασωληνωμένη στο νοσοκομείο.

Στο κομοδίνο πλάι της ένα γράμμα με την παλιά διεύθυνση της και την υπογραφή «Olga. Metavasi -Amour».


ΜΕΤΡΟ

Σύνοψη

Ένα αγόρι κι ένα κορίτσι συναντιούνται κατ’ επανάληψη στο μετρό, με ακραία διαφορετική εμφάνιση του ενός σε σχέση με τον άλλο, κάθε φορά.

Περίληψη

Ένα αγόρι κι ένα κορίτσι συναντιούνται κατ’ επανάληψη στο μετρό, με ακραία διαφορετική εμφάνιση του ενός σε σχέση με τον άλλο, κάθε φορά. Υπάρχει ανεκδήλωτο ενδιαφέρον μεταξύ τους, που δεν μπορεί να εκφραστεί όσο η εξωτερική εμφάνισή τους είναι διαμετρικά αντίθετη. Όμως τα ρούχα και η συνολική εικόνα τους δεν είναι παρά οι ρόλοι που υιοθετούν προσωρινά, λόγω του τι περιμένουν οι άλλοι από εκείνους, είναι οι στολές που τους πνίγουν μαζί με όλα όσα η εμφάνισή τους κάθε φορά συμβολίζει.


Μη με αφήσεις ποτέ

Σύνοψη

Μια αθώα αναζήτηση, ίσως κρύβει τελικά μια βαθύτερη ανθρώπινη ανάγκη επικοινωνίας με το παρελθόν και εξομολογήσεις αγαπημένων προσώπων.

Περίληψη

Ένα ζευγάρι γύρω στα 30 ψάχνει μια ερημική παραλία για μπάνιο. Κοντά στην παραλία θα ανακαλύψουν ένα παλιό σπίτι και θα αποφασίσουν να μπουν μέσα να το ψάξουν. Κατά τη διάρκεια της εξερεύνησής τους, η κοπέλα θα έρθει αντιμέτωπη με το παρελθόν της και με μια εξομολόγηση που δεν περίμενε ότι θα της συνέβαινε ποτέ.


Μη συκοφαντήσεις… τον πλησίον σου

Σύνοψη

Ένας άντρας φεύγει κάθε μέρα από το σπίτι του κουβαλώντας ένα μεγάλο πακέτο. Ο κόσμος ενοχλείται από τον «αδέξιο» άντρα και το πακέτο του. Αυτός «πυροβολεί συγγνώμες» και συνεχίζει να ανοίγει δρόμο μέσα στο πλήθος. Το βράδυ όταν ξαπλώνει νοιώθει χαρούμενος γιατί κανένας δεν έμεινε αδιάφορος από την παρουσία του.

Περίληψη

Ένα μεγάλο πακέτο περιμένει κάθε πρωί μπροστά στην πόρτα του διαμερίσματος τον άντρα που θα το μεταφέρει διασχίζοντας την πόλη. Εκείνος κρατώντας με δυσκολία το μεγάλο πακέτο θα περάσει ξαφνικά και κάθετα τους δρόμους, θα στριμωχτεί στα λεωφορεία, θα μπει στο μετρό, θα πάρει ταξί, με αποτέλεσμα να δημιουργεί κομφούζιο από την προσπάθεια να βολέψει το πακέτο του. ΟΙ άνθρωποι ενοχλούνται τρομερά με το ξεβόλεμα που τους προκαλεί ο «ασυνείδητος» αυτός άντρας, που τολμάει να τους χαμογελάει και να τους ζητάει συγγνώμη για την αναστάτωση. Κανείς δεν φαντάζεται το μικρό μυστικό του…


Μηδένα ρεί

Σύνοψη

Ένας απλός νεαρός προσπαθεί να βρει ανθρώπινη επικοινωνία και κάτι καινούριο αλλά δυστυχώς δεν βρίσκει αυτό που θέλει και καταλήγει σε μια τελική λύση......

Περίληψη

Η ιστορία ξεκινάει μέσα σε ένα τυπικό γραφείο. Ο πρωταγωνιστής βρίσκεται πάνω από ένα σωρό από έγγραφα. Το αφεντικό, που δεν έχει πρόσωπο όπως και όλοι οι άλλοι χαρακτήρες, αφήνει τα χαρτιά πάνω στο γραφείο χωρίς να του μιλάει. Συνεχίζει την άχαρη δουλειά του μέχρι να σχολάσει. Στον γυρισμό για το σπίτι παρατηρεί τους περαστικούς που δεν του δίνουν καμία σημασία. Στο υπνοδωμάτιο ετοιμάζεται να κοιμηθεί σε ένα μοναχικό κρεβάτι. Την επομένη ξυρίζεται με μόνο ήχο το ραδιόφωνο. Η μέρα συνεχίζει όπως και η προηγούμενη, οι μέρες επαναλαμβάνονται με μόνη διαφορά το ημερολόγιο στον τοίχο. Αυτός ο κυκεώνας διακόπτεται απότομα από ένα πυροβολισμό. Και ο νεαρός βρίσκεται κάτω στο έδαφος με ανοιγμένο κεφάλι στη μέση του δρόμου και τους περαστικούς να σταματάνε. Γυρνάνε τα απρόσωπα κεφάλια προς το μέρος του αλλά φεύγουν αδιάφοροι. Το αίμα έχει σχηματίσει λίμνη. Το δεξί του μάτι είναι ακίνητο μέχρι που ξαφνικά κουνιέται και ξυπνάει ο νεαρός στο δωμάτιο του. Ένα γράμμα εμφανίζεται δίπλα στο κομοδίνο του κρεβατιού με το μήνυμα ΑΝΤΙΟ. Σηκώνεται και προχωράει προς το μπαλκόνι. Ανεβαίνει στην άκρη του μπαλκονιού. Μπροστά στον ολοκαίνουριο ουρανό και ανατέλλοντα ήλιο σχηματίζει σταυρό με το σώμα του και κοιτάζει προς τον ορίζοντα. Είναι ένα αεροπλανάκι με διαφημιστική ουρά να γράφει NOTHING CAN BE CHANGED WITH ANYTHING.


ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ...

Σύνοψη

Το θέμα του σεναρίου είναι η ζωή ενός μετανάστη από την Λιβύη στην χώρα μας , οι προσπάθειες να εργαστεί, να ζήσει αξιοπρεπώς, να θρέψει την οικογένεια του που άφησε πίσω του μέχρι το τραγικό του τέλος.

Περίληψη

Ο ήρωας του έργου είναι ένας μετανάστης από την Λιβύη, ο Αχμέτ 35 ετών. Ήρθε στην Ελλάδα για να δουλέψει, την ώρα που ο εμφύλιος μένετε στην χώρα του. Είναι παντρεμένος με την Τζαλέ, η οποία είναι στην Λιβύη. Κάθε ξημέρωμα περιμένει έξω από το τμήμα αλλοδαπών για να πάρει άσυλο. Βρίσκει περιστασιακές δουλειές που κάνουν οι μετανάστες. Τα χρήματα δεν φτάνουν για να στείλει στην γυναίκα και στο παιδί του. Όπου βρεθεί , έξω από καφετερίες, έξω από μαγαζί που πουλάει τηλεοράσεις, στέκεται κοιτά τις ειδήσεις από τον πόλεμο στη Λιβύη. Η μοναδική λύση για να βρει λεφτά είναι να εκπορνευτεί στο Πεδίο του Άρεως με άντρες. Όταν πάει να τα στείλει στην γυναίκα του, βλέπει στην τηλεόραση ενός μαγαζιού βίντεο τρομοκρατών που έχουν απαγάγει και σκοτώνουν την γυναίκα του. Από την απόγνωση του σπάει την τζαμαρία. Έρχονται οι μπάτσοι, που νομίζοντας ότι ήθελε να κλέψει, τον χτυπάνε και τον αφήνουν μισοπεθαμένο.


Μην πατήσεις τη σκανδάλη

Σύνοψη

Μια μεσήλικη γυναίκα, απογοητευμένη από τη ζωή της, αποφασίζει να αυτοκτονήσει. Ένας ηλικιωμένος άντρας όμως, ο οποίος τη γνωρίζει καλά, θα προσπαθήσει να της αλλάξει την απόφαση.

Περίληψη

Μια γυναίκα, κοντά στα 50, συνειδητοποιεί πως τα τελευταία χρόνια η ζωή της έχει πάρει το λάθος δρόμο, με την ίδια να ενδιαφέρεται περισσότερο για τη δουλειά της αντί για την οικογένειά της. Έτσι, ένα βράδυ, σε μια στιγμή μεγάλης απόγνωσης, αποφασίζει να αυτοκτονήσει. Ωστόσο, ένας ηλικιωμένος άντρας ο οποίος τη γνωρίζει καλά, την προλαβαίνει πριν κάνει το λάθος και προσπαθεί να της αλλάξει γνώμη και να της δώσει λίγη αισιοδοξία και ελπίδα. Αναφερόμενος σε κάποια στοιχεία της ζωής του, πείθει τη γυναίκα πως έχει απομείνει πολλή ομορφιά σε αυτό τον κόσμο και πάντα υπάρχει λόγος για να συνεχίζουμε τη ζωή μας.


ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ

Σύνοψη

Όταν μια σχέση σε βγάλει από το κέντρο σου και δεν είναι αυτό που έψαχνες, το μόνο που θα καταφέρεις κρατώντας την και ελπίζοντας πως όλα θα πάνε καλά, είναι να γνωρίσεις τις πιο αποτρόπαιες πτυχές του εαυτού σου, ακόμη και τον χειρότερο εφιάλτη σου.

Περίληψη

Όπως ο Γιάννης, έτσι και όλοι μας κάνουμε λάθη, για τα οποία αργά ή γρήγορα μετανιώνουμε και σχεδόν πάντα υπάρχει ένας τρόπος να τα διορθώσεις πριν συνεχίσεις και κάνεις τα ίδια. Υπάρχουν όμως και στιγμές που από μια λάθος κίνηση οδηγείσαι στην καταστροφή, σε έναν ατελείωτο μονόδρομο, μια στιγμή που αργά η γρήγορα καταλαβαίνεις πως η κόλαση που σου έμαθαν όταν ήσουν μικρό παιδί, δεν έχει να κάνει καθόλου με την πραγματική κόλαση. Όταν η κόλαση δε θυμίζει τίποτα σε δαίμονες, φτερωτά τέρατα και φωτιές με καζάνια. Ειδικά όταν στην κόλαση, ο πιο απεχθής και βασανιστικός ρόλος είναι ΔΙΚΟΣ σου…


Μην πετάξεις τίποτα

Σύνοψη

Σύνοψη: Μια νεαρή γυναίκα, η Κατερίνα, προσπαθεί να αποκοπεί από τη σχέση που αποτελεί γι’ αυτήν πια παρελθόν, αλλά εξακολουθεί να την πονά. Το πεπρωμένο της όμως φέρνει στο δρόμο της έναν άλλον άντρα, το Μάνο, που- διασώζοντας κυριολεκτικά το παρελθόν της- καταφέρνει να της δείξει πως ό,τι μας πληγώνει είναι μια ευκαιρία να αγαπήσουμε τον εαυτό μας και να ξαναρχίσουμε από την αρχή.

Περίληψη

Περίληψη: Η Κατερίνα βλέποντας τα σχέδιά της για γάμο και οικογένεια να ανατρέπονται, αποφασίζει να βγει από μια σχέση που την πλήγωσε, διαγράφοντας από τη ζωή της όπως νομίζει τον παρ’ ολίγον άντρα της αλλά και ό,τι τη δένει μαζί του. Κλείνει σε ένα μπουκάλι το τελευταίο του γράμμα και τη βέρα που της είχε επιστρέψει και τα πετάει στη θάλασσα. Αυτό βουλιάζοντας καταλήγει στα πόδια ενός ανυποψίαστου εραστή της ποίησης και του θαλάσσιου βυθού, του Μάνου, στα μάτια του οποίου φαντάζει σαν απρόσμενος θησαυρός. Πόσα κοινά με την Κατερίνα δε θα ανακαλύψει ο Μάνος διαβάζοντας αυτό το περίεργο μήνυμα! Ο χαμένος του έρωτας για τη Δανάη θα ζωντανέψει τις αναμνήσεις και θα τον κάνει να νιώσει τον πόνο της ηρωίδας. Μια τυχαία συνάντησή τους στο μπαρ θα πείσει την Κατερίνα πως πετώντας το παρελθόν είναι σαν να διαγράφει ένα κομμάτι από τον ίδιο της τον εαυτό, θα τη μάθει να αγαπάει και να δέχεται κάθε γεύση της ζωής, ακόμα κι αν αυτή είναι πικρή. Θα καταλάβει πως παρελθόν, παρόν και μέλλον αποτελούν μια αλυσίδα ύπαρξης, μια κλίμακα γνώσης που μας φέρνει όλο και πιο κοντά στην ευτυχία.


μητέρα και γιος

Σύνοψη

Μια μητέρα προσπαθεί να πειθαναγκάσει το μικρό της γιο καταστέλλοντας βίαια κάθε του αντίσταση.

Περίληψη

Ένα μικρό αγόρι έχει φυλακιστεί από τη μητέρα του μέσα σ’ ένα κλουβί για να συνετιστεί για την ανυπακοή του. Σε κάθε πράξη αντίδρασής του η μητέρα καταφεύγει για αντίποινα σε αποτρόπαιες πράξεις σωματικής βίας, μέχρι να βρεθεί στη θέση να ελέγξει πλήρως το γιο της.


Μητέρα και γιός

Σύνοψη

Η προφητική ανησυχία μιας μητέρας για το μέλλον του παιδιού της.

Περίληψη

Μια μητέρα κυνηγάει να σώσει τον μικρό της γιό από ορατές και αόρατες απειλές μέσα σε μια σύγχρονη μεγαλούπολη. Ένα δόλωμα με την μορφή παιχνιδιού παρασύρει τον μικρό ολοένα και πιο κοντά στον κίνδυνο και ολοένα πιο μακριά από την ασφάλεια της αγκαλιάς της. Η πόλη μετατρέπεται σε μια ζούγκλα ιλίγγου, παραισθησιακή και χαώδη. Ευτυχώς που όλα αυτά δεν ήταν παρά ένα κακό όνειρο μερικές χιλιάδες χρόνια πριν.


ΜΙΑ TYXAIA ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Σύνοψη

Ο Πέτρος, τύπος της νύχτας που τον χρησιμοποιούν συνήθως για ξεκαθαρίσματα λογαριασμών αναλαμβάνει μια μέρα την αποστολή να πάει στο σπίτι ενός τύπου και να τον δείρει. Φτάνοντας στην διεύθυνση που του έχουν δώσει, διαπιστώνει με έκπληξη ότι ο άνθρωπος που πρέπει να «περιποηθεί» είναι ένας παλιός του φίλος από τον στρατό με τον οποίο είχαν χαθεί για πολλά χρόνια. Η βραδιά αποκτά απρόβλεπτη εξέλιξη για τους 2 παλιούς γνώριμους.

Περίληψη

Ο Πέτρος είναι ένας τύπος της νύχτας που τα αφεντικά τον χρησιμοποιούν συνήθως για ξεκαθαρίσματα λογαριασμών. Ένα βράδυ λαμβάνει ένα τηλεφώνημα από το αφεντικό του για μια αποστολή, όπου θα πρέπει να πάει στο σπίτι ενός τύπου και να τον δείρει. Πληροφορείται μάλιστα ότι αυτός που έχει «παραγγείλει» το ξυλοφόρτωμα είναι η γκόμενα του τύπου, που θέλει να τον τιμωρήσει επειδή την χώρισε και μετά σκοπεύει να πάει να τον περιθάλψει με την ελπίδα να τα ξαναβρούν. Ο Πέτρος αναλαμβάνει την αποστολή και ξεκινάει να επισκεφθεί την διεύθυνση που του έδωσε το αφεντικό του, με σκοπό να την στήσει στον τύπο την ώρα που θα γυρίζει στο σπίτι του. Όταν φτάνει στην μονοκατοικία και καθώς περιπλανιέται μέσα σε έναν κήπο οργιώδους βλάστησης προκειμένου να βρει μια καλή κρυψώνα, ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και εμφανίζεται ο Τζερόνιμο, παλιός του φίλος από τον στρατό με τον οποίο είχαν χαθεί για χρόνια. Ο Τζερόνιμο τον αναγνωρίζει, και τον υποδέχεται με μεγάλη χαρά σαν να περίμενε την επίσκεψή του. Τον βάζει στο σπίτι, και αρχίζουν να πίνουν και να συζητούν τις τις παλιές ιστορίες. Κάποια στιγμή, το αφεντικό παίρνει τηλέφωνο τον Πέτρο θέλοντας να μάθει τι έχει γίνει. Η έντονη διάθεση φιλοξενίας του Τζερόνιμο βάσει φρένο στον Πέτρο, που δεν τα καταφέρνει να φύγει από το σπίτι. Η νύχτα περνάει και κάποια στιγμή βλέπουμε μέσα στο σαλόνι του Τζερόνιμο τους 2 άντρες να τα πίνουν εμφανώς σε μεγάλα κέφια και να χορεύουν από ζεϊμπεκιές έως τσιφτετέλι. Αφού το γλέντι κοπάσει σιγά-σιγά, ο Πέτρος διαπιστώνει με έκπληξη ότι ο Τζερόνιμο γνωρίζει τον σκοπό της επίσκεψης του.


Μια άλλη μέρα

Σύνοψη

áλεξ- θ. του αρχ. ρ. 'áλέξω (= αποκρούω)' Αλεξάνδρος-α = Αυτος -ή που αποκρούει τους Ανδρες) Η Αλεξάνδρα μια δασκάλα υποκριτικής, είναι συνήθως γεμάτη ενέργεια και χαμογελά. Λατρεύει αυτό που κάνει. Δίνει ελευθερία στην φαντασία της. Ο Μιχάλης είναι δικηγόρος. Είναι άνθρωπος που έχει μάθει πιστεύει σε χειροπιαστά στοιχεία. Η φαντασία γι' αυτόν μπορεί να είναι κάτι περιττό. Θέλει αποδείξεις για να πειστεί για κάτι. Σήμερα κάτι συνέβη και η Αλεξάνδρα δείχνει χαμένη σε έναν κόσμο που δεν γνωρίζει. Τσακώθηκε με τον σύντροφό της Μιχάλη και αντάλλαξαν λόγια που ίσως δεν πίστευαν. Τελικά πόση δύναμη έχουν αυτά που λέμε και τί τελικά εννοούμε στ' αλήθεια;

Περίληψη

Η Αλεξάνδρα μια δασκάλα υποκριτικής, είναι συνήθως γεμάτη ενέργεια και χαμογελά. Λατρεύει αυτό που κάνει. Δίνει ελευθερία στην φαντασία της. Ο Μιχάλης είναι δικηγόρος. Είναι άνθρωπος που έχει μάθει πιστεύει σε χειροπιαστά στοιχεία. Η φαντασία γι' αυτόν μπορεί να είναι κάτι περιττό. Θέλει αποδείξεις για να πειστεί για κάτι. Σήμερα κάτι συνέβη και η Αλεξάνδρα δείχνει χαμένη σε έναν κόσμο που δεν γνωρίζει. Τσακώθηκε με τον σύντροφό της Μιχάλη και αντάλλαξαν λόγια που ίσως δεν πίστευαν. Τελικά πόση δύναμη έχουν αυτά που λέμε και τι τελικά εννοούμε στ' αλήθεια;


Μια ανάσα βαθιά

Σύνοψη

Ένας άνθρωπος βρίσκεται σε κώμα στο δωμάτιο ενός νοσοκομείου. O ίδιος ωστόσο ακούει, θυμάται, σκέφτεται, βλέπει. Μια ψυχή φυλακισμένη που θα διεκδικήσει την ελευθερία της.

Περίληψη

Ένας άνθρωπος που βρίσκεται στο κρεβάτι ενός νοσοκομείου και συνειδητοποιεί ότι δεν μπορεί να ελέγξει το σώμα του. Δεν μπορεί να κινήσει το κεφάλι του, να ανοίξει τα μάτια του, να στρέψει το βλέμμα του, να μιλήσει. Η εσωτερική πάλη, οι μνήμες που ξεφεύγουν από την κρυψώνα του υποσυνείδητου, η ανυπόφορη μοναξιά και η μεγάλη απόφαση. Μια ψυχή φυλακισμένη σε ένα νεκρό σώμα, αποφασισμένη να νικήσει.


Μία απ΄τα ίδια

Σύνοψη

Μια...συνηθισμένη μέρα στη σημερινή Ελλάδα.

Περίληψη

Ο Γιώργος και η Μαρία είναι ένα μέσο ελληνικό ζευγάρι. Κάθε πρωί, ο Γιώργος ξεκινάει για το γραφείο του και η Μαρία για τα ψώνια του σπιτιού. Στην πορεία τους συμβαίνουν διάφορα αλλά δεν αντιδρούν,είτε επειδή τα θεωρούν συνηθισμένα είτε επειδή αδιαφορούν είτε επειδή δεν θέλουν να μπλέξουν. Πόσο επικίνδυνη είναι όμως η συνήθεια;Πόσο δολοφονική μπορεί να γίνειι η αδιαφορία;


Μια γραμμή στον ορίζοντα

Σύνοψη

Μια γραμμή που βγαίνει μέσα απο μια μουντζούρα και αναπτύσσεται στο χώρο με έντονη την επιθυμία να γνωρίσει τον κόσμο. Από το πρωί ως το βράδυ που θα πάει για ύπνο, καταγράφει με ποιητική διάθεση και χιούμορ τις εντυπώσεις της από τα συμβάντα της ημέρας. Η περιήγησή της μοιάζει με την ηλιόλουστη κυριακάτικη βόλτα ενός παιδιού που υποδέχεται αυθόρμητα ό,τι παρουσιάζεται. Η γραμμή μακραίνει συνεχώς, παίζοντας με την προοπτική και το όριο του ματιού, συνδέοντας τα μικρά κι ασήμαντα με τα σπουδαία, επιχειρώντας να προσεγγίσει το σύμπαν.

Περίληψη

Από το πρωί ως το βράδυ που θα πάει για ύπνο, καταγράφει με ποιητική διάθεση και χιούμορ τις εντυπώσεις της από τα συμβάντα της ημέρας. Στο ξύπνημά της δέχεται την δροσιά και την ευωδία ενός διάσπαρτου ανοιξιάτικου κήπου και στην πορεία της διασχίζει τις αυλές των σπιτιών, βγαίνει στο δάσος, φτάνει μέχρι τη θάλασσα και πέφτει πάνω στη κεντρική πλατεία, όπου ετοιμάζεται μια γιορτή, πριν χωθεί στην αγκαλιά του φεγγαριού για τη νύχτα. Μπορεί να είναι το σκοινί που απλώνουμε τα ρούχα να στεγνώξουν ή το σκοινί του ακροβάτη, ακόμα κι ο φράχτης που ακούμπησε το πουλί για να ξεκουράσει τα φτερά του και σίγουρα η γραμμή που χωρίζει Τη θάλασσα από το βυθό της και τη στεριά αλλά γιατί όχι και η φωτεινή γιρλάντα?


Μια Εβδομάδα Αργότερα

Σύνοψη

Εν μέσω καύσωνα, ανησυχητικών τηλεοπτικών δελτίων και οικονομικής κρίσης, ένας άντρας στην προσπάθειά του να χαμογελάσει σ’ ένα κοριτσάκι, καταλήγει από τις ουρές των σούπερ μάρκετ στο αστυνομικό τμήμα. Επιστρέφοντας στον τόπο του εγκλήματος, θα καταφέρει άραγε να κρατήσει την ψυχραιμία και την ελευθερία του;

Περίληψη

Τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων μεταδίδουν συνεχώς τα δυσάρεστα νέα της οικονομίας, των αλλεπάλληλων αυτοκτονιών και του καύσωνα. Σε ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ με θορυβώδη, όσο και χαλασμένο κλιματισμό, μια εξαγριωμένη κυρία που περιμένει στην ουρά, χαλάει κι εκείνη κόσμο βρίζοντας τους πάντες και τα πάντα. Είναι εκτός εαυτού. Κάποια στιγμή το θλιμμένο κοριτσάκι της γυρίζει το βλέμμα και αντικρίζει έναν μεγαλόσωμο άντρα που προσπαθεί παίζοντας να την κάνει να γελάσει. Η μητέρα χάνει τον έλεγχο και τον κατηγορεί δημόσια για παρενόχληση του παιδιού της. Με τη διακριτική επέμβαση ενός αστυνομικού εκτός υπηρεσίας, ο άντρας οδηγείται στο τμήμα. Χωρίς να υπολείπεται σε κατανάλωση ντόνατς των αμερικανών συναδέλφων του, ο αξιωματικός υπηρεσίας του τμήματος απαλλάσσει την επόμενη μέρα τον άντρα. Μια εβδομάδα αργότερα, ο άντρας βρίσκεται ξανά στο ίδιο σούπερ μάρκετ. Κάνει τα ψώνια του με μεγάλη ένταση, θυμό και ανησυχία. Πλησιάζοντας στα ταμεία, έρχεται ξανά αντιμέτωπος με μια μαμά που περιμένει στην ουρά και το ζαβολιάρικο αγοράκι της. Η συσσωρευμένη ένταση είναι μεγάλη και οι πελάτες του σουπερ μάρκετ, παρακολουθούν ανήμποροι και με αγωνία, μια ιστορία με πιθανή τραγική κατάληξη. Ή όχι;


ΜΙΑ ΕΥΧΗ - Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

Σύνοψη

Ο μεγάλος πατέρας και ο μικρός γιος, μια λυτρωτική συνάντηση μέσα σ' ένα αυτοκίνητο, σε κάποια λεωφόρο με κυκλοφοριακή συμφόρηση. Βγαίνοντας από το αυτοκίνητο, όλα είναι αλλιώς!...

Περίληψη

Ο μεγάλος μπαμπάς και ο μικρός γιος ή το αντίστροφο; Τα ... "σοβαρά και επείγοντα" που βάλλονται ενάντια στον πατέρα ή το ταξίδι στο χώρο και στο χρόνο που ζει καθημερινά ο γιος; Ποιος βοηθάει ποιον και τί μπορούν να πετύχουν οι δυο τους καθηλωμένοι μέσα σ' ένα αυτοκίνητο;


Μια ιστορία πόλης

Σύνοψη

Η κρίση χτυπάει τα στικά κέντρα. Μια ιστορία ενός παιδιού, μια ματιά στο μέλλον με αισιοδοξία.

Περίληψη

Ανήλικη εν μέσω κρίσης βρίσκεται άστεγη. Η δύκολη καθημερινότητα, Η σύνδεση με τον παλιό, καταναλωτικό κόσμο και ο νέος που ανατέλει και φέρνει μαζί του την ελπίδα.


Μία και μόνο ευκαιρία

Σύνοψη

Η Ζωή 13 ετών είναι παιδί χωρισμένων γονιών, του Τάσου και της Μάρθας και επισκέπτεται τον πατέρα της μόνο τα σαββατοκύριακα. Πατέρας και κόρη εκείνη την κυριακή μαλώνουν και ενώ έχουν κανονίσει να πάνε και οι τρεις μαζί στο σινεμα, η μητέρα της την παίρνει και φεύγουν. Στο γυρισμό από το σινεμά η Ζωή έχει μετανιώσει για όσα είπε αλλά είναι πια αργά..το ίδιο κιόλας βράδυ ο Τάσος πεθαίνει και η Ζωή χάνει για πάντα την ευκαιρία να ζητήσει συγγνώμη.

Περίληψη

Η Ζωή 13 ετών είναι παιδί χωρισμένων γονιών, του Τάσου και της Μάρθας και επισκέπτεται τον πατέρα της μόνο τα σαββατοκύριακα. Μία Κυριακή ο Τάσος και η Ζωή μαλώνουν και ο Τάσος τη χτυπά. Ανταλλάζουν βαριές κουβέντες και ενώ ο Τάσος έχει ήδη μετανιώσει για όσα είπε και έκανε, η Ζωή φαίνεται αμετανόητη και πολύ θυμωμένη μαζί του. Τη στιγμή εκείνη χτυπά το κουδούνι η Μάρθα, που ήρθε για να πάνε όλοι μαζί σινεμά. μαθαίνει για το τι έγινε από το ένοχο ύφος του Τάσου, ο οποίος με όσα έγιναν ξέχασε οτι το είχαν κανονίσει, και παίρνει τη Ζωή γρήγορα και φεύγουνε από το σπίτι του. Πηγαίνοντας στο σινεμά, το παιδί είναι ακόμα πολύ θυμωμένο και η Μάρθα το επιπλήττει για τη συμπεριφορά απέναντι στον πατέρα του. Όσο παρακολουθούν οι δυό τους την ταινία χτυπάει το κινητό της Μάρθας και είναι ο Τάσος αλλά εκείνη δεν απαντά..Στο γυρισμό η Ζωή δείχνει μετανιωμένη για όσα είπε, καλεί την πατέρα της για να ζητήσει συγγνώμη αλλά ο Τάσος δεν απαντά. Όταν φτάνουν σπίτι η Μάρθα πληροφορείται τηλεφωνικά το θάνατό του αλλά δεν μιλάει στη Ζωή μετά από όλη αυτή την κατάσταση. Το πρωί η Ζωή συναντά σε μία ονειρική σκηνή τον πατέρα της ο οποίος την απαλύνει από τις τύψεις και την προϊδεάζει για την απουσία του. Μετά από το ρεαλιστικό της ξύπνημα μαθαίνει για το θάνατο με αφορμή το τηλεφώνημα ενός αγνώστου και χάνει τις αισθήσεις της..Τη συνεφέρει η Μάρθα, την οποία τελικά η Ζωή κατηγορεί για το οτι δεν της έδωσε την ευκαιρία να ζητήσει συγγνώμη.. Την ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΥΚΑΙΡΙΑ που όλοι έχουμε και αξίζουμε (?) για ένα τελευταίο σ' αγαπώ και ένα συγγνώμη πριν χάσουμε για πάντα ένα πολύ δικό μας άνθρωπο!



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49