Η απαγωγή μιας σεναριογράφου, που αποδεικνύεται, τελικά, μια εθελούσια πράξη, με αυτοσκοπό την έμπνευση για συγγραφή, μέσω της οδυνηρής εμπειρίας.
Mια σεναριογράφος που δεν έχει έμπνευση (πολύ κοντά στο deadline της παράδοσης του έργου της), πέφτει θύμα απαγωγής από μια συμμορία νεαρών. Η απαγωγή της, τελικά, αποδεικνύεται μια εθελούσια πράξη, με απώτερο σκοπό να εμπνευστεί μέσω της οδυνηρής της εμπειρίας. Οι απαγωγείς, δεν είναι παρά τα μέλη μιας εταιρίας, η οποία προσφέρει υπηρεσίες extreme εμπειριών στους πελάτες της.
Η ανθρώπινη επιθυμία για νιάτα, γνώση, χρήματα, φήμη, δύναμη, ή "όλα τα παραπάνω" υπογεγραμμένη με αίμα σε ένα σύγχρονο συμβόλαιο με τον "εξ' από δω" .
The devil went down to Georgia He was looking for a soul to steal And he was in a bind 'Cause he was way behind And was willin' to make a deal. The Charlie Daniels Band
Μέσα στο μυαλό ενός συγγραφέα οι χαρακτήρες αλλάζουν
Μέσα στο μυαλό ενός συγγραφέα οι χαρακτήρες αλλάζουν
H Xristina ke o Kostas ine ena nearo zevgari pou pigeni diakopes stin Peloponniso.
H Xristina ke o Kostas ine ena nearo zevgari pou pigeni diakopes stin Peloponniso. I omilitikotita sindiasmeni me mia diathesi varemaras tou Kosta ftani ta oria tou astiou, eknevristikou ke efevretikou arnistismou. I diakopes ksekinoun, ektilisode ke telionoun eno ekinos parameni se mia katastasi nevrikis varemaras alla ke omilitikis iperdiegersis. To koutsobolio ginete aftoskopos, diaskedasis alla ke ena adikimeno epanatheorisis.
Ένας Πακιστανός σε ανάγκη. Ένας άνθρωπος σε ανάγκη. Ένας Έλληνας γιατρός με καλή πρόθεση... άραγε ένας κούκος θα φέρει την άνοιξη;
Ένας νεαρός Πακιστανός, φορτωμένος με όλη την ενοχή της μετανάστευσης, φτάνει σε ένα επαρχιακό νοσοκομείο με κωλικό. Με αξιοπρέπεια θα ζητήσει το αυτονόητο. Εκεί θα συναντήσει ένα γιατρό που με καλή πρόθεση θα προσπαθήσει να του προσφέρει ότι χρειάζεται. Και μέχρι ένα σημείο θα τα καταφέρει. Μέχρι το σημείο εκείνο που η σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα μπαίνει μπροστά από τις αγαθές προθέσεις και τις ατομικές πρωτοβουλίες...
Ένας άνδρας ο οποίος ξυπνάει και ανακαλύπτει ότι σε καθε χώρο του σπιτιου του υπάρχει και ένα άτομο που του ζητάει διόδια. τελικά ο άνδρας αυτός δουλείε σε ιδιωτικά διόδια στην εθνική οδό.
ένας τύπος ξυπνάει, πάει να βγει από την κρεβατοκάμαρά του και ένας τύπος κάθεται έξω από την πόρτα και του ζητάει διόδια για να μπορέσει να περάσει. αυτός για να βγει, αναγκαστικά τα δίνει. ύστερα πάει στην τουαλέτα, ενώ κατουριέται, αλλά υπάρχει μία γυναίκα έξω από την τουαλέτα που ζητάει διόδια για να τον αφήσει να περάσει. ύστερα πάει στην κουζίνα για να φάει κάτι του αλλά όταν πάει να ανοίξει το ψυγείο, υπάρχει δίπλα ένας άλλος τύπος, που ζητάει διόδια. ύστερα, ντυμένος με τα ρούχα της δουλειάς, ο ήρώας πάει να βγει από την εξώπορτα του σπιτιού του αλλά και εκεί υπάρχει μία κοπέλα που του ζητάει διόδια. ύστερα πάει να βγει από την πολυκατοικία αλλά και εκεί υπάρχει ένας τύπος γύρω στα 50, που του ζητάει επίσης διόδια. τελικά βλέπουμε ότι η δουλειά του ήρωα είναι να δουλεύει στα διόδια στην εθνική οδό.
Μια γυναίκα ξεπροβάλει από ένα λευκό απροσδιόριστο ΄΄τοπίο΄΄. Έίναι ντυμένη προκλητικά και φοράει κόκκινα αξεσουάρ που ξεχωρίζουν μέσα στο λευκό φόντο. Μοιάζει να είναι κλαμένη. Το βήμα της είναι μετέωρο. Πλησιάζει διαρκώς και διακρίνονται ολοένα και περισσότερες λεπτομέρειες της φιγούρα της. Βάφει τα χείλη της με κόκκινο κραγιόν και με το ίδιο κραγιόν γράφει: DO YOU WANT TO USE MY LIPSTICK? DO YOU WANT TO USE ME?
Λευκός χώρος ο οποίος λούζεται από άπλετο λευκό φως. Στο βάθος εμφανίζεται μια σκουρόχρωμη κουκκίδα που κινείται αργά προς εμπρός. Η κουκκίδα ολοένα μεγαλώνει καθώς πλησιάζει και σιγά-σιγά διακρίνονται τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά της. Είναι μια νέα γυναίκα με αποκαλυπτικό ντύσιμο,ντελικάτη σιλουέτα, μοντέρνο χτένισμα κόκκινες γόβες και κόκκινο μεταξωτό φουλάρι. Μοιάζει ταλαιπωρημένη και κινείται αργά με μετέωρο βήμα σαν υπνωτισμένη διαγράφοντας μια πορεία που ξεκινά από το άπειρο και μοιάζει να κατευθύνεται πιστά προς ένα συγκεκριμένο σημείο που δεν αποκαλύπτεται. Τα μάτια της είναι μουντζουρωμένα από έντονο μακιγιάζ που έχει ξεβάψει σαν από δάκρυα. Όσο πλησιάζει το βήμα της από ασταθές γίνεται όλο και πιο σίγουρο. Ο ρυθμός του γίνεται ελαφρώς πιο γρήγορος. Η γυναίκα βάφει άτσαλα τα χείλη της μ’ ένα φλογερό κόκκινο κραγιόν που βγάζει από την τσέπη της. Το κόκκινο χρώμα μουντζουρώνει τα χείλη της. Πλησιάζει κι άλλο στην κάμερα. Σταματάει αργά. Κοντοστέκεται. Κοιτάζει σαν να ψάχνει κάτι. Δεν μπορεί να διακρίνει τι υπάρχει μπροστά της. Στέκεται και με το κόκκινο κραγιόν της γράφει μπροστά στο φακό της κάμερας σαν να χειρονομεί: DO YOY WANT TO USE MY LIPSTICK? DO YOU WANT TO USE ME? Η γυναίκα με τα κόκκινα χάνεται τα βήματά της απομακρύνονται. Ακούγονται γυναικείες φωνες που διστακτικά αρχίζουν να τραγουδούν σε όλες τις γλώσσες του κόσμου τραγούδια για τη γονιμότητα και τη νεότητα όπως και νανουρίσματα συνδυασμένα με γυναικείο κλάμα. Τα τραγούδια κορυφώνονται. Οι φωνές μπλέκονται μεταξύ τους δημιουργώντας ένα ηχητικό σύννεφο και συνηχούν με τον ήχο των βημάτων της γυναίκας μέχρι να σβήσουν εντελώς.
Μια ιστορία απλή, αλλά όχι και τόσο καθημερινή, μέσα από τα μάτια μίας κούκλας. Δεν υπάρχουν λόγια γιατί οι εικόνες έχουν τη μεγαλύτερη δύναμη και κρύβουν τους πιο πολύτιμους θησαυρούς.
Πρωταγωνίστρια της ιστορίας είναι μία κοινή κούκλα από το ράφι ενός καταστήματος παιχνιδιών. Σκηνοθέτις, η ίδια η ζωή που με τις συντονισμένες κινήσεις της, οδηγεί τα πράγματα εκεί που θέλει. Οι άνθρωποι είναι οι κομπάρσοι του έργου, όπως και στην πραγματικότητα.
Ο Ηλίας παρά τα σκληρά μέτρα που επικρατούν θα παραμείνει ρομαντικός και ονειροπόλος. Θα βρει την ηλιαχτίδα και θα την ακολουθήσει
Ένα πρωινό, σε μια πόλη που θα μπορούσε να είναι οπουδήποτε δίνεται εντολή από το κράτος να μαζευτεί ο κόσμος στην κεντρική πλατεία με την καλύτερη του διάθεση. Ο Ηλίας, φορώντας ψεύτικο χαμόγελο και την καλύτερη διάθεση, πηγαίνει ανόρεκτα στην πλατεία. Εκεί ζητείται να ονειρευτούν όλοι και η εξουσία να μαζέψει τα όνειρά τους. Ο Ηλίας αρνείται να ονειρευτεί κατά παραγγελία και αποφασίζει να αποδράσει με την βοήθεια των ονείρων που ξέφυγαν από την απόχη της εξουσίας…
Ένας νεαρός άντρας στο δρόμο για μια υποτιθέμενη συνέντευξη για δουλειά. Τα τελευταία του 3 ευρώ εξαφανίζονται και στο τέλος του μένει μόνο μια λέξη από “Α” που βρίσκεται γραμένη σε έναν τοίχο του κέντρου της Αθήνας.
Ένας νεαρός άντρας στο δρόμο για μια υποτιθέμενη συνέντευξη για δουλειά. Έχει μόνο 3 ευρώ στην τσέπη του. Μέσα από μια σύντομη περιπέτεια τα χάνει ένα ένα. Αυτό που του απομένει, το γράφει στην επιφάνεια ενός τοίχου με συνθήματα στο κέντρο της Αθήνας. Και σε αυτό δεν είναι μόνος
Το αυτοκίνητο ενός άνδρα μένει από βλάβη στη μέση του πουθενά...
Το αυτοκίνητο ενός άνδρα μένει από βλάβη στη μέση του πουθενά...
Όταν ο πολυάσχολος Θ. βρίσκει τυχαία έναν τρόπο να “διαστέλει” το χρόνο, εξερευνά τις δυνατότητες της ανακάλυψής του, ταυτόχρονα όμως εθίζεται στη δραστηριότητα αυτή και τα αποτελέσματα δεν είναι ευχάριστα.
Ο Θ. Ανακαλύπτει ότι ένας δίσκος βινυλίου 33 στροφών με παράξενο εξώφυλλο που τυχαία έπεσε στα χέρια του έχει μία εξωφρενική ιδιότητα: Όταν η βελόνα του πικάπ ακουμπάει τα αυλάκια του και η μουσική αρχίζει να ακούγεται, ο χρόνος σταματάει σε μία ακτίνα μερικών μέτρων. Εξερευνώντας τις δυνατότητες αυτής της ανακάλυψης συνειδητοποιεί ότι έχει πια άπλετο χρόνο να απολαύσει τη ζωή του, όσο βέβαια βρίσκεται κοντά στο αγαπημένο του πικάπ. Καθώς όμως εξασκεί όλο και πιο συχνά την δραστηριότητα αυτή, εθίζεται στην ηδονιστική κατάσταση έλλειψης χρόνου και ο δίσκος φθείρεται σε επικίνδυνο βαθμό...
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Δύο φίλες στην εφηβεία αποφασίζουν να περάσουν μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα σε μια πολυσύχναστη παραλία, περισσότερη από ανάγκη, παρά από επιλογή. Δεν μπορούν όμως να ηρεμήσουν. Πολλά τις αποσπούν, και οι αντιδράσεις τους είναι άμεσες και εκρηκτικές. Το αποκορύφωμα όμως είναι η εντελώς θρασύτατη – όπως θεωρούν - συμπεριφορά ενός άντρα που αφήνει τα πράγματα του δίπλα τους. Και παρόλο που δεν βρίσκεται ο ίδιος δίπλα τους, καταφέρνει να τις ενοχλήσει με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Κι ενώ ο εκνευρισμός αυξάνεται και οι 2 φίλες είναι έτοιμες να δράσουν άμεσα, κάτι εντελώς απρόσμενο τις αναγκάζει να αναθεωρήσουν.
ΣΥΝΟΨΗ 2 κοπέλες στην εφηβεία, μια πολυσύχναστη παραλία, μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα. Πολλά τις ενοχλούν, με αποκορύφωμα την ενοχλητική συμπεριφορά ενός άγνωστου άντρα. Όμως τα πράγματα κάποιες φορές κρύβουν απρόσμενες εκπλήξεις.
Μια δημόσια υπηρεσία, ένα ρολόι που τρέχει , μια στοίβα χαρτιά και ένας υπάλληλος που είναι πιστός στο υπηρεσιακό καθήκον.
Μια δημόσια υπηρεσία, ένα ρολόι που τρέχει , μια στοίβα χαρτιά και ένας υπάλληλος που είναι πιστός στο υπηρεσιακό καθήκον.
Τι συμβαίνει όταν ένας τυφλός εκ γενετής και ένα φίλος του βλέπουν τον κόσμο μέσα από μια διαφορετική ματιά.
Ο Λεωνίδας ο οποίος είναι τυφλός εκ γενετής συνομιλώντας με τον φίλο του Πέτρο προσπαθούν να καταλάβουν την δύναμη της εικόνας και τις φοβίες που κρατούν τους ανθρώπους εγκλωβισμένους
Facelift, ένας ψάχνει να βρει ταίρι στο διαδίκτυο όλες έχουν το προφίλ τους ως Barbie και όλοι ως John John. Το μόνο που διαφέρει είναι το όνομα. Μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες ξαναβρήκε μια κοπέλα που φαίνεται διαφορετική από τις άλλες… Όλα οδηγούν στο τέλειο φλερτ, όμως όταν το ίντερνετ πέσει…
Ένας άνδρας ψάχνει στο διαδίκτυο για ένα ταίρι, όμως όταν όλοι μοιάζουν μεταξύ τους, είναι πολύ δύσκολο να τα καταφέρεις. Μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες ο ήρωας μας, μάλλον τα κατάφερε. Συνομιλεί με την Barbie και φαντάζεται να ξετυλίγονται μαζί της σκηνές από ρομαντικές κομεντί. Όμως κάποια στιγμή πέφτει το Ιντερνετ και έρχεται και η ανατροπή.
Γιατί ; Πες μου μόνο αυτό ….Τι έκανα; …..μη με βασανίζεις άλλο….
Ένα δωμάτιο όπου οι τοίχοι είναι καλυμμένοι με οθόνες. Στη μέση του δωματίου ένα χειρουργικό κρεβάτι. Πάνω σε αυτό είναι δεμένο ένα αγόρι. Σταγόνες αίματος κυλούν στο πάτωμα. Ένας άντρας όρθιος παρακολουθεί. Ένα τριαντάφυλλο ανθίζει…Οι οθόνες ανοίγουν και όλα αποκαλύπτονται.
Τέσσερεις ταλαιπωρημένοι άνθρωποι βρίσκονται εγκλωβισμένοι σ’ έναν απροσδιόριστης έκτασης χώρο, προσηλωμένοι και μαγνητισμένοι από τη θέα ενός γλυκού που θα γίνει και η αιτία να βρεθούν άμεσα σ’ έντονη πάλη μεταξύ τους.
Τέσσερεις ταλαιπωρημένοι άνθρωποι διαφορετικών κοινωνικών τάξεων βρίσκονται εγκλωβισμένοι σ’ έναν απροσδιόριστης έκτασης χώρο που φωτίζεται αμυδρά.. Όλα φανερώνουν ως σαν να έχουν επιβιώσει από κάποιον ακαθόριστο όλεθρο! Εγκλωβισμένοι στον ίδιο χώρο, στέκονται κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο μπροστινός να μην αντιλαμβάνεται ποτέ την παρουσία εκείνου που βρίσκεται από πίσω του. Και οι τέσσερεις είναι προσηλωμένοι και μαγνητισμένοι από τη θέα ενός γλυκού που θα γίνει και η αιτία να βρεθούν άμεσα σ’ έντονη πάλη μεταξύ τους. Ο ένας προσπαθεί να διαμελίσει τον άλλον. Όλη αυτή η βιαιότητα απεικονίζεται με ήπιες, χορογραφικές εικόνες Κανένας τους όμως δεν εχει λογαριάσει τη μύγα, που από την αρχή, ασταμάτητα βουίζει δίπλα τους και πάνω από το κεφάλια τους, καθώς και το... μυστικό συστατικό του γλυκού.
Αντίστροφη μέτρηση ενός χωρισμού και αρχής της ίδιας σχέσης
Ο Αλέξανδρος παρακολουθεί την Τζένη και δείχνει σαν να έχουν μόλις χωρίσει. Όμως στην πραγματικότητα δεν γνωρίζονται καν. Εκείνη την στιγμή είναι που πρωτογνωρίζονται και αρχίζουν την σχέση τους.
Μια μέρα στο κοντινό μέλλον ο διευθυντής ενός ψυχιατρείου συζητάει με έναν γιατρό έξω από θάλαμο ασθενούς.
Ο διευθυντής ενός ψυχιατρείου περιμένει τον θεράποντα ιατρό έξω από το θάλαμο νεοεισαχθέντος ασθενούς. Ο ψυχίατρος βγαίνει και ακολουθεί διάλογος περί του νέου περιστατικού. Ο ασθενής που βρίσκεται στο θάλαμο είναι η τρίτη περίπτωση μέσα στην εβδομάδα που πάσχει από την ίδια "νόσο". Πιστεύει ότι έχει όνομα.
σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49