Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


Χέρι με Χέρι

Σύνοψη

Ενώ πατέρας και κόρη περνούν, χέρι με χέρι, από τις διαβάσεις τον δρόμο, ο γονιός πέφτει αναίσθητος στην άσφαλτο. Τόσο κατά την απρόσεκτη μεταφορά του ανήμπορου άντρα στο πεζοδρόμιο όσο και κατά την παροχή των βοηθειών, μπαμπάς και κόρη κρατιούνται σφιχτά από το χέρι.

Περίληψη

Μπαμπάς και κόρη περνούν, χέρι με χέρι, από τις διαβάσεις το δρόμο. Ξαφνικά, ο μπαμπάς πέφτει, κρατώντας το στήθος του, στην άσφαλτο. Μεταφέρεται βιαστικά από οδηγούς στο πεζοδρόμιο. Αν και αναίσθητος, ο μπαμπάς κρατά επίμονα και συνεχώς το χέρι του παιδιού. Φτάνουν οι πρώτες βοήθειες. Ο τραυματιοφορέας λέει στην κόρη ν’ αφήσει τον πατέρα της, μα εκείνη, με τη σειρά της, επιμένει να σφίγγει το χέρι του γονιού της. Το συμβάν εικονίζεται τελικά σαν μια συνηθισμένη κι απόμακρη σκηνή της πόλης.


Χήρα στρατηγού

Σύνοψη

Από τότε που πέθανε ο άνδρας της, ο Ανδρέας, η κυρία Αντωνία, έχει μόνο τη φωτογραφία του να μιλά. Είναι, σχεδόν, σίγουρη ότι εκείνος την ακούει. Αυτή τη σιγουριά της, την μεταβιβάζει και σε μας που την παρακολουθούμε.

Περίληψη

Η κυρία Αντωνία, για τη γειτονιά, είναι η μισότρελη χήρα του στρατηγού. Μερικές φορές, όπως λέει, νομίζει ότι ακούει το μακαρίτη καθώς μιλά στη φωτογραφία του. Αναρωτιέται και η ίδια μήπως τελικά είναι τρελή. Την παρακολουθούμε να μιλά για τον άνδρα της, το γάμο τους, για τη ζωή της αφού τον έχασε, για το πόσο δύσκολο της είναι να πλησιάσει και να καταλάβει τους ανθρώπους γύρω της. Σε ποιόν απευθύνεται όμως; Στον μακαρίτη στρατηγό μέσω της φωτογραφίας του, στο θεατή ή σε κάποιον άλλο; Είναι στ’ αλήθεια τρελή και απλώς παρακολουθούμε το παραλήρημα της; Το τέλος, μας δίνει μια απάντηση σαφή, όσο και διφορούμενη.


Χθές το βράδυ

Σύνοψη

Μια απλή βραδινή έξοδος φίλων θα τους οδηγήσει στο τελευταίο μέρος στο οποίο νόμιζαν ότι θα μπορούσαν να βρεθούν.

Περίληψη

Ο Γιώργος και η Άννα, ο Βασίλης και η Σοφία, ο Χρήστος και η Μαρία είναι τρία ζευγάρια φίλων ηλικίας 27-33 που αποφασίζουν ένα βράδυ να βγούνε έξω οι άντρες χωριστά από τις γυναίκες, με την προοπτική να ξεφύγουν για λίγο από το έτερο ήμισυ τους, και να περάσουν μια ήσυχη βραδιά. Το επόμενο πρωινό βρίσκει την αντροπαρέα σε αρκετά κακή κατάσταση στο νοσοκομείο, ενώ κάποια στιγμή καταφτάνουν και οι κοπέλες τους μην ξέροντας τι ακριβώς έχει συμβεί. Οι άντρες αρχίζουν να εξιστορούν στις γυναίκες τι περίπου έγινε χθες το βράδυ.


Χορεύοντας ταγκό

Σύνοψη

Η Μαριλένα εργάζεται σαν φωτογράφος σε διαφημιστική εταιρεία και έχει δεσμό με τον εργοδότη της , τον Ανδρέα που είναι παντρεμένος. Την επομένη της επιστροφής τους από επαγγελματικό ταξίδι στην Αργεντινή, διαβάζει στον υπολογιστή της μύνημα από τον Ανδρέα, που λέγοντας της ότι η γυναίκα του τα έχει μάθει όλα, της ζητάει να χωρίσουν .

Περίληψη

Η Μαριλένα, εργάζεται σαν φωτογράφος σε διαφημιστική εταιρεία. Εχει δεσμό με τον εργοδότη της τον Ανδρέα ,ο οποίος είναι παντρεμένος. Στο διαμέρισμά της, την επομένη της επιστροφής τους από επαγγελματικό ταξίδι στην Αργεντινή, και ενώ εκτυπώνει φωτογραφίες τους από ένα παθιασμένο ταγκό που χόρεψαν εκεί, διαβάζει ένα μήνυμα του Ανδρέα που της ζητάει να χωρίσουν , λέγοντας της ότι η γυναίκα του έχει μάθει για σχέση τους και δεν σκοπεύει να χαλάσει την οικογένειά του. Η Μαριλένα οργισμένη, πηγαίνει με ταξί σε κεντρικό οπλοπωλείο όπου αγοράζει ένα κοντόκαννο όπλο και ένα κυνηγετικό μαχαίρι. Σε λίγο βρίσκεται στα γραφεία της εταιρείας της όπου συνάδελφοι της ετοιμάζονται για διαφημιστική φωτογράφηση. Ο Ανδρέας δουλεύει στο γραφείο του μία μακέτα όταν η Μαριλένα μπαίνει θυμωμένα και πετώντας σχεδόν τα όπλα μπροστά του, ουρλιάζει ότι παραιτείται και χωρίς να περιμένει απάντηση φεύγει τρέχοντας. Ο Ανδρέας βουλιάζει στη καρέκλα του. Μπροστά του η μακέτα για διαφήμιση κατσαριδοκτόνου, όπου ένας ηθοποιός ντυμένος με στολή παραλλαγής, στέκεται απειλητικά απέναντι από μία τεράστια κατσαρίδα, κρατώντας στο ένα χέρι το κοντόκαννο όπλο και στο άλλο το μαχαίρι και διαβάζει σε μία επιγραφή : ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΠΙΟ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΟΠΛΑ?


ΧΡΥΣΑΝΘΕΜΗ

Σύνοψη

Ένας νέος φεύγει φοιτητής στο εξωτερικό το 2007. Επιστρέφει το 2012, για την κηδεία της μητέρας του.

Περίληψη

Βρισκόμαστε στο 2007. Η Χρυσάνθεμη, λέει στο αγαπημένο της λουλούδι, τα χρυσάνθεμα, τα οποία βρίσκονται σε ένα μπαλκόνι γεμάτο λουλούδια, ότι φεύγει ο γιος της με υποτροφία στην Αμερική. Ο γιος της την αποχαιρετάει. Κάτω τον περιμένει ο πατέρας του με μια μερσεντές, να τον πάει στο αεροδρόμιο. Κοντά στο σπίτι υπάρχει μια ταβέρνα, ένα ψιλικατζίδικο και ένας κάδος. Καθώς πηγαίνουν και ο πατέρας του του μιλάει, βλέπει ένα πάρκο με 2 παγκάκια. Τέλος βάζουν βενζίνη. Το 2012, παίρνει ο πατέρας τον γιο τηλέφωνο, για να του πει ότι η μητέρα του πέθανε. Επιστρέφει Ελλάδα. Τον παίρνει ο πατέρας του από το αεροδρόμιο με ένα μεταχειρισμένο πεζό. Η βενζίνη είναι 70 λεπτά πάνω. Στο πάρκο κοιμούνται 2 άστεγοι στα παγκάκια. Η ταβέρνα και το ψιλικατζίδικο έχουνε κλείσει. Στον κάδο ψάχνουν 2 άτομα για φαγητό. Στο μπαλκόνι έχουν μαραθεί όλα τα λουλούδια και τα χρυσάνθεμα. Τα ξεθάβει για να τα αφήσει στον τάφο της μητέρα του και βρίσκει από κάτω ένα γράμμα της. Κάτω από το γράμμα έχει φυτρώσει ένα μπουμπούκι χρυσάνθεμο.


Χρυσόψαρα

Σύνοψη

Τι θα έκανες εάν γνώριζες ότι θα χάσεις τη μνήμη σου; Πως προετοιμάζεσαι για αυτή την απώλεια;

Περίληψη

Σε μια κοινωνία που αναμένει να χάσει την μνήμη της, ένας ανθρωπος προσπαθεί να προβλέψει και να διαφυλάξει την μέλλουσα ζωή του. Τακτοποιεί τις υποχρεώσεις του, διαμορφώνει το σπίτι του για να μπορεί να τον φιλοξενήσει ακόμα και όταν δεν θα θυμάται τίποτα, σημειώνοντας και αρχειοθετώντας την καθημερινότητά του. Μέσα σε έναν κόσμο που ο καθένας αντιδρά με τον τρόπο του σε αυτήν την αντίστροφη μέτρηση παρατηρούμε και συμμετέχουμε στην προσπάθεια του πρωταγωνιστή να διατηρήσει την ανθρώπινη του υπόσταση. Όταν όμως η μνήμη χάνεται μεταμορφωνεται σε κάτι διαφορετικό αλλάζοντας τους κανόνες που είχε προβλέψει ως τότε.


Χώρες αναμονής

Σύνοψη

Ο Μ. είναι ένας οικονομικός μετανάστης. Ζει καθαρίζοντας τζάμια αυτοκινήτων.Τις νύχτες κοιμάται στις πλατείες. Η μόνη του ελπίδα είναι να βγάλει άδεια παραμονής και εργασίας για να μπορέσει να βρει μια δουλειά πιο σωστή, που θα του εξασφαλίσει ένα καλύτερο βιοτικό επίπεδο. Ο στόχος του , όμως, συνθλίβεται στα γρανάζια της γραφειοκρατίας. Μια κίνηση απελπισίας θα σπρώξει τις ελπίδες του ακόμα πιο βαθιά στο τέλμα της αναμονής.

Περίληψη

Ο Μ. είναι ένας οικονομικός μετανάστης που περιμένει όπως τόσοι άλλοι στην ουρά μιας δημόσιας υπηρεσίας για να εκδοθούν τα χαρτιά του. Περιμένει να βγάλει άδεια Παραμονής και Εργασίας. Μέχρι τότε εξακολουθεί να καθαρίζει τζάμια αυτοκινήτων στα φανάρια και να κοιμάται στα παγκάκια. Μια μέρα η υπομονή του εξαντλείται και κάνει μια απελπισμένη κίνηση. Στο κελί που τον οδηγούν μαθαίνει ότι όλοι τον έχουν βάλει στην αναμονή.


Χωρίς εισητήριο

Σύνοψη

Μια κυρία της εκκλησίας και ένας έγχρωμος άνδρας συναντιούνται σε ένα αστικό λεωφορείο. Η κυρία κάνει ό,τι μπορεί για να αναγκάσει το συνεπιβάτη της να χτυπήσει εισιτήριο ή να κατέβει. Καθώς όμως προσκρούει στην πλήρη απάθειά του, η κυρία εντείνει τις προσπάθειές τις ακόμη περισσότερο. Φτάνοντας στα άκρα κι ενώ έχει καταφέρει να προκαλέσει την αντίδραση του συνεπιβάτη της, η τύχη φαίνεται τελικά να της χαμογελά… Η ιστορία βασίζεται σε πραγματικό γεγονός.

Περίληψη

1. Μέσα σε ένα αστικό λεωφορείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κάθεται μια κυρία της εκκλησίας, 60 ετών. 2. Η πόρτα ανοίγει σε μια στάση και ανεβαίνει μαζί με άλλους επιβάτες ένας έγχρωμος άνδρας, 30 ετών, κρατώντας μια τσάντα πλανόδιου πωλητή. Κάθεται απέναντι από την κυρία. 3. Η κυρία τον ρωτάει γιατί δε χτύπησε εισιτήριο. Ο άνδρας δεν απαντά και η κυρία επαναλαμβάνει σε πιο έντονο ύφος την ερώτηση, δείχνοντάς του το δικό της. Ο άντρας περιορίζεται σε έναν μορφασμό. 4. Η κυρία απευθύνεται προς τους συνεπιβάτες της, κατηγορώντας στο πρόσωπο του έγχρωμου όλους τους μετανάστες. Ένας συνεπιβάτης συμφωνεί μαζί της. 5. Ένας δεύτερος συνεπιβάτης υπερασπίζεται τον έγχρωμο, λέγοντας ότι προφανώς δεν καταλαβαίνει. 6. Η κυρία προσπαθεί να αποδείξει το αντίθετο φωνάζοντας και ανεμίζοντας στο πρόσωπο του έγχρωμου το εισιτήριό της. Αυτός παραμένει ατάραχος. 7. Η κυρία σηκώνεται οργισμένη πηγαίνοντας προς τον οδηγό για να τον αναγκάσει να επέμβει και κατηγορεί τον συνεπιβάτη της που υπερασπίστηκε τον έγχρωμο. 8. Η κυρία εξηγεί το περιστατικό στον οδηγό και τον προστάζει να κατεβάσει τον έγχρωμο άνδρα αμέσως. Ο οδηγός της απαντά ότι για αυτό αρμόδιος είναι ο ελεγκτής. 9. Η κυρία εξοργίζεται, απειλώντας τον οδηγό με αναφορά και αυτός της απαντά αναλόγως. 10. Η κυρία επιστρέφει στον έγχρωμο άνδρα, ενώ οι περισσότεροι επιβάτες κατεβαίνουν στη στάση. 11. Η κυρία, ενώ απειλεί ξανά τον άνδρα, αυτός της αρπάζει το εισιτήριο με τα δόντια και το μασάει, καταπίνοντάς το. Η κυρία μένει άναυδη. 12. Στην επόμενη στάση ανεβαίνει ο ελεγκτής ζητώντας εισιτήρια. Η κυρία του ζητάει να κατεβάσει τον έγχρωμο και να πληρώσει πρόστιμο. 13. Ο ελεγκτής ζητά από τον άνδρα εισιτήριο, ο οποίος δείχνοντας του κάρτα απεριορίστων διαδρομών, του αναφέρει ότι η κυρία είναι αυτή που δεν έχει εισιτήριο. 14. Ο ελεγκτής κατεβάζει την κυρία που διαμαρτύρεται, ζητώντας της τα στοιχεία για να της επιβάλλει πρόστιμο, ενώ ο άνδρας παραμένει ατάραχος, χαμογελώντας.


ΧΩΡΙΣ ΖΩΗ...ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ...

Σύνοψη

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ''ΕΛΠΙΔΑ" ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ "ΖΩΗ" ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ.Η ''ΖΩΗ'' ΗΤΑΝ Η ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η "ΕΛΠΙΔΑ'' Η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ...

Περίληψη

ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΠΟΨΙΑΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΠΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΕΡΩΜΕΝΗΣ ΤΟΥ,ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ.ΕΚΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΡΩΜΕΝΗ,ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ Η ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗ ΠΑΥΣΗ. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΛΕΞΗ.Ο ΑΝΤΡΑΣ ΣΑΣΤΙΣΜΕΝΟΣ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΕΛΙΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ.ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΠΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΓΗΣΕΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΟΡΜΗΤΙΚΑ Η ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΡΩΜΕΝΗΣ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΠ'ΕΞΩ.ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ...ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΕΛΙΣΕΙ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ,ΤΩΡΑ ΤΗΣ ΕΡΩΜΕΝΗΣ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙ?ΕΧΑΣΕ...


Χωρίς Λόγο

Σύνοψη

Ένας ποδηλάτης με τσιγάρο προσπαθεί να ανταγωνιστεί έναν ποδηλάτη με αθλητική ενδυμασία δίχως επιτυχία. Όταν τα παρατάει συμβαίνει ένα ατύχημα στον ποδηλάτη με την αθλητική ενδυμασία.

Περίληψη

Ένας ποδηλάτης με τσιγάρο προσπαθεί να ανταγωνιστεί έναν ποδηλάτη με αθλητική ενδυμασία δίχως επιτυχία. Όταν τα παρατάει συμβαίνει ένα ατύχημα στον ποδηλάτη με την αθλητική ενδυμασία.


Χωρίς Όνομα

Σύνοψη

Η καταστροφή ενός σημείου του πλανήτη πλησιάζει. Η Αθηνά δεν θα κάτσει παθητικά να παρακολουθεί το τέλος. Μαζί με την κόρη της Ελπίδα θα δουν το τέλος σαν ένα παιχνίδι. Το μόνο που τους πιέζει, είναι ο χρόνος...

Περίληψη

Η Αθηνά κατεβαίνει σε ένα κεντρικό σημείο της πόλης που είναι σχεδόν κατεστραμμένο. Μια ρακένδυτη γυναίκα θέλει να προφυλαχτεί και να μπει στο αμάξι της Αθηνάς που είναι εγκλωβισμένος μέσα ο σκύλος που φροντίζει. Με ένα αυτοσχέδιο τρόπο ανοίγει το αμάξι και λέει αντίο στο κατοικίδιο. όλοι πρέπει να σωθούν ιδιαίτερα η κόρη της η Ελπίδα. Κάποιες στιγμές η μια κρατά το χέρι της άλλης, κάποιες άλλες η Ελπίδα είναι στην Αγκαλιά της Αθηνάς. Το κακό πλησιάζει και πρέπει να τρέξουν να το προσπεράσουν. Θα είναι ένα παιχνίδι για την Ελπίδα ή έστω αυτό θέλει να την πείσει ότι θα είναι η Αθηνά. Ο σκύλος που παράτησαν λίγο πριν θα τους ακολουθήσει. Όλοι τους οικογένεια... Η καταστροφή δεν ξέρουμε αν επιτελέστηκε. Ξέρουμε όμως ότι η ζωή μετά την καταστροφή θα συνεχιστεί και ίσως έχει στοιχεία από το παρελθόν.


Χωρίς Πρόσωπα

Σύνοψη

Η Άγνωστη Χ μένει μόνη της σε ένα διαμέρισμα πολυκατοικίας το οποίο συνορεύει με τρία διαμερίσματα, δύο διπλανά και ένα στον πάνω όροφο. Οι στιγμές μοναξιάς της διακόπτονται από την ζωή των διπλανών διαμερισμάτων με αποτέλεσμα αυτή να ενοχλείται… ή να ζηλεύει;

Περίληψη

Η Άγνωστη Χ είναι στο γραφείο του σπιτιού της και δουλεύει στον υπολογιστή της. Την προσοχή της αποσπά η παρέα που κάλεσε ο διπλανός της για να περάσουν ευχάριστα την βραδιά. Οι φωνές και τα γέλια δίνουν την αίσθηση ότι η παρέα βρίσκεται μέσα στο δωμάτιό της. Νευριασμένη επειδή δεν θα μπορέσει άλλο να συγκεντρωθεί για να δουλέψει κλείνει τον υπολογιστή της και πηγαίνει στο δωμάτιο όπου την περιμένει το καβγαδάκι του ζευγαριού του διπλανού διαμερίσματος. Ύστατη λύση είναι το σαλόνι, αλλά και εκεί δεν ησυχάζει γιατί η από πάνω της αποφάσισε να κάνει καθαριότητα τα μεσάνυχτα. Η επόμενη μέρα είναι πιο τραγική. Ακούει τον πρώτο γείτονα να λέει ψέματα στην κοπέλα του, εισπράττει τον οίκτο από την δεύτερη γειτόνισσά της και συνειδητοποιεί ότι την τρίτη γειτόνισσα η πολυκατοικία την θαυμάζει για την προκοπή της… συνειδητοποιεί ότι έχουν χαθεί οι στιγμές ησυχίας και γαλήνης και καταρρέει.


Ψαρεύοντας

Σύνοψη

Ένας άντρας έχει ρίξει πετονιές με δολώματα διάφορα πράγματα που πιστεύει ότι επιθυμούν οι γυναίκες και περιμένει να δει αν κάποια γυναίκα θα τσιμπήσει. Κάτι παρόμοιο όμως κάνουν και οι γυναίκες, μόνο που αυτές χρησιμοποιούν άλλου είδους δολώματα.

Περίληψη

Ένας άντρας κάθεται πάνω από έναν εμπορικό δρόμου που περνάνε πολλές γυναίκες και έχει ρίξει πολλές πετονιές με δολώματα διάφορα πράγματα που πιστεύει ότι επιθυμούν οι γυναίκες, όπως χρήματα, κοσμήματα, εξοχικά σπίτια, διδακτορικά διπλώματα. Ο ίδιος δεν έχει τίποτα από αυτά και έχει ρίξει και ένα άδειο δόλωμα που τον αντιπροσωπεύει, ελπίζοντας κάποια να τσιμπήσει. Ένας φίλος του που τον πλησιάζει είναι έτοιμος να τραβήξει μια γυναίκα που τσίμπησε στο δόλωμα με το διδακτορικό. Εκείνη την ώρα όμως πάνω από τους δύο φίλους αιωρούνται τα καμάκια που έχουν ρίξει γυναίκες. Αυτές χρησιμοποιούν σαν δολώματα, σώματα μανεκέν, πλούσιες καμπύλες, μακριά ξανθά μαλλιά. Ο φίλος ξεχνάει αμέσως την κοπέλα που τσίμπησε με το διδακτορικό κι ετοιμάζεται να τσιμπήσει το δόλωμα ενός μεγάλου πισινού. Ο πρώτος άντρας βλέπει ένα άδειο δόλωμα και το τσιμπάει. Καταλήγει με μια γλυκιά κοπέλα να κάνει βόλτα σε μια προκυμαία πιασμένος από το χέρι μαζί της.


Ψηλάφισμα εαυτού

Σύνοψη

Μία γυναίκα γύρω στα 45 μέτριας εμφάνισης βρίσκεται σε αγωνιώδη προσπάθεια να «μάθει», να «αποκρυπτογραφήσει», το σώμα και το πρόσωπό της και μέσα από αυτά τον ίδιο της τον εαυτό, προσπαθώντας να πετάξει το προσωπείο της, για να αποκαλύψει το πρόσωπό της. Μία ιστορία που κινείται από την αρχή έως το τέλος μεταξύ ονειρικού και πραγματικού, με μία «μπρεχτική» αποοικειοποίηση ως διαλεκτικό άξονα.

Περίληψη

Η δράση της ιστορίας ολοκληρώνεται μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο με μία σχεδόν όμοια σκηνή στην αρχή και το τέλος που κλείνει τον κύκλο της αφήγησης. Μια σύγχρονη 45χρονη γυναίκα, μέτριας και μάλλον συνηθισμένης εμφάνισης είναι ξαπλωμένη στο κρεβάτι της σε εμβρυακή αρχικά στάση. Ψηλαφίζει το σώμα της και το πρόσωπό της, όπως τα μωρά όταν αρχίζουν να καταλαβαίνουν τον εαυτό τους. Στη συνέχεια την παρακολουθούμε στην εργασία της κι έπειτα το μεσημέρι να μαγειρεύει στην κουζίνα της. Το απογευματάκι ετοιμάζεται για τη βραδινή της έξοδο, όπου ένα φιλικό της ζευγάρι θα της γνωρίσει έναν φίλο τους. Ενώ ο φίλος τους δε δείχνει να ενδιαφέρεται για εκείνη, η φίλη της γυναίκας την προτρέπει να φρεσκαριστεί. Εκείνη πηγαίνει στο w.c. και φαντάζεται να έρχεται από εκεί με το πρόσωπό της πασαλειμμένο με το μακιγιάζ της σαν θλιβερή μάσκα. Στην πραγματικότητα, καθώς επιστρέφει από το w.c. αποδεικνύεται, ότι απλά έβαλε λίγο πιο έντονο κραγιόν. Το τέλος της μέρας τη βρίσκει και πάλι μόνη της, ξαπλωμένη στο κρεβάτι της στην ίδια εμβρυακή στάση με την πρώτη σκηνή της ταινίας, λίγο πριν το ξημέρωμα, να αισθάνεται μόνο εκεί στο σκοτάδι ασφαλής, που κανένας δεν τη βλέπει και κανέναν δε βλέπει, μια ασφάλεια που παραπέμπει στην κατάσταση του ανθρώπου πριν να γεννηθεί.


ΨΥΧΑΣΘΕΝΙΑ

Σύνοψη

Μία κοπέλα απογοητεύεται από τον τρόπο που της συμπεριφέρονται πρώτα οι συγγενείς της και μετά οι φίλοι της. Έτσι στρέφεται στον εαυτό της και κλείνεται μέσα σε αυτόν.

Περίληψη

Μία κοπέλα απογοητεύεται από την συμπεριφορά της οικογένειας της και νιώθει προδομένη. Έτσι στρέφεται στους φίλους της. Η αντιμετώπιση είναι παρόμοια και από εκεί, μιας και την προδίδουν και αυτοί με την σειρά τους, προδίδοντας την εμπιστοσύνη που τους είχε δείξει. Μετά από αυτό αποφασίζει να στραφεί στον μόνο της έμεινε, τον εαυτό της. Αλλά εκεί πλέον τιμωρεί η ίδια την ίδια.


Ψυχώσεις

Σύνοψη

Η Μαρία είναι μια νέα γυναίκα, με τον Νίκο. Όμως σύντομα η ευτυχία της καταστρέφεται. Η γιατρός και φίλη της Λίνα την ενημερώνει ότι πάσχει από καρκίνο του εγκεφάλου. Η Μαρία αναγκάζεται να υποστεί χημειοθεραπεία και χορήγηση φαρμάκων…Σύντομα όμως αρχίζει να αισθάνεται περίεργα…Ο Νίκος αρχίζει να της φέρεται της απαίσια ενώ την απατά με την Λίνα…Όλος της ο κόσμος καταρρέει ενώ πασχίζει να κρατηθεί στην ζωή…Όμως ένα μεγάλο κομμάτι του πάζλ της ζωής της λείπει…Όμως η Μαρία δεν βλέπει καθαρά…

Περίληψη

Η Μαρία είναι παντρεμένη εδώ και έντεκα μήνες με τον Νίκο, τον οποίο αγαπά υπερβολικά. Μετά τον γάμο της και για 9 μήνες περίπου, η ζωή της μοιάζει να είναι υπέροχη όταν ένα απρόσμενο γεγονός ταράζει την ήρεμη ζωή της και αλλάζει τα πάντα: Η Μαρία μαθαίνει από την φίλη της και γιατρό της Λίνα, ότι πάσχει από καρκίνο του εγκεφάλου (όγκο στον εγκέφαλο)… Τώρα πρέπει να δεχτεί ειδική θεραπεία, ενώ ο Νίκος στέκεται στο πλευρό της…Όμως παράλληλα με την θεραπεία της, η Μαρία αρχίζει να παίρνει ψυχοφάρμακα χάρις ιατρική χορήγηση… Η ζωή της Μαρίας αρχίζει να αλλάζει σιγά σιγά, παίρνοντας μια περίεργη τροπή, ενώ ο Νίκος αρχίζει να φέρεται απαίσια και να την απατά με την φίλη της και γιατρό της, την Λίνα… Τώρα αρχίζει να υποφέρει από παρανοϊκές σκέψεις ενώ παράλληλα να πάσχει από μανία, χωρίς η ίδια να το καταλαβαίνει… Τα άτομα με μανία συνήθως βιώνουν υπερκινητικότητα και μείωση της ανάγκης για ύπνο…Η προσοχή ενός ατόμου με μανία συνήθως διασπάται. Η έλλειψη κριτικής μπορεί να οδηγήσει ένα άτομο σε πράξεις που να επιφέρουν άσχημες και οδυνηρές συνέπειες…Σιγά σιγά η Μαρία αρχίζει να ζει στον δικό της παρανοϊκό παράλληλο κόσμο, χωρίς να έχει κανένα συναίσθημα…η επιθετικότητά της αυξάνεται ενώ η κατάστασή της επιδεινώνεται…Δημιουργεί τον δικό της σκοτεινό και απομονωμένο κόσμο και αναγκάζει όλους γύρω της να υπομένουν, ενώ γίνεται τρομερά καχύποπτη και η κυκλοθυμικότητα της είναι έντονη…Η Μαρία αρχίζει να κάνει συνεχώς τα ίδια πράγματα, να φαντάζεται γεγονότα και να πλάθει ιστορίες στο μυαλό της, ενώ συνεχίζει να λαμβάνει τα ψυχοφάρμακα χωρίς ιατρική χορήγηση…Όμως σύντομα τα πράγματα ξεφεύγουν τελείως από τον δικό της έλεγχο, και οι μανιακές ψυχώσεις της γίνονται ακόμα πιο καταστροφικές, ενώ ούτε η ίδια δεν μπορεί να αντέξει τον εαυτό της και τις παρανοϊκές σκέψεις της, οι οποίες την οδηγούν σε ανατριχιαστικές και παράλογες πράξεις…Για όλους…


Ώρα Μηδέν

Σύνοψη

Τα τελευταία λεπτά, πριν τον αφανισμό του ανθρώπινου είδους… Ή μήπως όχι;

Περίληψη

Έτος 2731 Για κάποιο ανεξήγητο λόγο το οξυγόνο στον πλανήτη γη εξαντλείται… Μεγάλο μέρος του πληθυσμού έφυγε στις αποικίες έξω από το γαλαξιακό μας σύστημα. Όπως με όλες τις βιαστικές εκκενώσεις, κάποιοι έμειναν πίσω… Λίγες στιγμές πριν την ώρα μηδέν.


ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ

Σύνοψη

Μια γιαγιά, η Ελένη, σκοντάφτοντας σε μια σακούλα σκουπιδιών πέφτει στο πεζοδρόμιο. Δυο άνθρωποι που σπεύδουν για βοήθεια τελικά είτε θα αδιαφορήσουν είτε θα επωφεληθούν της κατάστασης.

Περίληψη

Μια γιαγιά, η Ελένη, σκοντάφτοντας σε μια σακούλα σκουπιδιών πέφτει στο πεζοδρόμιο. Δύο άνθρωποι που βρίσκονται κοντά πλησιάζουν για βοήθεια. Ο ένας, θέλει να βοηθήσει μα είναι βιαστικός. Καλεί το 166, κανείς δεν απαντάει, δε μπορεί να περιμένει, φεύγει. Ο άλλος που μένει για βοήθεια τελικά της κλέβει τη τσάντα και φεύγει αφήνοντας την αβοήθητη.


Ωραία μέρα για το τέλος του χρόνου

Σύνοψη

Η Έρση κανονίζει επιτέλους το πολυπόθητο ραντεβού της με τον Άλεξ. Σε δυο ώρες θα τον συναντήσει στο σταθμό του Μετρό. Πως θα αντιδράσει όμως όταν αντιληφθεί ότι όσο έκανε μπάνιο, ο χρόνος κόλλησε και όλα τα ρολόγια του κόσμου σταμάτησαν? Τι θα κάνει όταν δει ότι η ώρα του ραντεβού δεν θα έρθει ποτέ? Είναι νωρίς να ξεκινήσει? Είναι αργά?

Περίληψη

Το τηλέφωνο χτυπάει αλλά η Έρση δεν το προλαβαίνει παρ όλη την προσπάθεια. Τη δεύτερη φορά όμως τα καταφέρνει. Είναι ο Άλεξ. Της ζητάει να βγουν και αυτή με ενθουσιασμό συμφωνεί. Δίνουν ραντεβού σε δυο ώρες στο σταθμό του Μετρό. Έπειτα από τους σχετικούς πανηγυρισμούς, μπαίνει στο μπάνιο για να ετοιμαστεί. Βγαίνοντας παρατηρεί πως το ρολόι στο σαλόνι σταμάτησε. Για κακή της τύχη έχει σταματήσει και το ρολόι χειρός, καθώς και όλα τα ρολόγια που υπάρχουν στο σπίτι. Η τηλεφωνική υπηρεσία που λέει την ώρα είναι και αυτή κολλημένη. Τι συμβαίνει? Το μυστήριο το λύνει τελικά ο εκφωνητής Ειδήσεων της τηλεόρασης: Κόλλησε ο Χρόνος. Όλα τα ρολόγια του κόσμου έχουν σταματήσει την ίδια στιγμή και ο χρόνος μοιάζει να μην κυλάει. Η Έρση αγχώνεται. Αν κόλλησε η ώρα, τι ώρα θα πάει στο ραντεβού? Ισχύει το ραντεβού? Είναι νωρίς να ξεκινήσει? Είναι αργά? Έπειτα από μια αποτυχημένη απόπειρα να βάλει μπρος το παπάκι της και μια διαδρομή με ταξί κατά την οποία της αποκαλύπτεται απλόχερα η συνωμοσία πίσω από το κόλλημα του χρόνου, η Έρση καταφέρνει να φτάσει στο σταθμό του Μετρό. Ο Άλεξ όμως που είναι?


ΩΣΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕΣ ΕΣΥ!

Σύνοψη

Η απρόσμενη συνάντηση δυο φαινομενικά διαφορετικών "κόσμων".

Περίληψη

Ο ξυλοδαρμός του Πέτρου στάθηκε η αφορμή για την γνωριμία του με την Μίρκα που θα τον μεταμορφώσει.



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50