Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποιες είναι οι τελευταίες σκέψεις ενός ανθρώπου; Ελπίδα; Θυμός; Απώλεια; Φόβος; Δυσπιστία;
Μετά από ένα άσχημο τροχαίο ατύχημα μια νεαρή κοπέλα αιμορραγεί στην άσφαλτο. Έχει μόλις τρία λεπτά για να αποδεχτεί την μοίρα της. Οι τελευταίες σκέψεις της περιλαμβάνουν φίλους, οικογένεια, εραστές, όνειρα, παλιά συναισθήματα και πικρές αλήθειες.
Μικρές διαστροφές
Μια κοπέλα γιορτάζει τα τριακοστά γενέθλιά της.
Το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι συνήθως είναι διασκεδαστικό μόνο για τον έναν εκ των δύο.
Στα γραφεία μιας μεγάλης αλυσίδας τροφίμων, όλο και πληθαίνουν οι ψίθυροι ότι κάποιος πληρώνεται από τη διεύθυνση για να κατασκοπεύει τους συναδέλφους του, οδηγώντας στην απόλυση αρκετών χωρίς σοβαρό λόγο. Ο Τ. πιστεύει ότι έχει ανακαλύψει ποιος είναι ο χαφιές και ζητά τη βοήθεια του Κ. για να τον ξεσκεπάσουν.
Σε έναν κόσμο όπου απαγορεύεται η τσιχλόφουσκα, ο Πανίκος, ένα δεκαεξάχρονο emo, βιώνει αυτόν τον παραλογισμό, στιγματίζεται από τον υπόλοιπο κόσμο, οδηγείται στο τμήμα, τρώει και λίγο ξύλο. Δεν μένει όμως με σταυρωμένα τα χέρια, . . . επιβιώνει, ιδιαίτερα μάλιστα όταν προμηθευτής είναι η μητέρα του . .
Πρωί. Ο Πανίκος, ένα δεκαεξάχρονο emo, αποχαιρετά γλυκά τη μητέρα του στο αυτοκίνητο, για να πάει σχολείο. Η μητέρα τού δίνει κάτι. Ο Πανίκος μπαίνει με την τσάντα του στο τρένο. Οι ανιαρές συζητήσεις των συνεπιβατών τον κάνουν να βαριέται τόσο που βγάζει τo i pod και φορά τ’ ακουστικά. Τραγουδά δυνατά,.Ο κόσμος τον κοιτά και λίγο λοξά. Ξαφνικά, ο Πανίκος βγάζει μία τσίχλα, τη μασά και σκάει μια τσιχλόφουσκα. Όλος ο κόσμος σταματά το μουρμουρητό του. Ένας, μυστικά, τηλεφωνά, σαν να τον καρφώνει. Το τρένο σταματά. Δυο αστυνομικοί μπαίνουν μέσα και παίρνουν τον Πανίκο. Το σκάσιμο τσιχλόφουσκας είναι ποινικό αδίκημα και τιμωρείται με πέντε χρόνια! Στο τμήμα, ο πατέρας του Πανίκου έξαλλος, τραβάει δύο χαστούκια στο γιο του και ζητά να μάθει επίμονα τον προμηθευτή του. . . . . Στη συνέχεια συμβαίνει κάτι αναπάντεχο, κυρίως για τη μητέρα του μικρού Πανίκου μας . . . .
Ένα μπουρίνι που διήρκησε, κι ένα ζευγάρι που κλήθηκε κατά τύχη να σώσει έναν συνάνθρωπο χωρίς να ξέρει πώς.
Ένα μπουρίνι που διήρκησε, και ένα ζευγάρι που κλήθηκε κατά τύχη να σώσει έναν συνάνθρωπο χωρίς να ξέρει πώς να το κάνει αυτό. Ένα ζήτημα δύσκολο αφού μια τυχαία κλήση στο τηλέφωνο την ώρα που μαινόταν η καταιγίδα, από άγνωστη γυναίκα, τάραξε την ψυχολογία τους. Τους έκανε να νιώσουν κάτι πιο πέρα από μια απλή ανησυχία,μια αγωνία βαθιά και ένα τεράστιο ερωτιματικό: πώς θα την βοηθήσουν;
Ένας άνθρωπος είναι συνδεδεμένος από τη γέννησή του με μια τηλεοπτική οθόνη. Όταν ενήλικος πλέον συνειδητοποιεί την κατάστασή του, είναι πολύ αργά για να αντιδράσει.
Σε ένα δωμάτιο-φυλακή μεγαλώνει ένα βρέφος αναγκασμένο να παρακολουθεί συνεχώς τηλεόραση. Η συνήθεια αυτή ισχυροποιείται καθώς μεγαλώνει. Όταν ελευθερώνεται από τα δεσμά του, η εξάρτησή του από την τηλεοπτική οθόνη έχει πλέον ευνουχίσει κάθε άλλη του θέληση. Αντί να εξασκήσει την ελευθερία του, βυθίζεται ολοκληρωτικά στην αποχαύνωση.
Δύο μπάτσοι και ο ντήλερ τους… Μια παιδική φιλία δοκιμάζεται, σε διάρκεια 5 λεπτών πραγματικού χρόνου, υπό πίεση…
Ο Τζόννυ κι ο Θωμάς είναι δύο αστυνομικοί (από το αλήτικο ντύσιμό τους μπορούμε να συμπεράνουμε μόνο ότι είναι της δίωξης ναρκωτικών) που για να βγάζουν το «έξτρα» τους, έχουν αναθέσει στον παιδικό φίλο του Τζόννυ , τον Αλέξη, να λειτουργεί ως ντήλερ και να διακινεί τα ναρκωτικά και τα όπλα που του προμηθεύουν, σε συνεννόηση όμως μαζί τους για να αποφεύγουν τις κακοτοπιές. Ο Αλέξης κάθε άλλο παρά τυπικός είναι με αυτόν τον κανόνα και όντας επιπόλαιος –όπως αργότερα πληροφορούμαστε ότι είναι – κάνει το μοιραίο λάθος. Κλείνει ένα ντηλ, χωρίς να δώσει αναφορά στον Τζόννυ και το Θωμά, με αποτέλεσμα ο πελάτης του να είναι "μυστικός αστυνομικός" και ο Αλέξης να γίνει, χωρίς να το ξέρει, στόχος του. Έτσι η ιστορία μας ξεκινάει όταν ο Τζόννυ κι ο Θωμάς, πληροφορούνται ότι θα γίνει έφοδος στην αποθήκη του Αλέξη σε 30’ λεπτά. Φεύγουν λοιπόν αμέσως, βρίσκουν τον Αλέξη να πίνει καφέ με μια γκόμενα, σχεδόν τον απαγάγουν και τον πηγαίνουν σε ένα άλσος, για να μάθουν τι έγινε ακριβώς, αλλά κυρίως να αποφασίσουν αν θα τον σκοτώσουν ή όχι… Και το σημαντικότερο : η ώρα έχει περάσει και πρέπει να πάρουν αυτή την τόσο κρίσιμη απόφαση, μέσα σε 5’ λεπτά, πριν η αστυνομία συλλάβει τον Αλέξη!!!! Θα υποκύψει ο Τζόννυ στην επιθυμία του σχεδόν ψυχωτικού συναδέλφου του, Θωμά, να «καθαρίσουν» τον παιδικό , αλλά επιπόλαιο, φίλο του Αλέξη; Ο χρόνος πιέζει και ο Τζόννυ θα πρέπει να πάρει την πιο σημαντική απόφαση της ζωής του…
Μια γυναίκα που δεν διστάζει, μπροστά στο μητρικό της ένστικτο, να κάνει αυτό που ποτέ δεν φανταζότανε…
Ένας νέος που δεν θα μάθει ποτέ το σημαντικότερο για την ζωή του.
Ένας άνδρας που θα συγκατανεύσει σε κάτι ακραίο.
Κι ένα παιδί…
1960.
Η γυναίκα θέλει να γίνει μητέρα. Ο πατέρας δε μπορεί. Η απόφαση για ένα παιδί τους δένει περισσότερο. Η γυναίκα τολμά. Ο νεαρός δε θα γνωρίζει.
Ένας ψαράς παρά τη φτώχειά του και το φόβο που έχει προκαλέσει στην περιοχή του Δέλτα του Έβρου η έντονη εισροή λαθρομεταναστών, φιλοξενεί στην καλύβα του έναν κατατρεγμένο λαθρομετανάστη. Η γυναίκα φέρνει αντίρρηση και έχει αμφιβολίες, αλλά ο ψαράς τα παραβλέπει αυτά, και αισθάνεται χρέος απέναντι στον συνάνθρωπό του.
Στην περιοχή του Δέλτα του Έβρου είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ειδικά τα τελευταία χρόνια, να περνούν τα ελληνοτουρκικά σύνορα καθημερινά δεκάδες λαθρομετανάστες. Ένας ψαράς που κάνει τη δουλειά του αμέριμνος στη βάρκα του, και απολαμβάνοντας ταυτόχρονα τις ομορφιές της φύσης, έρχεται αντιμέτωπος πρόσωπο με πρόσωπο με έναν κατατρεγμένο από την συνοριοφυλακή λαθρομετανάστη. Ο άνδρας αυτός βρίσκεται σε πολύ άσχημη σωματική και ψυχολογική διάθεση. Ο ψαράς αποφασίζει, παρά τους εσψτερικούς ενδοιασμούς να τον βοηθήσει, και τον πηγαίνει στην καλύβα του. Εκεί, η σύζυγος του ψαρά φέρνει αντίρρηση για την κίνηση του συζύγου της, αλλά προσφέρει στον άτυχο άνδρα νερό και φαγητό. Ο ψαράς λυπάται τον κατατρεγμένο άνδρα για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Μετά από μια μικρή διαμάχη του ψαρά με την συζυγό του, ο άγνωστος άνδρας φέυγει τρέχοντας και εξαφανίζεται προς άγνωστη κατεύθυνση χωρίς να πει τίποτα.
Ένα "φλογερό" σκηνικό εκτυλίσσεται σ' ένα δωμάτιο με... τουαλέτες. Παρ' όλα αυτά, υπάρχουν ορισμένα ανησυχητικά περίεργα σημεία στο δωμάτιο. Ο διάχυτος ερωτισμός δε θ' αργήσει να μετατραπεί σε αποστροφή...
«ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ» γράφει σε μία ταμπέλα, διακριτικά τοποθετημένη πάνω σε μία ολοκαίνουργια, καλογυαλισμένη, γαλάζια πόρτα. Κάτω από την επιγραφή με τα κεφαλαία γράμματα, συνεχίζει να γράφει με μικρά «ανδρικές, γυναικείες», και ακριβώς από κάτω «και ομοφυλοφιλικές». Καθώς η πόρτα ανοίγει, με την στοιχειώδη ταχύτητα του σασπένς, εισάγεσαι σταδιακά σ’ ένα εντυπωσιακά οργιώδες σκηνικό. Σε πρώτη αίσθηση, τα ακουστικά νεύρα των τυμπάνων σου πάλλονται συθέμελα στο ρυθμό που υποβάλλεται από τα διαδοχικά και αλλεπάλληλα βογκητά ηδονής. Ανδρικά, γυναικεία και ομοφυλοφιλικά.
Σε ένα σχολείο όπου συνηθίζεται να ψάλλεται καθημερινά ο Εθνικός Ύμνος, μια ανάπηρη δασκάλα αποτίει το δικό της φόρο τιμής.
Σε κάποιο σχολείο, τα παιδιά ψάλλουν καθημερινά τον Εθνικό Ύμνο. Μια ανάπηρη δασκάλα θεωρεί ιερό της καθήκον να στέκεται όρθια κατά τη διάρκεια του Ύμνου, παρά την κατάφωρη αδυναμία της. Η αρχή της αυτή παραβιάζεται μονάχα στη θέα μιας άλλης παράλυτης κοπέλας που, καθώς βρίσκεται σε χειρότερη κατάσταση από εκείνη, αδυνατεί να σηκωθεί.
Στην ανθρώπινη φύση πάντα αποζητάς εκείνο που δεν έχεις. Μια ιστορία για κάποιον που έψαξε κάτι παραπέρα από αυτό που του δόθηκε, αλλά δεν του βγήκε!
Η αιώνια μάχη στο μυαλό όλων, που μας ξαγρυπνά τα βράδια: Τελικά αυτό που έχω είναι αυτό που θέλω? Και πως ξέρω ότι έχω ότι θέλω ή ότι θέλω ότι έχω? Πρέπει να πειραματιστώ, να το ψάξω λίγο. Και πειραματίζεσαι… και ψάχνεις. Και αν είσαι τυχερός λες ότι καλά έκανες αν είσαι άτυχος μένεις με τους εφιάλτες. Γιατί όλα τελικά είναι θέμα τύχης! Η συμβουλή μου μάλλον είναι ότι επειδή δεν βγαίνει άκρη, μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι!
Μία παρέα μικρών παιδιών παίζει, χωρίς να ξεχωρίζει ράτσες.
Έξι παιδιά μικρής ηλικίας παίζουν «πόλεμο» σε ένα πάρκο. Είναι όλα εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους. Όμως εκείνα δε βλέπουν ανισότητες και διαφορές.
Η οικονομική κρίση, οι απολύσεις και το ψυχικό σθένος που πρέπει να έχουμε για να προχωρήσουμε παρακάτω. Πάντα υπάρχει μια επόμενη μέρα, ο κόσμος δε σταματά στους οικονομικούς δείκτες. Να καταφέρουμε να είμαστε "πάνω από όλα αυτά"...
Οι διευθυντάδες της την απέλυσαν κι εκείνη πήγε και πήρε ένα ... ποδήλατο! "Δε θα μου κάνει κανείς τη ζωή ποδήλατο", σκέφτηκε και άφησε την ψυχρολουσία της απόλυσης πολύ πίσω της. Η επόμενη μέρα, είναι μια άλλη μέρα, γεμάτη φως, αγάπη και ... ελευθερία! Φτου ξελευτερία!
Ένας άνθρωπος, μπροστά σε μια δύσκολη απόφαση.
Ένα αεροπλάνο απογειώνεται και παίρνει μαζί του στιγμές. Τι χωράει άραγε σε μια βαλίτσα;
Ποτέ μην αποπειραθείτε να κλείστε μέσα στο σπίτι τον έφηβο γιο σας την ημέρα των γενεθλίων του!
Δύο άκαρδοι γονείς φεύγουν για εκδρομή, αφήνοντας στο σπίτι τον έφηβο γιο τους για τρεις μέρες, ενώ την επόμενη είναι τα γενέθλια του. Για να είναι βέβαιοι ότι ο ανήσυχος γιος τους θα κάτσει φρόνιμα αυτή τη φορά, προσλαμβάνουν μία μέγαιρα - πρώην στρατιωτικό, η οποία αναλαμβάνει τον κατ' οίκο περιορισμό του. Ο Φάνης όμως είναι αποφασισμένος για όλα, ώστε να γιορτάσει τα γενέθλια του με τους φίλους του και την οικογένεια του.
Θέμα της συγκεκριμένης ιστορίας αποτελεί η ευκολία με την οποία κάποιες πληροφορίες μπορούν να αλλοιωθούν, καθώς μεταφέρονται από στόμα σε στόμα - ή ακόμα χειρότερα από τηλέφωνο σε τηλέφωνο...-, οδηγώντας σε λανθασμένες εντυπώσεις και πολλές φορές σε παρεξηγήσεις.
Θέμα της συγκεκριμένης ιστορίας αποτελεί η ευκολία με την οποία κάποιες πληροφορίες μπορούν να αλλοιωθούν, καθώς μεταφέρονται από στόμα σε στόμα - ή ακόμα χειρότερα από τηλέφωνο σε τηλέφωνο...-, οδηγώντας σε λανθασμένες εντυπώσεις και πολλές φορές σε παρεξηγήσεις. Έτσι λοιπόν η συνάντηση του Αντώνη με έναν παλιό του συμμαθητή γίνεται αφορμή, για να αρχίσει η διάδοση μιας φημολογίας σχετικά με το επάγγελμά του. Ο Αντώνης μεταμορφώνεται μέσα σε λίγα λεπτά από κηπουρός ενός δημοτικού πάρκου σε υπάλληλο των δημοτικών αρχών, στη συνέχεια σε δήμαρχο και καταλήγει πρέσβης, ώσπου τελικά η αλήθεια αποκαθίσταται...
Θέμα της συγκεκριμένης ιστορίας αποτελεί η ευκολία με την οποία κάποιες πληροφορίες μπορούν να αλλοιωθούν, καθώς μεταφέρονται από στόμα σε στόμα - ή ακόμα χειρότερα από τηλέφωνο σε τηλέφωνο...-, οδηγώντας σε λανθασμένες εντυπώσεις και πολλές φορές σε παρεξηγήσεις.
Θέμα της συγκεκριμένης ιστορίας αποτελεί η ευκολία με την οποία κάποιες πληροφορίες μπορούν να αλλοιωθούν, καθώς μεταφέρονται από στόμα σε στόμα - ή ακόμα χειρότερα από τηλέφωνο σε τηλέφωνο...-, οδηγώντας σε λανθασμένες εντυπώσεις και πολλές φορές σε παρεξηγήσεις. Έτσι λοιπόν η συνάντηση του Αντώνη με έναν παλιό του συμμαθητή γίνεται αφορμή, για να αρχίσει η διάδοση μιας φημολογίας σχετικά με το επάγγελμά του. Ο Αντώνης μεταμορφώνεται μέσα σε λίγα λεπτά από κηπουρός ενός δημοτικού πάρκου σε υπάλληλο των δημοτικών αρχών, στη συνέχεια σε δήμαρχο και καταλήγει πρέσβης, ώσπου τελικά η αλήθεια αποκαθίσταται...
Ζούμε σε μια εποχή όπου κυριαρχούν τα τυποποιημένα προϊόντα, τα φάρμακα και τα συμπληρωματικά χάπια. Όμως τελικά πόσο ανάγκη τα έχουμε; Happyend? Or no Xapi?
Ζούμε σε μια εποχή όπου κυριαρχούν τα τυποποιημένα προϊόντα, τα φάρμακα και τα συμπληρωματικά χάπια. Όμως τελικά πόσο ανάγκη τα έχουμε; Happyend? Or no Xapi? Ο ήρωας μας είναι ένας καθημερινός άνθρωπος που μέσα από την ρουτίνα της καθημερινότητα του θα ανακαλύψει ότι η πραγματική ευτυχία δεν βρίσκεται απλά σε ένα χάπι.
Ζούμε σε μια εποχή όπου κυριαρχούν τα τυποποιημένα προϊόντα, τα φάρμακα και τα συμπληρωματικά χάπια. Όμως τελικά πόσο ανάγκη τα έχουμε; Happyend? Or no Xapi?
Ζούμε σε μια εποχή όπου κυριαρχούν τα τυποποιημένα προϊόντα, τα φάρμακα και τα συμπληρωματικά χάπια. Όμως τελικά πόσο ανάγκη τα έχουμε; Happyend? Or no Xapi? Ο ήρωας μας είναι ένας καθημερινός άνθρωπος που μέσα από την ρουτίνα της καθημερινότητα του θα ανακαλύψει ότι η πραγματική ευτυχία δεν βρίσκεται απλά σε ένα χάπι.
σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50